ГоловнаФорумЗагальна дискусія про азартні ігриЗапитання щодо веб-сайтів азартних ігор із ліцензією Кюрасао, які використовують неправильний код категорії продавця

Запитання щодо веб-сайтів азартних ігор із ліцензією Кюрасао, які використовують неправильний код категорії продавця (Сторінка 548)

 від kirekin
|
1 956 829 переглядів 13 843 відповідей |
1...547 548 549...751
exodus1

Привіт, тобі нарешті вдалося вирішити це з ними? Вони постійно кажуть мені, що не можуть знайти мої транзакції, хоча я надіслав їм чорно-біле, що мої гроші дійшли до них.

Автоматичний переклад.
Agora

На жаль, ні, я просто звернувся до свого банку

Автоматичний переклад.
exodus1

Я бачив, що тут на платформі є хтось, хто досяг успіху безпосередньо з ними. У мене Revolut, і особисто Revolut мені не допоміг, я також боюся ініціювати відшкодування з ними.,

Автоматичний переклад.
Agora

На мою думку, я був першим, хто дійсно знайшов їх контактні дані, тому, мабуть, просто пощастило. Вони відповідали мені, але тепер вони навіть не відповідають на жодні електронні листи. Продовжуйте пробувати революцію. Ви повинні подзвонити їм, якщо можете

Автоматичний переклад.

Подав кілька суперечок як шахрайство до двох окремих банків. Будемо оновлювати інформацію про те, що відбувається. Не хотів йти по маршруту товарів і послуг, боячись отримати відмову через те, що вони дізнаються, що це для азартних ігор.

Автоматичний переклад.
Gojira7346

привіт


Просто цікаво, де ви бачили Маріо Фіоріні в поєднанні з іграми Santeda. У вас випадково є докази цього? Я намагаюся зібрати найкращу можливу справу зі своїм банком проти Сантеди. Враховуючи історію шахрайства Маріо в пресі, я думаю, що це дуже допоможе мені.

Автоматичний переклад.
mrkrm

Привіт mrkrm,


Чи можливо ви могли б допомогти мені з моєю справою проти Сантеди? Вибачте, але наша розмова буде на 100% конфіденційною та приватною. Я працював над своєю ситуацією протягом останніх шести місяців, і я відчуваю, що, можливо, стіни трохи зближуються з Сантедою, але мені може знадобитися трохи додаткового поштовху, щоб перейти межу.


Будь ласка, напишіть мені на адресу якщо ви не хочете надсилати повідомлення публічно. Я не копіюватиму та не вставлятиму нічого, що ви надішлете мені, у жодну електронну пошту. Мені просто потрібна порада та загальний поштовх у правильному напрямку, якщо те, що я роблю, є правильним.

Автоматичний переклад.
bigbeef видалив(-ла) публікацію
paulmcewan05

банк зв’язався зі мною та сказав, що вони погоджуються з продавцем, тому мій спір закрито.

Автоматичний переклад.
Lakita1994

Добре, скільки ти чекав

Автоматичний переклад.
Lakita1994

була велика сума

Автоматичний переклад.
Howdydowdy видалив(-ла) публікацію

Комусь вдалося знайти onlined dg? Або кібер*гра?

Автоматичний переклад.

Чесно кажучи, я б не надто хвилювався через юридичні наслідки. Найбільше, чого я очікую, це те, що вони відхилять позов про шахрайство та очікують від мене повернення будь-якого попереднього кредиту, який я отримав. Поки ви не оскаржуєте божевільно високу суму в доларах, у вас все гаразд.


Я просто сказав, що не впізнав транзакцій і навіть продавця, тому що це були лише випадкові літери та цифри. У цих суперечках, я припускаю, вони перевірять кілька речей, наприклад IP (що погано) і зв’яжуться з продавцем. Сподіваємося, IP не є проблемою для нас. Якщо вони зв’яжуться з продавцем, вони не відповідатимуть, оскільки те, що вони роблять, є незаконним, і банк має стати на наш бік. Схрестив пальці.

Змінено
Автоматичний переклад.
abdelilaharhmir видалив(-ла) публікацію

Щойно запитав всю особисту інформацію про мене в Donbet, і вони відхилили мій запит і закрили мій рахунок, сказавши, що банки зобов’язані надавати мені інформацію про транзакції та яку інформацію включено до транзакцій

Автоматичний переклад.

Хтось знає, куди ми повідомляємо компанію, якщо вона відмовляється надати SAR або відхиляє запит GDPR?

дякую

Автоматичний переклад.
paulmcewan05

Тож я чекав початкового часу, який становив приблизно 48 днів. Кінцевий термін був завтра, але вони відповіли сьогодні, і банк вирішив стати на їхній бік у цьому питанні. Вони відповіли, хоча це було після 45-денного правила Mastercard, тому бог його знає. Це було близько 1000.

Автоматичний переклад.
Lakita1994

Гаразд, я трохи збентежений, у моєму випадку був період близько 50 днів, потім вони спростували повернення платежу, а тепер минуло ще 45 днів після того, як я повернувся до них, тож пройшло приблизно 95 днів

Змінено
Автоматичний переклад.
Lakita1994

це була одна транзакція на 1000 фунтів стерлінгів

Автоматичний переклад.
1...547 548 549...751
Перейти на сторінкуіз 751 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-reviews
Новини Казино Гуру — Залишайте відгуки й діліться досвідом гри в казино
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого