Привіт, ще одне запитання. Як німець, я тепер бачу лише ті казино, які дозволені для Німеччини. Чому?
Hello, another question, as a German I can now only see the casinos that are approved for Germany, why?
Hallo mal eine andere Frage, mittlerweile kann ich als deutscher nur noch die Casinos sehen die für Deutschland zugelassen sind, warum?
Так, це правильно, відтепер ви не побачите інших казино, навіть якщо німецькі гравці будуть прийняті. Лише ті, що мають ліцензію DE.
Це пов'язано з постійним посиленням місцевих законів і обмежень.
Yes, this is correct, from now on, you won't see other casinos, even if German players are accepted. Only the DE-licensed ones.
This is due to the constant tightening of local laws and restrictions.
Так, зараз є те, що є. Але чому ви не можете запросити казино на розмову, щоб прояснити цю ситуацію? Якщо я, як німецький гравець, прочитаю в умовах, що німецькі гравці НЕ виключаються???
Yes, now it is what it is. But why can't you invite the casino to a conversation to clarify this situation? If I, as a German player, read in the terms and conditions that German players are NOT excluded???
Ja nun ist es wie es ist. Nur warum kann man hier nicht das casino zu einem gespräch einladen um diese situation zu klären? Wenn ich doch als deutscher Spieler in den AGB lese das deutsche Spieler NICHT ausgeschlossen sind???
Я не можу запросити казино приєднатися до форуму – у мене немає важелів або прямого контакту. І через зміну видимості казино жоден гравець з вашої країни не побачить таке казино.
I can't invite the casino to join the forum - I have no leverage or direct contact. And due to the change in casino visibility, no player from your country will see such a casino.
Згідно з нашою останньою спробою, ніхто не зміг би зареєструватися з Німеччини. Форма реєстрації забороняє таке налаштування.
Чи правильно я зрозумів, ви змогли це зробити? Ймовірно, за допомогою дзеркальної сторінки, я думаю. 🤔
According to our latest attempt, no one would be able to register from Germany. The registration form forbids such a setting.
Do I understand correctly, you were able to do so? Probably by using the mirror page, I guess. 🤔
Як я вже сказав, я не знав заздалегідь, що є дві сторінки, тому що мене перенаправили на цю з іншої сторінки.
Але тепер я маю право на свій виграш... принаймні мої гроші забрали, а в положеннях та умовах нічого немає.
Усі електронні адреси на веб-сайті не працюють, що мені здається дуже дивним.
As I said, I didn't know beforehand that there were two pages because I was redirected directly to this one from another page.
But I'm now entitled to my winnings... at least my money was taken and there's nothing in the terms and conditions.
All email addresses on the website are not working, which I find very strange.
Wie gesagt wusste ich nichts vorher davon das es zwei Seiten gibt da ich von einer anderen Seite direkt auf diese weitergeleitet wurde.
Aber ich hab doch nun recht auf mein Gewinn… es wurde ja zumindest mein Geld genommen und in den AGBs steht auch gar nichts.
Alle Mailadressen auf der Webseite sind nicht funktionsfähig was ich sehr merkwürdig finde.
Що ж, якщо вам важко отримати залишок із казино через обмеження країни, я наполегливо рекомендую подати скаргу. 🤔 Це безкоштовно, будь ласка, скористайтеся цим посиланням:
https://casino.guru/complaints/create
Принаймні варто спробувати, оскільки ви можете бачити в історії, що ми стикалися з такою ж ситуацією з іншим гравцем з Німеччини, але, здається, жодних коштів не було скасовано.
Якщо казино забороняє вам виводити ваші виграші через обмеження у вашій країні, це вкрай несправедливо!
Well, if you struggle to get the balance out from the casino due to country restrictions, I strongly recommend submitting a complaint. 🤔 It is free, use this link, please:
https://casino.guru/complaints/create
It is at least worth trying as you can see in the history we've been facing the same situation with another player from Germany, yet it seems no funds were voided after all.
Once the casino restricts you from withdrawing your winnings because your country got restricted, it is extremely unfair!
Радка, дякую за ваш відгук. Я подав запит на виплату в п’ятницю о 10:30 ранку. Мені сказали, що у вихідні нічого не робитиметься, і вам слід зачекати 72 години. Це означає, що я зачекаю до середи/четверга, інакше я подаду скаргу тут і перевірю інші варіанти.
Я ніколи не мав такого випадку, щоб ви отримували так мало відгуків від служби підтримки. Однак слід зазначити, що живий чат є доброзичливим, але він просто дає ті самі автоматичні відповіді знову і знову.
Radka thank you for your feedback, I requested the payout on Friday at 10:30 a.m. I'm told nothing will be done on the weekend and that you should wait 72 hours. That means I'll wait until Wednesday/Thursday otherwise I would file a complaint here and check other options.
I've never had the case that you get so little feedback from support. What has to be mentioned, however, is that the live chat is friendly, but it just gives out the same automatic answers over and over again.
Radka danke für dein Feedback, ich hatte die Auszahlung am Freitag 10.30 Uhr beantragt. Mir wird gesagt am Wochenende wird nichts gemacht und man solle 72 Stunden warten. Heißt ich warte jetzt noch bis Mittwoch/Donnerstag andernfalls würde ich hier eine Beschwerde einreichen und weitere Möglichkeiten überprüfen.
Hatte bisher Nie den Fall das man so wenig Feedback vom Support erhält. Was man allerdings erwähnen muss ist das der Live Chat freundlich ist, allerdings aber auch nur immer und immer wieder die selben automatischen Antworten raushaut.
Сумно, коли підтримка недостатня. У будь-якому разі я спочатку думав, що проблема пов’язана з обмеженням країни, а тепер, здається, я помилявся.
Що ж, почекаємо до четверга. Ви маєте рацію. Сподіваюся, скарга не знадобиться!
It's sad when the support is not supportive enough. Anyway, I originally thought the issue was related to the country restriction, and now, it seems I was wrong.
Well, let's wait till Thursday You're right. Hopefully, the complaint won't be necessary!
Мою скаргу відхилили. Безпідставно для мене. Я не єдиний німець, який зміг тут зареєструватися. Я просто хотів, щоб гуру дізнався в казино, чому німецькі гравці не мають німецької мови в умовах. Незважаючи на це, довіра до Casino Guru значно знизилася, що дуже сумно
My complaint was rejected. Unfounded for me. I'm not the only German who was able to register here. I just wanted the guru to find out at the casino why German players don't have German in the terms and conditions. Regardless, the trust in Casino Guru has decreased a lot, which is really sad
Meine Beschwerde wurde abgelehnt. Für mich unbegründet. Ich bin nicht die einzige deutsche die sich hier registrieren konnte. Ich wollte einfach nur das guru sich bei dem casino informiert warum bei den deutschen spieler kein german in den agb ließt. Egal aber das vertrauen zu casino guru hat sich damit sehr verringert, echt traurig
Я пояснив, що виникло непорозуміння; Я консультувався у вашій справі з кількома колегами, але вони пропустили кілька деталей. Скаргу мали відхилити , оскільки казино ніколи не анулювало ваші виграші через обмеження країни . Це нормально, усі подібні справи відхиляються.
Однак ми змогли дослідити процес реєстрації та умови, і в результаті ми не змогли зареєструватися там як німецький гравець . Це неможливо.
Чесно кажучи, не розумію, що вас засмутило. Завдяки вам огляд оновився, показуючи, що гравцям із вашої країни заборонено грати. Це правильно, оскільки ми використали цю інформацію з поточної реєстраційної форми. Якщо ви не можете зареєструватися, ви також не можете грати.
Вас не позбавили жодного виграшу. Отже, що не так з вашої точки зору?
I explained there was a misunderstanding; I was consulting your case with a few colleagues, yet they missed a few details. The complaint was meant to be rejected because the casino has not ever voided any of your winnings due to the country's restrictions. That's ok, all similar cases are rejected.
We were, however, able to investigate the registration process and terms, and the result was that we were not able to register there as a German player. It is not possible.
I honestly do not understand what made you sad. Thanks to you, the review is up-to-date showing that players from your country are not allowed to play. This is correct because we used this info from the current registration form. If you can't register, you also can't play.
You were not stripped of any winnings. So, what is wrong from your point of view, please?
Ви все ще можете потрапити на сайт як німець, легко через Google... але мені зрозуміло, що вони не хочуть нічого робити проти казино, яке пов’язане з такими великими брендами, як Dama або Rabidi. Подібно до того, як німецькі гравці на Casinoguru більше не можуть бачити казино без німецької ігрової ліцензії, за ним течуть партнерські гроші, отримані від німецьких гравців, які грають у неліцензійних казино Німеччини. Це все так лицемірно. І це правда.
You can still get to the site as a German, easily via Google... but it's clear to me that they don't want to do anything against a casino that is related to the big brands like Dama or Rabidi. Just like German players on Casinoguru can no longer see casinos without a German gaming license, behind it flows affiliate money that is made from German players who play in unlicensed casinos for Germany. It's all so hypocritical. And this is the truth.
Man kann immer noch als deutscher auf die Seite gelangen, ganz einfach über Google..... aber mir ist schon klar das sie gegen ein Casino das mit den grossen Marken wie Dama oder Rabidi verwandt ist nichts machen möchten. Genauso wie deutsche Spieler auf Casinoguru keine Casinos ohne deutsche Spiellizenz mehr sehen können, aber hinterm fließen Affiliate Gelder die mit deutschen Spielern gemacht werden, die in nicht lizenzierten Casinos für Deutschland spielen. Es ist alles so scheinheilig. Und das ist die Wahrheit.
Витяг зі скарги: оскільки на вашому заблокованому рахунку більше немає кредиту, усі виграші виплачено, а Німеччина стала заблокованою країною, як уже згадувалося, ми більше не розглядатимемо цю справу. Я хотів би допомогти вам. Мені шкода, що ми не змогли допомогти вам вирішити цю проблему, але будь ласка, не соромтеся зв’язатися з нами, якщо у вас у майбутньому виникнуть проблеми з іншим казино. З причин, викладених вище, я відхиляю цю скаргу. Дякую за розуміння.
І лише для вашої інформації, ви можете отримати доступ до казино як німець. Просто смішно, але, як уже згадувалося, казино, пов’язане з великими компаніями, як гуру казино ви не хочете наживати собі ворога. І оскільки наразі казино дозволяє доступ німецьким гравцям, закриття пов’язаних скарг є неправильним. Для казино, на які вони завжди скаржаться, гравцям просто швидко відмовляють. І їхні контраргументи тепер марні, вони не можуть з цього вийти.
Excerpt from a complaint: Since there is no longer any credit in your blocked account, all winnings have been paid out and Germany has become a blocked country, as already mentioned, we will no longer process this case. I wish I could help you. I'm sorry we couldn't help you resolve this issue, but please don't hesitate to contact us if you have any problems with another casino in the future. For the reasons stated above, I now reject this complaint. Thank you for your understanding.
And just for your information, you can access the casino as a German. Simply ridiculous but as already mentioned a casino that is related to large companies, as a casino guru you don't want to make yourself an enemy. And since the casino currently allows access to German players, the closure of the related complaints are incorrect. For the casinos they always take forever to complain, players are simply rejected quickly. And their counterarguments are now useless, they can't talk their way out of it.
Auszug aus einer Beschwerde:Da auf Ihrem Sperrkonto kein Guthaben mehr vorhanden ist, alle Gewinne ausgezahlt wurden und Deutschland zu einem Sperrland wurde, werden wir, wie bereits erwähnt, diesen Fall nicht weiter bearbeiten. Ich wünschte, ich könnte Ihnen weiterhelfen. Es tut mir leid, dass wir Ihnen bei der Lösung dieses Falles nicht helfen konnten, aber zögern Sie bitte nicht, uns zu kontaktieren, wenn Sie in Zukunft Probleme mit einem anderen Casino haben. Aus den oben genannten Gründen lehne ich diese Beschwerde nun ab. Danke für Ihr Verständnis.
Und nur zur Info, man kann als deutscher auf das Casino zugreifen. Einfach lächerlich aber wie schon erwähnt ein Casino das mit grossen Unternehmen verwandt ist, möchten sie als Casinoguru sich nicht als Feind machen. Und da das Casino den Zugriff derzeit für deutsche Spieler erlaubt, sind die Schließung der bezogenen Beschwerden nicht korrekt. Für die Casinos lassen sie immer ewig Zeit bei den Beschwerden, bei Spielern wird einfach schnell abgelehnt. Und ihre Gegenargumente sind jetzt nutzlos, da können sie sich nicht rausreden.
Я зміг зареєструватися і грати там як німецький гравець. У положеннях та умовах немає нічого, що виключає німецьку мову. І я не єдиний німець, який зміг там зіграти. Так, на щастя, мені заплатили. Але кожен другий німець нічого не платить, тому що як німець ви можете зайти на цей веб-сайт і зареєструватися. Я просто хотів, щоб це питання було вирішене. І вам було б легше отримати відповідь від цього казино. Я надіслав вам скріншот, на якому я читаю положення та умови, які просто проігнорували в моїй скарзі.
I was able to register and play there as a German player. There is nothing in the terms and conditions that excludes German. And I'm not the only German who was able to play there. Yes, luckily I was paid off. But every other German doesn't pay anything because as a German you can still go to this website and register. I just wanted this matter to be resolved. And you would have an easier time getting an answer from this casino. I sent you a screenshot of me reading the terms and conditions, which was simply ignored in my complaint.
Ich konnte mich als deutsche Spielerin dort registrieren und spielen. In den AGB steht nichts das German ausgeschlossen ist. Und ich bin ja auch nicht die einzige deutsche die dort spielen konnte. Ja ich wurde zum glück ausgezahlt. Aber jeder andere deutsche zahlt nun für nichts ein denn man kann als deutsche immer noch auf diese website und sich registrieren. Ich wollte einfach nur das diese sache geklärt wird. Und ihr hättet es einfacher eine Antwort von diesem Casino zu bekommen. Ich hatte euch ein Screenshot gesendet wie ich die AGB lese, das wurde in meiner beschwerde einfach ignoriert.
Ви все ще можете потрапити на сайт як німець, легко через Google... але мені зрозуміло, що вони не хочуть нічого робити проти казино, яке пов’язане з такими великими брендами, як Dama або Rabidi. Подібно до того, як німецькі гравці на Casinoguru більше не можуть бачити казино без німецької ігрової ліцензії, за ним течуть партнерські гроші, отримані від німецьких гравців, які грають у неліцензійних казино Німеччини. Це все так лицемірно. І це правда.
You can still get to the site as a German, easily via Google... but it's clear to me that they don't want to do anything against a casino that is related to the big brands like Dama or Rabidi. Just like German players on Casinoguru can no longer see casinos without a German gaming license, behind it flows affiliate money that is made from German players who play in unlicensed casinos for Germany. It's all so hypocritical. And this is the truth.
Man kann immer noch als deutscher auf die Seite gelangen, ganz einfach über Google..... aber mir ist schon klar das sie gegen ein Casino das mit den grossen Marken wie Dama oder Rabidi verwandt ist nichts machen möchten. Genauso wie deutsche Spieler auf Casinoguru keine Casinos ohne deutsche Spiellizenz mehr sehen können, aber hinterm fließen Affiliate Gelder die mit deutschen Spielern gemacht werden, die in nicht lizenzierten Casinos für Deutschland spielen. Es ist alles so scheinheilig. Und das ist die Wahrheit.
Дозвольте мені запитати: як ми можемо отримати гроші з таких казино , якщо не показувати їх гравцям ? Гадаю, ви не розумієте, що всі неліцензовані казино, тобто ті, що не мають німецьких ліцензій, приховані від вас, тому що нам сказали це робити GGL .
Спочатку ми мали на меті показати всі казино, щоб дати гравцям можливість приймати обґрунтовані рішення. На жаль, через вашу обмежувальну німецьку владу нам доводиться приховувати більшість казино.
Це нормально, ви можете знайти його через Google, принаймні ви будете знати, що вам не варто там грати, чи не так? 🙂
Всі німецькі гравці, швидше за все, знають про те, що GGL забороняє грати в іноземних казино без німецької ліцензії.
Я можу просто сказати: хто тепер лицемірить?
Allow me a question: How could we gain money from such casinos if we do not show them to players? I think you do not understand that all unlicensed casinos - meaning those without German licenses - are hidden from you because we were told to do so by GGL.
Originally, we aimed to show all casinos in order to give players a chance to make well-informed decisions. Sadly, due to your restrictive German authority, we have to hide most of the casinos.
It is ok you can find it via Google, at least you would know you should not play there, wouldn't you? 🙂
All German players are most likely aware of the fact, that GGL prohibits playing in foreign casinos without a German license.
I can merely say, Who's being hypocritical now?
Я зміг зареєструватися і грати там як німецький гравець. У положеннях та умовах немає нічого, що виключає німецьку мову. І я не єдиний німець, який зміг там зіграти. Так, на щастя, мені заплатили. Але кожен другий німець нічого не платить, тому що як німець ви можете зайти на цей веб-сайт і зареєструватися. Я просто хотів, щоб це питання було вирішене. І вам було б легше отримати відповідь від цього казино. Я надіслав вам скріншот, на якому я читаю положення та умови, які просто проігнорували в моїй скарзі.
I was able to register and play there as a German player. There is nothing in the terms and conditions that excludes German. And I'm not the only German who was able to play there. Yes, luckily I was paid off. But every other German doesn't pay anything because as a German you can still go to this website and register. I just wanted this matter to be resolved. And you would have an easier time getting an answer from this casino. I sent you a screenshot of me reading the terms and conditions, which was simply ignored in my complaint.
Ich konnte mich als deutsche Spielerin dort registrieren und spielen. In den AGB steht nichts das German ausgeschlossen ist. Und ich bin ja auch nicht die einzige deutsche die dort spielen konnte. Ja ich wurde zum glück ausgezahlt. Aber jeder andere deutsche zahlt nun für nichts ein denn man kann als deutsche immer noch auf diese website und sich registrieren. Ich wollte einfach nur das diese sache geklärt wird. Und ihr hättet es einfacher eine Antwort von diesem Casino zu bekommen. Ich hatte euch ein Screenshot gesendet wie ich die AGB lese, das wurde in meiner beschwerde einfach ignoriert.
Справа в тому, що жоден німецький гравець не може зареєструватися; це не вказано в умовах, але реєстраційна форма не містить Німеччину як варіант. Ось що ми з'ясували.
Тому небезпеки немає, якщо нерозумний гравець вирішить вибрати іншу країну, щоб уникнути блокування. Що було б серйозною помилкою.
Скріншот не був проігнорований, і, як я вже сказав, ми вважаємо реєстраційну форму обмеженням, а не просто правилами. Наприклад, в англійській версії Умов я бачив Німеччину серед обмежених країн. Слухай, я розумію, що казино мало пояснити тобі цей безлад; вони цього не зробили, і це чітко надсилає повідомлення, але з нашої точки зору немає ризику, якщо реєстраційну форму не буде змінено та Німеччину буде дозволено вибирати.
Сподіваюся, тепер ви зрозумієте.
The point is that no German player is able to register; it is not stated in the terms, but the registration form does not contain Germany as an option. This is what we found out.
So there is no danger unless the unwise player decides to pick up another country to avoid the block. Which would be a grave mistake.
The screenshot was not ignored, and as I said, we deem the registration form to be the restriction, not just the rules. In the English version of Terms and Conditions, I saw Germany among the restricted countries, for instance. Look, I understand the casino should have explained this mess to you; they didn't, and it clearly sends a message, but there is no risk from our point of view unless the registration form is changed and Germany becomes allowed to be chosen.
Hopefully, you will understand now.
Витяг зі скарги: оскільки на вашому заблокованому рахунку більше немає кредиту, усі виграші виплачено, а Німеччина стала заблокованою країною, як уже згадувалося, ми більше не розглядатимемо цю справу. Я хотів би допомогти вам. Мені шкода, що ми не змогли допомогти вам вирішити цю проблему, але будь ласка, не соромтеся зв’язатися з нами, якщо у вас у майбутньому виникнуть проблеми з іншим казино. З причин, викладених вище, я відхиляю цю скаргу. Дякую за розуміння.
І лише для вашої інформації, ви можете отримати доступ до казино як німець. Просто смішно, але, як уже згадувалося, казино, пов’язане з великими компаніями, як гуру казино ви не хочете наживати собі ворога. І оскільки наразі казино дозволяє доступ німецьким гравцям, закриття пов’язаних скарг є неправильним. Для казино, на які вони завжди скаржаться, гравцям просто швидко відмовляють. І їхні контраргументи тепер марні, вони не можуть з цього вийти.
Excerpt from a complaint: Since there is no longer any credit in your blocked account, all winnings have been paid out and Germany has become a blocked country, as already mentioned, we will no longer process this case. I wish I could help you. I'm sorry we couldn't help you resolve this issue, but please don't hesitate to contact us if you have any problems with another casino in the future. For the reasons stated above, I now reject this complaint. Thank you for your understanding.
And just for your information, you can access the casino as a German. Simply ridiculous but as already mentioned a casino that is related to large companies, as a casino guru you don't want to make yourself an enemy. And since the casino currently allows access to German players, the closure of the related complaints are incorrect. For the casinos they always take forever to complain, players are simply rejected quickly. And their counterarguments are now useless, they can't talk their way out of it.
Auszug aus einer Beschwerde:Da auf Ihrem Sperrkonto kein Guthaben mehr vorhanden ist, alle Gewinne ausgezahlt wurden und Deutschland zu einem Sperrland wurde, werden wir, wie bereits erwähnt, diesen Fall nicht weiter bearbeiten. Ich wünschte, ich könnte Ihnen weiterhelfen. Es tut mir leid, dass wir Ihnen bei der Lösung dieses Falles nicht helfen konnten, aber zögern Sie bitte nicht, uns zu kontaktieren, wenn Sie in Zukunft Probleme mit einem anderen Casino haben. Aus den oben genannten Gründen lehne ich diese Beschwerde nun ab. Danke für Ihr Verständnis.
Und nur zur Info, man kann als deutscher auf das Casino zugreifen. Einfach lächerlich aber wie schon erwähnt ein Casino das mit grossen Unternehmen verwandt ist, möchten sie als Casinoguru sich nicht als Feind machen. Und da das Casino den Zugriff derzeit für deutsche Spieler erlaubt, sind die Schließung der bezogenen Beschwerden nicht korrekt. Für die Casinos lassen sie immer ewig Zeit bei den Beschwerden, bei Spielern wird einfach schnell abgelehnt. Und ihre Gegenargumente sind jetzt nutzlos, da können sie sich nicht rausreden.
Чи можу я знати, яка справжня причина вашої критики?
Ви виглядаєте як людина, якій насправді байдуже, як ми підходимо до таких ситуацій, незважаючи на те, що я знаю, що ви тут на форумі досить довго.
Ми не беремо до уваги місцеве законодавство під час розгляду скарг, оскільки ми не пропонуємо судові слухання. Натомість ми намагаємося підтримувати гравців з точки зору справедливості.
Отже, якщо ви граєте, навіть якщо ви з обмеженої країни, і вам виплачують усі виграші, які ви отримали відповідно до правил, у цьому немає нічого несправедливого. Це справді так просто.
Однак якщо казино дозволяє вам реєструватися, робити депозити та грати, а коли ви надсилаєте заявку на зняття коштів, воно відхиляється, оскільки ви перебуваєте з обмеженої країни, це несправедливо, і ми втрутимося.
Ви відчуваєте різницю? Я сподіваюся, що ви це зробите, тому що в цьому немає нічого більше.
Ви кажете, що німецьким гравцям дозволено грати там; У мене є інформація, що нові гравці з Німеччини не проходять реєстрацію.
Можливо, ми обоє маємо рацію, але якщо ви знаєте когось, хто пройшов реєстрацію, але був позбавлений виграшу через обмеження країни, надішліть їх усіх сюди, будь ласка.
May I know what the real reason behind your criticism is?
You sound like someone who does not actually care how we approach such situations, despite I know you've been here on the forum for quite some time.
We do not take local law into consideration while handling complaints because we do not offer court hearings. Instead, we try to support players in terms of fairness.
So, if you play even if you are from a restricted country and you get paid all the winnings you gained in accordance with the rules, there is nothing unfair about that. It's truly just that simple.
If the casino, however, allows you to register, deposit, and play, and when you submit the withdrawal it is rejected because you are from a restricted country, this is unfair and we will step in.
Can you feel the difference? I hope you do, because there is nothing more to it.
You say German players are allowed to play there; I have information that new players from Germany won't pass the registration.
We may both be correct, but if you know anyone who passed the registration, but was stripped of the winnings due to the country restriction, send them all here, please.
Привіт Радка
Це також означає, що ви більше не можете подати скаргу на казино Кюрасао. Зараз у мене проблеми з казино Myempire, вони не виплачують гроші. Але я ніде не можу знайти адреси, куди можна поскаржитися. Можливо, у вас є для мене підказка?
Hello Radka
This also means that you can no longer lodge a complaint about a Curacao casino. I'm currently having problems with the Casino Myempire, they don't pay out. But I can't find an address anywhere where I can complain. Maybe you have a tip for me?
Hallo Radka
Das heißt dann ja auch das man bei euch auch keine Beschwerde mehr über ein Curacao Casino einreichen kann. Ich habe nämlich zur zeit Probleme mit dem Casino Myempire, sie zahlen nicht aus. Nur finde ich nirgendwo eine Adresse an die ich mich beschweren kann. Vielleicht hätten Sie ein Tipp für mich?
Привіт!
Вибачте за затримку - витратили 4 дні на подорожі та відвідування тімбілдінгу, а форум далеко поза нашим поточним графіком 🙁
Я вважаю, що ви все ще можете подати скаргу. Просто скористайтеся опцією «Я не знаю казино», а потім вставте посилання на казино в текст вашої скарги. Це має працювати.
Щодо MyEmpire Caisno, не соромтеся описати проблему прямо тут:
https://casino.guru/myempire-casino-review#tab=js-tab-discussion
Я зроблю все можливе, щоб скоро вас наздогнати!
Hello!
Sorry for the delay - spent 4 days traveling and attending teambuilding, and the forum is far beyond our current schedule 🙁
I believe you still can lodge the complaint. Just use the option "I do not know the casino" then insert the casino's link into the body of your complaint. That should still work.
Regarding MyEmpire Caisno, feel free to describe the issue right here:
https://casino.guru/myempire-casino-review#tab=js-tab-discussion
I'll do my best to catch up with you soon!
Ну, я радий, що у вас не було проблем. Якщо можна запитати, скільки часу знадобилося, щоб зняти кошти, оскільки ви сказали, що проблем не було?
Well, I'm glad you didn't have any problems. If I may ask, how long did it take to make the withdrawal, since you say there was no problem ?
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.