9 міс. тому
Дякую, і я тримаю кулаки за щось актуальне та хороший результат.
Thank you and I will keep my fingers crossed for something relevant and a good result.
0
Дякую, і я тримаю кулаки за щось актуальне та хороший результат.
Thank you and I will keep my fingers crossed for something relevant and a good result.
Отже, мені цікаво... ХТОСЬ отримав виплату від цього казино? Я ще не бачив претензії. Я подав запит на зняття коштів 5 тижнів тому після 5 криптодепозитів... Я намагався зняти лише трохи більше, ніж мої загальні депозити. Мій обліковий запис підтверджено, і я грав без бонусів. Отже, згідно з їхнім списком lcb, вони мали обробити це за 24 години. Але нічого. Єдине, що я отримав від них, це одна відповідь, яку я також отримав від їхньої служби підтримки:
Ми цінуємо ваше терпіння, оскільки ми працюємо з невиконаними платежами. Будьте впевнені, ми активно вирішуємо цю проблему та обробимо ваш платіж якомога швидше.
З найкращими побажаннями
Вагерінокс
Мені просто цікаво , як довго вони зникнуть у повітрі, забираючи в усіх гроші? Смішно, що всі ці веб-сайти з оглядами казино все ще залишають їх активними без попереджень для нових клієнтів . Вони продовжують підгодовувати їх новими жертвами.
So, I'm curious...has ANYONE received a payout from this casino? I have yet to see a claim. I requested my withdrawal 5 weeks ago after 5 crypto deposits...I attempted to withdrawal just a little more than my total combined deposits. My account was verified and I played with NO bonuses. So, according to their lcb listing they should have processed it in 24 hours. But nothing. All I've received is one support reply from them that is the same I get from their support as well:
We appreciate your patience as we work through a backlog of payments. Rest assured, we're actively resolving the issue and will have your payment processed as soon as possible.
Best regards
Wagerinox
I just wonder how long before they vanish into thin air taking everyone's money? It's ridiculous that all of these casino review websites still leave them active with no warnings to new customers. They continue to feed them new victims.
Б’юся об заклад, ви не знали, що для подальшого зниження індексу безпеки «нижче середнього» нам потрібно довести провину казино. Тому було б чудово подати безкоштовну скаргу.
Простіше кажучи – прочитайте цей посібник, щоб почати 👈
Як вам ця ідея?
I bet you didn't know that in order to lower its "below average" safety index further, we need to prove the casino guilty. Thus, it would be great to submit a free-of-charge complaint.
Simply put - read this guide to start up 👈
How do you like this idea?
чесно кажучи, я думав, що мав, але, мабуть, це було на lcb і askgamblers... подано.
Дякую.
honestly I thought I had, but I guess that was on lcb and askgamblers...submitted.
Thanks.
Будь ласка, мені дуже цікаво, як це все обернеться в кінці, тому що, судячи з інших гравців, чиї скарги я бачив, казино поки що не намагалося нічого вирішити. Якщо це так у вашій ситуації, казино знову отримає чорні точки.
У будь-якому випадку, удачі.
You're welcome, I'm very curious how it will all turn out in the end because judging from the other players whose complaints I've seen, the casino hasn't tried to resolve anything so far. If this is the case in your situation, the casino will get black points again.
Anyway, good luck.
Мене також обманули. Схоже, що Wagerinox, turbospins, token Devils і house of spins — це ті самі сайти шахраїв. У всіх однакові проблеми та скарги.
Цікаво лише те, що на веб-сайтах є різні ліцензії.
Але що цікаво на wagerinox.com, це те, що Сертифікат підписаний «Раулом А. БЕРом, керуючим директором»
Якщо ви загуглите це ім’я, ви знайдете профіль Linkedin і багато іншої інформації. Це може бути способом перевірити, чи цей веб-сайт підроблений, а ліцензія справжня.
Якщо хтось може використати інформацію для зв’язку, або, можливо, співробітники Casinoguru також знають контактні адреси для перевірки цієї інформації.
Також було б цікаво, чи афілійовані сайти вже були оплачені цією службою або їх також обманули. Партнером wagerinox має бути noxpartners.io, як зазначено на веб-сайті.
З повагою
I also have been scammed. It seems that Wagerinox, turbospins, token Devils and house of spins are the same scam sites. They all have the same problem and complaints.
Only interesting is that there are different licences listed on the websites.
But whats interesting at wagerinox.com is that the Certificate is signed by "RAOUL A. BEHR Managing Director"
If you google this name you find a linkedin profile and a lot of more information. That could be a way to verify if this website is faked and the licence is real.
If someon could use the information to contact or maybe Casinoguru staff also knows contact adresses to verify this information.
Also it would be interesting if affiliate sites have been already payed by this service or if they also got scammed. Partner at wagerinox should be noxpartners.io as listed on the website.
Regards
Як ви стали жертвою шахраїв?
Я не міг знайти жодних деталей, тож у чому проблема? Ви хочете подати скаргу, щоб ми могли глибше розглянути це питання?
Ошукані люди зазвичай шукають допомоги, отже, впевнений, вам також може знадобитися підтримка.
Якщо ви не заперечуєте, ця стаття описує початкові кроки 👈
Варто вашого часу?
How did you end up being scammed?
I could not find any details, so what is the problem? Do you care about submitting a complaint so we can take a deeper look into the matter?
Scammed people usually seek help, hence, I bet you could use some support too.
If you don't mind, this article describes the initial steps 👈
Worth your time?
це не допомагає подавати скарги на це казино. Вони не відповідають на ЖОДНІ запити, оскільки вони не є законними. Це казино шахрайство, я це гарантую. У мене були запити від LCB.org, askGamblers і тепер тут. Вони не відповіли на жодне з них.
У мене була подібна проблема в кількох інших казино, і я ЗАВЖДИ міг знайти кілька випадків, коли люди отримували гроші від казино. Але не тут. Ніхто не вимагав оплати.
it doesn't help submitting complaints for this casino. They don't respond to ANY inquiries because they are not legit. This casino is a fraud, I guarantee it. I've had inquiries from LCB.org, askGamblers and now here. They haven't responded to any one of them.
I 've had this type of problem from a couple other casinos and I could ALWAYS find a few cases of people who did get paid by the casino. But, not here. No one has claimed payment.
Я точно вірю, що це казино — шахрайство, занадто багато людей стверджують, що їхні виведення коштів затримуються, і ніхто не надав доказів завершеного зняття коштів (жодних вирішених скарг або чогось іншого), плюс оцінка казино не допомагає.
Подання скарги дійсно допомагає, навіть якщо казино не відреагує на неї, скаргу буде закрито як нерозглянуту, і це вплине на рахунок казино, ще більше знизивши його та попередивши інших людей (перешкоджаючи реєстрації користувачів = казино втрачає гроші)
I can definitely believe this casino is a scam, too many people claiming their withdrawals are delayed and no one has shown proof of a completed withdrawal (no solved complaints, or anything), plus the casino score doesn't help.
Filing a complaint does help, even if the casino doesn't react to it, the complaint will be closed as unsolved and it will affect the casino's score, lowering it even more and warning other people (preventing users from registering = casino losing money)
це не допомагає подавати скарги на це казино. Вони не відповідають на ЖОДНІ запити, оскільки вони не є законними. Це казино шахрайство, я це гарантую. У мене були запити від LCB.org, askGamblers і тепер тут. Вони не відповіли на жодне з них.
У мене була подібна проблема в кількох інших казино, і я ЗАВЖДИ міг знайти кілька випадків, коли люди отримували гроші від казино. Але не тут. Ніхто не вимагав оплати.
it doesn't help submitting complaints for this casino. They don't respond to ANY inquiries because they are not legit. This casino is a fraud, I guarantee it. I've had inquiries from LCB.org, askGamblers and now here. They haven't responded to any one of them.
I 've had this type of problem from a couple other casinos and I could ALWAYS find a few cases of people who did get paid by the casino. But, not here. No one has claimed payment.
Навіть у такій ситуації скарга має свою цінність. Через це не тільки казино отримує штраф, але й інші гравці також можуть розпізнати скаргу, перш ніж зробити помилку.
З моєї точки зору, воно того варте. 🙏
Even in such a situation, the complaint has its value. Through that, not only does the casino get penalized, but other players may also recognize the complaint before making a mistake.
From my point, it's worth it. 🙏
Я вважаю, що ті з нас, хто ризикнув з ними, використовуючи інформацію, надану нам із веб-сайтів, як цей, справжні невдахи. Очевидно, ми маємо провести належну перевірку цих «бізнесів», щоб перевірити всі твердження, які вони тут рекламують. Сумно, що навіть якщо ми інвестуємо купу грошей в одне з цих місць і виявляємо, що все, що вони просувають, є брехнею, це не має жодних наслідків для казино. Вони залишаються доступними практично на кожному веб-сайті огляду казино, доки не закриються та не зникнуть разом із грошима всіх, або доки їх не розкритикують так багато рецензентів, що їх «позначають» як небезпечні... але все одно залишають онлайн, щоб продовжувати свої злочини. Це все дуже сумно. Якби Нью-Йорк просто зібрав це разом і зробив це легальним, ми б не застрягли, граючи в цих темних закладах. Регулювання не повинно бути поганим словом. І ми всі повинні погодитися, що ШАХРАЙСТВО є.
I guess those of us who took a chance on them using the info provided to us from websites like this one are the real losers. Apparently we have to do the due diligence of testing these "businesses" out to verify all the claims they are advertising here. The sad thing, even when we do invest a ton of money at one of these places and discover every thing they are pushing is a lie, there are no ramifications for the casino. They remain available on practically every casino review website until they shut down and disappear with everyone's money or until they are eventually criticized in so many reviewers they are "flagged" as unsafe...but still left online to continue their crimes. It's all really sad. If New York would just get it together and make it legal, we wouldn't be stuck playing at these shady establishments. Regulation should not be a bad word. And we should all agree that FRAUD is.
Чи знаєте ви, що навіть органи ліцензування не можуть просто закрити казино? Натомість анулюється лише ліцензія.
Я не можу ігнорувати відчуття, що ви, мабуть, хотіли б, щоб ми подолали компетенцію міжнародного суду. Це неможливо. Онлайн-казино — це компанія, яку можна «закрити» лише за стандартною юридичною процедурою.
Тож до правил 🙁
Сумно але правда.
Тож найкраще, що ми можемо зробити, це тримати всю інформацію доступною для гравців, дозволяючи їм приймати рішення, спираючись на тверду основу. На жаль, інші сторінки шукають лише прибутку, і їхні рекомендації ґрунтуються виключно на сумі, узгодженій із казино. Важко відрізнити чесність від простого бізнесу.
🙏
Did you know that even licensing authorities can't simply shut down casinos? Instead, only the license gets revoked.
I can't ignore the feeling that you would probably like us to beat the competence of an international court. This is not possible. An online casino is a company that may only be "shut down" by a standard legal procedure.
So long for the regulations 🙁
Sad, but true.
So the best we can do is keep all information available to players, allowing them to make decisions based on solid ground. Sadly, other pages only seek profit, and their recommendations are solely based on the amount agreed with the casinos. It is hard to tell honesty from just a business.
🙏
Привіт. Шкода, що ви знову проходите через подібний досвід. Ви вчинили правильно, подавши скаргу 👌, і наша команда спробує вирішити цю проблему, доклавши максимум зусиль, я в цьому впевнений.
На жаль, Wagerinox Casino знову є одним із менш надійних, я б сказав. Навіть коли ви прочитаєте відгуки користувачів 👈, ви побачите, що є люди з такими «історіями», як ваша. Говорячи про відгуки користувачів, якщо ви хочете допомогти іншим, описавши свій власний досвід у цих казино, ви можете надіслати свій власний відгук, просто натиснувши/торкнувшисьцього посилання . Звичайно, я залишаю це на ваш розсуд.
На жаль, наразі робити особливо нічого. Давайте просто схрестимо кулаки та подивимось, що наша група розгляду скарг дізнається від казино. Ви випадково отримали від них якісь оновлення?
Hello. Sorry to hear you are going thru a similar experience once again. You have done the right thing by submitting a complaint 👌 and our team will try to resolve this issue by pushing up to their limits, I am sure of it.
Unfortunately Wagerinox Casino is yet again one of the less trustworthy ones, I would say. Even when you have a read thru the user reviews 👈, you will find out that there are people with "stories" like yours. Talking about the user reviews, if you would like to help other by describing your own experiences in those casinos, you can submit your own review just by clicking/tapping on this link. I'll leave it up to your decision, of course.
Unfortunately, for now, there is nothing much to do. Let's just keep our fingers crossed and see what our complaint team will find out from the casino. Have you got any update from them, by any chance?
Дякую, я кілька разів залишав відгук, але він не отримав схвалення. Мабуть, я був дуже засмучений, коли писав їх, і говорив речі, які заборонені. Нарешті я здався після третього чи четвертого разу.
Я радий, що LCB нарешті додав своє попередження про червоний прапорець до цього облікового запису казино. Я все ще шокований, що вони відкриті та все ще дають мені те саме повідомлення, коли я спілкуюся зі службою підтримки... ніби я справді вірю, що вони мають намір обробити відставання та, нарешті, заплатити мені.
Thanks, I've left a review multiple times but it's not getting approved. I guess I've been to upset when writing them and said things that aren't allowed. I finally gave up after the third or fourth time.
I'm happy to see LCB finally added their redflag warning on this casinos account. I'm still shocked they are open and still giving me the same message when I chat with support...like I really believe they have any intent of processing the backlog and finally paying me.
