Привіт, мені потрібно попередити людей про жахливий досвід, який я мав із цією групою казино!
Після запиту на зняття коштів і перевірки мого облікового запису я отримав електронний лист із повідомленням, що його буде оброблено миттєво, а в деяких ситуаціях – до 24 годин.
Тепер я бачу, що моє зняття на суму 702 євро відхилено. Я написав у службу підтримки, і вони відповіли, що я неправильно ввів мою платіжну інформацію на сторінці зняття?
Тепер я починаю хвилюватися! Оскільки я записав свій сеанс на екрані, я повернувся до своєї бібліотеки фотографій і швидко перевірив своє відео, з’ясувавши, що те, що мені сказали в казино, було відверто неправильним. Я скопіював свої дані з програми свого банку, не залишивши жодної помилки.
Наступного ранку я знову написав службу підтримки, і тепер мені сказали, що інший агент був нещодавно найнятим агентом, який зробив помилку, сказавши мені, що я неправильно ввів свою платіжну інформацію
Потім він каже мені, що зараз у казино Wishingo проблеми з користувачами, які повертають гроші на свої картки?
Гаразд, яке наступне виправдання??
(Оновлення) тепер вони сказали, що виявили проблему, і що я повинен зробити депозит за допомогою skrill і зняти за допомогою skrill.
Я вніс 20 євро на skrill і швидко підтвердив свій рахунок skrill
Тепер вони кажуть, що нові проблеми спричинили проблеми з моїм виведенням skrill?? ТИ СЕРЙОЗНО!!!'
1. МЕНЕ ЗВИНЮВАЛИ В НЕПРАВИЛЬНОМУ ВВЕДЕННІ ПЛАТІЖНОЇ ІНФОРМАЦІЇ
2. ТЕПЕР РАПТОВО ВИНИКЛА ПРОБЛЕМА ІЗ ЗНЯТТЯМ КРЕДИТНОЇ КАРТКИ ДЛЯ КІЛЬКОХ КЛІЄНТІВ
3. ТЕПЕР ВОНИ КАЖУТЬ МЕНІ ДЕПОЗИТУВАТИ НА SKRILL ЛИШЕ ДЛЯ ЗАБЛОКУВАННЯ БІЛЬШЕ МОЇХ ГРОШЕЙ .. (720€)
Я зареєструвався на цьому сайті після того, як прочитав нібито високий рейтинг казино-гуру та запитав гравців
Якщо ви подивитеся на огляди гравців на сайті ask gamblers, коментарі та оцінки виглядають дуже достовірними (не саркастичними)
Я вже не знаю, у що вірити
але мені сказали, що я повинен зачекати 12 днів, перш ніж подавати документи
Зі мною поводилися несправедливо, і я маю відео кожної трансакції ставок і діалогу.
Я б ніколи не звинуватив їх у шахрайстві, тому що, можливо, вони мають рацію?? Можливо, є якісь технічні труднощі, які затримують мій вихід.. але це, можливо, трохи сумно, на мій смак.
Незабаром оновлю, якщо вони якимось чином зрозуміють виплатити мій виграш.. але я можу більше ніколи не побачити своїх грошей
Справа в тому, що вони повертали моє зняття 6-7 разів, здається, що вони хочуть, щоб ти повернув свій баланс, але знову ж таки, що я знаю??
Вони не дадуть мені моїх грошей, але принаймні їм шкода, і, звичайно, «ось, мій друже, ось 100 безкоштовних обертань із розміром ставки 0,10 за незручності… і ми сподіваємося, що у вас сонячний день
СОНЯЧНИЙ ДЕНЬ???? СОНЯЧНИЙ ДЕНЬ????
Якщо вони все-таки прокоментують ці публікації, то можуть звинуватити мене в порушенні деяких умов або закрити мене за розповідь про свій досвід
Але врешті-решт я принаймні постояв перед собою
І боровся за свою справу
Коли першого учасника служби підтримки звинуватили в неправді, я знав, що це буде довга боротьба 😫😫😫
Я просто хотів би, щоб люди могли бути надійними та дбайливо ставитися один до одного, але, на жаль, ці часи давно минули..
Я більше ніколи не гратиму тут, навіть якщо отримаю свої кошти, і я думаю, що вони теж це знають
Чому вони надають надокучливому клієнту, який постійно звертається до служби підтримки, щоб отримати інформацію про місцезнаходження їхніх грошей?
Ну..вони мають право не давати мені моїх грошей без будь-яких наслідків, то навіщо їм??? Я просто сподіваюся, що у фінансовому відділі є якийсь прекрасний ангел, який вирішить обробити моє зняття.
ПІДТВЕРДЖЕННЯ АДРЕСИ (ПОВНІСТЮ ПЕРЕВІРЕНО)
ПЛАТІЖНА КАРТКА (ПОВНІСТЮ ПЕРЕВІРЕНА)
SKRILL (ПОВНІСТЮ ПЕРЕВІРЕНО)
Hi I need to warn people about a horrific experience I had with this casino group!
After requesting a withdrawal and verifying my account I got an email saying it would be processed instantly and in certain situations up to 24 hours .
I now see that my withdrawal for 702€ has been rejected I wrote to support and they replied that I I have mistyped my payment information on the withdrawal page?
Now I am getting worried! Because I screen recorded my session I went back into my photo library and checked my video quickly finding out that what the casino told me was blatantly wrong I copied my details from my bank app leaving no mistake for errror.
Next morning I wrote support again and now I am told that the other agent was a newly hired agent that made a mistake by telling me that I mistyped my payment information
Then he tells me that wisho casino currently have issues with users withdrawing back to their cards?
Okay now what’s next excuse now??
(Update) now they Said they identified the problem and that I should make a deposit to with skrill and withdraw with skrill.
Ideposited 20 euro with skrill and quickly verified my skrill account
Now they say new problems have caused problems with my skrill withdrawal?? ARE YOU FREAKING SERIOUS!!!’
1. I WAS ACCUSED OF TYPING PAYMENT INFORMATION WRONG
2. NOW SUDDENLY ITS A PROBLEM WITH CREDIT CARD WITHDRAWAL FOR MULTIPLE CUSTOMERS
3. NOW THEY TELL ME TO DEPOSIT WITH SKRILL ONLY TO LOCK UP MORE OF MY MONEY .. (720€)
I signed up this site after reading the supposedly high rating on casino-guru and ask gamblers
If you look at player’s reviews at ask gamblers the comments and ratings look very trustworthy (not sarcastic)
I don’t know what to believe anymore
but I have been told that I should wait 12 days before submitting my documentation
I have been treated unfairly and have video of every bet transaction and dialogue..
I would never accuse them of scamming because maybe they are right?? Maybe there is some technical difficulties delaying my withdrawal.. but this is a maybe bit to shady for my liking.
Will update soon if they somehow figure out to pay my winnings.. but I might never see my money again
The thing is they have reverted my withdrawal 6-7 times it’s almost feel like they want you to spin your balance but then again what do I know??
They won’t give me my money but at least they are sorry and of course "here you go my friend here is 100 free spins with 0.10 bet size for the inconvenience… and we hope you have a sunny day
A SUNNY DAY???? A SUNNY DAY????
If they do comment this posts they might accuse me of breaking some terms or gaslight me for telling about my experience
But in the end at least i stood up to myself
And fought my case
When the first support member accused of something false I knew this would be a long fight 😫😫😫
I just wish people could be trustworthy and treat each other with care but unfortunately those time a long gone ..
I will never play here again even if I get my funds and I think they know that too
Why would they give an annoying customer that keep contacting support for information about the whereabouts of their money ?
Well..they have the power to not give me my money without any consequences so why would they??? I just hope there is some beautiful angelic person in the financial department that decides to process my withdrawal..
PROOF OF ADRESS ( FULLY VERIFIED)
PAYMENT CARD ( FULLY VERIFIED)
SKRILL ( FULLY VERIFIED)