1 рік тому
На жаль, буває. Будемо сподіватися, що незабаром гравець стане більш «освіченим». 🙏
Sadly, it happens. Let's just hope that the player will get more "educated" soon. 🙏
3
На жаль, буває. Будемо сподіватися, що незабаром гравець стане більш «освіченим». 🙏
Sadly, it happens. Let's just hope that the player will get more "educated" soon. 🙏
1 січня 2023 року я грав у ice casino, я зняв 251,20 євро і досі не отримав гроші
Я втомився надсилати повідомлення в чат, вони знають, що я можу лише почекати, що вони нічого не можуть зробити, але я отримаю це, але справа в тому, що минуло 3 тижні, і нічого грошей, і вони мені не допомагають.
On the 1st of January 2023 I played at ice casino I made a withdrawal of €251.20 and until today I still haven't received the money
I'm tired of sending messages to the chat, they only know me to say that I have to wait that they can't do anything but that I'm going to receive it but the point here is that it's been 3 weeks and nothing of the money and they don't help me.
No dia 1 de Janeiro de 2023 joguei no ice casino fiz um levantamento de 251.20€ e ate a data de hoje ainda nao recebi o dinheiro
Estou farta de mandar msg para o chat so me sabem dizer que tenho de esperar que nao podem fazer nada mas que vou receber mas a questao aqui e que ja vao em 3 semanas e nada do dinheiro e eles nao me ajudam.
Вони шахрайство! У суботу підтвердили документи і надіслали 1300, з них 3 тисячі моє відкликання! Потім мені заблокували виведення через пікс, сказали, що пікс не працює, тобто мені заблокували виведення грошей. У мене була ідея змінити банківський рахунок на інший і це спрацювало, тобто вони заблокували мій банк, щоб я не прийняв пікс з уже верифікованого рахунку! Будьте обережні, щоб люди не потрапили на шахрайство
They are a scam! They confirmed the documents on Saturday and sent 1300 of which my withdrawal was 3 thousand! Then they blocked my withdrawals through the pix, they said that the pix was not working, that is, they blocked me from withdrawing my money. I had an idea to change the bank account for another one and it worked, that is, they blocked my bank so I wouldn't accept the pix from the already verified account! Be careful people don't fall for the scam
Eles e uma farsa ! Eles sábado fizeram confirmação dos documentos e mandou 1300 sendo q meu saque era de 3 mil ! Aí bloquearam meus saque pelo pix falaram q pix não estava funcionando ou seja bloquearam pra mim não sacar meu dinheiro aí hj tentei dia todo saque pelo pix e não ia ! Tive uma ideia de trocar a conta de banco por outro aí deu certo ou seja eles bloquearam meu banco pra não aceitar o pix da conta já verificada ! Cuidado gente não caia no golpe
У мене ніколи з ними не було проблем, минулого місяця я вперше зняв тисячу євро, і все пройшло добре.
Цього разу це лише 251,20 євро, і виведення коштів триває вже 3 тижні, вони більше ніколи не вносять депозит, і відповідь завжди та сама.
I never had any problems with them, it was the first time last month I withdrew a thousand euros and everything went well.
This time it's only €251.20 and the withdrawal has been in progress for 3 weeks they never deposit again and the answer is always the same wait
Eu nunca tive problemas com eles foi a primeira vez ainda o mes passado retirei mil euros e correu tudo bem.
Desta vez e apenas 251.20€ e o saque esta rm andamento a 3 semanas nunca mais depositam e a resposta r sempre a mesma aguarde
Вибачте, але здається, що казино все ще затримується, тому деякі гравці навіть отримують проблеми з постачальником платежів як причину. Не соромтеся переглядати основну тему казино, щоб дізнатися більше . Я пропоную вам почекати. Наскільки я можу судити, казино платить, зараз це займає деякий час. 🙁
Ви також можете знайти ті самі результати в розділі скарг .
I'm sorry to say that but it seems that the casino is still in delay, some players even get issues with the payment provider as the reason. Feel free to browse the casino's main thread for more details. I suggest you wait. As far as I can tell the casino pays, it just takes some time now. 🙁
You can also find the same results in the complaint section.
Вони шахрайство! У суботу підтвердили документи і надіслали 1300, з них 3 тисячі моє відкликання! Потім мені заблокували виведення через пікс, сказали, що пікс не працює, тобто мені заблокували виведення грошей. У мене була ідея змінити банківський рахунок на інший і це спрацювало, тобто вони заблокували мій банк, щоб я не прийняв пікс з уже верифікованого рахунку! Будьте обережні, щоб люди не потрапили на шахрайство
They are a scam! They confirmed the documents on Saturday and sent 1300 of which my withdrawal was 3 thousand! Then they blocked my withdrawals through the pix, they said that the pix was not working, that is, they blocked me from withdrawing my money. I had an idea to change the bank account for another one and it worked, that is, they blocked my bank so I wouldn't accept the pix from the already verified account! Be careful people don't fall for the scam
Eles e uma farsa ! Eles sábado fizeram confirmação dos documentos e mandou 1300 sendo q meu saque era de 3 mil ! Aí bloquearam meus saque pelo pix falaram q pix não estava funcionando ou seja bloquearam pra mim não sacar meu dinheiro aí hj tentei dia todo saque pelo pix e não ia ! Tive uma ideia de trocar a conta de banco por outro aí deu certo ou seja eles bloquearam meu banco pra não aceitar o pix da conta já verificada ! Cuidado gente não caia no golpe
Привіт,
Я можу лише надати такий же коментар щодо поточної ситуації:
«Мені дуже прикро, але здається, що казино все ще затримується, деякі гравці навіть отримують проблеми з постачальником платежів як причину. Не соромтеся переглядати основну тему казино, щоб дізнатися більше . Я пропоную вам почекати. Оскільки Наскільки я можу судити, казино платить, зараз це займає деякий час. 🙁
Ви також можете знайти ті самі результати в розділі скарг ».
Hello,
I can only provide the very same comment about the current situation:
"I'm sorry to say that but it seems that the casino is still in delay, some players even get issues with the payment provider as the reason. Feel free to browse the casino's main thread for more details. I suggest you wait. As far as I can tell the casino pays, it just takes some time now. 🙁
You can also find the same results in the complaint section."
Приємно чути, що Ice Casino не є шахрайством. Для гравців важливо мати можливість довіряти онлайн-казино, у яких вони вирішують грати, тому заспокоює те, що казино є законним і що гравці можуть отримати свої гроші, якщо вони завантажили всі необхідні документи.
Варто також зазначити, що подібні онлайн-казино регулярно перевіряються сторонніми компаніями, щоб забезпечити справедливість і безпеку для гравців. Це ще один спосіб переконатися, що казино, в якому ви граєте, є законним і що ваші гроші знаходяться в надійних руках.
Коли мова заходить про азартні ігри в Інтернеті, завжди важливо провести власне дослідження та вибрати авторитетне казино
It's good to hear that Ice Casino is not a scam. It's important for players to be able to trust the online casinos they choose to play at, so it's reassuring to hear that the casino is legitimate and that players are able to receive their money as long as they have uploaded all the necessary documents.
It's also worth noting that online casinos like are regularly audited by third-party companies to ensure fairness and safety for players. This is another way to ensure that the casino you're playing at is legitimate and that your money is in safe hands.
When it comes to online gambling, it's always important to do your own research and to choose a reputable casino
Є можливість скасувати підписку на ці листи? 🤔
Any chance to unsubscribe from those emails? 🤔
Єдине, Радко, я маю сказати, що ваш сайт дає 10/10 у Ice Casino. І взагалі в Altacore NV
Я припиняю грати в Altacore NV, тому що ваш сайт висловлює неправильну думку про них. Подивіться на зірки з гравців.
Єдина причина, чому я взяв свої гроші з казино Ice і з casinozer, це те, що я відкрив скаргу на вашому сайті. З Ice casino я забрав свої гроші через 1 місяць, а з casinozer з 4-місячною затримкою.
Radka the only i have to say is that your site give 10/10 in Ice Casino. And general in Altacore N.V.
I stop play in Altacore N.V. because your site say the wrong opinion about them. Look the stars from the players.
The only reason i took my money and from Ice casino and from casinozer, is because i open a complaint in your site. From Ice casino i took my money 1 month later and from casinozer 4 months delay.
Я погоджуюся з вашими аргументами, очевидно, що багато казино мають проблеми зі сторонніми постачальниками платежів. Якщо ви прочитаєте сторінку огляду " Пояснення репутації ", ви дізнаєтеся, що ми зосереджуємося на різних довгострокових аспектах. Не в кожного гравця затримується платіж, на жаль, вона різна, але, наскільки мені відомо, усі гравці з відстроченими платежами в IceCasino отримали свої виграші. Таким чином, ймовірність того, що вас обдурять – що вам взагалі не заплатить – мінімальна. Саме на це ми в основному звертаємо увагу в оглядах.
Я згоден, щоб отримати найкращу картину, переглядайте відгуки користувачів, просто майте на увазі, що більшість гравців, як правило, надають лише негативні відгуки, тому що якщо казино працює безперебійно й гравці задоволені, більшість людей сприймають це як стандарт – відгуки не надсилаються.
Ну, я б теж не був радий, звичайно, але ви отримали виграш - могло бути гірше. 🤔
I agree with your arguments, obviously, lots of casinos are experiencing troubles with a 3rd party payment providers. If you read the review page "reputation explained", you'll find out that we focus on different long-term aspects. Not every player has his /her payment delayed, sadly it varies, but as far as I know, all players with delayed payments in IceCasino have got their winnings. So, the potential that you'll be scammed - that you won't be paid at all, is minimal. That's what we mainly focus on in the reviews.
I agree, for the best picture browse user reviews, just keep in mind that most players only tend to provide negative reviews, because if the casino is working smoothly and players are happy, most people see that as a standard - no review submitted.
Well, I would not be happy either of course, but you got the winnings - could be worse. 🤔
Звичайно, я отримую свій виграш. Я використовував простий метод, щоб припинити гру після великого виграшу, доки я не отримаю гроші в своєму банку. Більшість гравців як азартних гравців грають знову і знову, поки гравець не втратить гроші.
У казино Ice і в casinozer я більше не грав і буду уникати всіх казино Altacore.
Це казино не 10/10, як ви описуєте, як я сказав, напевно є гірші, ніж це казино.
Всі тут ми знаємо, що вони використовують ці методи для повернення грошей на рахунок казино. І все, що ми знаємо, вони говорять неправду.
For sure, i get my winnings. I used the simple method to stop play after a big win until i receive the money in my bank. The most players as gamblers they play again and again until the player loose the money.
At Ice casino also and at casinozer i didn't play again and i will avoid all the Altacore casinos.
This casino is not a 10/10 as you describe that i said, for sure there are worse than this casino.
All here we know they use these methods to return the money in the casino account. And all we know they say lies.
Я знімав 2300,00 вісім днів тому щодня. Я заходив у чат, вони сказали мені те саме, зачекайте 24 години. Минули 24 години. Я знову зайшов у чат, але вони сказали мені зачекати 24 години, коли це було сьогодні. Я пішов туди, чоловіче заблокований чат
I made a withdrawal of 2300.00 eight days ago every day I went to the chat they told me the same thing wait 24 hours 24 hours passed I went to the chat again only they told me to wait 24 hours when it was today I went there man blocked chat
Fiz um saque de 2300.00 a oito dias atrás todos os dias eu ia no chat eles me falavam a mesma coisa espere 24 hora passava 24 hora eu ia no chat dinovo só que me diziam que era pra espera 24 hora quando foi hoje eu fui lá meu chat bloqueado
У мене немає доказів того, що Ice Casino навмисно затримує виплати, з іншого боку, якщо ви перевірите скарги та обговорення, ви побачите, що виплати затримуються загалом, незалежно від того, скільки ви хочете зняти. Тож я б сказав, що це метод «першим прийшов, першим вийшов». 🤔
I do not have proof that Ice Casino is delaying payments on purpose, on the other hand, if you check complaints and discussions, you'll find that payments are delayed in general, no matter how much you wish to withdraw. So I would say that it is a first in first out method. 🤔
Привіт, я пишу про ICE Casino. Минулого тижня я виграв 55 000 крон у казино. Я подав заявку на відкликання, через два дні мені на електронну пошту написано, що потрібно надати документи. Я зробив все як треба, після трьох днів, коли я не отримав грошей, я чемно написав їм на електронну пошту, коли мені виплатять гроші. Я хотів подивитися свій акаунт, а він нізвідки заблокований, ніхто зі мною не спілкується. Я не пишу їм електронної пошти та не відповідаю. Ви не знаєте, що з цим робити, це цілком пристойна сума, і я б хотів її отримати. дякую за пораду
Hello, I am writing about ICE Casino. Last week I won CZK 55,000 in the casino. I applied for a withdrawal, after two days I received an email saying that I had to provide documents. I did everything as I should, after three days when I didn't receive any money, I politely wrote to them on Email when the money would be paid to me. I wanted to look at my account, and out of nowhere it is blocked, no one communicates with me. I write them no Email and no answer. You don't know what to do with it, it's quite a decent amount, and I'd like to get it. thank you for the advice
Dobrý den,píšu ohledně ICE Casina. Minulý týden jsem v kasinu vyhrál 55000 Kč . Zažádal jsem o výběr,po dvou dnech mi přišel Email,že mám doložit dokumenty. Vše jsem udělal jak jsem měl,po třech dnech kdy mi nepřišly žádné peníze,jsem jim na Email napsal slušně kdy mi peníze budou vyplaceny. Chtel jsem se podívat na svůj účet,a zničehonic je zablokovaný,nikdo se mnou nekomunikuje. Píšu jim ne Email a žádná odpověď. Nevíte co s tím, je to celkem slušná částka,a rád bych ji dostal. Děkuji za radu
Не хвилюйтеся, гуру казино, дайте 10/10 зірок. Але гравці оцінюють 1 зірку. Altacore NV дуже добре заплатив гуру казино. Якщо ви виграєте гроші, вони просто заблокують ваш рахунок, як і всі тут. Або вам не платять, як мені, і затримують 1 місяць з відкритою скаргою.
Don't worry man Casino Guru give 10/10 stars. But the players rate with 1 star. Altacore N.V. had paid very well casino guru. If you win the money just they block your account as everyone here. Or they don't pay you like me and delay 1 month with open complaint.
Привіт,
Я б не дуже ставив на реакцію гравця, це казино виплачує кожен законний виграш. Свої кошти отримав і наш друг-грек - ви самі можете переконатися тут . 🙂 Зазначу жиру, що скаргу було розглянуто 07.07.2022. Так що це не дуже актуально. Однак ваш обліковий запис, швидше за все, заблоковано, оскільки триває перевірка. Ймовірно, зараз казино перевіряє, чи відповідає виграш правилам, чи дійсно ви грали і чи можливо виплатити виграш.
Я згоден, що гравець має бути проінформований про цю процедуру, щоб йому не довелося шукати пояснення деінде, і особисто я не дуже розумію, чому казино цього не роблять. Гадаю, часу на це не залишилося.
Але важливо те, що верифікація облікового запису і гравця необхідна і передує платежу. Ми допускаємо 14 днів для перевірки облікового запису та відповідного платежу. Для вищих сум казино може перевірити так звану антивідмивання грошей, тобто перевірити, чи гроші не відмиваються через казино, і для цього іноді потрібен час.
Я вважаю, що терпіння та співпраця є найефективнішими рішеннями.
Про це свідчить і кількість розглянутих скарг – жодна не залишилася невирішеною:
Тримаю кулаки, щоб перевірка пройшла швидко та в порядку. Якщо вам щось не подобається, напишіть або подумайте надсилати скаргу. Ви можете дізнатися більше про будь-що тут .
🤞
Hello,
I wouldn't bet too much on the player's reaction, this casino pays out every legitimate win. Our Greek friend also got his money - you can see for yourself here . 🙂 I would point out to fat that the complaint was resolved on 7/7/2022. So it's not very current. However, your account is most likely blocked because verification is in progress. The casino is probably now investigating whether the win is in accordance with the rules, whether you really played and whether it is possible to pay out the win.
I agree that the player should be informed about this procedure so that he doesn't have to look elsewhere for an explanation and personally I don't really understand why casinos don't do this. I suppose there is no time left for that.
But the important thing is that the verification of the account and the player is necessary and precedes the payment. We tolerate 14 days for account verification and associated payment. For higher amounts, the casino can check the so-called anti-money-laundering - that is, that money is not laundered through the casino, and this sometimes takes time.
I think patience and cooperation are the most effective solutions.
This is also proven by the number of resolved complaints - not a single one remained unresolved:
I'm keeping my fingers crossed that the verification is quick and in order. If you don't like something, write or consider filing a complaint. You can learn more about anything here .
🤞
Ahoj,
Nedala bych příliš na reakci hráče, toto kasíno vyplácí každou legitimní výhru. I náš řecký přítel své peníze dostal - přesvědčit se můžeš zde. 🙂 Poukázala bych na fat, že ta stížnost byla vyřešena 7.7.2022. Není tedy příliš aktuální. Nicméně, Tvůj účet je velmi pravděpodobně zablokován proto, že verifikace běží. Kasíno nyní pravděpodobně zkoumá, zda je výhra v souladu z pravidly, zda jsi oprávdu hrál Ty a zda je možno výhru vyplatit.
Souhlasím, že hráč by měl být o tomto postupu informovám, aby nemusel hledat vysvětlení jinde a osobně příliš nechápu, proč to kasína nedělají. Předpokládám, že na to nezbývá čas.
Důležité ale je, že verifikace účtu i hráče je nezbytná a předchází výplatě. My tolerujeme 14 dní na ověření účtu a s tím spojenou výplatu. U vyšších částek může totiž kasíno prověřovat i tak zvaný anti-money-laundering - čili, že se přes kasíno neperou peníze, a to občas trvá.
Myslím, že trpělivost a spolupráce jsou nejefektivnější řešení.
Dokazuje to i počet vyřešených stížností - ani jedna nezůstala nevřešena:
Držím palce, aby verifikace byla rychlá a v pořádku. Pokud se Ti nebude něco zdát, piš popřípadně zvaž stížnost. Více se o nic dozvíš zde.
🤞
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.