Ні, я не створював 2 облікові записи, коли створював один, я хотів сказати, що зробив депозит для гри в казино через віртуальну кредитну картку жанру paysafecard, але потім, коли я отримав виграш, обліковий запис Я надав дані все також моє Я надіслав документи, які все підтверджують, ви розумієте? Крижане казино – це те, що ускладнює мені життя, не знаю чому! Рахунок, на який я хочу, щоб виграш був перерахований мій. Я також можу надіслати вам усе для перевірки, спосіб оплати - це спільний рахунок мене та моєї дівчини, але що це має робити, я просто завантажив рахунок пізніше, щоб вивести виграші Я показав всю документацію про iban bic тощо, яка стосується мого облікового запису
No, I didn't create 2 accounts when I created one, what I was saying is that I made the deposit to play at the casino of an account through a virtual credit card of the paysafecard genre, but then when I got the winnings the account I gave the data all is also mine I sent the documents all proving everything, do you understand? Ice casino is what makes life difficult for me, I don't know why! The account that I want the winnings to be transferred is mine I can send you everything to check as well, the payment method is a joint account of me and my girlfriend's but what does this have to do I just loaded the account later to withdraw the winnings I showed the whole documentation about iban bic etc. that refer to my account
Вибачте, я не впевнений, що слідкую за вами правильно. Я ще раз прочитав вашу скаргу, очевидно, що в казино є якісь порушення в перевірці, але я не маю можливості дізнатися, що саме стало причиною того, що у вас вимагають додаткові документи.
Я впевнений, що нам потрібно зв’язатися з казино і розібратися. На жаль, це не моя частина, тому я чекаю, поки команда з розгляду скарг щось придумає.
Sorry, I'm not sure I follow you correctly. I read your complaint again, obviously the casino seems there are some irregularities in verification, but I have no chance to find out what exactly caused that you are being ask for additional documents.
I'm sure we need to get in touch with the casino and sort things out. Sadly it's not my part, so I will wait for the complaint team to come up with something.
Немає жодних порушень, це означає, що казино, тому що я завантажив на веб-сайт казино через додаток mbaway, який є віртуальною кредитною карткою типу paysafecard, але ця віртуальна картка з єдиною покупкою була здійснена через мій обліковий запис, який вони перевірили, я вже надіслав витяг, підписаний банком. Я вже надіслав витяг із завантаження, яке я зробив на сайт, я вже все надіслав, і вони завжди відкладають і т. д. і т. д. Я не розумію чому, я хотів би отримати допомогу від підтримки гуру казино
There are no irregularities at all the casino is what implies because I uploaded to the casino website through the mbaway app which is a virtual credit card of the paysafecard type but this single purchase virtual card was through my account that they checked I have already sent an extract signed by the bank I have already sent the extract of the upload I made to the site I have already sent everything and they are always postponing etc etc etc. I do not understand why, I would like to have the help of the support of the casino guru
Немає жодних порушень, це означає, що казино, тому що я завантажив на веб-сайт казино через додаток mbaway, який є віртуальною кредитною карткою типу paysafecard, але ця віртуальна картка з єдиною покупкою була здійснена через мій обліковий запис, який вони перевірили, я вже надіслав витяг, підписаний банком. Я вже надіслав витяг із завантаження, яке я зробив на сайт, я вже все надіслав, і вони завжди відкладають і т. д. і т. д. Я не розумію чому, я хотів би отримати допомогу від підтримки гуру казино
There are no irregularities at all the casino is what implies because I uploaded to the casino website through the mbaway app which is a virtual credit card of the paysafecard type but this single purchase virtual card was through my account that they checked I have already sent an extract signed by the bank I have already sent the extract of the upload I made to the site I have already sent everything and they are always postponing etc etc etc. I do not understand why, I would like to have the help of the support of the casino guru
Привіт,
чесно кажучи, ми повинні бути впевнені, що все в порядку, для цього нам може знадобитися співпрацювати з казино. Але це, безумовно, має вирішити група розгляду скарг. Я розумію, що ви цілком чітко бачите всю цю ситуацію, але спершу нам потрібно провести розслідування.
Чудово, що ви співпрацюєте з казино так, як ви це робите, на вашому місці я, напевно, став би менш розуміючим.
Чесно кажучи, дозвольте сказати, що вся команда надзвичайно зайнята. Ми постійно стикаємося з великою кількістю нових скарг. Тому я дуже прошу вас бути терплячими. Дякую.
Hello,
honestly, we have to be sure that everything is in order, for that we may need to cooperate with the casino. But this is definitely up to the Complaint Team to decide. I understand that you see this whole situation crystal clear, but we need to investigate first.
It's great that you cooperate with the casino the way you do, I would be probably less understanding being in your shoes.
Frankly, allow me to say that the whole team is extremely occupied. We're constantly experiencing a massive portion of new complaints. Hence I ask you kindly to be patient. Thank you.
Єдине, що мене обурює, це те, що я попався на аферу і мені потрібні гроші, хтось повинен зупинити це, тому що вони несуть гроші людям і не платять
The only thing that revolts me is that I fell for the scam and I need money, someone should stop it because they take the money to people and don't pay
so me revolta é que eu caí na burla e o dinheiro faz me falta, alguém devia acabar com isso pois eles levam o dinheiro às pessoas e não pagam
Як я вже сказав, я розумію вашу точку зору, але дозвольте нам провести розслідування, будь ласка.
Шахрайство означає, що казино приймають лише депозити, але гравці не мають шансу зняти гроші, оскільки ці казино не мають наміру платити.
Це серйозна справа, і нам потрібно глибше розглянути проблему. Можливо, у казино не вистачає персоналу, або персонал погано навчений. Я знаю, що вас це не хвилює загалом, але ці пропозиції навряд чи можна вважати шахрайством, візьміть це як приклад.
As I said, I understand your point of view but allow us to investigate, please.
Scams mean that casinos only accept deposits but players have no chance for withdrawal because those casinos don't intend to pay.
This is a serious matter and we need to look into the problem more deeply. Maybe the casino is short on staff, or the staff is not well trained. I know you are not concerned about it in general but those suggestions can be hardly seen as a scam, please take it as an example.
Я візьму це як приклад, але вони не розблоковують мій рахунок, вони не дають мені взяти гроші і вони все відкладають, це ненормально! Крім того, тут, у Португалії, я бачив багато новин, які вважають крижане казино сумнівним і вони не платять людям, я не розумію, чому я все правильно надіслав, я все зробив, і вони мене обманюють, вони просять все і будь-що, і я надсилаю це їм, я був чесним, я завантажив обліковий запис, сподіваючись заробити гроші, я виграв, але вони мені не платять
I'll take this as an example, but they don't unlock my account, they don't let me take the money and they keep putting it off, it's not normal! Besides, here in Portugal I've seen a lot of news that think the ice casino is dubious and they don't pay people, I don't understand why I sent everything correctly I did everything and they are deceiving me they ask for everything and anything and I send it to them , I was honest I loaded the account in the hope of making money I won and they don't pay me
Eu vou tomar isso como um exemplo, mas eles não me desbloqueiam a conta não me deixam tirar o dinheiro e andam sempre a adiar, não é normal! Além do mais cá em Portugal tenho visto muitas notícias que acham o ice casino duvidoso e não pagam às pessoas, não entendo o porque disto tudo mandei tudo corretamente fiz tudo e eles andam a me enganar pedem tudo e mais alguma coisa e eu envio para eles, fui honesto carreguei a conta na esperança de ganhar dinheiro ganhei e não me pagam
Привіт,
як я вже згадував раніше, казино було переконане, що ви використовували спосіб оплати третьої сторони (що заборонено Правилами та Умовами). Цей факт спричинив усі біди.
Як написав Томас у вашій скарзі, щойно казино підтвердить, що це більше не проблема, ваше зняття коштів має бути оброблено відповідним чином.
Hello,
as I mentioned earlier the casino was convinced that you used a 3rd party payment option (which is prohibited by the Terms and Conditions). This fact caused all trouble.
As Tomas wrote in your complaint, the moment the casino confirms that this is no longer the issue, your withdrawal should be processed accordingly.
Привіт, але я вже все це пояснив казино, я вже надіслав усі документи, і вони, здається, роблять це навмисно, щоб не платити нам, я вже все правильно надіслав, фотографії все, що я пояснив, я думаю, це легко зрозуміти, вони ускладнюють життя настільки, наскільки це можливо, тому що, якщо вони нікому не платять, що ще я можу зробити, щоб ускладнити життя, я бачив, як багато людей скаржаться на казино, і я все більше вірю, що мене ошукали, вони повинні робити це з багатьма людьми , можеш мені допомогти!?
Hi, but I already explained all this to the casino I already sent all the documents, and they seem to do it on purpose so they don't pay us I already sent everything correctly the photos all I explained I think it's easy to understand, they make life as difficult as possible for if they don't pay anyone what else can i do make life difficult, I have seen many people complaining about the casino and I increasingly believe that I have been scammed, they must do this to many people, can you help me!?
Ola más eu já expliquei isso tudo ao casino já mandei os documentos todos, e eles parece que fazem de propósito para não nos pagarem eu já enviei tudo corretamente as fotos todas já expliquei acho que é fácil de perceber , eles dificultam a vida ao máximo para não pagarem a ninguém o que posso fazer mais?se não cometi nenhuma ilegalidade a única coisa que não devia ter feito era ter metido la dinheiro no casino e isso me está a tirar muitos dias de sono e preocupações uma coisa que devia ser tão simples eles dificultam a vida, tenho visto muitas pessoas a queixarem se do casino e cada vez acredito mais que andei a ser burlado, eles devem fazer isso com muitas pessoas, podem me ajudar!?
вони не усвідомлювали або не хотіли розуміти, що рахунок, який закінчується на 6107, є номером, який автоматично створює віртуальна кредитна картка, але що цей обліковий запис пов’язаний з іншим обліковим записом, який закінчується на 512. Я надіслав усі документи, і якщо вони хочуть, вони можу зрозуміти це і прийти, чого не вистачає, але завтра я отримаю останній папір, якщо він не спрацює, це тому, що це шахрайство, я йду в банк, щоб отримати папір, навіть підписаний ними, про те, що номер рахунку закінчується на 512 це моє! Якщо ні, то я не знаю, що робити, крім як допомогти мені
they didn't realize or don't want to understand that the account ending in 6107 is the number that the virtual credit card automatically creates but that this account is associated with another account ending in 512 I sent all the documents and if they want they can understand this and come what's missing, but tomorrow I'll get a last paper if it doesn't work, it's because it's a scam, I'm going to the bank to get a paper even signed by them saying that the account number ending in 512 is mine! If not then I don't know what to do but help me
eles não perceberam ou não querem perceber que a conta acabada em 6107 é o número que o cartão de crédito virtual cria automaticamente mas que essa conta é associada à outra conta acabada em 512 eu mandei os documentos todos e eles se quiserem conseguem perceber isso e vem o que falta mas eu amanhã vou buscar um último papel se não der assim é porque é burla, vou ao banco buscar um papel mesmo assinado por eles a dizer que o número da conta acabada em 512 é minha! Se não der assim então não sei o que fazer mais ainda ajudem me
Доброго ранку,
Я не хочу повторюватися, і ви також не повинні.
Справа в тому, що ми повинні уточнити з казино та обговорити те, що казино вважає неправильним, щоб досягти прогресу.
Зачекайте на наступне оновлення скарги. Я нічим не можу допомогти, але сподіваюся, що персонал казино зрозуміє.
Good morning,
I do not want to repeat myself and you do not have to either.
The point is that we have to clarify with the casino, and discuss what the casino thinks is incorrect to make a progress.
Please wait for the next complaint update. I can't help with that, but I hope the casino's staff will understand.
Так, доки наша група розгляду скарг не зробить усе необхідне, щоб допомогти вам.
Чесно кажучи, навряд чи ви зараз можете щось зробити.
Останнім заходом було б звернутися до органу ліцензування, але я б дав вашій скарзі шанс.
Yes, till our Complaint Team does what is necessary to help you out.
Honestly, there is hardly anything else you can do right now.
The last resort would be to contact the licensing authority, but I would give your complaint a chance.
Тоді я почекаю ще 2 або 3 дні… Якщо я не піду до органу ліцензування на порталі скарг у Португалії, сотні людей скаржаться на це казино
I'll wait another 2 or 3 days then….if I don't go to the licensing authority on the complaint portal in Portugal hundreds of people complain with this casino
Eu vou esperar mais 2 ou 3 dias então….se não vou à autoridade de licenciamento no portal da queixa em Portugal centenas de pessoas se queixam com esse casino
Що ж, я мав на увазі вашу поточну скаргу , будь ласка, дотримуйтеся таймера, будь ласка:
Well, I was referring to your current complaint, kindly respect the timer please:
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.