ФорумКазиноSuperBoss Casino - загальне обговорення

SuperBoss Casino - загальне обговорення (Сторінка 6)

2 р. тому від Freudstein
|
24943 переглядів 139 відповідей |
|
1...5 6 7
Додати публікацію
nickandr
1 рік тому

Казино завжди можуть зв'язатися з провайдером. Я вже прочитав кілька звітів провайдерів, які підтверджують технічні збої в окремих раундах гри. У будь-якому разі, коли казино зв’язується з постачальником, весь процес зазвичай займає кілька тижнів, зазвичай більше місяця.

У будь-якому випадку, ви нагадали мені одну скаргу, коли казино також стверджувало, що були проблеми з іграми Wazdan, а постачальник стверджував, що все гаразд. Я вважаю, що результатом є те, що казино більше не надає ігор Wazdan. Ви можете переглянути скаргу . Це досить цікаве читання, і вирішення скарги зайняло кілька місяців!

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Ні, вони не знають, що вони повинні бути неупередженими та справедливими для обох розмірів, але чомусь щоразу, коли ви отримуєте відповідь, вони підтримують казино

Автоматичний переклад.
Yoshy2323
1 рік тому

У мене є своя думка 🙂: Чи може бути так, що гравці схильні дивитися на речі виключно зі свого боку, коли ми також беремо до уваги точку зору казино?

Пояснення найпоширеніших ситуацій або обмін досвідом – насправді справжня мета цього форуму. І це не має нічого спільного з «резервним копіюванням казино».


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Чи є гравці, які все ще чекають на зняття коштів, або гравці, які мали негативний досвід? Не знаю, чи варто використовувати це казино

Автоматичний переклад.
jwillow84
1 рік тому

Привіт, я думаю, що в цьому випадку було б безперечно корисно подивитися на відгуки користувачів , що пишуть гравці та який досвід у них був, а також можуть бути корисні скарги , де ви також матимете можливість побачити, що гравці вирішують.

Крім того, якщо ви переглянете цю тему, ви знайдете щось цікаве та знайдете досвід інших гравців.

Однак, звичайно, було б непогано, якби хтось інший міг дати вам кілька порад щодо того, у що вони грали, щоб ви могли дочекатися відповіді.

У будь-якому випадку, чим вас зацікавило це казино, коли ви хочете грати тут?

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Держитесь подальше от этого казино, все что пишут в отзывах другие люди случиться с вами. это казино максимально затягивает любые выйгрыши и блокирует аккаунты по фейковым причинами. почитайте отзывы тут и на других сайтах. 100% скам

aleks86
11 міс. тому

Привіт, у чому проблема цього казино? У вас також є затримка зняття чи що відбувається? Чи можете ви розповісти нам трохи більше, щоб ми могли спробувати вам допомогти, якщо можливо?

Що стосується відгуків, то я думаю, що вони приблизно 50 на 50, тому що казино має не тільки хороші, але й погані відгуки. Кожен гравець має різний досвід роботи в казино, і якщо він хороший, це не означає, що це має бути шахрайство.

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Коли хтось зробить відклик тут, він додасть негативні відгуки. Ви можете бачити, скільки людей там ошукали, але ви не хочете.

Автоматичний переклад.
aleks86
11 міс. тому

Ви коли-небудь чули, що люди схильні критикувати, а не хвалити хороші речі? Це те, що ми виявили, досліджуючи оцінки користувачів. Але це лише загальна думка...

Ви, з іншого боку, звучите так, ніби маєте ще багато чого сказати.

Я вважаю, що корисно ділитися своїм досвідом, і, крім того, якщо виникне якась проблема, ми навіть можемо вам допомогти.

Я б не сказав, що ми не хочемо бачити речі.

Ми просто вважаємо за краще досліджувати; обидва можуть бути досягнуті кожною функцією скарги. Тому, я б сказав, зараз настав час пояснити ситуацію більш детально. Ви можете це зробити, будь ласка?

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Найгірше казино, лол, супербос .. слід назвати супер шахрайством, лол

Автоматичний переклад.
Yoshy2323
11 міс. тому

Привіт, не могли б ви також сказати мені, чому ви маєте таку думку? У вас були проблеми в казино? Будь ласка, опишіть трохи більше, щоб інші гравці могли побачити, що сталося.

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

усі погані коментарі правдиві .казино — це жарт .депозити зараховуються на ваш рахунок протягом 7 днів .ви можете вносити 10 000 євро на день, але ви можете знімати лише 500 євро кожні 24 години. ця тактика переконайтеся, що інші гроші, що залишилися у вас, будуть зіграйте. Я виграв 1647 євро після подання документів, я зміг вивести 500 євро лише на день. Це було успішно прийнято. Того ж дня я зняв ще 500 євро на наступний день, і знову це було успішно прийнято та вилучено з баланс .на балансі залишилося 646 євро, тому пізно ввечері я грав, і раптом мій баланс повернувся до 1164 євро в грі .я все програв .я помітив у всіх цих казино, якщо ви починаєте грати в перший раз, коли виграєте і якщо ви спробуєте вивести кошти, ви більше не можете виграти 1 євро, вони виснажують ваш баланс. незалежно від того, у що ви граєте, ви програєте. казино стверджує, що я відповідав за те, що я зіграв свій баланс, я повинен почекати. для мене ще один темний злочинець казино з кримінальними термінами лише для того, щоб забрати ваші гроші. Я намагаюся подати на неї скаргу, але це не дозволяє мені чи є проблема? Я не розумію, який тут високий рейтинг, я маю на увазі казино, яке не хоче, щоб ви переводили свої виграші, тому що вони використовують якісь створені правила на свою користь, для мене це кримінальна діра і нічого більше. Кюрасао тепер має втрутитися та переконатися, що всі ці правила будуть видалені з сайтів. Це завдає величезної фінансової шкоди гравцям. stupidkyc і правила виведення грошей .це коштувало мені втрати в 9000 євро за 4 дні, тому що казино використовує ці правила, щоб гарантувати, що гравець не переведе свої виграші.

Змінено автором 10 міс. тому
Автоматичний переклад.
Anonymized487
10 міс. тому

Привіт, я вважаю, що після цього досвіду ви, ймовірно, більше не будете грати в цьому казино.

У будь-якому випадку, що стосується скарги, у чому була проблема? Скажіть, будь ласка, тому що все має працювати. Або ви можете прикріпити знімок екрана того, яку помилку ви отримали?

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Привіт, якщо я натискаю кнопку «Подати скаргу», але нічого не відбувається, тільки колір отримує даткер, більше нічого не відкривається.


Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Мене б спокусило це казино, але я бачу багато критики щодо зняття грошей. Ви все ще відчуваєте цю проблему?

Автоматичний переклад.
PlymouthFury1970
10 міс. тому

тримайтеся подалі від цього казино. у них є відповідальні ігрові інструменти, такі як ліміти та самовиключення, але всі вони виконуються протягом 72 годин. зняття коштів, які складають максимум 500 євро за 24 години, — це жарт. якщо ви зробите більше, це піде в чергу, але ви все ще можете грайте .якщо вам подобається грати в азартні ігри і ви не можете себе обмежити, ви тут облажані, і ви завжди будете програвати.я програв 1146 євро, я грав так, навіть половина була вилучена та підтверджена.вони не захищають ваші кошти, вони захищаючи себе. я закрив свій обліковий запис і ніколи не повернуся сюди. дурні умови шахрайства лише на користь казино.

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Моя особиста думка полягає в тому, що це чудове казино та команда обслуговування клієнтів, яка є дуже ефективною та доброзичливою до користувачів, але з коментарів, які я прочитав на цьому форумі, справді важко виграти, зрозуміло, що в ньому багато робити з hasar, але насправді це коштує, я граю протягом тривалого часу і я дуже задоволений тим, як це працює, але я дійсно виграю кожні 2 або 3 місяці, вони платять без проблем, але виграти щось коштує , окрім того, що це чудове казино, і я думаю, що єдине, що я пропоную для цього сайту, це можливість, яку користувач може виключити негайно, не чекаючи 2-3 або більше місяців. Я спробував багато казино, і більшість з них ця опція дуже корисна, КОЛИ В ГРАВЦЯ ВИНИКАЄ ПРОБЛЕМА. Один Ви можете заблокувати свій обліковий запис, але ви спілкуєтеся через чат, і він розблокований, я думаю, що це слід враховувати для казино з таким великим престижем і такою кількістю клієнтів. Нічого іншого, як рекомендувати це казино на 100% і просто сподіватися, що вони покращать або розглянуть пропозиції. Добрий день.

Автоматичний переклад.
alvaroapq2017
10 міс. тому

Привіт і дякую за вашу думку!

Щоб бути відвертим, ви хочете сказати, що вам довелося чекати пару місяців, щоб самовиключитися з цього казино, навіть якщо ви заявили про проблеми з азартними іграми? Крім того, чи можна було вам повторно відкрити цей обліковий запис, просто запитавши в чаті?

Я погоджуюся, що це справді важливе питання, тому я хочу правильно зрозуміти ваш досвід.

Заздалегідь спасибі.


Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Дійсно, мій друже, насправді я намагався закрити його багато разів, але мені дуже легко знову відкрити його. Я вважаю, що це чудовий момент поставити під сумнів цей чудовий сайт.

Автоматичний переклад.
alvaroapq2017
10 міс. тому

Чи можу я попросити вас офіційно подати скаргу на це казино? Скажу чесно, ми мало що можемо зробити, якщо скарга не готова підтримати вашу версію. Це свого роду процес розслідування і трохи зіткнення з тим, що ми знаходимо на цьому шляху.

Ви відчуваєте себе готовими до цього?

Цей посібник може дати вам певне уявлення про це 👈

Будь ласка, дайте мені знати, що ви думаєте.

Автоматичний переклад.
1...5 6 7
Перейти на сторінкуіз 7 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого