1 тиждень тому
Я думаю, ви неправильно прочитали статтю, це не має нічого спільного з поверненням платежів чи азартними іграми?
I think you’ve misread the article, this has nothing to do with chargebacks or gambling?
2
Я думаю, ви неправильно прочитали статтю, це не має нічого спільного з поверненням платежів чи азартними іграми?
I think you’ve misread the article, this has nothing to do with chargebacks or gambling?
У мене не було можливості брати участь у змаганні. Revolut негайно закрила справу, заявивши, що вони надали докази. Зараз я подав офіційну скаргу та скаргу take revolut до омбудсмена
I didn't get an option to contest. Revolut closed the case immediately stating they had provided evid3nce. I have now submitted a formal complaint and with take revolut complaint to ombudsman
Гаразд, так, це неправильно! у вас хороший випадок. У мене не було оновлень понад 30 днів, схоже, я виграв, але почекаю та побачу, чи отримаю я відповідь наступного тижня, через 40 днів
Ok yes that is not right ! you have a good case I have not had an update in over 30 days seems like I have won it but will wait and see if I get a reply next week heading to 40 days
Про що йдеться в статті. Щоб читати, потрібно підписатися
What does the article say. You have to subscribe to read it
скільки часу закрили твою справу, скільки днів!?
how long it took that they close your case, how many days!?
Ви сказали Revlout, що це нелегальне казино!? якщо ні, тоді ви втратили свої шанси
did you tell Revlout it is an illegal casino!? if not then you screwed up your chances
Я сказав їм саме це, і вони казали мені, що я порушив їхні умови, і вони не повернуть мої гроші.
I told them exactly that and that is what they used to tell me I violated their terms and they would not recover my monies.
чи можете ви дати мені свій номер телефону WhatsApp, щоб зв’язатися з вами;?
can you give me your WhatsApp phone number to contact you;?
Умови використання їхніх облікових записів, оскільки вони не підтримують це.
Terms of use for their accounts as they don’t support it.
чи можете ви поділитися фотографіями транзакцій, які оскаржуються
can you share pictures of transactions being disputed
Я б не хотів, оскільки FOS зараз займається цим, і я не публікую знімки екрана своїх банківських рахунків. Я не вигадую, багато людей мають такий досвід роботи з Revolut, тому це не нова інформація.
I’d rather not as the FOS are dealing with it now and I don’t post screenshots of my bank accounts. I’m not making this up, many people have this experience with Revolut so this isn’t new information.
Так, за винятком того, що мої виділені червоним, оскільки вони були відхилені. Мені було відкликано кілька платежів із картки, але вони відхилили, але більшість були банківськими переказами, скарга омбудсмена стосується великих банківських переказів. Я не кажу, що ви не отримаєте свої гроші назад, але я чув стільки інших історій, коли навіть у більш чорних/білих випадках шахрайства Revolut не повертає гроші.
Yes except mine are highlighted in red as they were rejected. I had several card chargebacks they declined but most were bank transfers, the Ombudsman complaint relates to the large bank transfers. I’m not saying you won’t get your money back but I’ve heard so many other stories where even in more black/white fraud cases Revolut won’t refund.
Тепер давайте з’ясуємо, чи підвищили вони ваші повернення платежів до карткової схеми
now let's be clear, did they raise your Chargebacks to the card scheme
Я щойно перевірив додаток і ні, Revolut оскаржив їх, навіть не звернувшись до продавця.
I just checked back on the app and no, Revolut disputed them without even raising to the merchant.
тому що коли це піднято до купця. якщо ви бачите це
тоді ви маєте право оскаржувати і йти до свавільного
because when it's raised to the merchant. if you see this
then you have the right to contest and go to arbitrary
Тоді вам дуже пощастило, оскільки щоразу, коли я з ними зв’язувався, їхні співробітники ботів просто відмовлялися мені допомагати, оскільки це пов’язано з неліцензійними сайтами азартних ігор.
Ви не повинні говорити, якщо вам не комфортно, але мені цікаво знати, який був ваш прийнятний аргумент. Я бачу, що казино, яке ви виграли, має ліцензію, а не казино Кюрасао.
You got very lucky then as whenever I contact them their bot staff just refuse to help me because it’s related to unlicensed gambling sites.
You don’t have to say if you’re not comfortable but I’m curious to know what your accepted argument was. The casino you won against I see is a licensed one not a Curacao one.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.