11 міс. тому
Тут ви можете обговорити Wagerinox Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
я знімаю 8 днів тому та надсилаю документи, які їм потрібні, але я нічого про це не чую. Я щодня зв’язуюсь щодо статусу, і мені повертається лише стандартне повідомлення про те, що я повинен зачекати. Коли я звертаюся до чату, вони хочуть позбутися мені здається, що це не так, і я не знаю, що можу зробити
i withdraw 8 days ago and send the documents they need,but i hear nothing about it.i contact every day about the status and i only get back a standard message that i must wait.when i contact live chat they want to get rid of me,it feels not right and i dont know what i can do
Привіт, згідно з тим, що ви описали, триває перевірка облікового запису. Ми даємо казино 14 днів на це, тож буде приємно, якщо ви трохи потерпите. З іншого боку, я розумію, що якщо ви не отримаєте відповіді, це точно неприємно, і ви хотіли б знати, як розвивається ситуація.
Однак, якщо протягом наступних кількох днів ви не отримаєте від них повідомлення про статус підтвердження вашого облікового запису чи іншу відповідну інформацію, повідомте мене, і ми спробуємо вам допомогти.
Я також перевірив казино та бачу, що воно має досить низький індекс безпеки , і я був би обережним щодо депозиту тут. Ви теж це бачили?
У будь-якому випадку, дайте нам знати, якщо у вас є щось нове, і якщо мине згаданий час і нічого не вирішиться, ми спробуємо допомогти.
Hi, according to what you describe, account verification is in progress. We give casinos 14 days to do this, so it will be nice if you are patient for a while. On the other hand, I understand that if you don't get a reply, it's definitely not pleasant and you would like to know how the situation is going.
However, if you don't hear from them in the next few days about the status of your account verification or any relevant information, let me know and we will try to help you.
I have also checked the casino and I see that it has a pretty low safety index and I would be cautious about depositing here. Have you seen this as well ?
Anyway, let us know if you have anything new and if the mentioned time passes and nothing is resolved, we will try to help.
У мене ті самі проблеми з цим казино, нехай вони зупиняться... мої голландські гравці говорять більше про вашу допомогу, тому що це казино несправедливо, рональд, його вартість, оскільки все більше 500 000 євро, у цьому казино ви 1 раз виграєте, ніж бачите, не платите їм спасибі
i have the same problems with this casino lett them stop to .... the dutch players i have say more to your help help as with this casino,s the are not fair gr ronald ps its kost as all more than 500,000 euro,s this casino have you 1 time win than see not pay thanks them
я знімаю 8 днів тому та надсилаю документи, які їм потрібні, але я нічого про це не чую. Я щодня зв’язуюсь щодо статусу, і мені повертається лише стандартне повідомлення про те, що я повинен зачекати. Коли я звертаюся до чату, вони хочуть позбутися мені здається, що це не так, і я не знаю, що можу зробити
i withdraw 8 days ago and send the documents they need,but i hear nothing about it.i contact every day about the status and i only get back a standard message that i must wait.when i contact live chat they want to get rid of me,it feels not right and i dont know what i can do
У мене така ж проблема з цим казино, нас знову обманюють на 600 євро. Я чекаю вже 8 днів, і вони викинули мене з чату, і вони більше не відповідають на електронні листи, це жорсткі шахраї на спинах працьовитих гравців. рональд
I have the same problem with this casino, we are being cheated again for 600 euros. I have been waiting for 8 days now and they have thrown me out of the chat and they no longer respond to emails, these are hard crooks on the backs of hard working players. ronald
ik heb het zelfde probleem met dit casino we worden weer keihard belazerd 600 euro ik wacht nu ook al 8 dagen en ze hebben me uit de chat gegooid en ze reageren op geen een email meer dit zijn keiharde boeven over de rug van hard werkende spelers gr ronald
Привіт, вибачте за ситуацію, в яку ви потрапили, але я також хотів би відзначити індекс безпеки, який дуже низький у цьому казино.
Щодо вашого зняття коштів, чи дало вам казино пояснення, чому це так і чому це займає більше часу? Ваш обліковий запис уже підтверджено?
Ми даємо казино 14 днів, щоб вирішити питання зняття коштів і KYC, тому, якщо протягом наступних кількох днів нічого не зміниться, і ви все одно не отримаєте жодної відповідної відповіді, я вважаю, що було б гарним кроком подати скаргу.
Проте я хотів би бути оптимістом, що ця ситуація вирішиться, але я не впевнений, що це буде. Якщо у вас є якісь новини, дайте мені знати.
Hello, I'm sorry for the situation you got into, but I would also like to point out the safety index which is very low at this casino.
Regarding your withdrawal, did the casino give you a reason why this is so and why it takes longer ? Is your account already verified ?
We give casinos 14 days to resolve the withdrawal and KYC process, so if nothing changes in the next few days and you still don't get any relevant response, then I think it would be a good step to file a complaint.
However, I would like to be optimistic that this situation will be resolved, but I am not sure if it will be. If you have any news, let me know.
Привіт, вибачте за ситуацію, в яку ви потрапили, але я також хотів би відзначити індекс безпеки, який дуже низький у цьому казино.
Щодо вашого зняття коштів, чи дало вам казино пояснення, чому це так і чому це займає більше часу? Ваш обліковий запис уже підтверджено?
Ми даємо казино 14 днів, щоб вирішити питання зняття коштів і KYC, тому, якщо протягом наступних кількох днів нічого не зміниться, і ви все одно не отримаєте жодної відповідної відповіді, я вважаю, що було б гарним кроком подати скаргу.
Проте я хотів би бути оптимістом, що ця ситуація вирішиться, але я не впевнений, що це буде. Якщо у вас є якісь новини, дайте мені знати.
Hello, I'm sorry for the situation you got into, but I would also like to point out the safety index which is very low at this casino.
Regarding your withdrawal, did the casino give you a reason why this is so and why it takes longer ? Is your account already verified ?
We give casinos 14 days to resolve the withdrawal and KYC process, so if nothing changes in the next few days and you still don't get any relevant response, then I think it would be a good step to file a complaint.
However, I would like to be optimistic that this situation will be resolved, but I am not sure if it will be. If you have any news, let me know.
вони надсилають лише ту саму електронну пошту, яку я маю, тому що я не спілкувався з ним не нормол, ніколи не так довго з тим, що це казино, я вірю, що вони більше не бачать, мають nog 1 тиждень гр Рональд
the are send only the same email that i have becalm i sal with its not normol never so long with for that are a casino pay out i belief the are no mor see have nog 1 week gr ronald
Я бачу, що ви все ще отримуєте ту саму відповідь, тому, якщо протягом наступних кількох днів нічого не зміниться, я обов’язково рекомендую вам подати скаргу, і наша команда спробує вам допомогти.
Тим часом, спробуйте трохи терпіти, тому що я вже сказав вам, скільки часу ми даємо казино для вирішення такої ситуації.
Не соромтеся оновлювати мене, якщо у вас є щось нове.
I see that you are still getting the same answer, so if nothing changes in the next few days, I would definitely recommend that you open a complaint where our team will try to help you.
In the meantime, try to be patient for a while because I have already told you how much time we give the casinos to resolve such a situation.
Feel free to update me if you have anything new.
un belivebul що це казино з 3,9 до 6,2 unbelivebull я зараз усі 7 днів після мого зняття нічого не відбувається нічого я не маю надіслати 100 електронних листів нічого не сказати нічого ви говорите ми допоможемо нехай заплатить мої 600 євро ніж нічого що бачиш, нічого не робиш, бреши, бреши, бреши, Макс мене так злить кожен раз, коли ми бісі, брехуни, гр рональд
un belivebul that this casino from 3,9 to 6,2 unbelivebull i with now all 7 days from my withdraw nothing is are happen nothing i have send 100 email nothing have the say nothing you say we help lett the pay my 600 euro than nothing that see do nothing lie lie lie maks me so angry evry time we are bisie liears gr ronald
привіт, уже 2 тижні, як я прошу відкликати, щодня я просив це, але все ще отримую те саме стандартне повідомлення. Я більше не можу зайти в чат. Що я можу зробити?
hello its now 2 weeks that i ask the withdraw,every day i asked for it but still get the same standard message back.i can not come on the chat anymore.what can i do?
У мене така ж проблема, можливо, ми з Нідерландів, я не знаю...
i have the same problem,mayby we come from the netherlands,i dont know...
Привіт, дякую за відповідь. Це те саме, я чекаю 14 днів
hello thnx for your reply.its the same ,i wait for 14 days
скільки з вас вони великі виродки
how many of you they are big bastards
hoeveel bij jou het zijn grote klootzakken
Я точно так само ставлюся до його негідників
I'm exactly the same with his lowlifes
ik heb precies het zelfde zijn schooiers
що тепер? чи можна з цим щось зробити?
what now? is there anything that can be done about it
wat nu?is er iets tegen te doen
переконайтеся, що вони позбулися його, або сподівайтеся, що цей сайт працює, але я боюся, що вони працюють у змові
make sure they get rid of it or hope that this site works but I'm afraid they are working in cahoots
zorgen dat ze er van afgaan of hopen dat deze site werkt maar ben bang dat ze onder 1 hoedje werken
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.