ФорумКазиноWagerinox Casino - загальне обговорення

Wagerinox Casino - загальне обговорення

11 міс. тому від mailpatrick3
|
18992 переглядів 150 відповідей |
|
1 2...8
11 міс. тому
Тут ви можете обговорити Wagerinox Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
11 міс. тому

я знімаю 8 днів тому та надсилаю документи, які їм потрібні, але я нічого про це не чую. Я щодня зв’язуюсь щодо статусу, і мені повертається лише стандартне повідомлення про те, що я повинен зачекати. Коли я звертаюся до чату, вони хочуть позбутися мені здається, що це не так, і я не знаю, що можу зробити

Автоматичний переклад.
mailpatrick3
11 міс. тому

Привіт, згідно з тим, що ви описали, триває перевірка облікового запису. Ми даємо казино 14 днів на це, тож буде приємно, якщо ви трохи потерпите. З іншого боку, я розумію, що якщо ви не отримаєте відповіді, це точно неприємно, і ви хотіли б знати, як розвивається ситуація.

Однак, якщо протягом наступних кількох днів ви не отримаєте від них повідомлення про статус підтвердження вашого облікового запису чи іншу відповідну інформацію, повідомте мене, і ми спробуємо вам допомогти.

Я також перевірив казино та бачу, що воно має досить низький індекс безпеки , і я був би обережним щодо депозиту тут. Ви теж це бачили?

У будь-якому випадку, дайте нам знати, якщо у вас є щось нове, і якщо мине згаданий час і нічого не вирішиться, ми спробуємо допомогти.

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

У мене ті самі проблеми з цим казино, нехай вони зупиняться... мої голландські гравці говорять більше про вашу допомогу, тому що це казино несправедливо, рональд, його вартість, оскільки все більше 500 000 євро, у цьому казино ви 1 раз виграєте, ніж бачите, не платите їм спасибі

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

я знімаю 8 днів тому та надсилаю документи, які їм потрібні, але я нічого про це не чую. Я щодня зв’язуюсь щодо статусу, і мені повертається лише стандартне повідомлення про те, що я повинен зачекати. Коли я звертаюся до чату, вони хочуть позбутися мені здається, що це не так, і я не знаю, що можу зробити

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

У мене така ж проблема з цим казино, нас знову обманюють на 600 євро. Я чекаю вже 8 днів, і вони викинули мене з чату, і вони більше не відповідають на електронні листи, це жорсткі шахраї на спинах працьовитих гравців. рональд

Автоматичний переклад.
lielieboy
11 міс. тому

Привіт, вибачте за ситуацію, в яку ви потрапили, але я також хотів би відзначити індекс безпеки, який дуже низький у цьому казино.

Щодо вашого зняття коштів, чи дало вам казино пояснення, чому це так і чому це займає більше часу? Ваш обліковий запис уже підтверджено?

Ми даємо казино 14 днів, щоб вирішити питання зняття коштів і KYC, тому, якщо протягом наступних кількох днів нічого не зміниться, і ви все одно не отримаєте жодної відповідної відповіді, я вважаю, що було б гарним кроком подати скаргу.

Проте я хотів би бути оптимістом, що ця ситуація вирішиться, але я не впевнений, що це буде. Якщо у вас є якісь новини, дайте мені знати.

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Привіт, вибачте за ситуацію, в яку ви потрапили, але я також хотів би відзначити індекс безпеки, який дуже низький у цьому казино.

Щодо вашого зняття коштів, чи дало вам казино пояснення, чому це так і чому це займає більше часу? Ваш обліковий запис уже підтверджено?

Ми даємо казино 14 днів, щоб вирішити питання зняття коштів і KYC, тому, якщо протягом наступних кількох днів нічого не зміниться, і ви все одно не отримаєте жодної відповідної відповіді, я вважаю, що було б гарним кроком подати скаргу.

Проте я хотів би бути оптимістом, що ця ситуація вирішиться, але я не впевнений, що це буде. Якщо у вас є якісь новини, дайте мені знати.

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

вони надсилають лише ту саму електронну пошту, яку я маю, тому що я не спілкувався з ним не нормол, ніколи не так довго з тим, що це казино, я вірю, що вони більше не бачать, мають nog 1 тиждень гр Рональд

Автоматичний переклад.
lielieboy
11 міс. тому

Я бачу, що ви все ще отримуєте ту саму відповідь, тому, якщо протягом наступних кількох днів нічого не зміниться, я обов’язково рекомендую вам подати скаргу, і наша команда спробує вам допомогти.

Тим часом, спробуйте трохи терпіти, тому що я вже сказав вам, скільки часу ми даємо казино для вирішення такої ситуації.

Не соромтеся оновлювати мене, якщо у вас є щось нове.

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

un belivebul що це казино з 3,9 до 6,2 unbelivebull я зараз усі 7 днів після мого зняття нічого не відбувається нічого я не маю надіслати 100 електронних листів нічого не сказати нічого ви говорите ми допоможемо нехай заплатить мої 600 євро ніж нічого що бачиш, нічого не робиш, бреши, бреши, бреши, Макс мене так злить кожен раз, коли ми бісі, брехуни, гр рональд

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

привіт, уже 2 тижні, як я прошу відкликати, щодня я просив це, але все ще отримую те саме стандартне повідомлення. Я більше не можу зайти в чат. Що я можу зробити?

Автоматичний переклад.
lielieboy
11 міс. тому

У мене така ж проблема, можливо, ми з Нідерландів, я не знаю...

Автоматичний переклад.
Jaro
11 міс. тому

Привіт, дякую за відповідь. Це те саме, я чекаю 14 днів

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

це фальшиве казино, робіть те, що у нас є гуру, потрібна допомога, нехай вони перестануть .... голландські гравці бачать брехню брехню брехню


Автоматичний переклад.
mailpatrick3
11 міс. тому

скільки з вас вони великі виродки


Автоматичний переклад.
lielieboy
11 міс. тому

600

Автоматичний переклад.
mailpatrick3
11 міс. тому

Я точно так само ставлюся до його негідників


Автоматичний переклад.
lielieboy
11 міс. тому

що тепер? чи можна з цим щось зробити?

Автоматичний переклад.
mailpatrick3
11 міс. тому

переконайтеся, що вони позбулися його, або сподівайтеся, що цей сайт працює, але я боюся, що вони працюють у змові


Автоматичний переклад.
lielieboy
11 міс. тому

моя надія - цей сайт.....

Автоматичний переклад.
mailpatrick3
11 міс. тому

тож мусимо й далі скиглити, але боюся, що ми з цього нічого не виграємо


Автоматичний переклад.
1 2...8
Перейти на сторінкуіз 8 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого