ГоловнаФорумКазиноWazamba Casino - загальне обговорення

Wazamba Casino - загальне обговорення (Сторінка 20)

 від Matiseli
|
83 958 переглядів 392 відповідей |
|
1...19 20
kosos

Я вважаю, що ваш спеціаліст із вирішення скарг сказав це чітко в кінці вашої теми скарги:

«Шановний kosos , я розумію ваше розчарування, але казино надало нам історію ставок на підтвердження своїх претензій. Якщо ви не можете надати нам жодних підтверджуючих доказів, які б підтверджували вашу претензію, у нас немає іншого вибору, окрім як відхилити цю скаргу як спірні кошти повернено, і ви успішно їх вивели. Ми цінуємо ваше співробітництво під час процесу, будь ласка, будь-ласка не соромтеся звертатися до нашого Центру розгляду скарг.

Тому, будь ласка, не соромтеся надати будь-які докази, які у вас є, якщо ви, звичайно, не згодні з остаточним рішенням.

Мені дуже шкода, що ви так ставитеся до нас, оскільки ми завжди намагаємося допомогти гравцям справедливо ставитися до онлайн-казино, і ми завжди прагнемо чесної гри.

У Вашому випадку після вивчення всієї наданої інформації всією командою наших спеціалістів було прийнято рішення, тому Ваша скарга була відхилена. Будь ласка, не соромтеся, як я вже сказав, повторно відкрити вашу справу, надавши будь-які додаткові докази, які свідчать про те, що казино було неправе.

Автоматичний переклад.

Я надав усі докази з ПЕРШОГО ДНЯ. Ви можете знайти докази навіть у моїй першій публікації, зі скріншотами тощо.


З самого початку зрозуміло, хто тут неправий. Ви це знаєте на 100%. Але Wazamba — не єдине тіньове шахрайське казино, яке ви тут рекламуєте, більшість із них навіть незаконні, але я припускаю, що вони ваші партнери. Тож будь-хто з розумом може побачити це.


У всякому разі, я закінчив з вашим лайном. Я дозволяю всім знайомим побачити це.

до побачення


Автоматичний переклад.
kosos

Ну тоді, я думаю, доказів, які ви надали, було недостатньо.

Що стосується просування, я думаю, що ми більше стурбовані інформуванням гравців про казино.

Якщо у вас є щось, що може порушити угоду в цьому випадку, обов’язково надайте це нашій команді.

Автоматичний переклад.

Ну тоді я думаю, що виплати, які ви отримуєте від усіх цих казино, є підставою для моєї справи.

Автоматичний переклад.

Не робіть ставки в цьому казино, минуло 9 днів після того, як я подав запит на зняття коштів, але нічого не відбувається!!!

Автоматичний переклад.
nikolino2713

Привіт, казино пояснило тобі причину, чому воно ще не дало тобі гроші? Ви робили ставки на спорт або грали в будь-які ігри казино? Ви грали з бонусом чи без?

Розкажіть мені трохи більше про ситуацію, будь ласка.

Автоматичний переклад.

Чому мене переспрямували під час спроби зіграти в казино Dakota dunes???

Автоматичний переклад.
corrigalpatrick

Привіт.

Перенаправлено куди, будь ласка? Я уявляю, що це може здатися дивним, але це звичайне явище в певних ситуаціях. Це може бути тимчасовим способом переспрямування певних країн. Можливо, ви можете вставити URL-адресу сюди; Я перевірю це.

Автоматичний переклад.

ОК, ДРУЗІ ГУРУ КАЗИНО, Я ХОЧУ, ЩОБ ВИ ДОПОМОГЛИ МЕНІ З ПРОБЛЕМОЮ. Я ПОДАВ ЗАПИТ НА ВИХОДУ 17 ДНІВ ТОМУ. КОЛИ Я ПИШУ, МЕНІ СКАЗАЛИ, ЩО ЗБІРАЮТЬСЯ ЦЕ В ПРІОРИТЕТІ, АЛЕ НІЧОГО НЕ ВІДБУВАЄТЬСЯ. МЕНІ СКАЗАЛИ, ЩО ЦЕ ВЖЕ ОБРОБИЛИ, ЩО ЦЕ ПРОБЛЕМА ПРОВАЙДЕРА, АЛЕ ПОТІМ СКАЗАЛИ, ЩО ПЕРЕГЛЯДАЮТЬ, А ТЕПЕР НАВІТЬ НЕ ПЕРЕГЛЯНУЛИ.

Я НЕ ЗНАЮ, ЩО РОБИТИ, ЦЕ 75 USDT file

НАРАНЕДІ ДЯКУЮ ЗА СПІВПРАЦЮ

Автоматичний переклад.
ELBRAYAn5

Привіт, я бачу, що у вас є проблема з відкликанням, і на початку я б порекомендував подати скаргу, яку ви подастеза цим посиланням, оскільки ви чекали 17 днів. Я бачу, що це все ще інша причина, але мене, мабуть, найбільше цікавить той факт, що він все ще перебуває в статусі перевірки. Це здається мені досить дивним, що це займає так багато часу. Що стосується платіжного провайдера, то тут може виникнути проблема, але я не думаю, що це займе стільки часу.

Тож чому б вам не скористатися нашою командою та спробувати відкрити скаргу?

Автоматичний переклад.
kosos

Погодьтеся, заходьте в playstore, де ви б завантажили програму, і прямо там оглядайте! Вони до біса марні

Автоматичний переклад.

Вони марні! Тримайся подалі

Автоматичний переклад.
Swartvark

Привіт, чи сталося з вами щось конкретне в казино, коли ви такої думки? Не могли б ви розповісти мені про це більше?

Автоматичний переклад.
1...19 20
Перейти на сторінкуіз 20 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-reviews
Новини Казино Гуру — Залишайте відгуки й діліться досвідом гри в казино
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого