ФорумКазиноVavada Casino - загальне обговорення

Vavada Casino - загальне обговорення

2 р. тому від nirvanprt
|
10782 переглядів 73 відповідей |
|
1 2...4
Додати публікацію
2 р. тому
Тут ви можете обговорити Vavada Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
2 р. тому

Як я можу відіграти свій бонус

Автоматичний переклад.
nirvanprt
2 р. тому

Привіт, це сильно залежить від кількох факторів, наприклад, чи є якісь бонуси, які зараз доступні вам, який це тип бонусу та які умови та умови застосовуються. (Про всяк випадок я хотів би зазначити, що ми насправді не казино).

Ви можете вставити бонусний код або назву бонусу?

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Перейти к рекомендуемым казино

2 р. тому

погане казино .по-перше, підтримка жахлива, ви відкриваєте чат і за годину вони пишуть лише 2 коментарі .shady , ховаючись за чатом .це ще одне шахрайське казино, що полює на вразливих людей із обмежених країн. шкода, що ці казино не підкоряються своїм власні правила .Нідерланди обмежені щодо печатки та умов .але знову ж таки вони укладають умови контракту про вашу власну відповідальність за підписання .**ми не обробляємо депозити та зняття коштів, якщо ви з країни з обмеженнями ** так, звичайно .* ми також є ліцензованим казино * були ?в Росії .Кюрасао не мають ліцензії на азартні ігри, і якщо воно менш коштує, ніж туалетний папір .**ми чесне казино**якби ви були чесними, ви б взяли на себе відповідальність і захистили гравців від заборонених країн .тримайте подалі від шахрайства свої гроші та вимагайте чесних ігор .Ми всі знаємо, що казино змінюють результати RNG для шахрайських гравців із обмежених країн, тому що вони не мають права включати .700 євро немає прибутку в 10 євро навіть не грати, тільки беручи .я багаторівневий від слуху кожен а ігри справедливі .Реальність інша, це шахрайство .казино та провайдери покривають один одного .ні, я не маю відповідальності за реєстрацію .це ваша вина, що блокуєте країни з обмеженим доступом замість умов суперечності, щоб заплутати гравців .тримайтеся подалі від це казино .ще один жадібний оператор heyena .справді холодні злі люди .у них є номер телефону на сайті, але він не існує .вони просто хочуть, щоб сайт виглядав законним .у кого є слоти в телеграмі? обертатися протягом 10 секунд .Я також можу відкрити бізнес за безкоштовні гроші і стверджувати, що мої ігри є чесними, але гравцеві не пощастило .Який сором .Тепер я буду блокувати кожне казино по всьому світу .Я закінчив і багаторівневу втрату своїх грошей у цій огидній шахрайстві .жодні ігри не є чесними .гравець має лише 10% шансів виграти .казино не чесні, вони лише брешуть.вони зловживають терміном удача .це не має нічого спільного з удачею .випадково я повинен мати можливість виграти 30 днів поспіль це не відбувається онлайн один раз wi n і 10 програють .пощастить, мій ##граючи кожен оберт 11 з сусідами зі 100 євро, м'яч збожеволіє і повторює 10 разів. я міняю ставку і ставлю лише 5 євро на 11 з сусідами, м'яч прямує до 11 і так сильно засмоктується в лузу. я повторюю свою ставку на 100 євро, що м'яч знову піде навпроти, і повторюю там .це шахрайство .немає щастя, це шахрайство. Якщо ви з країни з обмеженим доступом, візьміть свої гроші, я переконаюся, що це казино буде заблоковано в Європі. Ви побачите, що я не розумію високий рейтинг на цьому сайті. Я б поставив йому сумнівну репутацію

всі платежі в європу заблоковані лише криптовалютою. Я закрив мій обліковий запис у coinbase, що коштує 5000 євро за 2 тижні, а всі платежі на кюрасао .всі постачальники платежів обмежили свої платежі до Кюрасао, то чому це казино все ще намагається скористатися перевагами обмежених країн. .

хтось знає, чи можна стягнути кошти з криптовалюти. Я б зробив це негайно. Ці казино є шахрайством.

Змінено автором 2 р. тому
Автоматичний переклад.
Anonymized487
2 р. тому

Привіт.

Мені шкода, що ви отримали такий досвід у казино з хорошим рейтингом.

Чи можу я задати вам кілька запитань, будь ласка?

Чому ви грали там і навіть депонували, якщо знали, що ваша країна обмежена, будь ласка?

Цю інформацію можна побачити тут:

file

Якби ви знали це заздалегідь, я б сказав, що ви самі пішли на непотрібний ризик.

Крім того, я хочу зазначити, що Vavada Casino працює за ліцензією Кюрасао, і це було підтверджено:

file

Так, ми можемо обговорювати його гідність, я бачу вашу думку тут. Давайте дочекаємося нашої команди з розгляду скарг із більш детальною інформацією.





Автоматичний переклад.
1 рік тому

Бонус у 100 безкоштовних раундів в Razor Shark не працює, я намагаюся активувати його більше тижня і він не працює, в чаті лише говорять, що виправляють, але нічого не змінюється. file

Автоматичний переклад.
menezesmyllena51
1 рік тому

Привіт,

Дякуємо за вашу інформацію. Будемо сподіватися, що незабаром вони це виправлять. Чесно кажучи, це проблема на стороні казино.

Я перевірю. 👍

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Так, я розумію, що це проблема з боку казино, я просто попереджав, що це не працює, тому що тут на сайті є бонусне посилання, ніби воно функціональне. Виправлено цього тижня. Спасибі за слухання.

Автоматичний переклад.
menezesmyllena51
1 рік тому

Чудово,

ми цінуємо ваше оновлення.

У будь-якому випадку, ви вже спробували бонус? 🙂 Що ви про це думаєте?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

доброго дня, вчора я зробив депозит на 12 євро за допомогою ефіріуму через binance, я не помітив, що мінімальна сума була 100 євро, і я зробив звичайний депозит, після того, як я це побачив, я спілкувався з чатом, вони направляли мене, поки не сказали мені сказали, що гроші були втрачені всередині binance, вони сказали мені, що вони були надіслані на гаманець зазвичай, тому вони пішли в свою кишеню.. Я справді не знаю, що сказати, якщо вони не погодяться дати вам 12 євро з ваших тому що ви просто зробили помилку, і найсмішніше те, що я сказав їм також повідомити про комісію, якщо вона є, а вони все одно не прийняли. Мені дуже шкода, тому що мені дуже сподобався цей сайт, але тепер я вагаюся знову довіряти йому!

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
manolis777
1 рік тому

Привіт,

Я не до кінця розумію, що сталося. Цей депозит не надійшов до казино, і його, ймовірно, повернули на binance, чи не так? Ви вже бачите повернуту суму?

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Доброго вечора, вибачте за мою погану англійську, звичайно, казино також дізналося, але в повідомленнях, якими ми обмінювалися, сказано, що гроші були втрачені не лише за посиланням для переказу, але й у binance, і мені сказали, що вони нормально пішов за адресою, яку я ввів у казино. дуже тобі дякую

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
manolis777
1 рік тому

Доброго ранку,

Я вважаю, що настав час запитати постачальника платежів (електронний гаманець), який ви використовували для депозиту, про цю транзакцію, а потім надати казино цю заяву.

Якщо я правильно розумію, казино каже, що ваш депозит втрачено, але ви бачите, що номер гаманця правильний і депозит зроблено, чи не так?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

спочатку я спілкувався з казино, коли вони сказали мені, що гроші були втрачені на місці, вони спілкувалися з електронним гаманцем, і вони сказали мені, коли побачили відповідне посилання з інформацією про транзакцію, що це було здійснено зазвичай за адресою, яку я вказав які я скопіював із казино. однак казино каже, що транзакцію було втрачено, і я сказав їм усім, чи є якась комісія, щоб зберегти її та дати мені менше грошей, оскільки помилка була виключно моєю, та сама відповідь, ми нічого не можемо зробити, гроші пішли в чорну діру.

Автоматичний переклад.
manolis777
1 рік тому

Привіт,

Мені важко повірити, що це нібито кінець. Я розумію, що ви відправили меншу суму, ніж дозволено для депозиту, але я думаю, що це не привід говорити, що вона пішла в якусь чорну діру. Дозвольте мені запропонувати вам подати скаргу тут, на нашому сайті, якщо ви отримаєте відповідь від представника електронного гаманця про те, що переказ виконано нормально, я вважаю, що це питання потребує додаткових роз’яснень, бажано з боку казино.

Що ти думаєш про це? Без тиску, просто прийміть рішення.

Автоматичний переклад.
manolis777
1 рік тому

Привіт,

як справи 🙂 проблему вирішено?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я зареєструвався на vavada, відвідав казино і був вражений різноманітністю та простотою використання. Але, як я зазвичай роблю, я вношу мінімальну суму, щоб відвідати будинок. З першим депозитом все пройшло добре, з другим також, але коли я вирішив зробити ставку на реал з більшим значенням, мене неприємно сюрпризували збої в процесі депозиту. Я зв’язався з чатом, і це було дуже швидко, але вони не вирішили проблему, і вони порадили мені спробувати інші способи депозиту, крім піксу. тому я перейшов до гаманця та спробував ще 3 електронні гаманці, але відповідь була така ж [ваша валюта не підтримується]. Я знову зайшов у чат, але відповідь була така ж, як і попередні. це є. Я зроблю все можливе, щоб вирішити проблему, якщо захочу грати. яка користь від надшвидкого чату 7/24, якщо вони не вирішують проблему в центрі казино. Тут, у Бразилії, ми маємо пристрій, який забезпечує надшвидкі та безпечні платежі без жодних комісій. Цей метод не вавада, але чомусь він перестав працювати. Це прикро і сумно, тому що агент з цього боку залишається з блохою за вухом через ці випадки. Я щиро сподіваюся, що вони виправлять цей безлад


Автоматичний переклад.
Ismenio
1 рік тому

Привіт,

Дуже дякую за цей досвід, я повинен сказати, що я вважаю дуже цікавим те, що ці проблеми виникали, лише якщо ви намагалися внести більші суми.

Від імені операторів чату було б чесно зазначити, що ця робота лежить в іншому місці, вони повинні направляти вас, якщо ви маєте проблеми з бонусами чи правилами, але вони, безперечно, не можуть вирішити проблеми оплати безпосередньо.

Якщо казино використовує платіжний сервіс третьої компанії, я боюся, що лише цей платіжний постачальник може вирішити проблему.

Сподіваюся, що скоро вирішать, робоча платіжна система є обов’язковою.

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Хочу ще раз висловити свою повагу та підтримку операторам. Питання депозитів Спочатку я пішов поговорити зі службою підтримки електронною поштою з усіма скріншотами екрану смартфона, відповідь, яку мені надіслала служба підтримки, була для мене, щоб я зв’язався з чатом, тому що служба підтримки не могла це вирішити. Мене дратував той факт, що я більше п'яти разів говорив з операторами по годинах і без жодного рішення. Я знаю, що в кожній країні є свої правила. Казино в Бразилії є відносно новим, і фінансові операції дуже прості та швидкі. Можливо, я не звик до інших методів, про які я не знаю. Але тепер я нормально роблю депозити та знімаю гроші після того, як вони змінили деякі функції в області Pix.

Автоматичний переклад.
1 2...4

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого