ФорумКазиноВивести гроші з льодового казино

Вивести гроші з льодового казино

1 рік тому від ruisoares3
|
26058 переглядів 94 відповідей |
|
1 2...5
Додати публікацію
1 рік тому

Доброї ночі, у мене виникли проблеми зі зняттям грошей з мого рахунку в казино ice, я вже пройшов повну перевірку, я надіслав усі дані, а вони тепер, оскільки я зробив депозит у казино за допомогою однієї покупки віртуальної кредитної картки mbaway, яку вони хочуть я покажу назву картки (ці картки не мають власника, тобто віртуальні), і вони хочуть, щоб ви надали виписку з цього рахунку, як я вже згадував для карток одноразової покупки

mbaway не має екстракту. Я втомився спілкуватися з операторами, і вони завжди відкладають мою проблему. Я хотів би знати, що ще я можу зробити?! Слід зазначити, що той, хто зробив листівку mbaway, був обіймами моєї подруги

Автоматичний переклад.
ruisoares3
1 рік тому

Прикро, що у вас така проблема.

Відверто кажучи, на даний момент у казино Ice надходить чимало скарг, більшість із яких стосуються затримок платежів та проблем з верифікацією. Не соромтеся переглядати наш розділ скарг:

https://casino.guru/complaints

Майте на увазі, що ви не можете використовувати цей тип картки як варіант зняття. Швидше за все, це стосується лише депозитів.

Ви повинні спробувати вибрати інший спосіб оплати, коли справа доходить до виведення.

Спробуйте запитати про це у оператора чату і переконайтеся, що він/вона розуміє, що ви також використовували 1-разову картку для депозиту.

Не соромтеся перевірити цю інформацію від гравця з Португалії на цю тему:

https://casino.guru/forum/general-gambling-discussion/casino-lucky-crypto#post-21782

У всякому разі, (і я не хочу, щоб ви так щедро обіймали 🙂), якою передплаченою карткою ви користувалися?

Я б спробував надіслати на принт-скрін казино сторінку інформації про вашу картку в розділі вашого облікового запису у відповідному «гаманці» або програмі.

Як ти гадаєш?



Автоматичний переклад.
1 рік тому

Так, ось що я зробив я зробив депозит за допомогою такого типу картки, для зняття я ввів свої дані, всі правильні та правильний рахунок із фотографією всіх квитанцій… Я з ними зв’язуюсь, але це непросто вони дуже ускладнюють життя

Автоматичний переклад.
ruisoares3
1 рік тому

Цікаво, який спосіб оплати ви обрали замість цієї передоплаченої картки?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Варіант оплати для них, щоб надіслати мені гроші банківським переказом

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Хтось може мені зараз допомогти, кажуть, що я заблокований, я намагався увійти, але не можу!

Автоматичний переклад.
ruisoares3
1 рік тому

Прошу вас дочекатися команди зі скарг.

Я можу уявити, що ви відчуваєте стрес, але намагайтеся залишатися спокійними. Іноді обліковий запис блокується під час процесу перевірки. Наскільки я розумію, ваша перевірка ще триває.

Ви отримали електронний лист від казино щодо блокування рахунку, будь ласка?

Якщо так, поділіться – бажано англійською.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я не отримував жодного листа про те, що мене заблокували, я просто спробував увійти на веб-сайт ice casino, і вони кажуть, що обліковий запис заблоковано без видимої причини, я намагаюся вирішити цю проблему протягом 3 тижнів, але вони не Не допоможіть мені, вибачте, що отримав гроші та спробував удачу

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я щойно розмовляв з іншим оператором казино, який каже, що я можу знову мати обліковий запис, тільки коли віддам свої гроші, Лолол, думаю, що це нормально, хтось може мені допомогти, мене обдурили, чи не так? Куди мені поскаржитися на них? Я хочу свої гроші

Автоматичний переклад.
ruisoares3
1 рік тому

Привіт,

Я чекаю на відповідь казино, здається, вони збираються розслідувати. Я можу лише здогадуватися, що пішло не так на даний момент. Але мушу погодитися, що все це досить дивно. На мить я подумав, що ви просто спробували увійти в неправильний або другий обліковий запис, а також використали спосіб оплати, пов’язаний з іншим обліковим записом, але я не знаю, що насправді сталося.

Мені просто цікаво, ви написали, що ваш обліковий запис заблоковано, тож як ви спілкуєтесь із чатом?

У всякому разі, давайте почекаємо казино.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Доброго ранку, дякую за допомогу, ні, я не намагався ввійти в чийсь обліковий запис, я просто спробував увійти в свій обліковий запис, і в цей момент, коли я намагаюся увійти, він говорить, що обліковий запис заблоковано, але я сам без входу я можу зайти в чат і поговорити з оператором, а вони просто сказали мені, що я порушив правила казино, як довго, на вашу думку, я маю чекати? Вітаю Руї Соареса

Автоматичний переклад.
ruisoares3
1 рік тому

добре, тепер ми кудись прийдемо, я б сказав.

Будь ласка, у порушенні якого правила вас звинувачують? Це дуже важлива інформація і я вважаю, що причина угоди про виведення коштів.

Вони не схвалять жодного відкликання, якщо вважають, що ви порушили якесь правило. Але казино має надати якісь докази на підтвердження свого твердження.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Вони просто кажуть, що я намагаюся залучити рахунок третіх осіб, не знаю чому, я вже надіслав все правильно, щоб довести, що це я тощо, вони натякали, що рахунок, на який я вніс депозит для гри, пройшов через покупка віртуальної кредитної картки одноразового сну була такою ж платою, що я хочу отримати гроші, тому що цей рахунок є моїм поточним рахунком, а рахунок, на який я вніс депозит для гри в казино, був з карти програми mbaway, тому що я боявся мене обдурили, і тому вони лише вилучили 40 євро, які я ніс, і все було гаразд, якщо я навіть не міг грати чи щось інше, вони зараз у чаті лише кажуть, що обліковий запис заблоковано, що вони нічого не можу зробити, але потім інший оператор сказав мені, що парс надіслав електронного листа, що я все зробив добре, і я вже надіслав 3 електронні листи, на мій погляд, полегшує казино Жити з грошима від людей

Автоматичний переклад.
1 рік тому

file

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Вони надіслали цей електронний лист. Я вже пояснив, що цей обліковий запис, за їхніми словами, був обліковим записом, який я завантажив, це віртуальна кредитна картка через додаток mbaway, це єдиний обліковий запис для покупки, я роблю це на багатьох сайтах, щоб не вводити свої дані, це було просто тому що вони ускладнюють мені життя, я завантажив рахунок з цією картою, я грав без проблем, тому що гроші були доступні, я заробив гроші, а потім я вставив дані свого дебетового рахунку все правильно, тепер вони натякають, щоб я міг Не робіть нічого іншого, хто може мені допомогти, руї пари

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Карта, яку я завантажив у льодове казино для гри, належить до жанру paysafecard, я не розумію, чому вони ускладнюють життя

Автоматичний переклад.
ruisoares3
1 рік тому

На жаль, як я бачу, ви створили 2 рахунки та внесли депозити на обидва різними методами. Це правильно? Якщо так, ви ризикуєте порушити дуже поширене правило, згідно з яким ви можете створити лише один обліковий запис. Якщо це так, я дуже вражений у вас ніколи раніше не було проблем.

Крім того, якщо ви використовували спосіб оплати, пов’язаний з кимось іншим, це ще одна проблема, яка може спричинити порушення правил.

Справа в тому, що ви повинні бути в змозі довести, що спосіб оплати, який ви використовуєте для зняття коштів, дійсно прив’язаний до вас, ваш банківський рахунок – до вас.

Мене найбільше бентежить ваша відповідь Petronela, коли вона запитала вас про власника способу оплати, який було надіслано для виведення вашого виграшу.

Серед іншого ви також відповіли:

"Ви мали на увазі спосіб оплати, який я обрав для отримання потрібних виграшів ? Який мій обліковий запис? Або власника рахунку віртуальної кредитної картки, який завантажив обліковий запис казино, щоб я міг грати?"

Чи є якісь правильні та інші виграші, про які ви ще не попросили?

Вибачте, але я не розумію. Ви можете пояснити?

Дякую.





Автоматичний переклад.
1 рік тому

Ні, я не створював 2 облікові записи, коли створював один, я хотів сказати, що зробив депозит для гри в казино через віртуальну кредитну картку жанру paysafecard, але потім, коли я отримав виграш, обліковий запис Я надав дані все також моє Я надіслав документи, які все підтверджують, ви розумієте? Крижане казино – це те, що ускладнює мені життя, не знаю чому! Рахунок, на який я хочу, щоб виграш був перерахований мій. Я також можу надіслати вам усе для перевірки, спосіб оплати - це спільний рахунок мене та моєї дівчини, але що це має робити, я просто завантажив рахунок пізніше, щоб вивести виграші Я показав всю документацію про iban bic тощо, яка стосується мого облікового запису

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я не вчинив жодних протиправних дій, створив обліковий запис у ice casino для гри, завантажив обліковий запис, я виграв, потім я завершив процес верифікації, надіслав усі дані і все

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я повторно надіслав виписку з рахунку про те, що я здійснив платіж із усіма деталями

Автоматичний переклад.
1 2...5

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого