ФорумКазиноWisho Casino - загальне обговорення

Wisho Casino - загальне обговорення (Сторінка 3)

2 р. тому від 3242ashi
|
13588 переглядів 75 відповідей |
|
12 3 4
Додати публікацію
shorshalibostad
1 рік тому

Привіт,

хоча я не впевнений, що відбувається, це схоже на перевірку на запобігання відмиванню грошей.

Час від часу система казино просто підбирає кілька випадкових облікових записів, і вони повинні пройти інший рівень перевірки. Або у казино є певні сумніви щодо походження коштів, на які ви грали.

Деякі казино просто хочуть перевіряти облікові записи кожні 6 місяців або близько того.

Незважаючи ні на що, особисто я б не розглядав ваш минулий досвід зараз, тому що вам доведеться зіткнутися з цією ситуацією, а співпрацювати завжди найпростіше. Казино просто не має розкоші запросити вас відвідати та особисто ознайомитися з усіма документами з детальним поясненням, було б чудово, але це неможливо.

Це казино має дуже хорошу репутацію, тому я хотів би вірити, що є причина, чому у вас вимагають стільки документів.

Якщо ви все ще відчуваєте, що не можете вирішити ситуацію самостійно, або маєте сумніви, ви можете спробувати зв’язатися з органом ліцензування, щоб дізнатися більше про те, що саме естонське казино має вимагати від гравця.

Що ти думаєш про це?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт, мені потрібно попередити людей про жахливий досвід, який я мав із цією групою казино!


Після запиту на зняття коштів і перевірки мого облікового запису я отримав електронний лист із повідомленням, що його буде оброблено миттєво, а в деяких ситуаціях – до 24 годин.


Тепер я бачу, що моє зняття на суму 702 євро відхилено. Я написав у службу підтримки, і вони відповіли, що я неправильно ввів мою платіжну інформацію на сторінці зняття?


Тепер я починаю хвилюватися! Оскільки я записав свій сеанс на екрані, я повернувся до своєї бібліотеки фотографій і швидко перевірив своє відео, з’ясувавши, що те, що мені сказали в казино, було відверто неправильним. Я скопіював свої дані з програми свого банку, не залишивши жодної помилки.


Наступного ранку я знову написав службу підтримки, і тепер мені сказали, що інший агент був нещодавно найнятим агентом, який зробив помилку, сказавши мені, що я неправильно ввів свою платіжну інформацію


Потім він каже мені, що зараз у казино Wishingo проблеми з користувачами, які повертають гроші на свої картки?


Гаразд, яке наступне виправдання??


(Оновлення) тепер вони сказали, що виявили проблему, і що я повинен зробити депозит за допомогою skrill і зняти за допомогою skrill.


Я вніс 20 євро на skrill і швидко підтвердив свій рахунок skrill


Тепер вони кажуть, що нові проблеми спричинили проблеми з моїм виведенням skrill?? ТИ СЕРЙОЗНО!!!'


1. МЕНЕ ЗВИНЮВАЛИ В НЕПРАВИЛЬНОМУ ВВЕДЕННІ ПЛАТІЖНОЇ ІНФОРМАЦІЇ


2. ТЕПЕР РАПТОВО ВИНИКЛА ПРОБЛЕМА ІЗ ЗНЯТТЯМ КРЕДИТНОЇ КАРТКИ ДЛЯ КІЛЬКОХ КЛІЄНТІВ


3. ТЕПЕР ВОНИ КАЖУТЬ МЕНІ ДЕПОЗИТУВАТИ НА SKRILL ЛИШЕ ДЛЯ ЗАБЛОКУВАННЯ БІЛЬШЕ МОЇХ ГРОШЕЙ .. (720€)


Я зареєструвався на цьому сайті після того, як прочитав нібито високий рейтинг казино-гуру та запитав гравців


Якщо ви подивитеся на огляди гравців на сайті ask gamblers, коментарі та оцінки виглядають дуже достовірними (не саркастичними)


Я вже не знаю, у що вірити

але мені сказали, що я повинен зачекати 12 днів, перш ніж подавати документи

Зі мною поводилися несправедливо, і я маю відео кожної трансакції ставок і діалогу.


Я б ніколи не звинуватив їх у шахрайстві, тому що, можливо, вони мають рацію?? Можливо, є якісь технічні труднощі, які затримують мій вихід.. але це, можливо, трохи сумно, на мій смак.




Незабаром оновлю, якщо вони якимось чином зрозуміють виплатити мій виграш.. але я можу більше ніколи не побачити своїх грошей


Справа в тому, що вони повертали моє зняття 6-7 разів, здається, що вони хочуть, щоб ти повернув свій баланс, але знову ж таки, що я знаю??



Вони не дадуть мені моїх грошей, але принаймні їм шкода, і, звичайно, «ось, мій друже, ось 100 безкоштовних обертань із розміром ставки 0,10 за незручності… і ми сподіваємося, що у вас сонячний день


СОНЯЧНИЙ ДЕНЬ???? СОНЯЧНИЙ ДЕНЬ????



Якщо вони все-таки прокоментують ці публікації, то можуть звинуватити мене в порушенні деяких умов або закрити мене за розповідь про свій досвід

Але врешті-решт я принаймні постояв перед собою

І боровся за свою справу


Коли першого учасника служби підтримки звинуватили в неправді, я знав, що це буде довга боротьба 😫😫😫


Я просто хотів би, щоб люди могли бути надійними та дбайливо ставитися один до одного, але, на жаль, ці часи давно минули..


Я більше ніколи не гратиму тут, навіть якщо отримаю свої кошти, і я думаю, що вони теж це знають


Чому вони надають надокучливому клієнту, який постійно звертається до служби підтримки, щоб отримати інформацію про місцезнаходження їхніх грошей?


Ну..вони мають право не давати мені моїх грошей без будь-яких наслідків, то навіщо їм??? Я просто сподіваюся, що у фінансовому відділі є якийсь прекрасний ангел, який вирішить обробити моє зняття.


ПІДТВЕРДЖЕННЯ АДРЕСИ (ПОВНІСТЮ ПЕРЕВІРЕНО)

ПЛАТІЖНА КАРТКА (ПОВНІСТЮ ПЕРЕВІРЕНА)

SKRILL (ПОВНІСТЮ ПЕРЕВІРЕНО)

Автоматичний переклад.
Mmitchxz
1 рік тому

Що ж, давайте подивимося, як казино впорається з ситуацією в сонячний день - вибачте, досить смішно, правда?

У будь-якому випадку, якщо щось піде не так, будь ласка, оновіть скаргу .

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

ОНОВЛЕННЯ 5/4

після того, як мені багато разів відмовили у знятті коштів з різних причин, вони попросили мене внести 20 євро на skrill, а потім спробувати зняти гроші, як я згадував у своїй скарзі!

але тепер це серйозно змінюється на гірше!!😫😫😫😫


СЬОГОДНІ 4/5

11:19 CPH ЧАС

хлопець, якого я вважаю лідером команди допоміжного персоналу

**** (підтримка) написала

«Шановний гравець»

«ми виявили та « ВИПРАВИЛИ » технічну помилку, тому ваші запити на зняття коштів було скасовано

на жаль, через технічну несправність ваш обліковий запис skrill було відключено від облікового запису гравця.

і для того, щоб фінансовий відділ знову обробив ваш платіж, ми просимо вас зробити ще один депозит skrill у розмірі 20 євро, щоб знову підключити ваш skrill до облікового запису гравця.

будь ласка, знову подайте запит на нове виведення коштів на свій обліковий запис skrill після успішного депозиту - тепер все має працювати нормально»

«Крім того, команда лояльності знайде спосіб винагородити вас за незручності»


МАЙТЕ НА УВАГІ, ЩО КАЗИНО ПРОСИЛО МЕНЕ ДЕПОЗИТУВАТИ 20 ЄВРО ЗА 2 РІЗНИМИ ВИПАДКАМИ ЛИШЕ ДЛЯ ТОГО, ЩОБ МОЇ ЗНЯТТЯ ТА ГРОШІ З ДЕПОЗИТІВ SKRILL БЛОКУВАЛИ ПІСЛЯ ТОГО, ЩО ВОНИ ПОВІДОМИЛИ МЕНІ ПРО ТЕХНІЧНУ ПОМИЛКУ, БУЛО ВИЗНАЧЕНО ТА ВИПРАВЛЕНО

Серйозно, хто працює таким чином??? Я ніколи раніше не відчував нічого подібного??


Все, що я заявив, є абсолютною правдою, і я можу підтвердити кожне твердження доказами.. запис екрана кожного діалогу та трансакції ставок, і вони також знають про це, але, очевидно, їх це не хвилює...

хтось може допомогти мені отримати мої кошти?

Я був би вдячний за будь-яку допомогу, яку я міг би отримати.. Я почуваюся жахливо чесним

Мені 22 роки, і я особисто відчуваю, що казино змушує мене сумніватися у власній реальності, розсудливості та сприйнятті ситуації🥹

щоразу, коли я викликаю їхню поведінку, вони просто вибачаються, і зі мною зв’яжуться пізніше

Мені потрібна допомога зрілої доброї людини з хорошими моралями..

Я зареєструвався на цьому сайті після того, як побачив високу оцінку на casinoguru, і отримав найгірший досвід онлайн-казино..


Дуже дякую - з повагою Мітч

Автоматичний переклад.
Mmitchxz
1 рік тому

Привіт Мітч!

З чого почати? Я впевнений, що ти абсолютно здоровий.

Очевидно, що казино бореться з деякими технічними проблемами, на жаль, рішення в кращому випадку незручне.

Зазвичай, коли ви перемикаєтеся на інший спосіб оплати, вас просять внести мінімальний депозит — це лише для перевірки та реєструє метод Skrill у вашому профілі казино. На мій погляд, ця раніше зроблена реєстрація якось загубилася. Ну, не знаю, як це могло статися. Тепер виникає питання: чи спрацює цей другий депозит?

Ну, я б сказав, що є лише один спосіб дізнатися.

Хороша річ, що казино все ще на зв’язку з вами та пропонує рішення – незалежно від «якості», яку вони спілкуються.

Знаєте, казино з нижчими рейтингами іноді взагалі не відповідають.

Я хотів би вам допомогти, і я пропоную скаргу. Але я також повинен додати, що скарги служать для підтримки справедливості, наша команда не в змозі вирішити технічні проблеми казино.

Я залишаю рішення за вами. Скористайтеся цим посиланням, якщо вважаєте, що скарга – це те, що вам потрібно .

Тримайте нас у курсі прогресу, щоб інші гравці знайшли всю проблему прямо тут, у цій темі.



Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Проблема була вирішена вчора, коли я отримав платіж.

Дякую за вашу відповідь, я дуже ціную це.


Я оновив свою скаргу (вирішено)

Автоматичний переклад.
Mmitchxz
1 рік тому

справді? Дякую за такі позитивні новини, і, звісно, за оновлення скарги.

На щастя, вам більше ніколи не знадобиться наша допомога. Хоча поділитися будь-якими цікавими підказками про казино тут, на форумі, не зашкодить – я прав? 😉🙌



Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Я зробив депозит на wisho 22/5 за допомогою skrill, гроші так і не надійшли на мій баланс, на їхньому Sister casinowinnerz 23/5. Однакові речі. На trickz 24/5 те ж саме.

Skrill повідомляє, що Wishingo та їхні сестринські казино отримали платіж, але через 4 дні відповідь все ще така: «фінанси розглядають це», вони отримали контрольний номер від skrill, номер транзакції та зображення. Тому для виправлення знадобиться не більше кількох хвилин, можливо, кількох годин. Понад 100 годин. Я більше ніколи не робитиму депозит на wisho.

У них немає причини, немає пояснень, немає часових рамок. Просто "фінанси розглядають це"

Жахливий спосіб поводження з клієнтами!

Автоматичний переклад.
puffmann
5 міс. тому

Ой, мені так шкода. Я бачу, що ви зробили правильну річ і запитали постачальника платіжних послуг, чи все вийшло з вашого облікового запису. Гадаю, це не повинно було зайняти стільки часу, і оскільки ви не отримали жодних оновлень, це не дуже втішно. Очевидно, я б почекав деякий час, щоб побачити, чи зміниться щось, а якщо ні, то я б подав нам скаргу, і ми спробували б допомогти, хоча в таких випадках це важко, тому що казино або постачальник платежів повинні вирішити це.

Проте я буду тут, якщо щось зміниться або ти нікуди не дінешся. Я сподіваюся, що це вирішиться.

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Я грав у казино wisho.com і зняв 450 євро, але там написано «очікує», і минуло 6 днів, і коли я запитую агентів у чаті, вони продовжують говорити різні речі, наприклад «у нас проблеми з платіжними провайдерами». буде вирішено якомога швидше, але нічого не відбувається. Я втомився від цього. Будь ласка, допоможи мені

Автоматичний переклад.
Klasskille
4 міс. тому

Привіт, я розумію, що тижневе очікування виведення коштів – не найкраще. Однак, якщо казино спілкується з вами, і у них виникла проблема з постачальником платіжних послуг, то вам, ймовірно, доведеться проявити більше терпіння. Який метод ви використовували для зняття?

Я хотів би додати, що ми даємо казино 14 днів, щоб вирішити все необхідне щодо виведення коштів, тому, якщо нічого не зміниться і проблеми все ще не вирішені, ви можете подати нам скаргу, і ми втрутимося.

Поки що я чекаю, куди ти потрапиш через тиждень.

Як ви думаєте, ви можете впоратися з цим?

Автоматичний переклад.
Jaro
4 міс. тому

file Немає жодного сенсу, що вони повинні мати проблеми зі своїм платіжним провайдером. У суботу, 15-го, я без проблем перерахував 200 євро. Був у своєму обліковому записі skrill через 5 секунд після натискання кнопки «Вивести».

Змінено автором 4 міс. тому
Автоматичний переклад.
puffmann
4 міс. тому

Я радий, що ви отримали свої гроші, але вам не потрібно було використовувати той самий спосіб оплати, не забувайте про це. У казино часто трапляється так, що сторонні провайдери мають певні технічні проблеми, і казино нічого не може з цим вдіяти.

Тому, якщо це так, гравцеві доведеться набратися терпіння, і якщо нічого не зміниться, він має шанс звернутися до нас за допомогою.

У будь-якому випадку, я був би радий, якби все вийшло так само, як і у вас, і врешті гравець отримав би свої кошти.

Почекаємо, побачимо, що він нам напише.

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Я виграв 300 фунтів стерлінгів 3 тижні тому, які я перерахував, вони стверджують, що це було схвалено Wisho. Але це


проміжний банк, який має певні проблеми. Чого я не знаю? І що вони над цим працюють. Але Wisho, здається, не отримує жодних оновлень або Wisho не надає їх нам, гравцям. Але зараз я втомився сидіти й чекати грошей. і погана інформація, тому що ви її не отримуєте. Що відбувається і відбувається?! - Скільки тобі чекати? тепер вам насправді потрібно вирішити свої проблеми, щоб ми отримали схвалення наших вилучень!!

Автоматичний переклад.
shemdez1986
4 міс. тому

Привіт!

Я хотів би підсумувати все, перш ніж робити поспішні висновки. Не соромтеся виправити мене, якщо я помиляюся, будь ласка:

Виведення схвалено, гроші вже надіслано на ваш рахунок. Однак деякі проблеми з банком-посередником виникли. На даний момент, здається, казино не може вирішити вашу проблему. Я щось пропустив?

Що ж, це досить складно, і, на мою думку, вам може знадобитися допомога. Якщо ви згодні, перейдіть за цим посиланням і надішліть безкоштовну скаргу. Вам не потрібно хвилюватися, це досить легкий процес.

Ми тут для ваших можливих запитань, просто повідомте нас.



Автоматичний переклад.
Radka
4 міс. тому

Просто спілкувався з Вішо, і хлопець, з яким я спілкувався, сказав це



«На жаль, оновлень досі немає. Є повідомлення годину тому від Департаменту фінансів, але вони просто повідомили нам, що немає нічого нового, і вони все ще чекають від постачальника платіжних послуг, щоб надати їм більше інформації.


Я хотів би мати кращі новини щодо ситуації, але я їх не маю. – Це більша проблема, є достатня кількість клієнтів, з якими це сталося, ми знаємо про всі ситуації та гарантуємо, що вони якнайшвидше розберуться. Просто це може зайняти деякий час».

Автоматичний переклад.
shemdez1986
4 міс. тому

Позитивним моментом у всьому цьому є те, що, на мій погляд, казино намагається вирішити проблему. Отже, якщо ви відчуваєте, що це нікуди не приведе, ми будемо тут і чекаємо на вас, щоб подати скаргу, як запропонувала Радка, якщо це буде потрібно. Звучить добре?

Будь ласка, повідомляйте нам про все, що стосується цього нового.

Автоматичний переклад.
Romi
4 міс. тому

Сьогодні я знову з ними побалакав... Це відповідь..




«На жаль, ми ще не отримали жодних нових оновлень. Як я бачу, наш фінансовий відділ надіслав вашому платіжному постачальнику запит на пришвидшення цієї проблеми. Просимо вибачення за час очікування, але ми постійно шукаємо оновлення!


Я надішлю запит до нашої команди лояльності, і якщо будуть додаткові винагороди на ваш рахунок - наші менеджери зв'яжуться з вами якомога швидше!



Я ціную ваше терпіння!


Я надіслав запит для команди, і ще раз приношу вибачення за тривалу затримку! Ми зв'яжемося з вами найближчим часом!


Я розумію! Ми зв'яжемося з вами найближчим часом».




4 тижні, а я досі не отримав мій вихід....

Автоматичний переклад.
shemdez1986
4 міс. тому

Хоча я бачу, що казино має проактивний підхід, я, ймовірно, подав би скаргу. Чекати досить довго, і якщо це місяць, то це, на мій погляд, не зовсім правильно, і це буде довго.

Ми побачимо, чи зможемо допомогти вам отримати ваші гроші, хоча я вважаю, що якщо казино намагатиметься, це не займе багато часу.

Однак у вас буде шанс переконатися у формі скарги.

Як це звучить?

Автоматичний переклад.
Jaro
4 міс. тому

Як би ти мені допоміг? Перший раз пишу тут.

Але так, я більше не чекаю, навіть зараз це не справжня проблема. Лише кажу, що у них проблеми з тим і цим весь час.



Вибачте, до речі, це мій новий обліковий запис. Тут Шемдез!

Змінено автором 4 міс. тому
Автоматичний переклад.
12 3 4

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого