Привіт.
Я вважаю, що вам слід більше зосередитися на відповідях, які ви тут отримали, а не використовувати грубу мову.
Яро вже запропонував скаргу, тому, будь ласка, зробіть, як вам порадили.
Натисніть або торкніться цього посилання, щоб подати скаргу .
Це спосіб отримати розслідування вашої проблеми. Тож не гайте часу, будь ласка.
І, якщо можна, наступного разу знайдіть собі краще казино з вищим індексом безпеки - завжди стежте за ліцензією, я впевнений, що ви добре знаєте, що ви повинні грати лише в онлайн -казино з ліцензією KSA , еге ж? 🙏
Сприйміть це як добру пораду, будь ласка. 🙏
Я щиро сподіваюся, що ви отримаєте допомогу.
Hello.
I guess you should focus more on the replies you've got here instead of using harsh language.
Jaro already suggested the complaint, so please do as you've been advised.
Click or tap this link to start the complaint.
This is the way to get your issue investigated. So, do not waste any more time, please.
And if I may, next time find yourself a better casino with a higher safety index - always keep an eye on the license, I'm sure you know quite well, that you should only play in KSA-licensed online casinos, hm? 🙏
Take it as kind advice, please. 🙏
I sincerely hope you'll get help.
Автоматичний переклад.