Я бачу, що в середині січня ваш відгук користувача було схвалено на основі скарги, яка залишилася невирішеною. Якщо ви подаєте скаргу, її потрібно спочатку вирішити, а потім ми схвалимо або відхилимо її залежно від результату.
Однак, оскільки нічого не вирішено, я дуже засмучений. Як зазначала Ромі у своєму попередньому дописі, індекс безпеки цього казино також досить низький, і це казино не заслуговує довіри, щоб сказати вам правду.
Я був би радий, якби вони дали вам ваші гроші, але після такого довгого часу я не впевнений, як це вийде, і все, що було б позитивним, просто здивувало б мене.
мені шкода
I see that in mid-January your user review was approved, based on a complaint that ended up unresolved. If you file a complaint, it needs to be resolved first and then we approve or reject it based on the outcome.
However, since nothing has been resolved, I am quite upset. As Romi mentioned in her previous post, the safety index of the casino here is also quite low and this casino is not trustworthy to tell you the truth.
I would be happy if the they would give you your money, but after such a long time I am not sure how it will turn out and anything that would be positive would just surprise me.
I'm sorry.
Оскільки жоден гравець не бачив жодного цента зі свого виграшу, а скарги марні, виникає питання, як можна вжити заходів проти казино. На жаль, я на це потрапив, бо був досить дурний, щоб читати відгуки. Слава Богу, я вклав лише 50 євро, що, звичайно, дуже багато грошей. Моя виплата в розмірі 300 євро очікується 4 тижні. Кожен день, дійсно кожен день, я пишу в це казино про стан моїх виплат. І кожен день отримую одну і ту ж відповідь: вибачте, передають у фінвідділ. Це смішно, але всі знають, що це казино не приносить грошей. Але напевно має бути орган, куди можна звернутися, щоб гарантувати, що веб-сайт закрито?
Since not a single player has seen a cent of their winnings and the complaints are of no use, the question arises as to how one can take action against the casino. Unfortunately, I fell for it because I was stupid enough to read the reviews. Thank God I only deposited 50 euros, which is of course a lot of money. My payout of 300 euros has been pending for 4 weeks. Every day, really every day, I write to this casino about the status of my payout. And every day I get the same answer: they're sorry, they're passing it on to the finance department. It's laughable, but everyone knows that this casino doesn't pay out. But surely there has to be an authority where you can turn to ensure that the website is closed?
Da hier noch kein einziger Spieler einen Cent von seinem Gewinn gesehen hat und die Beschwerden auch nichts bringen, stellt sich doch die Frage wie man noch gegen das Casino vorgehen kann. Ich bin auch leider darauf rein gefallen, weil ich so dumm war mir mal die Bewertungen durch zu lesen. Gott sei dank hab ich nur 50 Euro eingezahlt, was natürlich auch schon viel geld ist. Meine Auszahlung von 300 Euro steht seit 4 wochen auf pending. Jeden tag, ja wirklich täglich schreibe ich dieses casino an wie der status meiner auszahlung ist. Und wirklich täglich bekomme ich die gleiche antwort, es tut ihnen leid sie geben es der finanzabteilung weiter. Es ist schon lachhaft, aber jeder weiß doch nun das dieses casino nicht auszahlt. Nur muss es doch auch eine behörde geben wo man sich hinwenden kann um dafür zu sorgen das die website geschlossen wird?
Мені прикро бачити, що ви проходите через таку ситуацію. На жаль, як ви можете побачити в огляді цього конкретного казино, ми не можемо зробити багато тут:
Якщо я можу попросити вас про послугу, спробуйте написати у своєму відгуку про це казино більше про свій досвід, опишіть його краще, щоб іншим було справді корисно зрозуміти проблему.🙏
Я просто сподіваюся, що наступного разу ви зможете вибрати краще та безпечніше казино, щоб запобігти подібним проблемам.🤞
I am sorry to see you going thru this kind of situation. Unfortunately, as you can see in the review of this particular casino, we are not able to do much here:
If I may ask you a favor, try to write to your review of this casino more about your experience, describe it better, so it could be really helpful for others to understand the issue there.🙏
I just hope, next time, you will be able to choose some better and safer casino, to prevent similar issues.🤞
Немає повноважень звернутись???? Не може бути, щоб це казино продовжувало працювати.
Is there no authority to contact???? It can't be that this casino continues to operate.
Gibt es keine Behörde an die man sich wenden kann???? Es kann doch nicht sein das dieses Casino noch weiter betrieben wird.
Я розумію ваше розчарування, але, на жаль, зараз ми нічого не можемо з цим вдіяти.
I can understand your frustration here, but unfortunately we can not do anything about it, at this point.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.