СКІНСМАГНАТ
Я хочу поділитися своїм досвідом роботи з Coolzino Casino та їхнім платіжним процесором Skinsmagnate (Noxious Limited, реєстраційний номер Великобританії 14657425), щоб попередити інших про шахрайські методи повернення платежів і неправильне використання кодів категорій продавців (MCC) для обходу обмежень на азартні ігри.
Спочатку я вніс кошти в казино Coolzino, але пізніше зрозумів, що вони використовували неправильні коди MCC для обробки платежів, що дозволило їм обійти блокування азартних ігор мого банку. Через це я подав запит на відшкодування через неправильну обробку трансакції. Coolzino Casino підтвердило електронною поштою, що вони обробили повне відшкодування, але я так і не отримав повну суму.
Почекавши та побачивши, що на мій рахунок не було зараховано повне відшкодування, я звернувся до свого банку з вимогою відкликання платежу в розділі «Відшкодування не отримано». Я надав чіткі докази від Coolzino Casino, які показують, що вони підтвердили відшкодування, але пізніше мій банк відхилив мою претензію після отримання фальшивої документації від Skinsmagnate, стороннього процесора, який вони використовували.
Skinsmagnate надав фальшиву квитанцію, стверджуючи, що я отримав товари чи послуги. Квитанція не відповідала моїм фактичним транзакціям, а вказані суми повністю відрізнялися від сум, які я оскаржував. Що ще гірше, адреса, зазначена в квитанції, була навіть не моєю. Незважаючи на цю явну невідповідність, мій банк прийняв документацію Skinsmagnate і закрив мою справу, не давши мені можливості відповісти.
SKINSMAGNATE
I want to share my experience with Coolzino Casino and their payment processor Skinsmagnate (Noxious Limited, UK Reg. No. 14657425) to warn others about fraudulent chargeback practices and misuse of Merchant Category Codes (MCCs) to bypass gambling restrictions.
I originally deposited funds into Coolzino Casino, but later realized they were using incorrect MCC codes to process payments, which allowed them to bypass my bank’s gambling block. Because of this, I requested a refund due to improper transaction processing. Coolzino Casino confirmed via email that they had processed a full refund, but I never received the full amount.
After waiting and seeing that my account was never credited for the full refund, I raised a chargeback with my bank under "Refund Not Received." I submitted clear evidence from Coolzino Casino showing that they confirmed the refund, yet my bank later denied my claim after receiving false documentation from Skinsmagnate, the third-party processor they used.
Skinsmagnate provided a fraudulent receipt, claiming that I had received goods or services. The receipt did not match my actual transactions, and the amounts listed were completely different from the amounts I disputed. Even worse, the address listed on the receipt was not even mine. Despite this clear discrepancy, my bank accepted Skinsmagnate’s documentation and closed my case without giving me a chance to respond.