ФорумКазиноWisho Casino - загальне обговорення

Wisho Casino - загальне обговорення (Сторінка 2)

2 р. тому від 3242ashi
|
14406 переглядів 75 відповідей |
|
1 2 34
2 р. тому

Привіт,

Я поскаржився на вас, подивіться, будь ласка

Михайло Ганім

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Гей!

Я надіслав усе, що вони запитують про всі операції з точки зору того, звідки вони беруться з трудових договорів, специфікації зарплати тощо, там є 4632 євро. Вони закрили мій рахунок і повідомили про AML anti money lundery. Мені нема чого приховувати, у моїх грошей є докази. як ти був? Ви отримали свої гроші зрештою? Чи можете ви повідомити про них в будь-який ігровий інститут в Естонії?

mvh Daniel

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Привіт,

Я поскаржився на вас, подивіться, будь ласка

Михайло Ганім

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Привіт,

Я перевірив вашу скаргу - добре, це казино має сувору політику, але я думаю, що якщо ви співпрацюєте, необхідні документи будуть затверджені.

Ваше виведення не затримується, вам просто потрібно спочатку пройти перевірку KYC (знати свого клієнта).

Можливо, вам варто дізнатися більше про те, як працюють казино, спробуйте наш розділ посібника 😉:

https://casino.guru/introduction-to-online-casinos

https://casino.guru/academy/course/customer-support-essentials – процес реєстрації та процедура KYC добре пояснені в цьому курсі, не заперечуйте, що він призначений для ролі підтримки клієнтів, важливо те, що цей курс безкоштовно допоможе вам краще орієнтуватися в цих темах.


Автоматичний переклад.
MichaelGanim16
2 р. тому

Приємно чути, що вам вдалося повернути таку величезну суму грошей з казино. Чи не могли б ви також оновити свою скаргу та повідомити Petronela про останні події?

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Так, звичайно. Я дуже радий, що отримав від них гроші. Я очікував, що вони не платять жодної копійки. У мене була база для всього на моєму рахунку, тому їм нічого не залишалося, крім як виплатити. Думаю, час для вечірки ❤️❤️🙏🌹

Автоматичний переклад.
MichaelGanim16
2 р. тому

Я також додаю, що казино Wisho є найкращим


Автоматичний переклад.
2 р. тому

Так, звичайно. Я дуже радий, що отримав від них гроші. Я очікував, що вони не платять жодної копійки. У мене була база для всього на моєму рахунку, тому їм нічого не залишалося, крім як виплатити. Думаю, час для вечірки ❤️❤️🙏🌹

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Завжди приємно чути такі гарні новини! 😊

Що б ти зараз зробив? Ви спробуєте наступне казино чи залишитеся?

Автоматичний переклад.
Radka
2 р. тому

Я залишаюся і люблю Wisho casino тільки зима, яка діє ❤️

Автоматичний переклад.
MichaelGanim16
2 р. тому

У цьому випадку я бажаю вам великої удачі 🎰 🙂

Заходьте на форум і поділіться новинами.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Якщо ви прочитаєте огляд farre1981 , то побачите, що у нього така ж проблема, як у мене. Початок задавати так багато дивних питань. Це ніби вони збирають інформацію, щоб зламати/або обдурити вас. Після того, як я передав їм усі свої документи, вони почали вимагати якісь дійсно дивні документи. Документів, які я надіслав, було набагато більше, ніж їм було потрібно.


Це виходить за рамки протидії відмиванню коштів.

«Тепер їм потрібен документ про акціонера компанії. Де вся особиста інформація кожного власника».


Навіть якщо зараз вони звинувачують вас у шахрайстві з компанією/відмиванні коштів, їм слід передати це поліції.

Автоматичний переклад.
peeellee
2 р. тому

Вони займаються шахрайством. Вони збирають інформацію та документи про вас як фізичну особу з метою використання для чогось ...

Те ж саме сталося з кількома з нас.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Привіт,

Я поскаржився на вас, подивіться, будь ласка

Михайло Ганім

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Привіт Майкл,

не могли б ви відповісти Петронелі, будь ласка?

Просто натисніть це посилання: https://casino.guru/wisho-casino-player-s-withdrawal-has-been-delayed

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Якщо ви прочитаєте огляд farre1981 , то побачите, що у нього така ж проблема, як у мене. Початок задавати так багато дивних питань. Це ніби вони збирають інформацію, щоб зламати/або обдурити вас. Після того, як я передав їм усі свої документи, вони почали вимагати якісь дійсно дивні документи. Документів, які я надіслав, було набагато більше, ніж їм було потрібно.


Це виходить за рамки протидії відмиванню коштів.

«Тепер їм потрібен документ про акціонера компанії. Де вся особиста інформація кожного власника».


Навіть якщо зараз вони звинувачують вас у шахрайстві з компанією/відмиванні коштів, їм слід передати це поліції.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Давайте подивимося, що Томас скаже про це питання, тепер він розглядає вашу скаргу.

Я вважаю, що чесні казино роблять усе можливе, щоб правильно виконати процедуру протидії відмиванню коштів, казино мають довести, що все правильно, тому вони докладають для цього багато зусиль.


Автоматичний переклад.
2 р. тому

Всього сфальсифіковане казино, вніс 50 депозитів, з яких 300 шведських крон

Не виграв жодного лайна всього за кілька днів

Здається, просто стримерам "пощастило", ха-ха, все так до біса сфальсифіковано

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Всього сфальсифіковане казино, вніс 50 депозитів, з яких 300 шведських крон

Не виграв жодного лайна всього за кілька днів

Здається, просто стримерам "пощастило", ха-ха, все так до біса сфальсифіковано

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Привіт,

Я розумію ваші почуття, але дозвольте мені зазначити, що ваші грубі слова не потрібні.

Я припускаю, що ви грали в слоти. Ви перевірили RTP і волатильність? Дуже важливо розуміти, як працюють слоти, і пам’ятати про RTP і волатильність.

Якщо ви хочете дізнатися більше, перегляньте наші посібники:

RTP

Ігрові автомати


Автоматичний переклад.
1 рік тому

ПОПЕРЕДЖЕННЯ КАЗИНО WISHO Я хочу попередити всіх про цей сайт шахраїв. Вони збирають необґрунтовану інформацію, водночас відмовляючись повертати власні гроші. Вони втручаються в приватне життя людей, вимагаючи документацію, на яку вони не мають права. Треба негайно повідомити про Wisho казино та заборонити його доступ до європейського ринку.

Автоматичний переклад.
shorshalibostad
1 рік тому

Привіт,

Я вважаю, що було б добре, якби ви могли надати більше деталей.

Я вважаю, що може виникнути якась складність, пов’язана з перевіркою облікового запису.

Чи можете ви пояснити, що сталося?

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Привіт, більше півроку надсилаю документи, що посвідчують мою особу, виписки з рахунків за цілий рік, підтвердження адреси, водійські права, податкову, пенсійне посвідчення, рахунки за електроенергію, виписку з орендної плати, pdf файли переказів фізичних осіб і так далі . жодне з того, що я надіслав, не схвалено ними, і з тим же документом мене схвалили всі казино в Європі. вони повторюють ту саму вимогу для перевірки, коли я докладно надсилав перекази свого рахунку, вони вимагали від мене пояснити, що таке bg депозит? банківський жиро депозит це нерозумно. вони відмовляються повернути мої гроші, хоча я вимагав, щоб вони повернули мої гроші та закрили мій рахунок, вони цього не роблять. безсумнівно, це не може бути законним, якщо казино заблокує ваш рахунок, не повернувши гроші, які належать вам. вони вимагають від мене надіслати необґрунтовану інформацію. Хочу попередити про цю компанію казино.

Автоматичний переклад.
shorshalibostad
1 рік тому

Привіт,

Отже, якщо я правильно розумію, ваші документи не приймаються казино, крім того, казино просить надати роз’яснення щодо депозиту, тож ви вирішили попросити в казино повернення депозиту – я правий?

Знаєте, що з документами не так? Казино пояснило вам це?

Я вважаю, що KYC має на меті знайти спосіб зрозуміти, чого хоче казино і що ви можете надати, чи можете ви спробувати співпрацювати з казино в цьому напрямку?

Я боюся, що проходження KYC має вирішальне значення.


Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Привіт, я подав документи більше півроку, такі ж документи мене схвалили у всіх казино Європи. водійські права, податкова служба, рахунок за електроенергію, пенсійне посвідчення, виписка з банківського рахунку за весь рік, кредитна карта, звіт про оренду, що ще можна надіслати? Спочатку вони вимагають виписки з рахунків за 3 місяці, потім вони вимагають виписки з рахунків за 6 місяців, вони вимагають, щоб я надав виписки з рахунків за моїми приватними банківськими кредитами, пояснити, чому мені довелося позичати гроші у моїх друзів, або пояснити, що таке банківський жиро депозит ? На що я використовую свої гроші? Я надсилаю документи, а потім вони просять надіслати ще документи. Таке відчуття, що це повторюється весь час. У гіршому випадку я звернуся по допомогу до свого банку, оскільки підозрюю, що це проблема шахрайства. Ніколи не відчував нічого подібного.

Автоматичний переклад.
1 2 34

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого