ФорумКазиноWisho Casino - загальне обговорення

Wisho Casino - загальне обговорення

2 р. тому від 3242ashi
|
14368 переглядів 75 відповідей |
|
1 2...4
2 р. тому
Тут ви можете обговорити Wisho Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
2 р. тому

Привіт, мене звати Джонні

У мене проблеми з wishocasino.com Я маю гроші з ними на ігровому рахунку, вони зупинили мій обліковий запис, поки не підтвердять мене, я надіслав все, що їм було потрібно, але вони все одно вимагають все більше і більше, які гроші в мене є і звідки, і вони хочу паперу про все, я вперше відчуваю таку ситуацію, що я грав у багатьох багатьох казино, вони можуть закрити мій рахунок, якщо захочуть, тільки щоб вони повернули мої гроші

Сподіваюся, ви можете допомогти мені з цим

моя електронна пошта, зареєстрована в wishocasino


mvh Джонні

Змінено Radka 2 р. тому
Причина: персональна інформація
Автоматичний переклад.
3242ashi
2 р. тому

Привіт Джонні,

Я раджу вам зв'язатися з цим казино і переконатися, що ви вже надіслали їм усі необхідні документи. Боюся, запитати, навіщо їм стільки документів, нікуди не приведеш. Переконайтеся, що ви надали всі документи у потрібному форматі. Якщо вам потрібна додаткова допомога, зверніться до чату, вони готові підтримати вас. У вашій проблемі має бути якась причина, тому вам просто потрібно з’ясувати її та надати відповідний документ.

Якщо у вас все ще виникають труднощі, я пропоную подати скаргу.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

привіт, я надіслав усі документи, які вони запитували на початку. Вони попросили 3 місяці транзакцій, а також попросили, щоб я повідомляв про свої приватні транзакції. Я це зробив, і тепер вони вимагають нові документи та мої операції за останні 12 місяців. Чи мають вони право вимагати мої транзакції 12 місяців тому? Вони пишуть, що їм потрібно побачити мої транзакції 12 місяців тому.

Автоматичний переклад.
3242ashi
2 р. тому

Чесно кажучи, я не можу відповісти на ваше запитання прямо, я б сказав, що це залежить від усієї ситуації. Але я вважаю це незвичайним.

Я впевнений, що ви питаєте про причину, чи не так? Що вони вам сказали, будь ласка?


Автоматичний переклад.
2 р. тому

привіт, я надіслав усі документи, які вони запитували на початку. Вони попросили 3 місяці транзакцій, а також попросили, щоб я повідомляв про свої приватні транзакції. Я це зробив, і тепер вони вимагають нові документи та мої операції за останні 12 місяців. Чи мають вони право вимагати мої транзакції 12 місяців тому? Вони пишуть, що їм потрібно побачити мої транзакції 12 місяців тому.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Шановний Джонні,

будь ласка, використовуйте цю тему форуму для спілкування, ви не повинні відповідати на сповіщення електронною поштою, як зараз 🙂.

Я пропоную вам подати скаргу, щоб наша спеціальна команда змогла вивчити ситуацію та врешті допомогти вам.

Просто натисніть це посилання та продовжуйте: https://casino.guru/complaints/create

Автоматичний переклад.
3242ashi
2 р. тому

точно така ж проблема, вони не робили цього навіть на початку. Вони дозволили мені втратити багато грошей, а потім заблокували мій рахунок у середині всього лайна. Сайт Блефа. Не можна дозволяти керувати казино.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Це фейковий сайт. Не грайте на цьому. Вони вимагають все більше документів навіть після того, як ви довели, звідки взялися гроші. Вони просто хочуть зберегти ваші гроші.


Будь-яка людина, яка має досвід роботи з kyc та AML, знає, що це не так.

Автоматичний переклад.
swedenpfc
2 р. тому

Я вже бачив різні казино, ліцензовані в Естонії, і я вважаю, що процес KYC забирав досить багато часу. Наскільки я бачу, більшість скарг, поданих проти казино, було вирішено, тому я все ще вважаю, що це має бути гідне казино. Якщо у вас виникли проблеми з ними, ви повинні розглянути можливість подати скаргу на нашому веб-сайті. Це може допомогти вам вирішити це.

Автоматичний переклад.
swedenpfc
2 р. тому

Привіт,

Я просто хочу знати, чи отримали ти свої гроші? Вам за це довелося повідомити про них?

можеш відповісти, ти добрий

Майкл Г

Автоматичний переклад.
MichaelGanim16
2 р. тому

Привіт,

Я так не думаю. 🙁

Просто перевірте скаргу тут:

https://casino.guru/profile-complaints/123332/swedenpfc

Автоматичний переклад.
MichaelGanim16
2 р. тому

Привіт, я ще не отримав свої гроші, у вас така ж проблема?

Автоматичний переклад.
3242ashi
2 р. тому

Привіт,

скільки часу ви чекали, будь ласка? Згідно з вашою скаргою , я думаю, що це пов’язано з тим, що ваш обліковий запис ще не перевірено.



Автоматичний переклад.
2 р. тому

привіт з 03.06.2022

Автоматичний переклад.
MichaelGanim16
2 р. тому

не отримав мої гроші. Надсилав довідки про роботу та виписки з мого облікового запису тощо. Неймовірно погане ставлення. Ті, кому байдуже, чи заберуть мої гроші. Вони справді 0% зацікавлені допомогти мені. Ідіоти!!!!!

Автоматичний переклад.
Radka
2 р. тому

я чекала 2-3 дні. Мій обліковий запис підтверджено. Проблема в тому, що вони зробили це після того, як я вже втратив 2500 євро, а потім на моєму рахунку залишилося близько 1100 євро, і вони просто закрили мене. Я дав їм більше документів, тоді їм насправді потрібно підтвердити платежі, джерело грошей тощо. Якщо ви користуєтеся азартними іграми, ви знаєте, як здійснюється KYC та AML. Це просто грабіж.


Одна з відповідей була такою. «Ми живемо в Естонії, ми робимо, як хочемо». Не так серйозно.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Привіт,

як я правильно розумію, що вони схвалили ваше зняття грошей, але вони не платять ваші гроші?

Автоматичний переклад.
2 р. тому

привіт з 03.06.2022

Автоматичний переклад.
2 р. тому

На жаль, це досить тривалий процес перевірки 🤔

Автоматичний переклад.
2 р. тому

я чекала 2-3 дні. Мій обліковий запис підтверджено. Проблема в тому, що вони зробили це після того, як я вже втратив 2500 євро, а потім на моєму рахунку залишилося близько 1100 євро, і вони просто закрили мене. Я дав їм більше документів, тоді їм насправді потрібно підтвердити платежі, джерело грошей тощо. Якщо ви користуєтеся азартними іграми, ви знаєте, як здійснюється KYC та AML. Це просто грабіж.


Одна з відповідей була такою. «Ми живемо в Естонії, ми робимо, як хочемо». Не так серйозно.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Привіт,

Я бачу, що ви вже подали скаргу – добре.

Тож, будь ласка, яка причина блокування вашого облікового запису? Ви отримали виписку з казино?

Поділіться скріншотами або листами, це може бути корисно.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Привіт,

як я правильно розумію, що вони схвалили ваше зняття грошей, але вони не платять ваші гроші?

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Просто люб'язне нагадування: будь ласка, скористайтеся кнопкою «відповісти», інакше особа, якій ви писали, не отримає сповіщення. Дякую 🙂

Автоматичний переклад.
1 2...4

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого