ФорумКазиноZip Casino - загальне обговорення

Zip Casino - загальне обговорення (Сторінка 4)

1 рік тому від yasin61
|
11629 переглядів 73 відповідей |
|
1...3 4
Jurij1979
1 рік тому

Я захоплююся, що ви так любите 3 дні для крипто-платежів. 🙂 Чи можу я знати, що ви вважаєте затримкою, на скільки днів, наприклад? Я просто питаю, тому що зазвичай ми пояснюємо, що іноді для отримання платежу в криптовалюті потрібно трохи більше часу, ніж «миттєво». Мені подобається твоє терпіння!

Дякуємо за оновлення. ✨🙌

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Всім привіт,

У мене взагалі питання. Як це може бути, що в Zip Casino ви не можете верифікуватися і все одно інвестувати в нього гроші? Також дивно, що після 4 тижнів повторних запитів я не можу виплатити виграні гроші? Отже, у повідомленні просто написано «ми перевіримо ваші документи та знайдемо рішення»

І, чесно кажучи, я вважаю, що це обман.

Я так злий через це зараз. У аркаді, де ви можете зайти особисто та щось виграти, ніколи не було проблемою взяти гроші з собою відразу чи щонайпізніше через день.

Я думаю, що мені з цим робити, бо з клієнтами так не робиш!!

Lg

Автоматичний переклад.
schultejanine7
1 рік тому

Привіт.

Насправді це цілком звичний підхід. Казино не хоче «втрачати час» на перевірку, доки ви не подасте свій перший запит на виведення коштів. Добре, пристойні казино перевіряють вас негайно, коли ви запитуєте.

Але мені було цікаво, що ви змогли створити обліковий запис. Ми перевірили лише кілька тижнів тому, і Німеччина була недоступна в реєстраційній формі.

Чи можу я дізнатися, скільки років вашому обліковому запису?

Треба сказати, що 4 тижні - це дуже екстремально. Чи хотіли б ви подати скаргу? Я дійсно думаю, що вам знадобиться допомога.

Якщо ви згодні, скористайтеся цим посиланням: https://casino.guru/complaints/create

Автоматичний переклад.
Gretche70
1 рік тому

Ти просто помиляєшся, нарешті побачиш це.

Крім того, майже всі загальні положення та умови дійсні лише мовою оригіналу, тому німецька версія недійсна, коли це важливо, як у вашому випадку зараз 😉


Ваша поведінка зовсім не працює, не перекладайте своє розчарування на людей, які просто хотіли вам допомогти і точно не хочуть вам нічого поганого.

✌🏼

Автоматичний переклад.
FlashFX
1 рік тому

Ну, я скажу це так, на жаль, ви не можете сказати.

Автоматичний переклад.
12 міс. тому

Безкоштовна гра

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Ти просто помиляєшся, нарешті побачиш це.

Крім того, майже всі загальні положення та умови дійсні лише мовою оригіналу, тому німецька версія недійсна, коли це важливо, як у вашому випадку зараз 😉


Ваша поведінка зовсім не працює, не перекладайте своє розчарування на людей, які просто хотіли вам допомогти і точно не хочуть вам нічого поганого.

✌🏼

Автоматичний переклад.
12 міс. тому

Привіт, мені цікаво, чого ви намагаєтеся досягти, повертаючись до допису 2-місячної давності, і я думаю, що також є невелика помилка розуміння прочитаного. Скріншоти були обома мовами, і Німеччини там не було.

Автоматичний переклад.
Jaro
12 міс. тому

Ви також повинні натиснути на англійські положення та умови, а не просто перекладати німецьку на англійську 🤣

Автоматичний переклад.
FlashFX
12 міс. тому

Це вірно. Однак тим часом Умови могли змінитися. У будь-якому випадку, завжди краще дивитися на них англійською мовою і робити скріншоти, якщо потрібно, щоб гравець не потрапив у таку ситуацію.

Крім того, чи є у вас досвід роботи з цим казино?

Автоматичний переклад.
yasin61
3 тиж. тому

Привіт, щоб зрозуміти, що гуру казино не допомагає нам, гравцям. Бо маю надію, що нам допоможуть бути чесними

Автоматичний переклад.
Sahrabella
3 тиж. тому

CasinoGuru безумовно допоміг мені наразі, це неправда, що вони не підтримують нас, гравців 😉

Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

Привіт, щоб зрозуміти, що гуру казино не допомагає нам, гравцям. Бо маю надію, що нам допоможуть бути чесними

Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

Привіт, було б добре спочатку сказати трохи більше про ситуацію, ніж просто такі загальні заяви. З чим ми вам не допомогли або що сталося?

Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

Привіт

Я вже зареєструвався в Гуру зі своєю проблемою з winz.io і все ще чекаю відповіді Гуру. Моє запитання полягало в тому, чи насправді Гуру підтримує мене. Я дуже сподіваюся, що зможу повернути гроші від казино winz.io та Wild Tokyo. Казино розташовані на Кюрасао. Я знайшов усі адреси тут, у районі Гуру, які, здається, відповідають за Кюрасао та допомагають гравцям вимагати повернення грошей. На жаль, відповіді до сьогодні не отримав. Ну, я потрапив у досить катастрофічну ситуацію. Вклали 16 000 євро. Тож виникає питання... чи насправді Гуру допомагає? найкращі побажання

Автоматичний переклад.
Sahrabella
3 тиж. тому

привіт Здається, ви не дуже знайомі з функцією скарги; дозвольте мені допомогти вам у цьому:

Ось як виглядає процес:

Крок 1 : Гравець заповнює форму скарги та надсилає її.

Крок 2 : ми аналізуємо скаргу та відповіді гравців у формі та розглядаємо казино та його умови та умови.

Крок 3 : ми пишемо опис скарги для нашої системи та ставимо гравцеві додаткові запитання, щоб усе добре зрозуміти.

Крок 4 : На основі всього, що ми знаємо, ми намагаємося дати пораду гравцеві, щоб побачити, чи можна легко вирішити ситуацію, не звертаючись до казино.

Крок 5 : якщо це необхідно, ми запрошуємо казино приєднатися до розмови та надати свою точку зору.

Крок 6 : На основі результатів ми закриваємо та класифікуємо скаргу, що вплине на те, як це вплине на індекс безпеки казино.

Найголовніше:

Кожна залучена сторона (ви, казино або команда Casino Guru) має сім днів, щоб відповісти, коли вони повинні це зробити, щоб просувати скаргу. Коли цей період минає без відповіді, ми зазвичай вирішуємо продовжити термін ще на сім днів.

Щоб знайти таймер, будь ласка, зверніться до ланцюжка скарг; ви можете отримати доступ до нього зі свого профілю або безпосередньо тут 👈

На даний момент залишається більше 4 днів, щоб розв’язувач зв’язався з вами. Прошу терпіння.

дякую

Автоматичний переклад.
1...3 4

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого