ФорумКазиноВивести гроші з льодового казино

Вивести гроші з льодового казино (Сторінка 3)

1 рік тому від ruisoares3
|
26703 переглядів 94 відповідей |
|
12 3 45
Додати публікацію
1 рік тому

Доброго дня, я хотів би, щоб хтось дав мені відповідь щодо моєї ситуації

Автоматичний переклад.
ruisoares3
1 рік тому

Привіт,

як ви бачите у своїй скарзі , ми чекаємо на підтвердження від казино нових документів, які ви люб’язно надали:

file

Ми будемо оновлювати вас. Дякую.


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я зробив усе, щоб казино максимально ускладнило моє життя, не знаю чому,

Автоматичний переклад.
ruisoares3
1 рік тому

Я б сказав, що казино просто потребує надійного документа, щоб підтвердити, що картка належить вам.

Мені здається, що казино просить банківське підтвердження, підписане в цьому випадку, ви опублікували підтвердження транзакції, але номера картки там не видно. Це змушує мене подумати, що казино просто потребує виписки з банківського рахунку, де вказано номер картки, тому в документі зазначено, що картку пов’язано з вашим банківським рахунком.

Я вважаю, що це суть через це:

..." чи міг банк надати вам підписаний документ, що картка дійсно належить вам?

Оскільки ми не змогли ідентифікувати номер картки в наданих сканах».


Автоматичний переклад.
1 рік тому

За допомогою зображень виписок, які я надіслав, якщо ви хочете перехресно перевірити дані, легко побачити, що картка моя, але, як я сказав, через віртуальну кредитну картку, яку я завантажив через свій обліковий запис, я не можу

покажи мій рахунок Я пробував усе, що був у банку, і мені дали лише ці документи


Автоматичний переклад.
ruisoares3
1 рік тому

Я розумію, я щойно прокоментував останній запит, зроблений казино.

Чекаємо на результат. Казино має розглянути всі документи, я впевнений, що ми спробуємо порадити.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Казино платить 5*

Я щойно отримав всю суму

83 035 євро.

Автоматичний переклад.
Valter_Mendonca
1 рік тому

Влаштуйте вечірку! 🎉🎉🎊🙂

Наскільки я пам'ятаю, це означає, що ви продовжите там грати.


Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Привіт, Радка, так.

Наразі я вирішив відпочити від усіх казино.

Але так, я повернуся грати.

Вдячний

Автоматичний переклад.
Valter_Mendonca
1 рік тому

У цьому випадку я бажаю вам приємного відпочинку та щасливого повернення, коли ви повернетеся. 🙂

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Дякуємо 🙏 ☺️

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Як вивести готівку в ice casino

Автоматичний переклад.
edisonalejo125
1 рік тому

Обслуговування! 🇧🇷

просто я пограбував 83K.

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
edisonalejo125
1 рік тому

Привіт,

ваше запитання стосується вилучення? Що ж, спочатку вам потрібно пройти верифікацію, а потім, якщо ви дотримувалися правил під час гри, виведення має бути прийнято та здійснено.

Чи є якісь проблеми з вашим виведенням або депозитом (я не дуже впевнений у цьому)?


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я намагався зняти свою суму протягом кількох днів, і він просто перевіряє, я надіслав усі свої документи до KYC для оцінки, але нічого не вирішує проблему, я надсилаю повідомлення в службу підтримки, і всі оператори приходять з тією самою відповіддю, що вам потрібно чекати, що вони надішлють електронний лист, і до сьогодні нічого не вирішено та не надіслано електронний лист. Це складно, під час депозиту вони швидко, але коли справа доходить до виплати того, на що я маю право, є ця затримка.

Автоматичний переклад.
taylainefernanda97
1 рік тому

Вибачте, але, схоже, ситуація із затримками залишається такою ж.

Ви читали загальну дискусію в IceCasino ? Ви б дізналися, що ви в цьому не самотні 🙁.

Перегляньте скарги тут .

Чи можу я знати, коли саме почалася перевірка, або коли ви подали заявку на відкликання? Ми надаємо казино 14 повних днів для повної перевірки облікових записів і здійснення платежу, лише після цього ми втручаємося за допомогою скарги.

Будь ласка, дайте мені знати.

Автоматичний переклад.
1 рік тому
  1. Великі труднощі зі зняттям балансу з казино ice Я вже надіслав документи, а зняття просто відхилено
Автоматичний переклад.
crevelari
1 рік тому

Привіт,

Я вважаю, що головне питання полягає в тому, чи ці документи вже були затверджені, а ваш обліковий запис повністю підтверджено. Поки цього не буде зроблено, я боюся, що відкликання не буде схвалено.

Чи може це бути причиною, як ви думаєте?


Автоматичний переклад.
1 рік тому

На добраніч, я не можу зняти свої гроші, написано, що вони неповні, а прямо над написом відмовляється. Мені потрібно зняти свій виграш

Автоматичний переклад.
smony176
1 рік тому

Привіт,

Я хотів би допомогти, але для цього від вас потрібно більше деталей. По суті, чи ваш обліковий запис було повністю перевірено?

Що позначено як незавершене?

Якщо вам важко, я рекомендую звернутися за порадою до чату.

Будь ласка, дайте мені знати більше деталей.


Автоматичний переклад.
12 3 45

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
CandyBlitzBombs_flash_alt
Безкоштовний слот-турнір з призовим фондом 1000 € уже розпочався!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого