Гей!
Я надіслав усе, що вони запитують про всі операції з точки зору того, звідки вони беруться з трудових договорів, специфікації зарплати тощо, там є 4632 євро. Вони закрили мій рахунок і повідомили про AML anti money lundery. Мені нема чого приховувати, у моїх грошей є докази. як ти був? Ви отримали свої гроші зрештою? Чи можете ви повідомити про них в будь-який ігровий інститут в Естонії?
mvh Daniel
Hey!
I have sent in everything they request all transactions in terms of where they come from employment contracts, salary spec etc have 4632 euros there. They have shut down my account and reported me to AML anti money lundery. I have nothing to hide my money has evidence. How were you? Did you get your money in the end? Can you report them to any gaming institute in Estonia?
mvh Daniel
Hej!
jag har skickat in allt de begär alla transaktioner vad de gäller vart de kommer ifrån anställnings avtal, lönespec etc har 4632 euro där. De har stäng av mitt konto och anmält mig till AML anti money lundery. Jag har inget att dölja mina pengar har underlag. Hur gick det för er? Fick ni era pengar till slut? Kan man anmäla dom till någon spelinstitut i Estland ?
mvh Daniel
Привіт,
Я перевірив вашу скаргу - добре, це казино має сувору політику, але я думаю, що якщо ви співпрацюєте, необхідні документи будуть затверджені.
Ваше виведення не затримується, вам просто потрібно спочатку пройти перевірку KYC (знати свого клієнта).
Можливо, вам варто дізнатися більше про те, як працюють казино, спробуйте наш розділ посібника 😉:
https://casino.guru/introduction-to-online-casinos
https://casino.guru/academy/course/customer-support-essentials – процес реєстрації та процедура KYC добре пояснені в цьому курсі, не заперечуйте, що він призначений для ролі підтримки клієнтів, важливо те, що цей курс безкоштовно допоможе вам краще орієнтуватися в цих темах.
Hello,
I checked your complaint - well, this casino has strict policies but I think that if you cooperate, the necessary documents will be approved.
Your withdrawal is not being delayed, you just have to pass the KYC (know your customer) verification first.
Maybe you should learn more about how casinos work, try our guide section 😉:
https://casino.guru/introduction-to-online-casinos
https://casino.guru/academy/course/customer-support-essentials - the registration process and the KYC procedure are both well explained in this course, don't mind it's meant for the customer support role, the important thing is that this course can help you better orient in those topics for free.
Приємно чути, що вам вдалося повернути таку величезну суму грошей з казино. Чи не могли б ви також оновити свою скаргу та повідомити Petronela про останні події?
It's great to hear you managed to get so huge amount of money back from the casino. Could you please update your complaint as well and inform Petronela about the recent development?
Так, звичайно. Я дуже радий, що отримав від них гроші. Я очікував, що вони не платять жодної копійки. У мене була база для всього на моєму рахунку, тому їм нічого не залишалося, крім як виплатити. Думаю, час для вечірки ❤️❤️🙏🌹
Yes, of course I do. I'm so glad I got the money from them. I have expected them not to pay a single penny. I had a basis for everything in my account so they had no choice but to pay out. Time for a party I think ❤️❤️🙏🌹
Ja självfallet gör jag det. Jag är så glad att fick pengarna av dem. Jag har räknat med att de inte betalar ut en enda krona. Jag hade underlag för allt i mitt konto så de hade inget val att bara betala ut. Dags för fest tycker jag ❤️❤️🙏🌹
Я також додаю, що казино Wisho є найкращим
I also add Wisho casino is the best
Jag även lägga till Wisho casino är bästa
Так, звичайно. Я дуже радий, що отримав від них гроші. Я очікував, що вони не платять жодної копійки. У мене була база для всього на моєму рахунку, тому їм нічого не залишалося, крім як виплатити. Думаю, час для вечірки ❤️❤️🙏🌹
Yes, of course I do. I'm so glad I got the money from them. I have expected them not to pay a single penny. I had a basis for everything in my account so they had no choice but to pay out. Time for a party I think ❤️❤️🙏🌹
Ja självfallet gör jag det. Jag är så glad att fick pengarna av dem. Jag har räknat med att de inte betalar ut en enda krona. Jag hade underlag för allt i mitt konto så de hade inget val att bara betala ut. Dags för fest tycker jag ❤️❤️🙏🌹
Я залишаюся і люблю Wisho casino тільки зима, яка діє ❤️
I stay and love Wisho casino only winter that applies ❤️
Jag stannar kvar och älskar Wisho casino bara vinter som gäller ❤️
У цьому випадку я бажаю вам великої удачі 🎰 🙂
Заходьте на форум і поділіться новинами.
In this case I wish you a great fortune 🎰 🙂
Come check the forum and share some news.
Якщо ви прочитаєте огляд farre1981 , то побачите, що у нього така ж проблема, як у мене. Початок задавати так багато дивних питань. Це ніби вони збирають інформацію, щоб зламати/або обдурити вас. Після того, як я передав їм усі свої документи, вони почали вимагати якісь дійсно дивні документи. Документів, які я надіслав, було набагато більше, ніж їм було потрібно.
Це виходить за рамки протидії відмиванню коштів.
«Тепер їм потрібен документ про акціонера компанії. Де вся особиста інформація кожного власника».
Навіть якщо зараз вони звинувачують вас у шахрайстві з компанією/відмиванні коштів, їм слід передати це поліції.
If you read farre1981 review you will see that he has the same problem i have. The start to ask so many strang questions. Its like they are gathering information to hack/ or scam you. After i handed them all my docs they started to ask for some really strange documents. Thed docs i sent was way more than they needed in the first place.
This is out of AML scope.
"they now want the company’s shareholder document. Where all personal information is for each owner."
Even if they now are accusing you for company fraud/AML they should hand this over to the police.
Вони займаються шахрайством. Вони збирають інформацію та документи про вас як фізичну особу з метою використання для чогось ...
Те ж саме сталося з кількома з нас.
They engage in fraudulent activities. They collect information and documents about you as an individual for the purpose of using for something ...
The same thing has happened to several of us.
Dom bedriver bedrägeri verksamhet. Dom samlar in information och dokument om dig som individ i syfte att använda till något...
Samma sak har hänt flera av oss.
Привіт Майкл,
не могли б ви відповісти Петронелі, будь ласка?
Просто натисніть це посилання: https://casino.guru/wisho-casino-player-s-withdrawal-has-been-delayed
Hello Michael,
would you mind answering Petronela, please?
Just click this link: https://casino.guru/wisho-casino-player-s-withdrawal-has-been-delayed
Якщо ви прочитаєте огляд farre1981 , то побачите, що у нього така ж проблема, як у мене. Початок задавати так багато дивних питань. Це ніби вони збирають інформацію, щоб зламати/або обдурити вас. Після того, як я передав їм усі свої документи, вони почали вимагати якісь дійсно дивні документи. Документів, які я надіслав, було набагато більше, ніж їм було потрібно.
Це виходить за рамки протидії відмиванню коштів.
«Тепер їм потрібен документ про акціонера компанії. Де вся особиста інформація кожного власника».
Навіть якщо зараз вони звинувачують вас у шахрайстві з компанією/відмиванні коштів, їм слід передати це поліції.
If you read farre1981 review you will see that he has the same problem i have. The start to ask so many strang questions. Its like they are gathering information to hack/ or scam you. After i handed them all my docs they started to ask for some really strange documents. Thed docs i sent was way more than they needed in the first place.
This is out of AML scope.
"they now want the company’s shareholder document. Where all personal information is for each owner."
Even if they now are accusing you for company fraud/AML they should hand this over to the police.
Давайте подивимося, що Томас скаже про це питання, тепер він розглядає вашу скаргу.
Я вважаю, що чесні казино роблять усе можливе, щоб правильно виконати процедуру протидії відмиванню коштів, казино мають довести, що все правильно, тому вони докладають для цього багато зусиль.
Let's see what Tomas has to say about this issue, he now takes care of your complaint.
I think honest casinos do everything to fulfill the AML procedure correctly, it's up to the casinos to prove that all is correct, so they put much effort into this.
Всього сфальсифіковане казино, вніс 50 депозитів, з яких 300 шведських крон
Не виграв жодного лайна всього за кілька днів
Здається, просто стримерам "пощастило", ха-ха, все так до біса сфальсифіковано
Total rigged casino, has deposited 50 deposits, of which SEK 300
Did not win a single shit in just a few days
Seems just to be streamers who are "lucky" hahah everything is so fucking rigged
Totalt riggat casino, har satt in 50st insättningar varav 300kr
Inte vunnit ett enda skit på bara några dagar
Verkar bara vara streamers som har "tur" hahah allting är så jävla riggat
Всього сфальсифіковане казино, вніс 50 депозитів, з яких 300 шведських крон
Не виграв жодного лайна всього за кілька днів
Здається, просто стримерам "пощастило", ха-ха, все так до біса сфальсифіковано
Total rigged casino, has deposited 50 deposits, of which SEK 300
Did not win a single shit in just a few days
Seems just to be streamers who are "lucky" hahah everything is so fucking rigged
Totalt riggat casino, har satt in 50st insättningar varav 300kr
Inte vunnit ett enda skit på bara några dagar
Verkar bara vara streamers som har "tur" hahah allting är så jävla riggat
Привіт,
Я розумію ваші почуття, але дозвольте мені зазначити, що ваші грубі слова не потрібні.
Я припускаю, що ви грали в слоти. Ви перевірили RTP і волатильність? Дуже важливо розуміти, як працюють слоти, і пам’ятати про RTP і волатильність.
Якщо ви хочете дізнатися більше, перегляньте наші посібники:
Hello,
I understand your feeling but allow me to mention that your strong language is not necessary.
I suppose you played slots. Did you check the RTP and volatility? It's crucial to understand how slots work and keep the RTP and volatility in mind.
If you want to know more, please check our guides:
ПОПЕРЕДЖЕННЯ КАЗИНО WISHO Я хочу попередити всіх про цей сайт шахраїв. Вони збирають необґрунтовану інформацію, водночас відмовляючись повертати власні гроші. Вони втручаються в приватне життя людей, вимагаючи документацію, на яку вони не мають права. Треба негайно повідомити про Wisho казино та заборонити його доступ до європейського ринку.
WISHO CASINO WARNING I want to warn everyone about this scam site. They collect information that is unreasonable, while at the same time they refuse to pay back one's own money. They invade people's privacy by demanding documentation to which they are not entitled. Wisho casino should be reported and banned from the European market immediately.
VARNING FÖR WISHO CASINO Jag vill varna alla för denna sida som ägnar sig åt bedrägeri. Dom samlar information som är oskäligt, samtidigt som dom vägrar betala tillbaka ens egna pengar. Dom gör intrång i folks privatliv genom att kräva dokumentation som dom inte har rätt till. Wisho casino borde anmälas och stängas av från europeiska marknaden omedelbart.
Привіт,
Я вважаю, що було б добре, якби ви могли надати більше деталей.
Я вважаю, що може виникнути якась складність, пов’язана з перевіркою облікового запису.
Чи можете ви пояснити, що сталося?
Hello,
I guess that it would be good if you could provide more details.
I feel that some sort of complication associated with the account verification may be involved.
Can you explain what has happened?
Привіт, більше півроку надсилаю документи, що посвідчують мою особу, виписки з рахунків за цілий рік, підтвердження адреси, водійські права, податкову, пенсійне посвідчення, рахунки за електроенергію, виписку з орендної плати, pdf файли переказів фізичних осіб і так далі . жодне з того, що я надіслав, не схвалено ними, і з тим же документом мене схвалили всі казино в Європі. вони повторюють ту саму вимогу для перевірки, коли я докладно надсилав перекази свого рахунку, вони вимагали від мене пояснити, що таке bg депозит? банківський жиро депозит це нерозумно. вони відмовляються повернути мої гроші, хоча я вимагав, щоб вони повернули мої гроші та закрили мій рахунок, вони цього не роблять. безсумнівно, це не може бути законним, якщо казино заблокує ваш рахунок, не повернувши гроші, які належать вам. вони вимагають від мене надіслати необґрунтовану інформацію. Хочу попередити про цю компанію казино.
Hello, for over half a year I have sent documents that prove my identity, account statements for a whole year, address verification, driver's license, tax authority, pension certificate, electricity bills, rent statement, pdf files of individual account transfers and so on. none of what I sent is approved by them, and with the same document I have been approved by all casinos in Europe. they repeat the same requirement for verification, when I sent in detail my account transfers, they require me to explain what bg deposit is? bank giro deposit this is not reasonable. they refuse to transfer my money back even though I demanded that they send back my money and close my account, they don't do it. surely this cannot be legal for a casino to block your account without repaying the money that is yours. they request me to send information that is not reasonable. I want to warn about this casino company.
Привіт,
Отже, якщо я правильно розумію, ваші документи не приймаються казино, крім того, казино просить надати роз’яснення щодо депозиту, тож ви вирішили попросити в казино повернення депозиту – я правий?
Знаєте, що з документами не так? Казино пояснило вам це?
Я вважаю, що KYC має на меті знайти спосіб зрозуміти, чого хоче казино і що ви можете надати, чи можете ви спробувати співпрацювати з казино в цьому напрямку?
Я боюся, що проходження KYC має вирішальне значення.
Hello there,
so If I'm getting this correctly, your documents are not accepted by the casino, furthermore, the casino asks for some clarification about the deposit, so you decided to ask the casino for the deposit refund - am I correct?
Do you know what seems to be wrong with the documents? Has the casino explained this to you?
I feel that the KYC is about finding a way to understand what the casino wants and what you can provide, can you try to collaborate with the casino further on that?
Passing the KYC is crucial, I'm afraid.
Привіт, я подав документи більше півроку, такі ж документи мене схвалили у всіх казино Європи. водійські права, податкова служба, рахунок за електроенергію, пенсійне посвідчення, виписка з банківського рахунку за весь рік, кредитна карта, звіт про оренду, що ще можна надіслати? Спочатку вони вимагають виписки з рахунків за 3 місяці, потім вони вимагають виписки з рахунків за 6 місяців, вони вимагають, щоб я надав виписки з рахунків за моїми приватними банківськими кредитами, пояснити, чому мені довелося позичати гроші у моїх друзів, або пояснити, що таке банківський жиро депозит ? На що я використовую свої гроші? Я надсилаю документи, а потім вони просять надіслати ще документи. Таке відчуття, що це повторюється весь час. У гіршому випадку я звернуся по допомогу до свого банку, оскільки підозрюю, що це проблема шахрайства. Ніколи не відчував нічого подібного.
Hello, I have submitted documents for over six months, the same documents have approved me at all casinos in Europe. driver's license, Tax Agency, electricity bill, pension certificate, bank statement for the whole year, credit card, rental report, what else can you send? First they request account statements for 3 months, then they request account statements for 6 months, they request that I hand over account statements for my private bank loans, explain why I had to borrow money from my friends, or explain what bank giro deposit is? What do I use my money for? I send documents and then they request that I send more documents. It feels like it repeats itself all the time. At worst I will contact my bank for help as I suspect this is a fraud issue. Never experienced anything like it.
Hej Jag har lämnat in dokument i över ett halvår, samma dokument har godkänt mig på samtliga casinon i Europa. körkort , Skatteverket , elräkning, pension intyg , kontoutdrag för hela året , Kreditkort , hyresavi , vad mer kan man skicka? Först begär dom kontoutdrag för 3 månader, sedan begär dom kontoutdrag för 6 månader, dom begär att jag ska lämna ut kontoutdrag för mina privata banklån, förklara varför jag fått låna pengar av mina vänner , eller förklara vad bank giro insättning är? Vad jag använder mina pengar till? Jag skickar dokument och sedan begär dom att jag skickar mer dokument. Det känns som det upprepas hela tiden. Jag kommer att i värsta fall kontakta min bank för hjälp, för jag misstänker att detta är frågan om bedrägeri. Har aldrig upplevt något liknande.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.