2 р. тому
Тут ви можете обговорити Wisho Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Привіт, мене звати Джонні
У мене проблеми з wishocasino.com Я маю гроші з ними на ігровому рахунку, вони зупинили мій обліковий запис, поки не підтвердять мене, я надіслав все, що їм було потрібно, але вони все одно вимагають все більше і більше, які гроші в мене є і звідки, і вони хочу паперу про все, я вперше відчуваю таку ситуацію, що я грав у багатьох багатьох казино, вони можуть закрити мій рахунок, якщо захочуть, тільки щоб вони повернули мої гроші
Сподіваюся, ви можете допомогти мені з цим
моя електронна пошта, зареєстрована в wishocasino
mvh Джонні
Hi, my name is Jonny
I have problems with wishocasino.com I have my money with them on gaming account, they stopped my account game until they verify me, I sent everything they needed but still they demand more and more what is the money I have and where from and they want paper on everything, this is the first time I experience such a situation that I have played at many many casinos, they can close my account if they want, just that they send my money back
I hope you can help me with this
my email registered with wishocasino is
mvh Jonny
Hej jag heter Jonny
jag har problem med wishocasino.com jag har mina pengar hos de på spelkonto, de stoppade mitt kontospel tills de verifierar mig, jag skickade allt det de behövde men ändå de kräver mer och mer vad är det för pengar jag har och var ifrån och de vill papper på allt, det är första gången jag upplever en sån situation som jag har spelat på många många casino, de kan stänga mitt konto om de vill, bara att de skickar tillbaka mina pengar
jag hoppas ni kan hjälpa mig med detta
min email som är registrerade hos wishocasino är
mvh Jonny
Привіт Джонні,
Я раджу вам зв'язатися з цим казино і переконатися, що ви вже надіслали їм усі необхідні документи. Боюся, запитати, навіщо їм стільки документів, нікуди не приведеш. Переконайтеся, що ви надали всі документи у потрібному форматі. Якщо вам потрібна додаткова допомога, зверніться до чату, вони готові підтримати вас. У вашій проблемі має бути якась причина, тому вам просто потрібно з’ясувати її та надати відповідний документ.
Якщо у вас все ще виникають труднощі, я пропоную подати скаргу.
Hello Jonny,
I advise you to through all communication with this casino and make sure you have already sent them all the requested documents. Asking why they need so many documents will not get you anywhere, I'm afraid. Make sure you provide all documents in the requested format. If you need further help, ask the live chat, they are there to support you. There must be some reason behind your issue, so you just have to find it out and provide a proper document.
If you still struggle I would suggest submitting a complaint.
привіт, я надіслав усі документи, які вони запитували на початку. Вони попросили 3 місяці транзакцій, а також попросили, щоб я повідомляв про свої приватні транзакції. Я це зробив, і тепер вони вимагають нові документи та мої операції за останні 12 місяців. Чи мають вони право вимагати мої транзакції 12 місяців тому? Вони пишуть, що їм потрібно побачити мої транзакції 12 місяців тому.
hi i have sent all the documents they asked for in the beginning. They asked for 3 months of transactions and also asked that I report my private transactions. I did this and now they require new documents and my transactions for the last 12 months. Do they have the right to claim my transactions 12 months back? They write that they need to see my transactics 12 months back.
Чесно кажучи, я не можу відповісти на ваше запитання прямо, я б сказав, що це залежить від усієї ситуації. Але я вважаю це незвичайним.
Я впевнений, що ви питаєте про причину, чи не так? Що вони вам сказали, будь ласка?
Frankly, I can't answer your question directly, I'd say that it would depend on the whole situation. But I find it unusual.
I'm sure you ask about the reason, right? What did they tell you, please?
привіт, я надіслав усі документи, які вони запитували на початку. Вони попросили 3 місяці транзакцій, а також попросили, щоб я повідомляв про свої приватні транзакції. Я це зробив, і тепер вони вимагають нові документи та мої операції за останні 12 місяців. Чи мають вони право вимагати мої транзакції 12 місяців тому? Вони пишуть, що їм потрібно побачити мої транзакції 12 місяців тому.
hi i have sent all the documents they asked for in the beginning. They asked for 3 months of transactions and also asked that I report my private transactions. I did this and now they require new documents and my transactions for the last 12 months. Do they have the right to claim my transactions 12 months back? They write that they need to see my transactics 12 months back.
Шановний Джонні,
будь ласка, використовуйте цю тему форуму для спілкування, ви не повинні відповідати на сповіщення електронною поштою, як зараз 🙂.
Я пропоную вам подати скаргу, щоб наша спеціальна команда змогла вивчити ситуацію та врешті допомогти вам.
Просто натисніть це посилання та продовжуйте: https://casino.guru/complaints/create
Dear Jonny,
please use this forum thread for communication, you are not supposed to answer the email notification as you do now 🙂.
I'd suggest you submit a complaint so our dedicated team can examine the situation and help you eventually.
Just click this link and proceed: https://casino.guru/complaints/create
точно така ж проблема, вони не робили цього навіть на початку. Вони дозволили мені втратити багато грошей, а потім заблокували мій рахунок у середині всього лайна. Сайт Блефа. Не можна дозволяти керувати казино.
exactly the same problem, they did not do this even in the beginning. They let me lose a lot of money only then they blocked my account in the middle of all the shit. Bluff site. Should not be allowed to run the casino.
exakt samma problem, de gjorde detta inte ens i början. De lät mig förlora massa pengar först sen blocka dom mitt konto mitt i hela skiten. Bluff site. Borde inte få driva casino.
Це фейковий сайт. Не грайте на цьому. Вони вимагають все більше документів навіть після того, як ви довели, звідки взялися гроші. Вони просто хочуть зберегти ваші гроші.
Будь-яка людина, яка має досвід роботи з kyc та AML, знає, що це не так.
This is fake site. Dont play on it. They ask for more and more documents even after you have proved where the money came from. They just want to keep your money.
Any person who has experince in kyc and AML know that this is not how to do this.
Я вже бачив різні казино, ліцензовані в Естонії, і я вважаю, що процес KYC забирав досить багато часу. Наскільки я бачу, більшість скарг, поданих проти казино, було вирішено, тому я все ще вважаю, що це має бути гідне казино. Якщо у вас виникли проблеми з ними, ви повинні розглянути можливість подати скаргу на нашому веб-сайті. Це може допомогти вам вирішити це.
I've already seen different casinos licensed in Estonia and I believe the KYC process was quite time-consuming. As far as I can see, most of complaints submitted against the casino were resolved so I still believe this should be a decent casino. If you have issues with them, you should consider submitting a complaint on our website. This might help you to resolve it.
Привіт,
Я просто хочу знати, чи отримали ти свої гроші? Вам за це довелося повідомити про них?
можеш відповісти, ти добрий
Майкл Г
Hello,
I just want to know if you got your money? Did you have to report them for that?
can you answer are you kind
michael G
Hej,
jag vill bara veta om du har fått ditt pengar? Fick du anmäla de för det?
kan du svara är du snäll
michael G
Привіт,
Я так не думаю. 🙁
Просто перевірте скаргу тут:
Hello,
I do not think so. 🙁
Just check the complaint here:
Привіт, я ще не отримав свої гроші, у вас така ж проблема?
Hi I have not received my money yet, do you have the same problem?
Hej jag har inte fått mina pengar än, har du samma problem?
Привіт,
скільки часу ви чекали, будь ласка? Згідно з вашою скаргою , я думаю, що це пов’язано з тим, що ваш обліковий запис ще не перевірено.
Hello,
for how long have you been waiting, please? According to your complaint, I think it's due to the fact, that your account has not been verified yet.
не отримав мої гроші. Надсилав довідки про роботу та виписки з мого облікового запису тощо. Неймовірно погане ставлення. Ті, кому байдуже, чи заберуть мої гроші. Вони справді 0% зацікавлені допомогти мені. Ідіоти!!!!!
not received my money. Sent in work certificates and extracts from my account etc. Incredibly bad treatment. Those who do not care if they take my money. They really have a 0% interest in helping me. Idiots !!!!!
inte fått mina pengar. Skickat in arbetsintyg och utdrag från mitt konto mm. Otroligt dåligt bemötande. De som att dom inte bryr sig om dom tar mina pengar. Dom har verkligen 0% intresse av att hjälpa mig. Idioter!!!!!
я чекала 2-3 дні. Мій обліковий запис підтверджено. Проблема в тому, що вони зробили це після того, як я вже втратив 2500 євро, а потім на моєму рахунку залишилося близько 1100 євро, і вони просто закрили мене. Я дав їм більше документів, тоді їм насправді потрібно підтвердити платежі, джерело грошей тощо. Якщо ви користуєтеся азартними іграми, ви знаєте, як здійснюється KYC та AML. Це просто грабіж.
Одна з відповідей була такою. «Ми живемо в Естонії, ми робимо, як хочемо». Не так серйозно.
i waited 2-3 days. My account is verified. The problem is that they did this after i already lost 2500 euro and then i had like 1100 euro left in my account and they just closed me out. I gave them more documents then they actually need to verify payments, source of money etc. If you are custom to gambling you know how KYC and AML is done. This is just robery.
One of the answers was like this. "Well we are based in Estonia we do as we want". Not so serious.
Привіт,
як я правильно розумію, що вони схвалили ваше зняття грошей, але вони не платять ваші гроші?
Hello,
as I understand correctly that they have approved your withdrawal for money but they do not pay your money?
Hej,
som jag förstår rätt att de har godkänd ditt uttag för pengar men de betalar inte ut dina pengar ?
я чекала 2-3 дні. Мій обліковий запис підтверджено. Проблема в тому, що вони зробили це після того, як я вже втратив 2500 євро, а потім на моєму рахунку залишилося близько 1100 євро, і вони просто закрили мене. Я дав їм більше документів, тоді їм насправді потрібно підтвердити платежі, джерело грошей тощо. Якщо ви користуєтеся азартними іграми, ви знаєте, як здійснюється KYC та AML. Це просто грабіж.
Одна з відповідей була такою. «Ми живемо в Естонії, ми робимо, як хочемо». Не так серйозно.
i waited 2-3 days. My account is verified. The problem is that they did this after i already lost 2500 euro and then i had like 1100 euro left in my account and they just closed me out. I gave them more documents then they actually need to verify payments, source of money etc. If you are custom to gambling you know how KYC and AML is done. This is just robery.
One of the answers was like this. "Well we are based in Estonia we do as we want". Not so serious.
Привіт,
Я бачу, що ви вже подали скаргу – добре.
Тож, будь ласка, яка причина блокування вашого облікового запису? Ви отримали виписку з казино?
Поділіться скріншотами або листами, це може бути корисно.
Hello,
I can see you have already submitted the complaint - good.
So what was the reason for blocking your account, please? Did you get a statement from the casino?
Share some screenshots or emails, it could be useful.
Привіт,
як я правильно розумію, що вони схвалили ваше зняття грошей, але вони не платять ваші гроші?
Hello,
as I understand correctly that they have approved your withdrawal for money but they do not pay your money?
Hej,
som jag förstår rätt att de har godkänd ditt uttag för pengar men de betalar inte ut dina pengar ?
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.