1 місяць тому
0
Дивіться, я навіть не мав можливості поставити запитання чи надати додаткові докази. Просто відразу закрили
See I didn’t even get a chance to ask questions or provide any further evidence. They just closed it straight away
Хтось далі в ланцюжку посилався на сторінку, де Santeda стверджував, що має офіси за адресою, яка також була пов’язана з групою IGA (iGamingAdvisors), директором якої був/є Маріо Фіоріні, Goldenbet (казино Santeda) також стверджував, що був у зв’язку з групою IGA протягом певного періоду, але з тих пір видалив будь-яку згадку про IGA або Santeda зі свого веб-сайту, а також їхні заяви про наявність ліцензії на Кюрасао. У мене є докази, я передав їх у відповідні органи.
Someone further back in the thread linked a page where Santeda claimed to have offices at an address which was also linked to the IGA group (iGamingAdvisors), of which Mario Fiorini was/is a director, Goldenbet (a Santeda casino) also claimed to be in conjunction with IGA group for a period, but have since removed any mention of IGA or Santeda from their website, aswell as their claims of having a Curacao license. I do have evidence, i have forwarded it to the relevant authorities.
Гаразд, тепер я розумію, я думав, що ти стежиш за мною, це те, що ти звернувся до арбітражу, як і я, але твій був лише поверненням платежу, добре, я це зрозумів
Ok now I get it I thought the way you were following me was that you had went to arbitration similar to me but yours was just a chargeback ok I get it now
Це дивно, я б звернув увагу на це, тоді кінцевий термін повернення платежу становить 45 днів, а в попередньому арбітражі він становить 30 днів, наскільки я знаю з Mastercard, і я вже давно пройшов цей термін
That is odd I would look in to that then the chargeback deadline is 45 days and in pre arbitration it is 30 days as far as I know with mastercard and im well past that
Вони сказали це, коли я запитав про 45 днів: «Відповідь продавця обробляється як частина процесу оскарження, незалежно від часу. Команда повернення платежів розглядає всі відповіді на основі правил бренду картки».
Вони сказали, що зараз не так багато можуть зробити. Тож зараз я йду шляхом скарги.
They said this when I asked about the 45 days "The merchant's response is processed as part of the dispute process, regardless of timing. The Chargeback Team reviews all responses based on card brand rules."
They said not a lot they can do now. So I’m going down the complaint route now.
Гаразд, це дивно, це не те, що мої йдуть. Я вважаю, що вони були підняті як неправильні mcc на 1-му, вони потім надіслали мені виклик від продавця приблизно через 50 днів, проти якого я заперечував, тепер минуло ще 45 днів
Ok that is strange that is not how mine are going I believe they were raised as incorrect mcc at 1st they then sent me the challenge from the merchant after about 50 days which I objected to now its been 45 days more
Сьогодні я отримав відшкодування через 40 днів від coolcs2 через Revolut, він довів мою правоту
Today I received the refund after 40 days from coolcs2 via Revolut, he proved me right
Oggi ho ricevuto il rimborso dopo 40giorni da coolcs2 tramite Revolut, ha dato ragione a me
Чи намагався хтось із Великобританії отримати відшкодування за швидші платежі Falcora Finance, використовуючи рішення PSR від жовтня 2024 року? Я шукав це в Інтернеті, і в основному сказано, що ваш банк повинен повернути вам кошти, якщо ви стали жертвою шахраїв і використовували CHAP або Faster Payment, щоб надіслати гроші шахраю. Не можу знайти в цій публікації нічого про когось, хто пробував цей метод, але я можу помилятися.
Has anyone from the UK tried to claim refunds for faster payments to Falcora Finance using the October 2024 PSR ruling? Been looking it up online and it basically states your bank should refund you if you've been a victim of a scam and used CHAPs or Faster Payment to send money to a scammer. Cant find anything in this post about someone who has tried this method but i could be wrong.
Стаття про арешти незаконних гральних організацій у Туреччині, але все ж інформативна. Шкода, що з усіма нашими ресурсами у Великій Британії наш уряд діяв одним із останніх після менших європейських країн, Австралії та тепер Туреччини.
Article is about illegal gambling ring arrests in Turkey but informative nonetheless. It’s a shame with all our resources in the UK our Government are one of the last to act after smaller European countries, Australia and now Turkey.
Як не дивно, я щойно шукав регуляторний сайт в Австралії, де раніше бачив новини, і сьогодні вони оновили статтю інформацією. Вибачте, я не думаю, що були арешти, але їхні інтернет-провайдери заблокували ці веб-сайти для жителів Австралії (я розумію, що люди, ймовірно, все ще можуть використовувати VPN, але це все одно більше, ніж UKGC, здавалося б, зробив на сьогоднішній день). Окремі особи також можуть бути ув’язнені за такі правопорушення, пов’язані з керуванням цими сайтами в Австралії.
Oddly I just searched for the regulatory site in Australia where I saw the news previously and they had updated the article today with information. Apologies, I don’t think there were arrests but their ISPs blocked these websites for Australian residents (I understand people can presumably still use VPNs but it’s still more than the UKGC have seemingly done to date). Individuals can also be imprisoned for such offences relating to operating these sites in Australia.
Це гарний початок, я знаю, що деякі веб-сайти використовують кілька URL-адрес, щоб обійти ці блокування, Сантеда отримала офіційні попередження за це від австралійської влади, сподіваюся, усі ці повідомлення про інтернет-провайдерів/арешти, репортер Sky, який зацікавився цією темою, і стаття опікуна — все це ранні показники того, що наближається щось більше.
It's a solid start, i do know some websites use multiple URLs to bypass these blocks, Santeda have received formal warnings for doing that from the Australian authorities, hopefully all these reports of ISPs/Arrests, the sky reporter taking an interest in this thread and the guardian article are all early indicators of something bigger coming.
Так - з Revolut. Вони сказали, що не можуть мені допомогти навіть із номером злочину Action Fraud. Подав скаргу, і вона не була задоволена.
Yes - with Revolut. They said they couldn’t help me even with an Action Fraud crime number. Raised a complaint and it was not upheld.
Ну це погано, я з Halifax і я збираюся спробувати піти цим шляхом завтра з ними, якщо принаймні я вважаю, що банки повинні робити більше просто з точки зору обов’язку обережності.
Well that sucks, im with Halifax and im going to try going down that route tomorrow with them, if at the very least i think the banks should be doing more just from a duty of care standpoint.
Мій був таким самим, банк сказав, що вони надали там послуги, оскільки вони були стороннім постачальником, хоча я отримав електронний лист від falcora finance про те, що вони обробили будь-які платежі з моєю інформацією
Mine was the same the bank said they fulfilled there service because they were a third party provider even though I had an email from falcora finance saying they had processed any payments with my information
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.