ФорумОбговорення скаргIce Casino - це шахрайство?

Ice Casino - це шахрайство? (Сторінка 3)

2 р. тому від vlczkova
|
62694 переглядів 189 відповідей |
|
12 3 4...10
Додати публікацію
1 рік тому

Привіт Даніель,

Я дуже мало граю на машинах.

Моя улюблена гра - Live Roulette.


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Вони нічого не платили весь тиждень, останній платіж був 11 листопада 3 тис.

Серйозність полягає в тому, що вони скасовують зняття коштів, запити на які надійшли з 24 жовтня.

Для мене це дуже серйозно, як мінімум 2 зняття по 5000 євро, скасовано.


Автоматичний переклад.
Valter_Mendonca
1 рік тому

Коли я читаю вашу скаргу, я думаю, що ви трохи розлютили казино, тому що вони кажуть, що ви отримали 30 тис. + 3 тис. лише за 12 днів і подали скаргу. Це може бути причиною, чому вони сповільнилися.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт Даніель,

Я дуже мало граю на машинах.

Моя улюблена гра - Live Roulette.


Автоматичний переклад.
1 рік тому

У вас є власна система ставок, яка вам підходить, чи ви просто робите випадкові ставки на все, що спадає вам на думку?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Вгадайте ставку!

в класичній рулетці.

Але не завжди це виходить.

11-29 наприклад

32 - 5 наприклад

20-17 наприклад

Тут багато

Автоматичний переклад.
Daniel
1 рік тому

Привіт Даніель,

Коли я подав заяву, це було 17 жовтня з тієї ж причини, що й зараз.

У мене було скасовано 8 вилучень по 5 тисяч.

якщо Гуру КАЗИНО вважає це нормальним?

І скарга залишилася, поки вони не здійснять платежі file


Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
Valter_Mendonca
1 рік тому

Хм, технічні труднощі... 🙂 У будь-якому випадку вони просять створити нові. Вони не сказали, що це не заплатить, тому що ви зробили щось не так, тому я думаю, що це позитивне повідомлення.

Автоматичний переклад.
Daniel
1 рік тому

Гаразд, Даніель, але КАЗИНО каже, що виплачується протягом 30 робочих днів, сьогодні це 19 робочих днів.

Тепер я питаю, добре.

і чи зазнаю я від цього безвини?

Доведеться чекати ще 1,5 місяці, щоб отримати! 🇧🇷

Автоматичний переклад.
Valter_Mendonca
1 рік тому

Привіт Вальтер,

тож навіть за власними правилами у казино все ще є час, щоб заплатити відповідно. 🙂

Крім того, сума, яку ви знімаєте, досить велика, тому зазвичай такі суми діляться на менші суми та виконуються по черзі. Я щиро вірю, що зрештою ви отримаєте всю суму.



Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Привіт Радка,

тож чи означає це, що КАЗИНО може скасувати виведення коштів і продовжити виведення коштів на скільки захоче!?

Мені здається, що я погано висловлююсь.

Я ніколи не сумнівався в тому, що КАЗИНО платить, це зрозуміло.

Я подав заявку на отримання всіх готівкових коштів 24 і 25 жовтня.

вони скасували 40K 17 листопада.

Сума згідно з положеннями та умовами казино сплачується максимум за 30 робочих днів.

Тепер я знову попросив 40 тисяч і чекаю 30 робочих днів... це правильно?

Не з моєї вини мені завдано шкоди.

Отже, я знаю, що КАЗИНО має законне право скасовувати зняття коштів, посилаючись на технічні збої, щоб затримати платіж, відповідно до його Умов.

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
Valter_Mendonca
1 рік тому

Привіт,

Справа в тому, що казино зізналося вам, що вони зіткнулися з технічними проблемами, і це вплинуло на зняття грошей. Навіть для інших гравців. Це означає, що незважаючи на положення та умови, казино має знайти рішення. Я сприймаю це як виняток, нестандартну ситуацію, і я вважаю, що з цим треба миритися.

У мене немає доказів, щоб стверджувати, що казино затримує виплати з причини, у вас є?

Проте, оскільки це відбувається регулярно, я погоджуюся, що казино порушить власні умови.

Сподіваюся, тепер краще. 🙏


Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Привіт Радка,

У мене є кілька компаній, які займаються шинним бізнесом.

якщо випадково сталася будь-яка несправність, яка приписується нам, Компанія зобов’язана усунути цю помилку.

просто, чи не так!? І чесний.

Мені невідомо про технічні труднощі, КАЗИНО має лише усунути технічну несправність і знати, що запити подаються з дати, яка відповідає початковому запиту на зняття коштів.

Тепер це буде серйозна і чесна ситуація.

Або просто тому, що це гра, у неї мають бути інші правила?

На жаль, це не завжди виграш, і я також програв багато грошей.

А якщо грошей немає, грати не дадуть.

Я думаю, що було б дуже корисно для всіх гравців, якби подачі були чеснішими.

Наближення до реальних казино.

можливо, через ці ситуації багато людей вважають за краще залишити затишок дому та піти до фізичного КАЗИНО.


Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
1 рік тому

Але я не думаю, що це того варто, вдаючись до стресу, ми вільні вибирати найкращі варіанти, і саме завдяки цьому досвіду ми навчаємося.

Я навряд чи збираюся більше грати за рейтинги, ніколи не заглиблюючись у чудову роботу Гуру КАЗИНО, якому я дуже вдячний, за всю його відданість гравцям, дозвольте мені не погодитися з такою толерантністю КАЗИНО.

Тому що мільйонні доходи мають не азартні гравці. Тому від льодового казино вимагається більше професіоналізму.

Якщо ви запитаєте мене, чи є у мене докази, то ні, у мене немає, але вони мені також не потрібні.

Мені 49 років, і я граю в казино більше 20 років.

Тож я знаю всі кроки, які вони використовують для відстрочення платежів, це не незайманість і не єдина, яка використовує цей аргумент як технічну несправність. Серед інших .

Я буду чекати скільки завгодно, вони не будуть нервувати. Ні досягнення цілей.

Вони отримають лише те, що зараз не має значення. Скажу тобі свого часу.

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт Радка,

У мене є кілька компаній, які займаються шинним бізнесом.

якщо випадково сталася будь-яка несправність, яка приписується нам, Компанія зобов’язана усунути цю помилку.

просто, чи не так!? І чесний.

Мені невідомо про технічні труднощі, КАЗИНО має лише усунути технічну несправність і знати, що запити подаються з дати, яка відповідає початковому запиту на зняття коштів.

Тепер це буде серйозна і чесна ситуація.

Або просто тому, що це гра, у неї мають бути інші правила?

На жаль, це не завжди виграш, і я також програв багато грошей.

А якщо грошей немає, грати не дадуть.

Я думаю, що було б дуже корисно для всіх гравців, якби подачі були чеснішими.

Наближення до реальних казино.

можливо, через ці ситуації багато людей вважають за краще залишити затишок дому та піти до фізичного КАЗИНО.


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт Вальтере,

Я згоден, що казино завжди має ставити платоспроможних клієнтів на перше місце за важливістю – тобто потрібно спробувати знайти рішення.

Я не сказав навпаки. Я б не наважився порівнювати ваш бізнес з онлайн-казино, хоча я впевнений, що є значні відмінності. 🙂

Я думаю, що, зважаючи на величезну кількість затриманих платежів, це не тактика, це біда, і казино так чи інакше має з цим впоратися, тому що якщо ви втратите довіру та інтерес гравця, у вас є проблема.

Це була моя думка весь час.

Якщо вам подобається думати, що казино використовує проти вас тактику зволікання, це ваша точка зору, і я її поважаю.


Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
Valter_Mendonca
1 рік тому

Говорячи загалом про технічні проблеми в казино, вони ніколи не розповідають, що саме сталося. Це може бути буквально що завгодно. Навіть якщо банк з будь-якої причини блокує їхній рахунок і вимагає від казино документи для підтвердження певних транзакцій, казино ніколи не скаже про це клієнту. Просто скажуть «технічні труднощі». Якщо якийсь співробітник облажався і помилково відхилив ваше відкликання, вони кажуть «технічні труднощі». Скасування незавершених вилучень не повинно бути наміром. Вони могли просто зробити помилку. Для казино найпростішим процесом є запит на новий, який увійде в чергу, порівняно з відновленням старого запиту на виведення коштів.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт усім .

Щоб допомогти іншим гравцям, чесно кажучи, я заявляю, що Icecasino дотримується всіх своїх умов і умов.

Вони вже оформили 73 500 євро, не вистачає 9500 євро, і 4 робочі дні на оплату. Я впевнений, що вони заплатили достроково.


Вітаю Ice Casino, рекомендую без проблем.

Автоматичний переклад.
Valter_Mendonca
1 рік тому

Це зайняло деякий час, але в кінці дня ви отримали гроші, і сума дійсно хороша. Будь-яке нечесне казино скористається нагодою, щоб обдурити вас тут. Що ти збираєшся робити з виграшем? Є плани? 🙂

Автоматичний переклад.
Daniel
1 рік тому

Привіт Даніель,

наразі я хочу закрити цей процес,

Думаю, що це буде дуже скоро, тоді хто знає, як заробити ще 80К😜

Автоматичний переклад.
Daniel
1 рік тому

Привіт, Даніель.

завершений .

Автоматичний переклад.
Valter_Mendonca
1 рік тому

А що тепер? Чи збираєтеся ви продовжувати грати в Ice Casino, чи збираєтеся відпочити від азартних ігор і насолоджуватися виграшами?

Автоматичний переклад.
12 3 4...10
Перейти на сторінкуіз 10 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого