Було б чудово, якби ти писав з одного акаунта, бо я в ньому загублюся. Будьте ласкаві, будь ласка?
Щодо допомоги, я б пропонував відкрити скаргу за цим посиланням , і наша команда детальніше вивчить вашу ситуацію, задасть вам різні запитання, а потім зв’яжеться з казино.
Сподіваюся, вони відреагують і вирішать ситуацію, оскільки у них у нас також досить високий індекс безпеки .
Як ви думаєте, чи варто було б? Єдине, чим ви жертвуєте, це час. 🤔
It would be great if you wrote from one account, because I'll get lost in it. Would you be so kind, please?
As for help, I would suggest to open a complaint on this link and our team would investigate your situation in more depth, ask you various questions and then contact the casino.
I would hope they would respond and resolve the situation, as they also have a pretty high safety index with us.
What do you think, would it be worth it ? The only thing you're sacrificing is time. 🤔