Привіт,
як ви бачите у своїй скарзі , ми чекаємо на підтвердження від казино нових документів, які ви люб’язно надали:
Ми будемо оновлювати вас. Дякую.
Hello,
as you can see in your complaint, we are now waiting for the casino to confirm the new documents you kindly provided:
We will update you. Thank you.
Я б сказав, що казино просто потребує надійного документа, щоб підтвердити, що картка належить вам.
Мені здається, що казино просить банківське підтвердження, підписане в цьому випадку, ви опублікували підтвердження транзакції, але номера картки там не видно. Це змушує мене подумати, що казино просто потребує виписки з банківського рахунку, де вказано номер картки, тому в документі зазначено, що картку пов’язано з вашим банківським рахунком.
Я вважаю, що це суть через це:
..." чи міг банк надати вам підписаний документ, що картка дійсно належить вам?
Оскільки ми не змогли ідентифікувати номер картки в наданих сканах».
I'd say that the casino just needs a solid document to prove that the card belongs to you.
To me, it seems, that the casino is asking for a bank confirmation, signed in this case, you posted transaction confirmation, but the card's number is not visible there. It makes me think that the casino simply needs a bank statement where the card number is shown, so the document declares that the card is associated with your bank account.
I believe that this is the point because of this:
..." bank could provide you with the signed document, that the card indeed belongs to you?
Since we were unable to identify the card number within the provided scans."
За допомогою зображень виписок, які я надіслав, якщо ви хочете перехресно перевірити дані, легко побачити, що картка моя, але, як я сказав, через віртуальну кредитну картку, яку я завантажив через свій обліковий запис, я не можу
покажи мій рахунок Я пробував усе, що був у банку, і мені дали лише ці документи
With the images I sent of the statements, if you want to cross-check the data, it's easy to see that the card is mine but as I said through the virtual credit card that I loaded through my account, I can't
show my account I've tried everything I've been to the bank and they only gave me these documents
Com as imagens que enviei dos extratos se quiserem cruzar os dados é fácil perceberem que o cartão é meu mas como já disse através do cartão de crédito virtual a qual carreguei através da minha conta não dá pra
mostrar a minha conta já tentei de tudo já fui ao banco e só me deram esses documentos
Я розумію, я щойно прокоментував останній запит, зроблений казино.
Чекаємо на результат. Казино має розглянути всі документи, я впевнений, що ми спробуємо порадити.
I understand, I just commented on the last request made by the casino.
Let's wait for the result. It's up to the casino to consider all documents, I'm sure we'll try to advise.
Влаштуйте вечірку! 🎉🎉🎊🙂
Наскільки я пам'ятаю, це означає, що ви продовжите там грати.
Throw the party! 🎉🎉🎊🙂
As far as I remember, this means that you'll keep playing there.
Привіт, Радка, так.
Наразі я вирішив відпочити від усіх казино.
Але так, я повернуся грати.
Вдячний
Hi Radka yes.
For now I opted for a break from all casinos.
But yes I will go back to play.
Grateful
Olá Radka sim .
Por agora optei por uma pausa em todos os casinos .
Mas sim vou lá voltar a jogar .
Grato
У цьому випадку я бажаю вам приємного відпочинку та щасливого повернення, коли ви повернетеся. 🙂
In this case, I wish you a pleasant break and a lucky return when you're back. 🙂
Обслуговування! 🇧🇷
просто я пограбував 83K.
Serving! 🇧🇷
simple i looted 83K .
Sacando ! 😀
simples eu saquei 83 K .
Привіт,
ваше запитання стосується вилучення? Що ж, спочатку вам потрібно пройти верифікацію, а потім, якщо ви дотримувалися правил під час гри, виведення має бути прийнято та здійснено.
Чи є якісь проблеми з вашим виведенням або депозитом (я не дуже впевнений у цьому)?
Hello,
does your question go for withdrawal? Well, you have to pass the verification first and then, if you complied with the rules while playing, the withdrawal should be accepted and carried out.
Is there any issue with your withdrawal - or deposit (I'm not pretty sure about the subject)?
Я намагався зняти свою суму протягом кількох днів, і він просто перевіряє, я надіслав усі свої документи до KYC для оцінки, але нічого не вирішує проблему, я надсилаю повідомлення в службу підтримки, і всі оператори приходять з тією самою відповіддю, що вам потрібно чекати, що вони надішлють електронний лист, і до сьогодні нічого не вирішено та не надіслано електронний лист. Це складно, під час депозиту вони швидко, але коли справа доходить до виплати того, на що я маю право, є ця затримка.
I've been trying to withdraw my amount for days and it just keeps checking, I sent all my documents to KYC for evaluation and nothing solves it, I send a message to support and all the operators come with the same answer, that you need to wait, that they will send an email and until today nothing has been resolved and sent an email. It's complicated, at the time of the deposit they are fast, but when it comes to paying what I am entitled to, there is this delay.
Estou há dias tentando realizar o saque do meu montante e só fica em verificação,mandei todos meus documentos pra avaliação do KYC e nada resolvem,mando mensagem no suporte e todos os operadores vem com a mesma resposta,que precisa aguardar,que vão mandar um email e até hoje nada de resolverem e de mandar e-mail.Está complicado,na hora do depósito são rápidos,mas já na hora de pagarem o que meu de direito está essa demora.
Вибачте, але, схоже, ситуація із затримками залишається такою ж.
Ви читали загальну дискусію в IceCasino ? Ви б дізналися, що ви в цьому не самотні 🙁.
Чи можу я знати, коли саме почалася перевірка, або коли ви подали заявку на відкликання? Ми надаємо казино 14 повних днів для повної перевірки облікових записів і здійснення платежу, лише після цього ми втручаємося за допомогою скарги.
Будь ласка, дайте мені знати.
I'm sorry to say that but it seems that the situation with delays stays the same.
Did you read the IceCasino general discussion? You would find out that you are not in this alone 🙁.
May I know, when exactly the verification started, or when did you submit the withdrawal, please? We allow casinos 14 full days to fully verify accounts and fulfill the payment, only after that we step in via complaint.
Kindly let me know.
Привіт,
Я вважаю, що головне питання полягає в тому, чи ці документи вже були затверджені, а ваш обліковий запис повністю підтверджено. Поки цього не буде зроблено, я боюся, що відкликання не буде схвалено.
Чи може це бути причиною, як ви думаєте?
Hello,
I believe that the main question is whether those documents were already approved, and your account fully verified. Until this is done, the withdrawal will not be approved, I'm afraid.
Could this be the reason, what do you think?
На добраніч, я не можу зняти свої гроші, написано, що вони неповні, а прямо над написом відмовляється. Мені потрібно зняти свій виграш
Good night, I can't withdraw my money, it says that it is incomplete and right above the writing gives up.. I need to withdraw my winnings
Boa noite nao consigo sacar meu dinheiro diz q esta incompleto e logo acima escrito desiste..preciso retirar meu ganho
Привіт,
Я хотів би допомогти, але для цього від вас потрібно більше деталей. По суті, чи ваш обліковий запис було повністю перевірено?
Що позначено як незавершене?
Якщо вам важко, я рекомендую звернутися за порадою до чату.
Будь ласка, дайте мені знати більше деталей.
Hello,
I'd like to help, but that would require more details from you. Essentially, has your account been fully verified?
What is marked as incomplete?
If you struggle, I recommend asking the live chat for advice.
Let me know further details, please.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.