ФорумОбговорення скаргIce Casino - це шахрайство?

Ice Casino - це шахрайство? (Сторінка 6)

2 р. тому від vlczkova
|
64632 переглядів 189 відповідей |
|
1...5 6 7...10
MachKaiko
1 рік тому

На жаль, буває. Будемо сподіватися, що незабаром гравець стане більш «освіченим». 🙏


Автоматичний переклад.
1 рік тому

1 січня 2023 року я грав у ice casino, я зняв 251,20 євро і досі не отримав гроші

Я втомився надсилати повідомлення в чат, вони знають, що я можу лише почекати, що вони нічого не можуть зробити, але я отримаю це, але справа в тому, що минуло 3 тижні, і нічого грошей, і вони мені не допомагають.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Вони шахрайство! У суботу підтвердили документи і надіслали 1300, з них 3 тисячі моє відкликання! Потім мені заблокували виведення через пікс, сказали, що пікс не працює, тобто мені заблокували виведення грошей. У мене була ідея змінити банківський рахунок на інший і це спрацювало, тобто вони заблокували мій банк, щоб я не прийняв пікс з уже верифікованого рахунку! Будьте обережні, щоб люди не потрапили на шахрайство

Автоматичний переклад.
hugopimenta2018
1 рік тому

У мене ніколи з ними не було проблем, минулого місяця я вперше зняв тисячу євро, і все пройшло добре.

Цього разу це лише 251,20 євро, і виведення коштів триває вже 3 тижні, вони більше ніколи не вносять депозит, і відповідь завжди та сама.

Автоматичний переклад.
Patricia1994
1 рік тому

Те саме CMG

Автоматичний переклад.
Patricia1994
1 рік тому

Вибачте, але здається, що казино все ще затримується, тому деякі гравці навіть отримують проблеми з постачальником платежів як причину. Не соромтеся переглядати основну тему казино, щоб дізнатися більше . Я пропоную вам почекати. Наскільки я можу судити, казино платить, зараз це займає деякий час. 🙁

Ви також можете знайти ті самі результати в розділі скарг .

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Вони шахрайство! У суботу підтвердили документи і надіслали 1300, з них 3 тисячі моє відкликання! Потім мені заблокували виведення через пікс, сказали, що пікс не працює, тобто мені заблокували виведення грошей. У мене була ідея змінити банківський рахунок на інший і це спрацювало, тобто вони заблокували мій банк, щоб я не прийняв пікс з уже верифікованого рахунку! Будьте обережні, щоб люди не потрапили на шахрайство

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт,

Я можу лише надати такий же коментар щодо поточної ситуації:

«Мені дуже прикро, але здається, що казино все ще затримується, деякі гравці навіть отримують проблеми з постачальником платежів як причину. Не соромтеся переглядати основну тему казино, щоб дізнатися більше . Я пропоную вам почекати. Оскільки Наскільки я можу судити, казино платить, зараз це займає деякий час. 🙁

Ви також можете знайти ті самі результати в розділі скарг ».


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Приємно чути, що Ice Casino не є шахрайством. Для гравців важливо мати можливість довіряти онлайн-казино, у яких вони вирішують грати, тому заспокоює те, що казино є законним і що гравці можуть отримати свої гроші, якщо вони завантажили всі необхідні документи.

Варто також зазначити, що подібні онлайн-казино регулярно перевіряються сторонніми компаніями, щоб забезпечити справедливість і безпеку для гравців. Це ще один спосіб переконатися, що казино, в якому ви граєте, є законним і що ваші гроші знаходяться в надійних руках.

Коли мова заходить про азартні ігри в Інтернеті, завжди важливо провести власне дослідження та вибрати авторитетне казино

Змінено Radka 1 рік тому
Причина: Заборонене посилання
Автоматичний переклад.
1 рік тому

Набридли їхні нескінченні розсилки!

Автоматичний переклад.
wild.liam
1 рік тому

Є можливість скасувати підписку на ці листи? 🤔

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Єдине, Радко, я маю сказати, що ваш сайт дає 10/10 у Ice Casino. І взагалі в Altacore NV

Я припиняю грати в Altacore NV, тому що ваш сайт висловлює неправильну думку про них. Подивіться на зірки з гравців.

Єдина причина, чому я взяв свої гроші з казино Ice і з casinozer, це те, що я відкрив скаргу на вашому сайті. З Ice casino я забрав свої гроші через 1 місяць, а з casinozer з 4-місячною затримкою.

Автоматичний переклад.
armagedwnn
1 рік тому

Я погоджуюся з вашими аргументами, очевидно, що багато казино мають проблеми зі сторонніми постачальниками платежів. Якщо ви прочитаєте сторінку огляду " Пояснення репутації ", ви дізнаєтеся, що ми зосереджуємося на різних довгострокових аспектах. Не в кожного гравця затримується платіж, на жаль, вона різна, але, наскільки мені відомо, усі гравці з відстроченими платежами в IceCasino отримали свої виграші. Таким чином, ймовірність того, що вас обдурять – що вам взагалі не заплатить – мінімальна. Саме на це ми в основному звертаємо увагу в оглядах.

Я згоден, щоб отримати найкращу картину, переглядайте відгуки користувачів, просто майте на увазі, що більшість гравців, як правило, надають лише негативні відгуки, тому що якщо казино працює безперебійно й гравці задоволені, більшість людей сприймають це як стандарт – відгуки не надсилаються.

Ну, я б теж не був радий, звичайно, але ви отримали виграш - могло бути гірше. 🤔

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Звичайно, я отримую свій виграш. Я використовував простий метод, щоб припинити гру після великого виграшу, доки я не отримаю гроші в своєму банку. Більшість гравців як азартних гравців грають знову і знову, поки гравець не втратить гроші.

У казино Ice і в casinozer я більше не грав і буду уникати всіх казино Altacore.

Це казино не 10/10, як ви описуєте, як я сказав, напевно є гірші, ніж це казино.

Всі тут ми знаємо, що вони використовують ці методи для повернення грошей на рахунок казино. І все, що ми знаємо, вони говорять неправду.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я знімав 2300,00 вісім днів тому щодня. Я заходив у чат, вони сказали мені те саме, зачекайте 24 години. Минули 24 години. Я знову зайшов у чат, але вони сказали мені зачекати 24 години, коли це було сьогодні. Я пішов туди, чоловіче заблокований чат

Автоматичний переклад.
armagedwnn
1 рік тому

У мене немає доказів того, що Ice Casino навмисно затримує виплати, з іншого боку, якщо ви перевірите скарги та обговорення, ви побачите, що виплати затримуються загалом, незалежно від того, скільки ви хочете зняти. Тож я б сказав, що це метод «першим прийшов, першим вийшов». 🤔

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт, я пишу про ICE Casino. Минулого тижня я виграв 55 000 крон у казино. Я подав заявку на відкликання, через два дні мені на електронну пошту написано, що потрібно надати документи. Я зробив все як треба, після трьох днів, коли я не отримав грошей, я чемно написав їм на електронну пошту, коли мені виплатять гроші. Я хотів подивитися свій акаунт, а він нізвідки заблокований, ніхто зі мною не спілкується. Я не пишу їм електронної пошти та не відповідаю. Ви не знаєте, що з цим робити, це цілком пристойна сума, і я б хотів її отримати. дякую за пораду

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Не хвилюйтеся, гуру казино, дайте 10/10 зірок. Але гравці оцінюють 1 зірку. Altacore NV дуже добре заплатив гуру казино. Якщо ви виграєте гроші, вони просто заблокують ваш рахунок, як і всі тут. Або вам не платять, як мені, і затримують 1 місяць з відкритою скаргою.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Отже, що я можу зробити, щоб отримати свої гроші?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

привіт

Хто або що таке CHS?

Автоматичний переклад.
Alda79
1 рік тому

Привіт,

Я б не дуже ставив на реакцію гравця, це казино виплачує кожен законний виграш. Свої кошти отримав і наш друг-грек - ви самі можете переконатися тут . 🙂 Зазначу жиру, що скаргу було розглянуто 07.07.2022. Так що це не дуже актуально. Однак ваш обліковий запис, швидше за все, заблоковано, оскільки триває перевірка. Ймовірно, зараз казино перевіряє, чи відповідає виграш правилам, чи дійсно ви грали і чи можливо виплатити виграш.

Я згоден, що гравець має бути проінформований про цю процедуру, щоб йому не довелося шукати пояснення деінде, і особисто я не дуже розумію, чому казино цього не роблять. Гадаю, часу на це не залишилося.

Але важливо те, що верифікація облікового запису і гравця необхідна і передує платежу. Ми допускаємо 14 днів для перевірки облікового запису та відповідного платежу. Для вищих сум казино може перевірити так звану антивідмивання грошей, тобто перевірити, чи гроші не відмиваються через казино, і для цього іноді потрібен час.

Я вважаю, що терпіння та співпраця є найефективнішими рішеннями.

Про це свідчить і кількість розглянутих скарг – жодна не залишилася невирішеною:

file

Тримаю кулаки, щоб перевірка пройшла швидко та в порядку. Якщо вам щось не подобається, напишіть або подумайте надсилати скаргу. Ви можете дізнатися більше про будь-що тут .

🤞

Автоматичний переклад.
1...5 6 7...10
Перейти на сторінкуіз 10 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого