Я вважаю, що ваш спеціаліст із вирішення скарг сказав це чітко в кінці вашої теми скарги:
«Шановний kosos , я розумію ваше розчарування, але казино надало нам історію ставок на підтвердження своїх претензій. Якщо ви не можете надати нам жодних підтверджуючих доказів, які б підтверджували вашу претензію, у нас немає іншого вибору, окрім як відхилити цю скаргу як спірні кошти повернено, і ви успішно їх вивели. Ми цінуємо ваше співробітництво під час процесу, будь ласка, будь-ласка не соромтеся звертатися до нашого Центру розгляду скарг.
Тому, будь ласка, не соромтеся надати будь-які докази, які у вас є, якщо ви, звичайно, не згодні з остаточним рішенням.
Мені дуже шкода, що ви так ставитеся до нас, оскільки ми завжди намагаємося допомогти гравцям справедливо ставитися до онлайн-казино, і ми завжди прагнемо чесної гри.
У Вашому випадку після вивчення всієї наданої інформації всією командою наших спеціалістів було прийнято рішення, тому Ваша скарга була відхилена. Будь ласка, не соромтеся, як я вже сказав, повторно відкрити вашу справу, надавши будь-які додаткові докази, які свідчать про те, що казино було неправе.
I believe that your complaint resolver said that clearly at the end of your complaint thread:
"Dear kosos, I understand your frustration but the casino has provided us with a betting history to support their claims. If you cannot provide us with any supporting evidence that would prove your claim, we have no other choice but to reject this complaint as the disputed funds have been returned and you successfully withdrawn them. Thank you for your understanding. We appreciate your cooperation during the process. If you ever encounter any issues with this or any other casino in the future, please feel free to reach out to our Complaint Resolution Center. We're here to help. "
So, please feel free to provide any evidence you have if you don't agree with the final decision, of course.
I am really sorry that you feel this way about us, as we always try to help players be fairly treated by online casinos, and we always aim for fair play.
In your case, after the investigation of all the provided information by our whole team of specialists, the decision was made, and that is why your complaint was rejected. Please feel free, as I said, to reopen your case by providing any further evidence that will show that the casino was not right.