ГоловнаФорумКазиноWagerinox Casino - загальне обговорення

Wagerinox Casino - загальне обговорення (Сторінка 5)

 від mailpatrick3
|
26 080 переглядів 150 відповідей |
|
1...4 5 6...8

Як можна поставити цьому казино 6,2. Це казино не виплачує гроші. Через 5 тижнів все ще нічого, я зв’язався з ними вже 200 разів електронною поштою, отримавши лише стандартні електронні листи.

Автоматичний переклад.

Привіт, перш за все я хотів би сказати, що мені шкода, що ти потрапив у цю ситуацію. Я думаю, що це було досить довго без грошей протягом кількох тижнів, без жодної розумної відповіді. Однак ви один із багатьох, у кого така ж проблема.

Я б рекомендувавподати скаргу за цим посиланням , але наразі я бачив, що казино не докладає особливих зусиль для вирішення цих ситуацій. Тим не менш, ви обов'язково повинні подати його, тому що якщо казино нічого не вирішить, воно принаймні отримає чорні точки та знизить індекс безпеки.

Що стосується звернення до органу влади, згідно з нашим веб-сайтом ліцензія не підлягає перевірці, тому цілком можливо, що ви не отримаєте жодної відповіді.

У будь-якому випадку, ви подасте нам скаргу? Не знаю, як це вийде, але ви нічого не платите за спробу, і, можливо, казино прокинеться і почне вирішувати ці ситуації.

Автоматичний переклад.

Та сама історія зі мною, а тут нібито тобі можуть допомогти...

Автоматичний переклад.

Привіт, як довго ви чекали на зняття коштів? Звичайно, наша команда спробує вам допомогти, але, наскільки ми бачимо, казино не реагує на скарги. Я сподіваюся, що це зміниться.

Автоматичний переклад.

Я виграв 70 доларів минулого місяця в казино wagerinox. Я граю лише з криптовалютою. Я надіслав документи для перевірки, але нічого не почув, тому напередодні Різдва я зв’язався зі службою підтримки через чат, і жінка сказала, що ми зараз не проводимо жодних транзакцій чи бізнесу через різдвяні свята, крім того, що було так багато переможців, що вони резервне копіювання під час обробки платежів.. Тож я засмучений, як я можу отримати свої гроші, вона сказала, що мені потрібно надіслати їм скріншоти всіх своїх крипто-гаманців електронною поштою. Я грав принаймні в 50-100 казино, і ніколи ніхто не просив у мене скріншот моїх крипто-гаманців. Це здається правильним?

Автоматичний переклад.
carrie17c

Привіт, мабуть, вам потрібно завершити перевірку облікового запису, щоб мати можливість зняти кошти, тому я не бачу проблеми. У будь-якому випадку, як довго ви чекаєте, поки завершиться підтвердження ваших грошей і рахунку?

Однак, якщо ви прочитаєте кейси тут, то побачите, що гравці досить довго чекали своїх грошей. Не хочу вас лякати, але напевно так буде і у вашому випадку.

Незважаючи на це, я б рекомендував вамподати скаргу тут, і ми побачимо, куди дійде наша команда, і спробуємо вам допомогти. Ви в?

Автоматичний переклад.
Jaro

Навіщо їм бачити скріншот мого гаманця Жодне казино ніколи не просив скріншот мого гаманця. Вони можуть підтвердити мій обліковий запис без знімка екрана мого гаманця.

Автоматичний переклад.
carrie17c

Я б не довіряв їм... мене ніколи про це не просили. Вони все одно не виплачують вам гроші, тому я б просто не ризикував надсилати їх

Автоматичний переклад.
Опубліковано lielieboy приховано
Причина: Образливий вміст
lielieboy

Оскільки ваша скарга все ще триває , пропоную зберігати дружній тон. Якщо ви впевнені, що хтось буде більше стурбований вашою справою, ви можете скористатися цим шансом. Але якщо ви віддаєте перевагу нашій підтримці, припиніть з образами.

Автоматичний переклад.

Навіщо їм бачити скріншот мого гаманця Жодне казино ніколи не просив скріншот мого гаманця. Вони можуть підтвердити мій обліковий запис без знімка екрана мого гаманця.

Автоматичний переклад.

Деякі казино надають перевагу перевірці вашого методу депозиту або, можливо, хочу сказати, чи гаманець, який ви використовували для цього, є вашим власним. Зазвичай знімок екрана покриває це.

Досить часто зустрічається в додаткових випадках; зверніть увагу, що такий вид перевірки, наприклад, дуже поширений у Європі.

Отже, головне запитання: чи можете ви надати знімок екрана? Б’юся об заклад, що це не займе у вас багато часу.

Я б зробив це, щоб отримати гроші.

Автоматичний переклад.
Опубліковано lielieboy приховано
Причина: Образливий вміст
lielieboy

За ваші образливі та вигадані звинувачення я обмежую вам доступ до форуму.

Команда розгляду скарг вирішить, чи хочуть вони підтримати когось, як ви, через відкриту скаргу.

Ми вважаємо за краще витрачати ваш час і ресурси на гравців, які дійсно потребують допомоги, а не на таких, як ви.

Будьте здорові.


Автоматичний переклад.
Jaro

Я чекаю 10 команд, чому ви ставите цьому 6,2. Ви рекомендуєте це казино, вони шахраї. Ви дозволяєте людям грати там, будь ласка, видаліть 6.2 до 1.0. Я звернувся до юриста в Кюрасао, він сказав мені, що це чисте шахрайство.

Автоматичний переклад.

Так, я справді не розумію, що цей гуру казино все ще так високо їх оцінює???? Тут є ще одне казино під назвою Raging Bull slots, яке обдурило сотні людей, але все ще має пристойний результат. Робить бути дуже sis цього сайту гуру казино. Крім того, я ніколи не отримував назад свої гроші за скаргу, яку я подав тут. Отже, якщо ви хочете забрати свої гроші, перейдіть на сайт під назвою «Запитайте гравців», вони отримають їх назад.

Автоматичний переклад.

Я чекаю 10 команд, чому ви ставите цьому 6,2. Ви рекомендуєте це казино, вони шахраї. Ви дозволяєте людям грати там, будь ласка, видаліть 6.2 до 1.0. Я звернувся до юриста в Кюрасао, він сказав мені, що це чисте шахрайство.

Автоматичний переклад.

Привіт,

Я пропоную вам звернути увагу на вкладку під назвою « пояснення індексу безпеки ».

Нижче середнього — це справді не рекомендація, я б сказав.

Відверто кажучи, ми не беремо до уваги швидкість виведення, оскільки вона не порівнянна:

https://casino.guru/our-casino-reviews

Крім того, ми надаємо казино 14 повних днів для роботи з KYC, історією ігор, додатковими перевірками та самим виведенням коштів.

Я не знайомий з вашим адвокатом; З іншого боку, я знайомий з нашим процесом. Якщо ви шукаєте безкоштовну допомогу, я б розглянув можливість подання скарги, враховуючи наступне:

«Давайте почнемо з того, що зазначимо, що не всі скарги виправдані. Тому, якщо обставини та докази показують, що казино не зробило нічого, що ми вважаємо несправедливим, скаргу буде закрито та класифіковано як «відхилену». Те ж саме відбувається якщо ви припините спілкуватися з нами після подання скарги.

Якщо скарга виправдана, а казино вчинило щось несправедливе, ідеальним сценарієм є вирішення скарги на ваш смак. У цьому випадку скаргу буде закрито та віднесено до категорії «вирішена».

Якщо скарга обґрунтована, і ми не можемо її вирішити, вона закривається та класифікується як «нерозглянута». Це трапляється, коли казино або не відповідає нам, або відмовляється робити те, що ми вважаємо справедливим у цій конкретній ситуації. Ви не отримаєте бажаного результату, але скаргу буде збережено в нашій системі, казино отримає нижчий рейтинг від нас, а наш огляд казино попередить інших гравців про те, що сталося. Більше того, якщо казино захоче покращити свій рейтинг у майбутньому, воно буде змушене розглянути скаргу, тож є шанс, що ваша скарга буде вирішена пізніше».

Джерело: https://casino.guru/complaint-resolution-instructions#consequences

Мені шкода, що ви відчуваєте себе обдуреним з боку казино, можливо, скарга зрештою не знадобиться. 🤷‍♀️



Автоматичний переклад.
carrie17c

Це цікаво; це казино "нижче середнього", і ваша скарга була на казино з низьким індексом безпеки.

Казино Raging Bull і казино Raging Bull Slots виглядають пристойно. Сподіваюся, ви розумієте, що ми просто не можемо змінити їхні оцінки, тому що ви щось написали на форумі. Ми спочатку розслідуємо звинувачення гравця через Центр вирішення проблем.

Усі скарги не можуть бути вирішені, вибачте. Успіхів з АГ!


Автоматичний переклад.

Комусь вдалося вивести гроші з цього казино?

Автоматичний переклад.
lsergio114

Чесно кажучи, здається, що казино не реагує навіть на інших. 🙁

Мені щиро прикро це говорити, але, швидше за все , ця перша група скарг, які ми отримали, показує, як казино вирішило вирішувати проблеми гравців...

Сподіваюся, що скоро щось зміниться.

Автоматичний переклад.

Моє відкликання триває вже більше місяця... Вчора я зв’язався зі службою підтримки, я отримав таку відповідь:


Привіт, !

Ми розуміємо, що були затримки, і ми прагнемо швидко виправити відставання в обробці. Використовуючи дату та хронологічну систему виплат, ми запевняємо вас, що ваш платіж буде оброблено найближчим часом з нашої сторони


З найкращими побажаннями

Вагерінокс


Така ж відповідь, що й інші 20 разів, коли я з ними зв’язувався. У мене немає надії побачити свої гроші.

Автоматичний переклад.
mk3245987

Я пам’ятаю, коли ми мали справу з цим, і ви все ще мали відкриту скаргу. Мені шкода, що казино врешті-решт не відреагувало, і те, що вони вам списують, це те саме знову і знову. Коли це написано кілька разів і ти чекаєш місяць на гроші, мені теж не буде приємно від цієї ситуації.

Однак я був би радий, якби я помилявся і ви отримали гроші, але я не впевнений, чи це справді станеться. У будь-якому випадку, якщо все вийде добре або ви отримаєте відповідь від казино, яка не повторює те саме, обов’язково повідомте мені про це.

Автоматичний переклад.
Jaro

Буду тримати вас в курсі!

Автоматичний переклад.
1...4 5 6...8
Перейти на сторінкуіз 8 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-reviews
Новини Казино Гуру — Залишайте відгуки й діліться досвідом гри в казино
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого