ФорумКазиноTwin Casino - загальне обговорення

Twin Casino - загальне обговорення (Сторінка 5)

3 р. тому від dutchg59
|
13091 переглядів 112 відповідей |
|
1...4 5 6
Додати публікацію
Radka
1 місяць тому

Привіт люба Радко


Отже, що ви намагаєтеся нам пояснити? Що не дотримуються умови, встановлені самим казино, з якими ми як гравці погодилися, заявивши, що воно виплачує протягом 1-3 днів? З вашої точки зору, це нормально і чи не повинно вплинути на його рейтинг? Якщо казино платить, коли забажає, не повідомляючи вам причини затримки, щоб ви могли вирішити це чи надати документи, які можуть допомогти, чи це також не зараховується до його рейтингу? Це неправильно, що перевірка не враховується в рейтингу!

Якщо казино намагається створити бюрократичні перешкоди під час процесу перевірки, щоб скористатися часом і змусити вас розчаруватися настільки, щоб припинити вимагати свої гроші, чи не слід це включити в його рейтинг?

Чому, коли ви вже надіслали чотири документи (які вони запитували), у яких чітко зазначено та підтверджено вашу адресу проживання, вони запитують реєстрацію вашого автомобіля, на якому, як ми всі знаємо, є дата покупки, і кажуть, що це потрібно пізніші? Що ви хочете від нас як гравців? Продати нашу машину та купити нову, щоб мати право власності на недавню покупку? Бо й цього їм було замало.

У мене склалося враження, що ви помиляєтеся — це лише моя особиста думка — і що швидка перевірка та швидкі варіанти виведення коштів є факторами, які позитивно впливають на репутацію казино.


Оскільки відгуки користувачів не перевірені, дозвольте мені мати сумніви щодо написаного. Що стосується скарг, то я знаю, що людям потрібно надіслати вам інформацію, і ви знаєте, зареєстрований хтось чи ні, і вони мають більшу цінність.


Щодо незвичайності, про яку ви заявили, якщо вони знайшли щось «незвичайне», вони повинні повідомити гравця про затримку про проведення розслідування.

Змінено автором 1 місяць тому
Автоматичний переклад.
Xela
1 місяць тому

Привет) У меня точно такая же проблема как у тебя, сначала мои документы приняли и написали что я прошла все проверки. Поставила на вывод, через сутки мне отменили и сказали ждать 30 дней

1 місяць тому

Привіт люба Радко


Отже, що ви намагаєтеся нам пояснити? Що не дотримуються умови, встановлені самим казино, з якими ми як гравці погодилися, заявивши, що воно виплачує протягом 1-3 днів? З вашої точки зору, це нормально і чи не повинно вплинути на його рейтинг? Якщо казино платить, коли забажає, не повідомляючи вам причини затримки, щоб ви могли вирішити це чи надати документи, які можуть допомогти, чи це також не зараховується до його рейтингу? Це неправильно, що перевірка не враховується в рейтингу!

Якщо казино намагається створити бюрократичні перешкоди під час процесу перевірки, щоб скористатися часом і змусити вас розчаруватися настільки, щоб припинити вимагати свої гроші, чи не слід це включити в його рейтинг?

Чому, коли ви вже надіслали чотири документи (які вони запитували), у яких чітко зазначено та підтверджено вашу адресу проживання, вони запитують реєстрацію вашого автомобіля, на якому, як ми всі знаємо, є дата покупки, і кажуть, що це потрібно пізніші? Що ви хочете від нас як гравців? Продати нашу машину та купити нову, щоб мати право власності на недавню покупку? Бо й цього їм було замало.

У мене склалося враження, що ви помиляєтеся — це лише моя особиста думка — і що швидка перевірка та швидкі варіанти виведення коштів є факторами, які позитивно впливають на репутацію казино.


Оскільки відгуки користувачів не перевірені, дозвольте мені мати сумніви щодо написаного. Що стосується скарг, то я знаю, що людям потрібно надіслати вам інформацію, і ви знаєте, зареєстрований хтось чи ні, і вони мають більшу цінність.


Щодо незвичайності, про яку ви заявили, якщо вони знайшли щось «незвичайне», вони повинні повідомити гравця про затримку про проведення розслідування.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Гадаю, я б пояснив це так. Якби це врахували в рейтингу, це було б не об'єктивно. Кожне казино має різну процедуру перевірки. Хтось перевіряється за кілька днів, хтось за день, хтось за кілька тижнів. Однак це не завжди винен казино, але також гравці іноді не надають належних документів або формату тощо. Тоді було б несправедливо, якщо б рейтинг був знижений, наприклад, тому що це займає багато часу, і це не взагалі помилка казино.

Крім того, є ті, які займають невиправдано багато часу і, наприклад, запитують документи по одному та щотижня. Іноді буває так, що вони відхиляють документ і не пояснюють чому, і гравець намагається зробити все, щоб це було правильно. Тож це було б не те саме, якщо ви розумієте, що я написав. Я не хочу захищати це казино, і я думаю, що це триває досить довго. Але, як сказала Радка, можливо, вони щось потрапили у вашу перевірку, що продовжило її.

Ось що я б сказав.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Привет) У меня точно такая же проблема как у тебя, сначала мои документы приняли и написали что я прошла все проверки. Поставила на вывод, через сутки мне отменили и сказали ждать 30 дней

1 місяць тому

Хм, мені дивно, коли це трапляється з кількома гравцями. Більше нічого не сказали, крім того, що це може зайняти місяць? Цього точно було б недостатньо для мене, і я хотів би знати більше.

У всякому разі, схоже, поки що доведеться почекати, якщо команда щось не з’ясує.

Це, мабуть, найрозумніше.

Автоматичний переклад.
Jaro
1 місяць тому

Привіт Яро,

Ви бачили, що я намагався вам пояснити? У Dana221 точно така ж проблема. Ви думаєте, що це збіг? Можливо, щось пішло не так і з її перевіркою? Такий збіг обставин? Я сподіваюся, що це так.


Того, що вони мені сказали, теж було недостатньо, і я надсилав документи та спілкувався з ними понад 15 разів, і вони не надали мені жодних пояснень чи пояснень, а також не попросили надати додаткові документи, оскільки те, що я надіслав, було неправильним. Отже, ви вважаєте, що казино, яке просто викидає відповідь на кшталт «Мені потрібно 30 днів, щоб переглянути документи», не кажучи нічого іншого, заслуговує на хорошу оцінку для процесу KYC? Останній день терміну, який мені дали, 26 серпня, через 5 днів. Ви хочете сказати, що їм потрібно рівно 30 днів на розгляд документів? Навіть не 20, а 30. Чи є в цифрі 30 щось магічне? Або десь в їхніх умовах написано, що через 30 днів рахунок закривається, і вони просто чекають, поки ці 30 днів пройдуть? Тому що на даний момент я чекаю від них чого завгодно.

Обслуговування клієнтів абсолютно марне. Вони не мають зв'язку з відділами перевірки; вони просто там, щоб повторити той самий сценарій, і навіть вони визнають, що не мають інформації. І ви хочете сказати нам, що було б несправедливо включати оцінку за затримки чи некомпетентну живу підтримку? Звичайно, це справедливо. Протягом багатьох років я проводив численні перевірки KYC у багатьох компаніях, і ніколи не стикався з такою послугою та подібною ситуацією, і вони також запитували менше документів. Не може бути так, щоб Twin була єдиною «серйозною» компанією, а я роками грав з компаніями-любителями, які є гігантами ринку.


Отже, шановний Джаро, як ти пропонуєш відобразити це випробування в рейтингу казино? Тому що це однозначно потрібно відобразити, і це питання не тільки до відділу скарг.


Дякуємо за ваш час

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Хм, мені дивно, коли це трапляється з кількома гравцями. Більше нічого не сказали, крім того, що це може зайняти місяць? Цього точно було б недостатньо для мене, і я хотів би знати більше.

У всякому разі, схоже, поки що доведеться почекати, якщо команда щось не з’ясує.

Це, мабуть, найрозумніше.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

У мене свіжі новини про ситуацію з Twin Casino. Вони відповіли на тему моєї скарги, стверджуючи, що надіслали мені електронний лист і що я заповнив форму для планування відеодзвінка з ними, вказавши день і час.


Було б добре, якби Мірка зараз зробила для них власний KYC і попросила, щоб вони надіслали їй невідредагований друкований екран на весь екран, де б відображався електронний лист, який вони нібито надіслали мені, і заповнена форма, яку я нібито надіслав назад. Можливо, тоді я дізнаюся, як і коли ми маємо спілкуватися, тому що вони мені нічого не надсилали, і те, що вони стверджують, абсолютно неправда. І вони не просто сказали, що надіслали мені форму для заповнення, але й те, що я її заповнив і також надіслав їм. Ха-ха-ха, це абсолютно смішно.


Я намагався зв’язатися з ними майже 20 днів, оскільки вони заблокували мої зняття, і я не можу отримати доступ до своїх 500 євро. Невже вони справді думають, що я не буду щодня перевіряти свою електронну скриньку, спам/сміття?!


І тепер, з цією безглуздою поведінкою та їхньою брехнею, ви не хочете, щоб їхній рейтинг постраждав, тому що це було б несправедливо?

Змінено автором 1 місяць тому
Автоматичний переклад.
Xela
1 місяць тому

Получается мне тоже через 30 дней ждать звонок?)

1 місяць тому

Получается мне тоже через 30 дней ждать звонок?)

1 місяць тому

Я справді вже не знаю, чого від них чекати. Вони навіть надіслали повідомлення, в якому стверджували, що вони надіслали мені електронний лист і що я відповів із датою та часом відеодзвінка, хоча я нічого не отримав і нічого не заповнив.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Привіт Яро,

Ви бачили, що я намагався вам пояснити? У Dana221 точно така ж проблема. Ви думаєте, що це збіг? Можливо, щось пішло не так і з її перевіркою? Такий збіг обставин? Я сподіваюся, що це так.


Того, що вони мені сказали, теж було недостатньо, і я надсилав документи та спілкувався з ними понад 15 разів, і вони не надали мені жодних пояснень чи пояснень, а також не попросили надати додаткові документи, оскільки те, що я надіслав, було неправильним. Отже, ви вважаєте, що казино, яке просто викидає відповідь на кшталт «Мені потрібно 30 днів, щоб переглянути документи», не кажучи нічого іншого, заслуговує на хорошу оцінку для процесу KYC? Останній день терміну, який мені дали, 26 серпня, через 5 днів. Ви хочете сказати, що їм потрібно рівно 30 днів на розгляд документів? Навіть не 20, а 30. Чи є в цифрі 30 щось магічне? Або десь в їхніх умовах написано, що через 30 днів рахунок закривається, і вони просто чекають, поки ці 30 днів пройдуть? Тому що на даний момент я чекаю від них чого завгодно.

Обслуговування клієнтів абсолютно марне. Вони не мають зв'язку з відділами перевірки; вони просто там, щоб повторити той самий сценарій, і навіть вони визнають, що не мають інформації. І ви хочете сказати нам, що було б несправедливо включати оцінку за затримки чи некомпетентну живу підтримку? Звичайно, це справедливо. Протягом багатьох років я проводив численні перевірки KYC у багатьох компаніях, і ніколи не стикався з такою послугою та подібною ситуацією, і вони також запитували менше документів. Не може бути так, щоб Twin була єдиною «серйозною» компанією, а я роками грав з компаніями-любителями, які є гігантами ринку.


Отже, шановний Джаро, як ти пропонуєш відобразити це випробування в рейтингу казино? Тому що це однозначно потрібно відобразити, і це питання не тільки до відділу скарг.


Дякуємо за ваш час

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Я цілком розумію, чому ви так вважаєте, і я також не вважаю нормальним, щоб казино перевіряло документи протягом 30 днів, якщо це була звичайна перевірка, і вони не знайшли нічого, що могло б викликати підозру.

Однак я все одно буду вважати, що це не може відображати індекс безпеки, і я думаю, що я пояснив це у своїй попередній відповіді. Кожен гравець може мати різний досвід, і я не кажу, що ваш поганий буде менш цінним. Тим не менш, подумайте про випадок, що після такої тривалої та неприємної перевірки вас та іншого гравця, наприклад, ще два гравці прийдуть через тиждень і скажуть, що перевірка була успішно проведена за один день і що вони не мають того самого досвід як ти. Тоді інший гравець приходив наступного тижня і казав, що у них проблеми з перевіркою. Чи повинен індекс безпеки все ще працювати на основі цього? Крім того, є багато гравців, які не приходять, щоб сказати, що це було швидко і казино чудове, але багато гравців приходять лише тоді, коли є проблема. Що, я б сказав, було б несправедливим і в цьому випадку. Це не означає, як я вже згадував, що я вважаю нормальним, коли перевірка займає стільки часу, взагалі, і я сам був би розчарований.

Крім того, з вашої скарги я побачив, що завтра вам мають подзвонити для перевірки. Тож я б сказав, що це головним чином тому, що вони могли щось упустити й хотіли це перевірити. Тож якщо ви його успішно пройдете, я вважаю, що це не викличе більше труднощів.

Будь ласка, дайте мені знати, як справи.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

У мене свіжі новини про ситуацію з Twin Casino. Вони відповіли на тему моєї скарги, стверджуючи, що надіслали мені електронний лист і що я заповнив форму для планування відеодзвінка з ними, вказавши день і час.


Було б добре, якби Мірка зараз зробила для них власний KYC і попросила, щоб вони надіслали їй невідредагований друкований екран на весь екран, де б відображався електронний лист, який вони нібито надіслали мені, і заповнена форма, яку я нібито надіслав назад. Можливо, тоді я дізнаюся, як і коли ми маємо спілкуватися, тому що вони мені нічого не надсилали, і те, що вони стверджують, абсолютно неправда. І вони не просто сказали, що надіслали мені форму для заповнення, але й те, що я її заповнив і також надіслав їм. Ха-ха-ха, це абсолютно смішно.


Я намагався зв’язатися з ними майже 20 днів, оскільки вони заблокували мої зняття, і я не можу отримати доступ до своїх 500 євро. Невже вони справді думають, що я не буду щодня перевіряти свою електронну скриньку, спам/сміття?!


І тепер, з цією безглуздою поведінкою та їхньою брехнею, ви не хочете, щоб їхній рейтинг постраждав, тому що це було б несправедливо?

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

У цьому випадку я б просто написав їм, коли і коли потрібно дзвонити і на якій платформі, якщо вони вам не відпишуть або щось в цьому роді, то Мірка буде розбиратися далі. Я адмін на форумі і не займаюся скаргами, тому вона вирішить, що буде далі. Якщо казино не вирішить скаргу, воно отримає чорні точки та його індекс безпеки буде змінено, не турбуйтеся про це.

Автоматичний переклад.
Jaro
1 місяць тому

Привіт Яро,


Так, у мене запланована перевірка на завтра, але я дізнався про це лише звідси. Вони не надсилали мені жодного електронного листа, як вони стверджують, і я ніколи не відповідав на жодну форму, тому що вони просто нічого не надсилали. Чому ти це не помічаєш?


Чи здається вам нормальним, що вони кажуть, що надіслали мені електронний лист і що я навіть відповів, хоча цього ніколи не сталося?


Крім того, так, прості перевірки можуть відбутися негайно, але наша проблема тут полягає в тому, що ви виграли та подали запит на зняття коштів. Не плутайте прості перевірки з бюрократією, яку вони створюють, коли справа доходить до виведення виграшів.


Чи справді ми повинні враховувати думки клієнтів, які просто зареєструвалися, пройшли перевірку та не мають виграшів для зняття? Проблема полягає у знятті коштів, а не просто в грі та програші, тому що це те, що відбувається з більшістю в казино, а не з переможцями.


Коли ви програєте, казино не дбають про перевірки — ми всі це знаємо. Ніхто ніколи не вимагав більше документів, тому що ви програєте. Поки ви програєте, ви їхній найкращий клієнт, і вони не будуть вас турбувати.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

У цьому випадку я б просто написав їм, коли і коли потрібно дзвонити і на якій платформі, якщо вони вам не відпишуть або щось в цьому роді, то Мірка буде розбиратися далі. Я адмін на форумі і не займаюся скаргами, тому вона вирішить, що буде далі. Якщо казино не вирішить скаргу, воно отримає чорні точки та його індекс безпеки буде змінено, не турбуйтеся про це.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Я щойно отримав від них повідомлення щодо відеодзвінка. Я буду тримати вас в курсі


Дякую Яро за ваш час


З повагою

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Я щойно отримав від них повідомлення щодо відеодзвінка. Я буду тримати вас в курсі


Дякую Яро за ваш час


З повагою

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Дивіться, чудово, тож я твердо вірю, що цей дзвінок для підтвердження буде успішним і ви зможете отримати свій виграш.

Мені цікаво подивитися, як це вийде. Не соромтеся повідомляти мені, що ви дізналися. 🙂

Автоматичний переклад.
Xela
1 місяць тому

привет, как прошел твой звонок? Что спрашивали?

Dana221
1 місяць тому

це пізніше вдень


я дам вам знати

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

У меня депозит был 11$ , а на балансе сейчас 14000$ , и мои документы сказали будут проверять 30 дней. Какой шанс что выведут?

Xela
1 місяць тому

Привет! Как прошел звонок? Что спрашивали

Dana221
1 місяць тому


1. Як отримати доступ до їхнього сайту?

2. Який браузер мені використовувати?

3. Який у мене браузер і модель телефону?

4. У які ігри я граю, в які турніри, чи граю я в казино чи спорт?

5. Якими були мої депозити та якими були мої зняття?

6. Я граю наживо чи перед грою?

7. Як я дізнався про їхній сайт?

Автоматичний переклад.
Xela
1 місяць тому

И тебе открыли вывод?

1 місяць тому

И тебе открыли вывод?

1 місяць тому

так, вони розблокували мені можливість вивести гроші

Автоматичний переклад.
1...4 5 6
Перейти на сторінкуіз 6 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого