ФорумКазиноВивести гроші з льодового казино

Вивести гроші з льодового казино (Сторінка 2)

2 р. тому від ruisoares3
|
33315 переглядів 94 відповідей |
|
1 2 3...5
Додати публікацію
2 р. тому

file

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Ні, я не створював 2 облікові записи, коли створював один, я хотів сказати, що зробив депозит для гри в казино через віртуальну кредитну картку жанру paysafecard, але потім, коли я отримав виграш, обліковий запис Я надав дані все також моє Я надіслав документи, які все підтверджують, ви розумієте? Крижане казино – це те, що ускладнює мені життя, не знаю чому! Рахунок, на який я хочу, щоб виграш був перерахований мій. Я також можу надіслати вам усе для перевірки, спосіб оплати - це спільний рахунок мене та моєї дівчини, але що це має робити, я просто завантажив рахунок пізніше, щоб вивести виграші Я показав всю документацію про iban bic тощо, яка стосується мого облікового запису

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Вибачте, я не впевнений, що слідкую за вами правильно. Я ще раз прочитав вашу скаргу, очевидно, що в казино є якісь порушення в перевірці, але я не маю можливості дізнатися, що саме стало причиною того, що у вас вимагають додаткові документи.

Я впевнений, що нам потрібно зв’язатися з казино і розібратися. На жаль, це не моя частина, тому я чекаю, поки команда з розгляду скарг щось придумає.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Немає жодних порушень, це означає, що казино, тому що я завантажив на веб-сайт казино через додаток mbaway, який є віртуальною кредитною карткою типу paysafecard, але ця віртуальна картка з єдиною покупкою була здійснена через мій обліковий запис, який вони перевірили, я вже надіслав витяг, підписаний банком. Я вже надіслав витяг із завантаження, яке я зробив на сайт, я вже все надіслав, і вони завжди відкладають і т. д. і т. д. Я не розумію чому, я хотів би отримати допомогу від підтримки гуру казино

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Я бачив, як багато людей скаржилися, що казино є шахрайством

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Немає жодних порушень, це означає, що казино, тому що я завантажив на веб-сайт казино через додаток mbaway, який є віртуальною кредитною карткою типу paysafecard, але ця віртуальна картка з єдиною покупкою була здійснена через мій обліковий запис, який вони перевірили, я вже надіслав витяг, підписаний банком. Я вже надіслав витяг із завантаження, яке я зробив на сайт, я вже все надіслав, і вони завжди відкладають і т. д. і т. д. Я не розумію чому, я хотів би отримати допомогу від підтримки гуру казино

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Привіт,

чесно кажучи, ми повинні бути впевнені, що все в порядку, для цього нам може знадобитися співпрацювати з казино. Але це, безумовно, має вирішити група розгляду скарг. Я розумію, що ви цілком чітко бачите всю цю ситуацію, але спершу нам потрібно провести розслідування.

Чудово, що ви співпрацюєте з казино так, як ви це робите, на вашому місці я, напевно, став би менш розуміючим.

Чесно кажучи, дозвольте сказати, що вся команда надзвичайно зайнята. Ми постійно стикаємося з великою кількістю нових скарг. Тому я дуже прошу вас бути терплячими. Дякую.


Автоматичний переклад.
2 р. тому

Єдине, що мене обурює, це те, що я попався на аферу і мені потрібні гроші, хтось повинен зупинити це, тому що вони несуть гроші людям і не платять

Автоматичний переклад.
ruisoares3
2 р. тому

Як я вже сказав, я розумію вашу точку зору, але дозвольте нам провести розслідування, будь ласка.

Шахрайство означає, що казино приймають лише депозити, але гравці не мають шансу зняти гроші, оскільки ці казино не мають наміру платити.

Це серйозна справа, і нам потрібно глибше розглянути проблему. Можливо, у казино не вистачає персоналу, або персонал погано навчений. Я знаю, що вас це не хвилює загалом, але ці пропозиції навряд чи можна вважати шахрайством, візьміть це як приклад.


Змінено автором 2 р. тому
Автоматичний переклад.
2 р. тому

Я візьму це як приклад, але вони не розблоковують мій рахунок, вони не дають мені взяти гроші і вони все відкладають, це ненормально! Крім того, тут, у Португалії, я бачив багато новин, які вважають крижане казино сумнівним і вони не платять людям, я не розумію, чому я все правильно надіслав, я все зробив, і вони мене обманюють, вони просять все і будь-що, і я надсилаю це їм, я був чесним, я завантажив обліковий запис, сподіваючись заробити гроші, я виграв, але вони мені не платять

Автоматичний переклад.
ruisoares3
2 р. тому

Привіт,

як я вже згадував раніше, казино було переконане, що ви використовували спосіб оплати третьої сторони (що заборонено Правилами та Умовами). Цей факт спричинив усі біди.

Як написав Томас у вашій скарзі, щойно казино підтвердить, що це більше не проблема, ваше зняття коштів має бути оброблено відповідним чином.


Автоматичний переклад.
2 р. тому

Привіт, але я вже все це пояснив казино, я вже надіслав усі документи, і вони, здається, роблять це навмисно, щоб не платити нам, я вже все правильно надіслав, фотографії все, що я пояснив, я думаю, це легко зрозуміти, вони ускладнюють життя настільки, наскільки це можливо, тому що, якщо вони нікому не платять, що ще я можу зробити, щоб ускладнити життя, я бачив, як багато людей скаржаться на казино, і я все більше вірю, що мене ошукали, вони повинні робити це з багатьма людьми , можеш мені допомогти!?

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Мені просто потрібно було поговорити з оператором, і вони мені це сказали file

Автоматичний переклад.
2 р. тому

вони не усвідомлювали або не хотіли розуміти, що рахунок, який закінчується на 6107, є номером, який автоматично створює віртуальна кредитна картка, але що цей обліковий запис пов’язаний з іншим обліковим записом, який закінчується на 512. Я надіслав усі документи, і якщо вони хочуть, вони можу зрозуміти це і прийти, чого не вистачає, але завтра я отримаю останній папір, якщо він не спрацює, це тому, що це шахрайство, я йду в банк, щоб отримати папір, навіть підписаний ними, про те, що номер рахунку закінчується на 512 це моє! Якщо ні, то я не знаю, що робити, крім як допомогти мені

Автоматичний переклад.
2 р. тому

filefilefilefilefile

Автоматичний переклад.
2 р. тому

filefilefile

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Це вся розмова, я сподіваюся, ви розумієте

Автоматичний переклад.
ruisoares3
2 р. тому

Доброго ранку,

Я не хочу повторюватися, і ви також не повинні.

Справа в тому, що ми повинні уточнити з казино та обговорити те, що казино вважає неправильним, щоб досягти прогресу.

Зачекайте на наступне оновлення скарги. Я нічим не можу допомогти, але сподіваюся, що персонал казино зрозуміє.



Автоматичний переклад.
2 р. тому

Отже, ви пропонуєте почекати?

Автоматичний переклад.
ruisoares3
2 р. тому

Так, доки наша група розгляду скарг не зробить усе необхідне, щоб допомогти вам.

Чесно кажучи, навряд чи ви зараз можете щось зробити.

Останнім заходом було б звернутися до органу ліцензування, але я б дав вашій скарзі шанс.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Тоді я почекаю ще 2 або 3 дні… Якщо я не піду до органу ліцензування на порталі скарг у Португалії, сотні людей скаржаться на це казино

Автоматичний переклад.
ruisoares3
2 р. тому

Що ж, я мав на увазі вашу поточну скаргу , будь ласка, дотримуйтеся таймера, будь ласка:

file


Автоматичний переклад.
1 2 3...5

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого