ФорумКазиноWisho Casino - загальне обговорення

Wisho Casino - загальне обговорення (Сторінка 4)

2 р. тому від 3242ashi
|
12568 переглядів 75 відповідей |
|
1...3 4
Додати публікацію
jimmyragar86
3 міс. тому

Було б чудово, якби ти писав з одного акаунта, бо я в ньому загублюся. Будьте ласкаві, будь ласка?

Щодо допомоги, я б пропонував відкрити скаргу за цим посиланням , і наша команда детальніше вивчить вашу ситуацію, задасть вам різні запитання, а потім зв’яжеться з казино.

Сподіваюся, вони відреагують і вирішать ситуацію, оскільки у них у нас також досить високий індекс безпеки .

Як ви думаєте, чи варто було б? Єдине, чим ви жертвуєте, це час. 🤔

Автоматичний переклад.
Jaro
3 міс. тому

Гаразд, я вводжу зараз із першого облікового запису, я не можу знайти казино за цим посиланням?

Автоматичний переклад.
shemdez1986
3 міс. тому

Мені він показує його нормально, а вам він показує щось інше?

Я спробую додати посилання знову , і якщо це все ще відбувається, ви можете вибрати інше казино та написати в описі, яке це, і наша команда це виправить.

file

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

file Це сталося для мене. Так, я додаю ще одне казино та знову опублікую.

Автоматичний переклад.
shemdez1986
3 міс. тому

https://casinoguru-en.com/profile-complaints/474069/shemdez1986


Зараз я подав скаргу.

Автоматичний переклад.
shemdez1986
3 міс. тому

На мою думку, через місцеве законодавство ми не повинні надавати жодних подробиць про це. Якщо я встановлю свою VPN на Швецію, я, наприклад, не зможу отримати доступ до її оглядів. Таким чином, це також може мати місце в розділі скарги.

Будь ласка, це так само працює для вас?

У будь-якому випадку ми готові отримати докладнішу інформацію щодо вашої скарги.

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

На жаль, у мене немає VPN, тому я не знаю.

Автоматичний переклад.
shemdez1986
3 міс. тому

Не зважай. Головне, що ви змогли подати скаргу , і наша команда, сподіваюся, зможе допомогти.

Ви випадково отримали оновлення від казино?

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Привіт! Взагалі нічого. Без оновлень, без нічого 😕

Автоматичний переклад.
shemdez1986
2 міс. тому

Ми чекатимемо тут новин від вас, а також спостерігатимемо за розвитком скарги. Сподіваюся, незабаром буде якийсь рух.

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Ви зв'язувалися з ними? Тому що я не отримав від них жодної відповіді

Автоматичний переклад.
shemdez1986
2 міс. тому

Про все ви будете проінформовані в ланцюжку скарг. Просто постарайтеся бути терплячими.

Автоматичний переклад.
Romi
2 міс. тому

добре, дякую

Автоматичний переклад.
shemdez1986
2 міс. тому

І, звичайно, якщо у вас є якісь новини, зв’яжіться.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Привіт. У мене конкретна проблема з wisho, і минуло майже 2 місяці. Вам повернули гроші?

Автоматичний переклад.
hungerstrike
1 місяць тому

Привіт!

Відверто кажучи, я новачок у цій розмові, але докладу всіх зусиль, щоб надолужити. Я б сказав, що ваша скарга мені добре допомогла.

У цьому випадку я вважаю, що для того, щоб вирішити ваше відкладене виведення коштів, нам потрібен представник казино, щоб приєднатися до скарги. Враховуючи, що попередню скаргу було успішно вирішено, я припускаю, що є хороший шанс, що ми зможемо допомогти і вам.

Просто потрібен деякий час, щоб зібрати всю інформацію разом і підійти до казино добре підготовленим.

Почекай, будь ласка.


Автоматичний переклад.
1...3 4

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого