ФорумКазиноVavada Casino - загальне обговорення

Vavada Casino - загальне обговорення (Сторінка 2)

2 р. тому від nirvanprt
|
11451 переглядів 78 відповідей |
|
1 2 34
Додати публікацію
Ismenio
1 рік тому

Привіт,

це змушує мене думати, що проблема була справді в певній системі, а не в відповідальності оператора чату, якщо можна сказати.

Я щасливий, що тепер він працює без проблем! Будемо сподіватися, що так і залишиться 🙂

Автоматичний переклад.
1 рік тому

file

Я виграв цю суму в цьому казино, але тепер я злякався, що казино не хоче її виводити, затверджено лише 5000 доларів США. Тепер казино більше 48 годин не схвалює виведення. Живий чат сказав

file

Автоматичний переклад.
1 рік тому

file

Автоматичний переклад.
1 рік тому

ТУТ СУПЕР НОВИНА ХЛОПЦІ!!!!!!!!!!


Я ВЖЕ ОТРИМАВ 20000 доларів США і ЧЕКАЮ НА ОСТАННІЙ.

Сподіваюся, я не надто нап’юся


😀ДДД

Автоматичний переклад.
zenabog97
1 рік тому

Завжди приємно чути про такі щасливі історії! 👍 Сподіваюся, ви також швидко отримаєте решту. Вони мають місячний ліміт зняття 10 000 євро згідно з нашим веб-сайтом, тому ви навіть отримали більше, ніж я очікував. Цілком можливо, що вам доведеться чекати решту виграшу протягом місяця. Просто переконайтеся, що ви не напилися, скасуйте незавершене зняття коштів і втратите решту свого виграшу!

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Еее, я хочу сказати, що вже отримав більше 30 000 доларів США 🙂

Автоматичний переклад.
zenabog97
1 рік тому

Юууупііі! 😀

Чудові, витрачені та чудові новини!

Ти зараз п'яний? Я б... Не потрібно відповідати, насолоджуйтесь виграшем!!!🎉🎉🎉🎂🐱‍🏍

Якесь особливе бажання скоро здійсниться?

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Привіт

Я виграв 10 000 шведських крон минулої суботи на vavada.com і зняв гроші, але вони, здається, не хочуть виплачувати мої гроші.

Тепер вони звинувачують мене в обмеженнях або ліміті депозиту на моїй картці, а я цього не маю... тепер я не знаю, що jsg збирається робити

Автоматичний переклад.
ginana1
8 міс. тому

Привіт,

Вибачте, але без конкретних пояснень, наданих казино, я мало що можу придумати.

Чи могли б ви поділитися наданим поясненням - правильною причиною відмови?

Це справді важливо на даний момент, тому, якщо вам не вистачає належного пояснення, зверніться до служби підтримки та повідомте нам тут, будь ласка.

Тому що згідно зі скаргою «менші зняття з vavada.com були виплачені протягом 24 годин». Справді звучить як проблема обмеження для мене.

Змінено автором 8 міс. тому
Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Вони звинувачують у цьому те, що застрягли у своєму платіжному провайдері.

Моя картка працює без проблем, оскільки я вносив гроші, і не маю жодних обмежень щодо неї, і я отримував менші зняття, внесені без будь-яких проблем


file

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Раніше я знімав кошти, які без проблем надходили на картку протягом 24 годин.

Але ця конкретна сума в розмірі 10 000 шведських крон раптово «застрягла» і не може бути виплачена

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

filefile

Автоматичний переклад.
ginana1
8 міс. тому

привіт У цьому випадку ви повинні знати, що, як вам сказали в казино, постачальник платежів і третя сторона залучені, тому казино також має просто дочекатися остаточного результату, і це може не бути проблемою, що вони не я не хочу платити вам.

Відповідно до інших скріншотів і розмов, які я бачив, казино просить повернути платіж, і коли він повертається, вони дозволяють вам вивести гроші на картку або іншим способом, якщо той не працює.

У будь-якому випадку, якщо у вас є додаткова інформація або якщо вам вдасться зняти свої кошти, чи можна буде повідомити нам оновлену інформацію? Я думаю, що вам просто потрібно бути трохи терплячим і, сподіваюся, зрештою все вийде, і ви отримаєте свої гроші.

Удачі. 🙂✌

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Привіт

Вчора я отримав свій виграш у 10 000 і ще один виграш у 3700 шведських крон

Я попросив їх перевірити іншу банківську картку, яка належить мені, і гроші надійшли за 2 хвилини.

Вирішилося швидко

Автоматичний переклад.
ginana1
8 міс. тому

Привіт, дуже радий бачити, що тобі вдалося виграти. Треба було просто трохи терпіти.

Крім того, це чудово, що ви протестували іншу картку і знаєте, що в майбутньому ви також зможете знімати з неї. Я б сказав, що 2 хвилини – це надзвичайно швидкий час. 😁

У будь-якому випадку, я можу попросити вас оновити свою скаргу, щоб Вероніка також отримала цю інформацію про те, що казино заплатило вам, щоб вона могла закрити скаргу ?

Я радий, що все закінчилося добре, і бажаю тобі багато приємних вражень у майбутньому. 🤗

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Що ж, я просто хочу сказати, оскільки моя справа з казино була вирішена за участю юриста, фонду SBGOC та органу з азартних ігор, я не вважаю правильним просто позначати справу як «вирішену» з зеленим світлом і без наслідків. Насправді рішення гуру було «скарга невиправдана». Тож мені знадобилося близько 2 років, щоб виправдати справу та значну суму грошей, сплачену як витрати. Казино також сплатило деякі додаткові юридичні витрати. Тож це не було «доброю волею» казино, як було представлено.

Тож я прошу вас належним чином позначити мій випадок причиною «Публічність допомогла», як ви це зазвичай робите. Тепер здається, що Гуру вдалося вирішити справу (це неправда). Це змушує мене думати, що деякі казино тут у списку «недоторканних».

https://casino.guru/vavada-casino-player-s-account-has-been-accused-of

Автоматичний переклад.
ladygaga
8 міс. тому

Шановний Ladygaga,

Я розумію, що для вас було важко дійти висновку в цій справі. Проте я хотів би підкреслити, що ми підтримували казино в цій конкретній ситуації.

На основі фактів, які ми зібрали на той час, здається, що, незважаючи на те, що ви знали, що бонус, який ви отримали, призначений саме для слотів, ви продовжували грати в блекджек. Навіть якщо ви іноді робили ставки на слотах, коли ваш баланс був низьким, ви постійно поверталися до блекджеку. Через це ми вважали, що казино має рацію.

Будь ласка, не зрозумійте мене неправильно, я радий, що врешті-решт вам заплатили. Однак, ґрунтуючись на наявних у нас на той момент доказах, ми прийняли рішення стати на бік казино.

Це схоже на судовий процес у більшості демократичних країн. Під час суперечки ви спочатку намагаєтеся вирішити її без залучення до суду. Якщо це не вдається, ви можете передати справу до місцевого суду (у цьому прикладі — casino.guru). Якщо місцевий суд винесе рішення проти вас, ви маєте можливість передати справу до національного суду. Однак, навіть якщо ви виграєте справу, це не обов’язково означає, що протилежну сторону буде покарано, якщо вона виправить ситуацію (як це зробило казино, заплативши вам). Згадана вами класифікація «розголос допомогла» стосується випадків, коли ми на боці гравця. У вашому випадку, оскільки ми стали на бік казино, вони вважали свої дії виправданими.

Я добре пам’ятаю ваш випадок, і мені щиро цікаво (якщо це не конфіденційно), як ви переконали казино заплатити вам. (які докази ви використали або що їх переконало) Ми можемо покращити наші процеси. Якщо ми зробили помилку, ми можемо навчитися на досвіді.

Щодо SBGOC, у своїй скарзі ви згадали, що вони вам допомогли, і в мене немає іншого варіанту, як закрити скаргу. Ми не сподіваємося на їх допомогу, і я вважаю, що будь-хто, хто прочитає скаргу, зрозуміє, що SBGOC відіграв певну роль у вирішенні вашої проблеми. Зараз ми оцінюємо цю організацію, і якщо все піде добре, будемо рекомендувати гравцям звертатися до них у складних випадках. Ми все ще вивчаємо можливості співпраці.

Я хочу повідомити вам, що, повторно відкривши скаргу та повідомивши нам про інший результат, ми можемо отримати нові знання або вдосконалити наші методи, а інші гравці дізнаються про SBGOC. Тому я вважаю це позитивною подією.

Автоматичний переклад.
Matej
8 міс. тому

Шановний Матею,

Я лише передав усю раніше опубліковану інформацію до СБГОК, і там підтвердили, що я маю вагомі докази. Юрист СБГОК надіслав Ваваді лист-вимогу, і вони без вагань погодилися виплатити залишок негайно. Не знаю, що змусило їх змінити свою думку. Швидше за все, з мого боку порушень не було. У будь-якому випадку вони представили це як «добру волю», але все-таки казино було накладено судові збори та комісії за використання коштів гравця протягом майже 2 років. Це якось згладило мої витрати. Я отримав менше, а казино заплатило більше. Ось і результат.

Що стосується вашої версії мого зловживання бонусними коштами. Служба підтримки в онлайн-чаті запевнила мене, що я можу використати бонусний баланс для гри в живий блекджек. Внесок гри в бонусну ставку становив 0% - це було єдине оголошене обмеження. І я вважаю, що несправедливо зараховувати виграші з гри на 0% внеску на бонусний рахунок. Тож у певний момент усі мої реальні грошові кошти перейшли на бонусний рахунок (тому логічно, як вони можуть заборонити мені їх використовувати?). Тож я попросив їх скасувати бонус у 1000 доларів США та віддати мені те, що залишилося від депозитів у розмірі 8000 доларів США (на даний момент це приблизно 2000 доларів США), і ми квитуємо. Я беру його і більше не граю. Вони відмовилися це зробити і загострили проблему. Тож я досяг 14000 доларів США, і вони нарешті відмовилися платити. Ну все інше цілком описано в справі.

Я сподіваюся, що ця справа зробить вашу систему прийняття рішень точнішою.

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Вніс депозит 700 євро, активувався бонус. Що вони зробили, весь мій депозит перетворили на свій бонус. Тому вони перетворили мої реальні гроші на бонус (що для мене абсурдно), я думаю, що з бонусом ви повинні отримати бонус, а не забирати свої гроші. Тоді з цим бонусом ви не можете грати ні в що інше, окрім слотів (тобто на мої реальні гроші). Мене шантажували грати в слот. Я навіть не помітив цього, коли побачив, що на бонусі написано 600 євро, але в мене також немає реальних грошей, я зупинив цей бонус в надії, що вони повернуть мені гроші. Але все пропало. Потім я зв’язався зі службою, де мені сказали зв’язатися з ними в телеграмі (хммм), і там через 24 вони прийшли з повідомленням, щоб підтвердити, що я це знав! і вони постійно надсилають мені те саме повідомлення, щоб підтвердити, що я це знаю. Тепер ви мені скажіть, чи я нормальний. Вони беруть мої гроші, кладуть їх у її бонус, а потім змушують мене грати у те, що вони хочуть, а потім у якійсь групі в телеграмі вони змушують мене прийняти все це!

Автоматичний переклад.
penicp2021
6 міс. тому

Привіт, я перемістив ваш пост під казино, про яке ви говорите. З того, що ви описуєте, я вважаю досить дивним говорити вам правду. Якщо ваші реальні гроші переміщуються в бонусні гроші, я вважаю це ще більш цікавим. Чи можете ви опублікувати тут якісь умови бонусу, чи було це десь видно?

У будь-якому разі, якщо виникне подібна проблема, я рекомендую подати скаргу тут:https://casino.guru/complaints/all

Наша команда спробує вам допомогти, і ми подивимося, до чого це приведе. Ви спробуєте?

Автоматичний переклад.
1 2 34

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого