ФорумКазиноVavada Casino - загальне обговорення

Vavada Casino - загальне обговорення (Сторінка 3)

3 р. тому від nirvanprt
|
21513 переглядів 86 відповідей |
|
12 3 45
penicp2021
1 рік тому

це стандартна пастка для шахрайських казино. коли у вас активований бонус, вони зараховують усі ваші виграшні ставки на бонусний рахунок, тому через деякий час гри всі ваші гроші перетворюються на «бонус». навіть якщо ви граєте в гру з 0% внеску в бонусну ставку. головний вітальний бонус не входить до умов і умов, тому не знаю, як гравці можуть «дізнатися» про ці умови бонусу. якщо ви скасуєте бонус, ви втрачаєте все. абсурд і обман. не знаю, чому це сміття на першому місці списку.

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
Matej
1 рік тому

Матей,

На жаль, ви проігнорували моє прохання належним чином позначити мій випадок. Або я пропустив ваше пояснення, чому ви не збираєтеся цього робити. Ви були упереджені з самого початку і діяли як адвокат Вавади, і досі це робите. Справу було вирішено за участю третьої сторони, і казино сплатило понад 1000 доларів США як судові витрати. Тож це не була «добра воля» і не «мирне» рішення.

Я прошу вас правильно позначити вирішення моєї справи «помаранчевим» кольором і вказати «розголос допомогло», як ви це робите для подібних рішень, щоб попередити інших гравців.

Не будьте упередженими та невігласами!

Автоматичний переклад.
ladygaga
1 рік тому

Шановна ледігага.

Ось що я знайшов у загальних умовах казино:

10. БОНУСНІ ГРОШІ
10.1. На vavada.com 100% бонус на перший депозит доступний на постійній основі для всіх нових гравців. Бонус за перший депозит застосовується лише до першого депозиту гравця; дорівнює 100% від суми першого внеску. Бонусні грошові винагороди еквівалентні реальним грошам, які користувач отримує від казино безкоштовно та безоплатно. Грошові бонуси використовуються лише всередині казино та можуть бути виведені після виконання вимог щодо ставок x35. Відіграти бонус можна тільки в ігрових автоматах, використання бонусних коштів в інших іграх призведе до скасування коштів на рахунку гравця. Крім того, у разі запиту на зняття коштів будь-який незатребуваний бонус на перший депозит анулюється.
10.2. Ви можете в будь-який час скористатися інтерфейсом самообслуговування в профілі гравця, щоб активувати або відмовитися від бонусу.
10.2.1. Коли ви активуєте бонус:
Сума бонусу додається до вашого бонусного балансу та зберігається окремо від балансу готівки.
Коли ви робите ставку, вона вираховується з вашого балансу готівки. У випадку, якщо на вашому касовому балансі недостатньо коштів, ставка вираховується з вашого бонусного балансу.
Усі виграші зараховуються на ваш бонусний баланс і не можуть бути зняті, доки не будуть виконані вимоги щодо ставок бонусу. Сам бонус також не можна зняти, доки не буде виконано вимогу щодо ставок на бонус.
Коли вимоги щодо ставок виконуються, сума коштів на вашому бонусному балансі, пов’язана з активним бонусом, переноситься на ваш грошовий баланс і може бути знята в будь-який час.
Незатребувані бонуси не накладають обмежень на зняття коштів з реального (готівкового) рахунку. Однак, якщо кошти вилучаються, усі активні бонуси на бонусному рахунку, для яких не було виконано вимоги щодо ставок, втрачаються (анульуються).
10.2.2. Ви можете будь-коли скасувати бонус. Коли бонус скасовується, кошти на цьому рахунку втрачаються (анульуються).
10.3. У випадках, коли виграш формується за рахунок грошових бонусів ставок, розмір виплати виграшу не повинен перевищувати 10-кратного розміру нарахованого бонусу.
Автоматичний переклад.
ladygaga
1 рік тому

Я вже пояснював вам, чому ми не можемо закрити справу зі статусом "Публікація допомогла". Однак я поясню це ще раз: коли ми розслідували вашу справу, ми виявили, що ви грали з бонусом, призначеним для слотів на BJ. У результаті ви отримали перевагу, і тому ми вирішили підтримати казино.


Також зверніть увагу на це:


приватний коментар від Брайана (він же Casinomeister):


«Я щойно перевірив, і, можливо, ви нас неправильно зрозуміли. Таке рішення прийняло не казино, а постачальник програмного забезпечення. Тож у будь-якому разі ви матимете претензії до них, а не до казино. Керівництво казино просто підтримало рішення постачальника програмного забезпечення. Тож у будь-якому випадку ви повинні вирішити свою проблему з ними».


Розглянемо ситуацію з точки зору казино:


Якщо гравець подав претензію, але ваш відділ безпеки, постачальник ігор і посередник підтвердять, що ви праві, а гравець порушив правила, ви все одно будете платити?


Коли казино вірить, що діє правильно, і навіть ми в це віримо, ви не можете звинувачувати їх у цьому. Класифікація публічності корисна у випадках, коли казино діяло неправильно. Швидше за все, вони знали про це, і лише після оприлюднення справи казино вирішило зрештою заплатити. У цих випадках ми на боці гравця з самого початку, оскільки очевидно, що казино зробило щось не так.


Будь ласка, не зрозумійте мене неправильно. Я дуже радий, що ви виграли справу. Багато справ не чорно-білі, і мене все ще дуже цікавить, що переконало суд і казино врешті-решт заплатити вам. Коли ми підрахували (над цією справою працював не тільки я), справа для нас була зрозуміла. Тому я хотів би знати, що ми пропустили або що було не так.

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

одно из топовых казино. скоро промики на новый год. ждём)

10 міс. тому

На сайті vavada в опції гаманець є опція перекладу, хто знає для чого?

Автоматичний переклад.
Deiv8504
10 міс. тому

Хороший день

Дійсно, така функція є. Але перекази доступні лише з партнерського облікового запису.

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Гей, вибачте, але не могли б ви конкретніше сказати, про якого партнера ви говорите?

Автоматичний переклад.
Deiv8504
10 міс. тому

Будь ласка, скористайтеся кнопкою відповіді, щоб переконатися, що одержувач отримає сповіщення. Ця проста дія збільшує ймовірність відповіді 🙂

Змінено автором 10 міс. тому
Автоматичний переклад.
Deiv8504
10 міс. тому

Привіт!

Гравці не можуть здійснювати трансфери. Ця функція доступна лише нашим партнерам, з якими ми співпрацюємо.

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Привіт, що, якщо служба підтримки в прямому ефірі помилиться, і через це я втрачу всі виграні гроші (це сталося зі мною на vavada). Будь ласка, допоможи мені

Автоматичний переклад.
joco5758
9 міс. тому

Привіт, чи не могли б ви описати, яку помилку зробив чат у прямому ефірі, через яку ви втратили гроші?

Це, звичайно, буде корисно, щоб ми знали, як вам допомогти.

Автоматичний переклад.
IvoR
9 міс. тому

Привіт і дякую за ваш пост. Ви зверталися до служби підтримки з цього приводу? Насправді вони повинні бути в змозі пояснити це вам. Однією з причин, яка мені зараз спадає на думку, може бути те, що вони переповнені кількістю вилучень. Це, звичайно, лише гіпотетика, і, як я вже сказав, служба підтримки знайде для вас відповіді. Не могли б ви спробувати зв'язатися з ними, що ви скажете?

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

На жаль, вони більше не обслуговують Туреччину. 😕


Автоматичний переклад.
Hope.Sky
8 міс. тому

Гей, згідно з нашим веб-сайтом, я все ще бачу, що казино приймає гравців з Туреччини. Як ви дізналися, що це вже не так? Ви знайшли це десь у Положеннях та Умовах чи запитали в казино?

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Я вніс 5 днів тому 27 євро в казино Vavada, і досі їх немає на моєму рахунку в казино. Кожен день писав в службу підтримки, вони тільки перевіряли і чекали відповіді від системи. Сьогодні я знову спробував зв’язатися з ними, але вони заблокували мій доступ до казино. Не робіть депозит у VAVADA, тому що вони вас обкрадуть і нічого не повернуть. Шахраї та злочинці. Внесення депозиту відбувається через якусь клініку Slimfit в Лондоні. Висновки робіть самі

Автоматичний переклад.
dankolevbg
8 міс. тому

Сподіваємося, незабаром представник казино знову буде активним у цій темі.

Чесно кажучи, я переконаний, що нам усім знадобиться додаткове пояснення. Важко здогадатися, чому ваш акаунт раптово заблокували. Ви справді впевнені, що досі нічого не було з казино?


Автоматичний переклад.
Jaro
8 міс. тому

привіт! Дякую тобі. Тиждень не міг увійти, просто написано заборонена зона. Здається, зараз я бачу, що він знову відкритий, але я не можу продовжувати за цих умов, тому що раптом мою країну можуть заборонити, і весь мій баланс може зникнути. Я вже не довіряю цьому, вони повинні були принаймні повідомити мене електронною поштою. Кілька днів я грав в інших казино, і тепер закінчив з Vavada. Це гарне казино, але це дуже неправильно, що вони вводять обмеження країни без попередження. Дякую





Автоматичний переклад.
Hope.Sky
8 міс. тому

Привіт. Я цілком розумію ваше рішення, і завжди добре бути обережним. Крім того, найкраще, на мою думку, завжди звертатися до служби підтримки клієнтів і зберігати електронні листи чи навіть знімки екрана разом із розмовами. Про всяк випадок, він вам колись знадобиться, як доказ, скажімо 😉. Також корисно час від часу перевіряти умови казино, щоб запобігти будь-яким проблемам у майбутньому. Тож чи підтвердила вам підтримка, що ваша країна зараз обмежена? 🤔

Автоматичний переклад.
Romi
8 міс. тому

Дякую вам сер! Я не питав їх, я все одно не мав доступу до сайту, і він став доступним кілька днів тому, але я не думав, що це того варте, я знайду інше місце.


Автоматичний переклад.
12 3 45

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого