ГоловнаФорумКазиноВивести гроші з льодового казино

Вивести гроші з льодового казино (Сторінка 5)

 від ruisoares3
|
38 415 переглядів 93 відповідей |
|
1...4 5

Доброго ранку, у мене виникла проблема зі зняттям грошей із мого рахунку в ice casino. Я вже пройшов перевірку, надіслав усі дані, і вони надіслали мені повідомлення про те, що документи успішно підтверджено. І кожного разу, коли воно з’являється на цій сторінці file




Автоматичний переклад.
dgsalles53

Привіт.

Я б сказав, що добре, що ви пройшли перевірку, тепер усе має бути набагато простіше. Чесно кажучи, я не розумію тексту на принтері. Не могли б ви це записати, будь ласка? Вбудований автоматичний перекладач перекладе текст.

Я думаю, якась помилка? Ви звернулися в службу підтримки чи в чат?

Автоматичний переклад.

Привіт.

Я б сказав, що добре, що ви пройшли перевірку, тепер усе має бути набагато простіше. Чесно кажучи, я не розумію тексту на принтері. Не могли б ви це записати, будь ласка? Вбудований автоматичний перекладач перекладе текст.

Я думаю, якась помилка? Ви звернулися в службу підтримки чи в чат?

Автоматичний переклад.

Я запитав у служби підтримки, вони сказали, що чекають задньої частини BI, і, наскільки я знаю, якщо я вже надіслав усе, що вони мене просили, тепер нічого не вимагається. І кожного разу він йде до частини, щоб надіслати документи, але жодного не з’являється, тому що я їх усі вже надіслав. Треба було мати номер, щоб подзвонити.

Автоматичний переклад.
dgsalles53

Привіт і дякую за пояснення.

Незважаючи на те, що ситуація для мене ще не зовсім зрозуміла, я б сказав, що коли казино попросить вас надати додаткові документи, їх легше надати. Чи правильно я припускаю, що проблема більше стосується способу завантаження документів? Хоча я сам не знайомий з "BI", я рекомендую звернутися до чату казино або служби підтримки, щоб допомогти вам. Чи можете ви хоча б надіслати електронною поштою те, чого здається не вистачає? Звичайно, якщо це є перевагою вашої проблеми. 🤔

Таким чином, моє запитання залишається - чи можете ви зв'язатися з казино? Ти зараз з кимось спілкуєшся?

Будь ласка, дай мені знати.

Автоматичний переклад.

Доброго дня, Дулсі, я з Панами. Мені дуже подобається грати в Ice Cacino, але можливість зняти гроші карткою не дозволяє, оскільки Панама не виходить, як ви можете мені допомогти? Дякую

Автоматичний переклад.
Valter_Mendonca

Привіт. Мені сподобалося з тобою спілкуватися. Як ми можемо це прискорити?

Дякую

Єлизавета

Автоматичний переклад.

Аккаунт заблокирован. Какова причина?не хотите отдавать деньги?тогда зачем требовать все документы...

madzharserhii

Ми не казино, тому:

Дозвольте вгадати, ви запустили верифікацію, і незабаром після цього ваш обліковий запис заблокували, чи не так? Іноді буває, що казино потребує деякий час, щоб перевірити вас, вашу історію ігор та інші деталі. Деякі казино блокують облікові записи, а деякі ні.

У будь-якому випадку, дайте йому ще кілька днів, регулярно перевіряйте свою електронну пошту та тримайте нас у курсі!


Автоматичний переклад.

❤❤❤❤

Автоматичний переклад.

Дуже добре

Автоматичний переклад.

Потрібен po maka jion

Автоматичний переклад.

Так

Автоматичний переклад.

Потрібен po maka jion

Автоматичний переклад.

привіт Бажаєте хоча б раз спробувати англійську? Я маю на увазі, що я хочу допомогти, але я просто не розумію повідомлення 🙁

Автоматичний переклад.

привіт,,,як я можу тут зробити CI?


Автоматичний переклад.
cv6424751

Гей, чи можу я знати, що означає "CI"? У цій темі йдеться про зняття коштів у Ice Casino. Чи є у вас проблеми з цим казино в цьому контексті?

Автоматичний переклад.
1...4 5

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-reviews
Новини Казино Гуру — Залишайте відгуки й діліться досвідом гри в казино
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого