17 год. тому
Щиро вітаю! Ви пройшли через маршрут, товар не отримано або неправильний MCC? А які були ваші аргументи?
Congratulations! Did you go through the route goods not received or wrong MCC? And what were your arguments?
0
Щиро вітаю! Ви пройшли через маршрут, товар не отримано або неправильний MCC? А які були ваші аргументи?
Congratulations! Did you go through the route goods not received or wrong MCC? And what were your arguments?
Ви не повірите, але вони нічого не сперечалися. Я прочитав форум і побачив, що у всіх були суперечки та підроблені рахунки-фактури від skinsmagnate.com, але в моєму випадку гроші пішли прямо на мій рахунок. Кінцевий термін для них – 16 березня. Вчора я запитав бота Revolut, чи є якісь оновлення щодо повернення коштів, і бот відповів, що крайній термін – 19 березня. І сьогодні я отримав свої гроші назад.
You won't believe it, but they didn't dispute anything. I read the forum and saw that everyone had disputes and fake invoices from skinsmagnate.com, but in my case, the money went straight into my account. The deadline for them to contest was March 16. Yesterday, I asked the Revolut bot if there was any update regarding the chargeback, and the bot replied that the deadline is March 19. And today, I got my money back.
Вам пощастило! Але ви перейшли через неправильний MCC або стверджували, що зробили там покупку, але не отримали її?
Lucky you! But did you go through wrong MCC, or claimed you did a purschase there but didn't receive it?
Я вважаю, що тоді вони відмовилися від фальшивих рахунків-фактур, якщо це не була мала сума
I reckon they have gave up with the fake invoices then unless it was a low amount
Гаразд, низький, я припускаю, що, можливо, підроблений рахунок-фактура не відмивається, хоча я чекав більше 40 днів в арбітражі на результат, який вони б уже виграли
Ok lowish I suppose maybe the fake invoice is not washing though I have been waiting over 40 days in arbitration for an outcome they would have won by now surely
Ні, вони не здалися, оскільки оскаржили моє
No they’ve not given up as they’ve contested mine
Так, я також, але це було майже два місяці тому
Yes mine as well but that was nearly two months ago
привіт Це був Payment Estonia, тому я впевнений, що це те саме. У вас є інформація про цього торговця? дякую
Hi. It was Payment Estonia, so I am sure it is the same thing. Do you have any info about this merchant? Thank you.
Вау, як вам вдалося отримати транзакції майже річної давності та успішно повернути платіж у Revolut? Visa/mc? Мені було відмовлено в кількох транзакціях через 120 днів або більше.
Wow, how did you manage to get almost one year old transactions raised and successfully chargeback at Revolut? Visa/mc? I got a few transactions denied with the reason that they were 120days or older.
привіт
Я можу вас запевнити, що Canapay не поверне кошти. Їхній веб-сайт не працює майже два місяці, і я б припустив, що це тому, що незабаром вони подадуть заяву про банкрутство та знову відкриються під іншою назвою.
Hi
I can assure you that Canapay will not refund. Their website has been down for almost two months and at a guess I would say it's because they will be filing for bankruptcy and reopening under a different company name sometime soon.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.