ГоловнаФорумКазиноSuperBoss Casino - загальне обговорення

SuperBoss Casino - загальне обговорення (Сторінка 6)

3 р. тому від Freudstein
|
26 949 переглядів 139 відповідей |
|
1...5 6 7
nickandr
1 рік тому

Казино завжди можуть зв'язатися з провайдером. Я вже прочитав кілька звітів провайдерів, які підтверджують технічні збої в окремих раундах гри. У будь-якому разі, коли казино зв’язується з постачальником, весь процес зазвичай займає кілька тижнів, зазвичай більше місяця.

У будь-якому випадку, ви нагадали мені одну скаргу, коли казино також стверджувало, що були проблеми з іграми Wazdan, а постачальник стверджував, що все гаразд. Я вважаю, що результатом є те, що казино більше не надає ігор Wazdan. Ви можете переглянути скаргу . Це досить цікаве читання, і вирішення скарги зайняло кілька місяців!

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Ні, вони не знають, що вони повинні бути неупередженими та справедливими для обох розмірів, але чомусь щоразу, коли ви отримуєте відповідь, вони підтримують казино

Автоматичний переклад.
Yoshy2323
1 рік тому

У мене є своя думка 🙂: Чи може бути так, що гравці схильні дивитися на речі виключно зі свого боку, коли ми також беремо до уваги точку зору казино?

Пояснення найпоширеніших ситуацій або обмін досвідом – насправді справжня мета цього форуму. І це не має нічого спільного з «резервним копіюванням казино».


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Чи є гравці, які все ще чекають на зняття коштів, або гравці, які мали негативний досвід? Не знаю, чи варто використовувати це казино

Автоматичний переклад.
jwillow84
1 рік тому

Привіт, я думаю, що в цьому випадку було б безперечно корисно подивитися на відгуки користувачів , що пишуть гравці та який досвід у них був, а також можуть бути корисні скарги , де ви також матимете можливість побачити, що гравці вирішують.

Крім того, якщо ви переглянете цю тему, ви знайдете щось цікаве та знайдете досвід інших гравців.

Однак, звичайно, було б непогано, якби хтось інший міг дати вам кілька порад щодо того, у що вони грали, щоб ви могли дочекатися відповіді.

У будь-якому випадку, чим вас зацікавило це казино, коли ви хочете грати тут?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Держитесь подальше от этого казино, все что пишут в отзывах другие люди случиться с вами. это казино максимально затягивает любые выйгрыши и блокирует аккаунты по фейковым причинами. почитайте отзывы тут и на других сайтах. 100% скам

aleks86
1 рік тому

Привіт, у чому проблема цього казино? У вас також є затримка зняття чи що відбувається? Чи можете ви розповісти нам трохи більше, щоб ми могли спробувати вам допомогти, якщо можливо?

Що стосується відгуків, то я думаю, що вони приблизно 50 на 50, тому що казино має не тільки хороші, але й погані відгуки. Кожен гравець має різний досвід роботи в казино, і якщо він хороший, це не означає, що це має бути шахрайство.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Коли хтось зробить відклик тут, він додасть негативні відгуки. Ви можете бачити, скільки людей там ошукали, але ви не хочете.

Автоматичний переклад.
aleks86
1 рік тому

Ви коли-небудь чули, що люди схильні критикувати, а не хвалити хороші речі? Це те, що ми виявили, досліджуючи оцінки користувачів. Але це лише загальна думка...

Ви, з іншого боку, звучите так, ніби маєте ще багато чого сказати.

Я вважаю, що корисно ділитися своїм досвідом, і, крім того, якщо виникне якась проблема, ми навіть можемо вам допомогти.

Я б не сказав, що ми не хочемо бачити речі.

Ми просто вважаємо за краще досліджувати; обидва можуть бути досягнуті кожною функцією скарги. Тому, я б сказав, зараз настав час пояснити ситуацію більш детально. Ви можете це зробити, будь ласка?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Найгірше казино, лол, супербос .. слід назвати супер шахрайством, лол

Автоматичний переклад.
Yoshy2323
1 рік тому

Привіт, не могли б ви також сказати мені, чому ви маєте таку думку? У вас були проблеми в казино? Будь ласка, опишіть трохи більше, щоб інші гравці могли побачити, що сталося.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

усі погані коментарі правдиві .казино — це жарт .депозити зараховуються на ваш рахунок протягом 7 днів .ви можете вносити 10 000 євро на день, але ви можете знімати лише 500 євро кожні 24 години. ця тактика переконайтеся, що інші гроші, що залишилися у вас, будуть зіграйте. Я виграв 1647 євро після подання документів, я зміг вивести 500 євро лише на день. Це було успішно прийнято. Того ж дня я зняв ще 500 євро на наступний день, і знову це було успішно прийнято та вилучено з баланс .на балансі залишилося 646 євро, тому пізно ввечері я грав, і раптом мій баланс повернувся до 1164 євро в грі .я все програв .я помітив у всіх цих казино, якщо ви починаєте грати в перший раз, коли виграєте і якщо ви спробуєте вивести кошти, ви більше не можете виграти 1 євро, вони виснажують ваш баланс. незалежно від того, у що ви граєте, ви програєте. казино стверджує, що я відповідав за те, що я зіграв свій баланс, я повинен почекати. для мене ще один темний злочинець казино з кримінальними термінами лише для того, щоб забрати ваші гроші. Я намагаюся подати на неї скаргу, але це не дозволяє мені чи є проблема? Я не розумію, який тут високий рейтинг, я маю на увазі казино, яке не хоче, щоб ви переводили свої виграші, тому що вони використовують якісь створені правила на свою користь, для мене це кримінальна діра і нічого більше. Кюрасао тепер має втрутитися та переконатися, що всі ці правила будуть видалені з сайтів. Це завдає величезної фінансової шкоди гравцям. stupidkyc і правила виведення грошей .це коштувало мені втрати в 9000 євро за 4 дні, тому що казино використовує ці правила, щоб гарантувати, що гравець не переведе свої виграші.

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
Anonymized487
1 рік тому

Привіт, я вважаю, що після цього досвіду ви, ймовірно, більше не будете грати в цьому казино.

У будь-якому випадку, що стосується скарги, у чому була проблема? Скажіть, будь ласка, тому що все має працювати. Або ви можете прикріпити знімок екрана того, яку помилку ви отримали?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт, якщо я натискаю кнопку «Подати скаргу», але нічого не відбувається, тільки колір отримує даткер, більше нічого не відкривається.


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Мене б спокусило це казино, але я бачу багато критики щодо зняття грошей. Ви все ще відчуваєте цю проблему?

Автоматичний переклад.
PlymouthFury1970
12 міс. тому

тримайтеся подалі від цього казино. у них є відповідальні ігрові інструменти, такі як ліміти та самовиключення, але всі вони виконуються протягом 72 годин. зняття коштів, які складають максимум 500 євро за 24 години, — це жарт. якщо ви зробите більше, це піде в чергу, але ви все ще можете грайте .якщо вам подобається грати в азартні ігри і ви не можете себе обмежити, ви тут облажані, і ви завжди будете програвати.я програв 1146 євро, я грав так, навіть половина була вилучена та підтверджена.вони не захищають ваші кошти, вони захищаючи себе. я закрив свій обліковий запис і ніколи не повернуся сюди. дурні умови шахрайства лише на користь казино.

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Моя особиста думка полягає в тому, що це чудове казино та команда обслуговування клієнтів, яка є дуже ефективною та доброзичливою до користувачів, але з коментарів, які я прочитав на цьому форумі, справді важко виграти, зрозуміло, що в ньому багато робити з hasar, але насправді це коштує, я граю протягом тривалого часу і я дуже задоволений тим, як це працює, але я дійсно виграю кожні 2 або 3 місяці, вони платять без проблем, але виграти щось коштує , окрім того, що це чудове казино, і я думаю, що єдине, що я пропоную для цього сайту, це можливість, яку користувач може виключити негайно, не чекаючи 2-3 або більше місяців. Я спробував багато казино, і більшість з них ця опція дуже корисна, КОЛИ В ГРАВЦЯ ВИНИКАЄ ПРОБЛЕМА. Один Ви можете заблокувати свій обліковий запис, але ви спілкуєтеся через чат, і він розблокований, я думаю, що це слід враховувати для казино з таким великим престижем і такою кількістю клієнтів. Нічого іншого, як рекомендувати це казино на 100% і просто сподіватися, що вони покращать або розглянуть пропозиції. Добрий день.

Автоматичний переклад.
alvaroapq2017
11 міс. тому

Привіт і дякую за вашу думку!

Щоб бути відвертим, ви хочете сказати, що вам довелося чекати пару місяців, щоб самовиключитися з цього казино, навіть якщо ви заявили про проблеми з азартними іграми? Крім того, чи можна було вам повторно відкрити цей обліковий запис, просто запитавши в чаті?

Я погоджуюся, що це справді важливе питання, тому я хочу правильно зрозуміти ваш досвід.

Заздалегідь спасибі.


Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Дійсно, мій друже, насправді я намагався закрити його багато разів, але мені дуже легко знову відкрити його. Я вважаю, що це чудовий момент поставити під сумнів цей чудовий сайт.

Автоматичний переклад.
alvaroapq2017
11 міс. тому

Чи можу я попросити вас офіційно подати скаргу на це казино? Скажу чесно, ми мало що можемо зробити, якщо скарга не готова підтримати вашу версію. Це свого роду процес розслідування і трохи зіткнення з тим, що ми знаходимо на цьому шляху.

Ви відчуваєте себе готовими до цього?

Цей посібник може дати вам певне уявлення про це 👈

Будь ласка, дайте мені знати, що ви думаєте.

Автоматичний переклад.
1...5 6 7
Перейти на сторінкуіз 7 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
christmas_push_alt
Візьміть участь у різдвяному конкурсі від Pragmatic Play — ми роздаємо призи на суму 3000 $!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого