ФорумКазиноZip Casino - загальне обговорення

Zip Casino - загальне обговорення

1 рік тому від yasin61
|
11040 переглядів 73 відповідей |
|
1 2...4
Додати публікацію
1 рік тому
Тут ви можете обговорити Zip Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
1 рік тому

Привіт, я хотів запитати інших німецьких гравців, чи можете ви також там зареєструватися, зробити депозит тощо. Casinoguru, а також Askgambler тощо внесли це казино як заборонене для німецьких гравців. Ви все ще можете зареєструватися там і втратити гроші. І будьте певні, при великих виплатах ви не побачите своїх грошей. Casinoguru вам не допоможе. Просто прочитайте мою скаргу тут і подивіться, як Casinoguru стоїть за цим казино.

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
1 рік тому

Витяг з іншої скарги:

Шановний Saint90,

Дякуємо за подання скарги. Мені дуже прикро чути про вашу проблему.

Чи могли б ви повідомити нам, чому, на вашу думку, Німеччину слід було внести до списку країн з обмеженнями? Який ваш активний баланс зараз? Чи вилучаються кошти з казино через ваше географічне розташування?

Я з нетерпінням чекаю почути від вас.

З найкращими побажаннями,

Петронела

Чому ви запитуєте гравця: чи не могли б ви повідомити нам, чому, на вашу думку, Німеччину слід було внести до списку країн з обмеженнями?

Як гуру казино, ви самі заявляєте, що гравці з Німеччини не приймаються, казино також каже про це. Навіть Askgambler так каже.

А тепер у моїй скарзі ви маєте на увазі, що нічого не можете зробити.

Саме казино надсилає електронні листи німецьким гравцям для реєстрації, дозволяє німецьким гравцям робити депозити тощо.

Так, і що робить Casinoguru, він стоїть за казино і дає йому супер-рейтинг. Просто огидно.

Автоматичний переклад.
yasin61
1 рік тому

Привіт, по-перше, немає потреби копіювати витяги з різних скарг, оскільки вони не стосуються вашої.

Ви грали в казино, в умовах якого зазначено (пункт 3.7), що гравцям з Німеччини заборонено грати в казино. Як ви вже згадували, навіть CasinoGuru відображає інформацію про обмеження для Німеччини. Ви вирішили внести свої гроші в казино, незважаючи на надану вище інформацію. Тоді це явно означає, що ви порушили їхні Положення та умови. Ваш уряд, ймовірно, зазначив би, що ви порушили закон, граючи в неліцензованому казино в Німеччині (на цьому форумі був німецький гравець, який отримав листа саме про цю проблему).

Зважаючи на мій досвід із подібними випадками, пов’язаними з країнами з обмеженнями, щоразу, коли гравець грає з країни з обмеженнями, гравець виграє, а потім казино відмовляється виплачувати виграш через його місцезнаходження, має сенс або відшкодувати депозити, або виплатити виграш. Для нас дуже важливо, щоб коли гравець вносив гроші, він мав реальний шанс на виграш.

На жаль, коли я розглядаю вашу справу, ми не можемо просто стверджувати, що ви не отримали б свій виграш, якби вам вдалося виграти. Ми просто не знаємо, чи виплатило казино виграш чи ні, якщо ви виграли. Ось чому Нік сказав вам це у вашій скарзі

«Якби у вас залишився баланс, а казино відмовилося б обробити ваше зняття через ваше місцезнаходження, ми б змогли допомогти».
Автоматичний переклад.
1 рік тому

Вони просто стоять за це казино, хоча я правий. Вони просто закрили мою скаргу як необґрунтовану. До того, як казино було видно онлайн на Casinoguru, я зареєструвався там. І чому? Оскільки казино надіслало мені електронний лист для реєстрації, і вони це знають. А оскільки я з Німеччини, то грати там із казино заборонено. Але ні, вони підтримують свого партнера по казино, який платить їм партнерські гроші. Зараз вони настільки великі, що допомагають гравцям набагато менше, ніж тоді, головне, що вони заробляють свої гроші.

І треба показувати уривки з інших скарг, тому що вони були точно на ту ж тему, і вони так нахабно запитують гравця, чому він вважає, що грати в цьому казино з Німеччини казино не дозволяє. Вони кажуть, що це заборонено, Askgambler каже, що це заборонено, і навіть казино каже, що це заборонено, як видно зі скарги. І, будь ласка, не залишайте мій відгук...

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
yasin61
1 рік тому

Привіт знову.

Чи можете ви, будь ласка, зосередитися на цьому пункті?

«Для нас вкрай важливо, щоб кожен раз, коли гравець вносить гроші, він мав реальний шанс на виграш».

На жаль, коли я розглядаю вашу справу, ми не можемо просто стверджувати, що ви не отримали б свій виграш, якби вам вдалося виграти. Ми просто не знаємо, чи виплатило казино виграш чи ні, якщо ви виграли. Ось чому Нік сказав вам це у вашій скарзі

Ми підходимо до кожного подібного випадку відповідно до нашого Кодексу чесних азартних ігор , решта не настільки важлива з точки зору підходу справедливості - цитую зараз:

«Наша позиція

Неприйнятно дозволяти гравцям грати в азартні ігри, якщо казино знає, що вони з країни з обмеженнями, і якщо казино планує посилатися на правило щодо країн з обмеженнями щоразу, коли гравець запитує своє перше зняття коштів. Це повністю суперечить правилам чесної гри, оскільки казино свідомо дозволяє гравцеві робити ставки без шансу виграти щось натомість.

Багато казино стверджують, що це важко або неможливо впровадити в їхні системи, але мова йде просто про порівняння країни проживання гравця зі списком обмежених або дозволених країн; тому ми не вважаємо це таким складним на технологічному рівні».


Це було написано задовго до вашої скарги, тому я б сказав, що це лише доводить, що ми послідовні, коли йдеться про справедливість.

Розглянемо це:

«якщо б ви зв’язалися з казино одразу після того, як ваш депозит все ще залишився на вашому рахунку, ми б змогли допомогти вам відновити ваш баланс. Але ви не можете просто втратити гроші та попросити повернути гроші, це зробили б усі без жодної втрати грошей.

Обов’язково зв’яжіться з казино або з нами якнайшвидше та жодним чином не торкайтеся балансу, і, звичайно, будь ласка, прочитайте положення та умови, оскільки ви згодні з ними, я сподіваюся, що ви це зробите. їх під час реєстрації».

Ви тепер розумієте, чому скаргу відхилено?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

file Тепер у вас раптом більше немає доступу, і саме тому я хочу повернути мої депозити, які казино незаконно прийняло.

Автоматичний переклад.
yasin61
1 рік тому

Привіт.

Чи можете ви надати додаткові відомості, будь ласка? Я хотів би знати, чи ви зробили депозит безпосередньо перед тим, як сторінка стала недоступною, оскільки, згідно з оглядом, це казино тепер не дозволяє гравцям з Німеччини, ви бачили це?

https://casino.guru/zip-casino-review

Ці депозити зараз є вашим активним балансом?

Бо якщо ні, я вважаю, що я вже пояснював, що відповідно до Кодексу чесних азартних ігор немає справедливої причини для відшкодування.

Знову цитую:

«Але ви не можете просто втратити гроші і попросити повернути гроші, кожен зробив би це, не втративши грошей».

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт yasin61,

Я зареєструвався та зробив депозит у казино Zip 28/08 і щось виграв, але проблема полягає в KYC та виведенні коштів.

Я завантажив 9 документів лише для способу оплати, і всі вони були відхилені. І кожен раз знаходять привід, головне не верифікувати рахунок, щоб не виплатили.

Справа в тому, що Zip Casino сумнівне і не виплачує грошей.

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Я ніколи не мав змоги внести гроші тощо. Казино надіслало мені, як німецькому гравцю, електронний лист безпосередньо для реєстрації (видно в моїй скарзі, де вони неправильно вказані на веб-сайті казино), перш ніж казино стало видимим тут на Casinoguru . Це достатня причина для повернення коштів. І не змушуйте мене виглядати таким дурним і фальшивим, кажучи: «Але ви не можете просто втратити гроші й попросити відшкодування, будь-хто зробить це, не втративши грошей». Моє відшкодування більш ніж виправдане, і це нахабно зображувати себе тут таким.

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
1 рік тому

І, до речі, дочірнє казино Cashwin більше не приймає німецьких гравців, хоча там зазначено, що німецькі гравці дозволені.

Автоматичний переклад.
yasin61
1 рік тому

Я бачу лише паралелі з історією Scatterhall, де вони так довго стояли за Scatterhall під псевдонімом Wild Pharaoh, не змінюючи хорошого рейтингу на поганий, просто щоб продовжувати збирати гроші партнерів за рахунок гравців. І так, це опосередковано пов’язано з Ziocasino, оскільки ви ще раз бачите, що вони не хочуть нічого робити проти казино, але могли б.

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
Daniel
1 рік тому

Привіт Даніель

Тому я не можу зрозуміти, чому ви кажете, що це казино не для німецьких гравців. Кілька днів тому я зареєструвався в цьому казино, зробив депозит, виграв 600 євро, підтвердив свій рахунок і вже отримав свій виграш. Я завжди читав положення та умови і був вражений тим, що я тут прочитав, відгуками та скаргами, тому що в умовах немає нічого, що говорить, що німецьким гравцям заборонено грати. Зробив скріншот. Я все ще був на зв’язку з живим чатом щодо моїх документів, навіть там не було зазначено, що я приїхав з Німеччини. Тому я цього всього не розумію

file

Автоматичний переклад.
ragner69
1 рік тому

Привіт, Рагнер 69,

Тоді, може, з вашими документами щось не так? Я зареєструвався там 29 серпня і теж виграв. З моїми документами взагалі не виникло проблем, а виграш був на моєму рахунку лише через 2 дні

Автоматичний переклад.
yasin61
1 рік тому

Привіт Ясін

Так, я також зміг зареєструватися, внести та зняти гроші, і все це без проблем. Я також читав умови кожного казино, але я не міг прочитати нічого про те, що німецьким гравцям заборонено грати?

file

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт yasin61,

Я зареєструвався та зробив депозит у казино Zip 28/08 і щось виграв, але проблема полягає в KYC та виведенні коштів.

Я завантажив 9 документів лише для способу оплати, і всі вони були відхилені. І кожен раз знаходять привід, головне не верифікувати рахунок, щоб не виплатили.

Справа в тому, що Zip Casino сумнівне і не виплачує грошей.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт,

Я б сказав, що вам слід подати скаргу, оскільки це найкращий спосіб довести, що казино помиляються.

Ви можете це зробити? Сподіваюся, ви спробуєте принаймні:

https://casino.guru/complaints/create

Суть у тому, щоб з’ясувати деталі та допомогти гравцям справедливо ставитися.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я ніколи не мав змоги внести гроші тощо. Казино надіслало мені, як німецькому гравцю, електронний лист безпосередньо для реєстрації (видно в моїй скарзі, де вони неправильно вказані на веб-сайті казино), перш ніж казино стало видимим тут на Casinoguru . Це достатня причина для повернення коштів. І не змушуйте мене виглядати таким дурним і фальшивим, кажучи: «Але ви не можете просто втратити гроші й попросити відшкодування, будь-хто зробить це, не втративши грошей». Моє відшкодування більш ніж виправдане, і це нахабно зображувати себе тут таким.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Це твоя думка,

Я вже пояснив нашу точку зору – точку справедливості.

На нашу думку, ви не маєте права на відшкодування: «Але ви не можете просто втратити гроші й попросити відшкодування , кожен би зробив це, не втративши грошей».

Відповідно до ваших особистих думок, я закликаю вас звернутися до влади, ми зробили все, що могли.

Я б також сказав, що у Scatterhall не так багато спільних моментів.


Автоматичний переклад.
Daniel
1 рік тому

Привіт знову,

Я щойно натиснув на посилання з положеннями та умовами, є більше країн, ніж я можу побачити у своєму профілі? Але я все одно там не бачу Німеччини, Німеччини взагалі немає в списку?

filefilefile

Автоматичний переклад.
Gretche70
1 рік тому

Привіт Gretche70.

Не впевнений щодо німецької версії його Умов, але в англійській у пункті 3.7 зазначено:

file

"заборонено грати в азартні ігри на реальні гроші на zipcasino.com. Казино не може гарантувати успішну обробку зняття коштів або повернення коштів у випадку, якщо гравець порушує цю політику обмежених країн. Компанія може змінити список юрисдикцій без попереднього повідомлення. Ви погоджуєтесь згідно з цією вимогою зобов’язуйтеся не відкривати обліковий запис і не намагатися використовувати його, якщо ви перебуваєте в одній із зазначених вище країн».

Ви можете бачити те саме? 🤔

Якщо можна припустити, я б сказав, що це несправедлива частина умов:

file



Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Привіт Радка,


Ні, на жаль, я так не бачу. Як німецький гравець може знати, що він не має права грати, якщо він дивиться на умови інакше? Навіть якщо я зміню мову на англійську, я бачу більше країн, але все одно не бачу німецької? Я зробив скріншот німецькою та один англійською.

filefile

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
1 2...4

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого