ГоловнаФорумКазиноSuperBoss Casino - загальне обговорення

SuperBoss Casino - загальне обговорення (Сторінка 7)

3 р. тому від Freudstein
|
26 981 переглядів 139 відповідей |
|
1...6 7
10 міс. тому

Я НЕ РЕКОМЕНДУЮ це казино, вони містять оманливі та іноді погано перекладені терміни, здається, що грати в нього небезпечно. Бонуси мають дуже високі ролловери та наднизькі ліміти конверсії. У мене був активний бонус у розмірі 2,5 євро, але я ніколи не грав з ним, я виграв приблизно 200 євро з моїм реальним балансом, і вони забрали з мене весь прибуток. Це казино дійсно вводить в оману. Це був дуже поганий досвід, підтримка взагалі не допомагає, кажучи, що все в умовах, коли вони перекладені дуже погано і не все конкретизують. Крім того, це показує, що казино неорганізоване, вони мають помилки в акціях, автомати з балансом підслуховуються для Чилі, серед іншого. Якщо ви не хочете поганих часів, шукайте інше казино.

Автоматичний переклад.
ibordaf
10 міс. тому

Привіт!

Шкода чути про вашу біду!

Якщо я не помиляюся, з вашого балансу було вираховано 2,5 євро, які залишилися з попередньо отриманого бонусу. Чи правильна моя здогадка?

А тепер, будь ласка, куди входить поганий переклад? Не могли б ви допомогти нам зрозуміти, що ввело вас в оману? Б'юся об заклад, інші хотіли б бути попередженими.

Автоматичний переклад.
Radka
10 міс. тому

Я деякий час грав у цьому казино і раніше отримував кілька бонусів, усі з яких мали ліміт конверсії, майже завжди 10-кратний. Зазвичай я активував їх після того, як розіграв мій реальний баланс і зняв його (після того, як зробив принаймні 1x до свого реального балансу). Однак, коли у мене були невеликі бонуси, як-от 0,5 євро - 3 євро, я активував їх раніше і зробив перенесення з моїм депозитом, з моїм реальним балансом. Я робив це раніше, і не було проблем, я активував бонуси в розмірі 0,5 євро, маючи реальний баланс, і при завершенні бонусу я не втратив свій баланс, тому що я ніколи не торкався цих 0,5 євро, спочатку відтворювався реальний баланс, а потім бонус. Останнього разу, коли я грав, мені також не вдалося зіграти з 2,5 євро, з моєї першої ставки я почав вигравати і досяг 200 євро, але коли я зробив ставку, вони залишили мені 35 євро на балансі, нібито через ліміт конвертації. Що теж не додає, оскільки я вніс 15 євро, а ліміт конвертації становив 25 євро, це було б 40 євро.

Умови казино не зовсім зрозумілі з цим, хоча вони вказують ліміти конвертації, ніде не вказано, який баланс грається першим, а в попередніх бонусах першим був реальний баланс. Вони забрали мій виграш з реальним балансом за активний бонус.


Крім того, багато термінів наведено англійською мовою, а сторінка має багато помилок, у мене були проблеми з рекламними акціями, які з’являлися на сторінці, і вони більше не доступні, тобто вони не оновлюють її належним чином. Крім того, на даний момент у них є акція на одну рулетку за депозит, і вони помилилися в акції, це неправильно (у них найменший приз у VIP-рулетці та найбільший у звичайній рулетці, вони помилилися). Також у них є баланси кількох дистриб'юторів з помилками, при грі в CLP баланс множиться на 100, тобто якщо у вас 10 000 CLP, це приблизно 10 євро, то баланс виглядає так, ніби у вас 1 000 000. Вони не можуть виправити цю помилку, яка неправильно відображає баланс.



Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Злодії... Останній день там...3500 євро - це багато... більше ніколи

Автоматичний переклад.
ibordaf
10 міс. тому

Дякую, я, мабуть, тепер розумію проблему. Зазвичай ми називаємо це «змішаними фондами».

Я бачу тут головну проблему: «ніде не вказано, який баланс грається першим, а в попередніх бонусах першим був реальний баланс».

На мій погляд, уникнути подібної ситуації було б набагато легше, якщо процес прописаний в умовах.

Якщо ваш виграш було анульовано через незрозумілі терміни або події, які казино не може логічно пояснити, я пропоную поскаржитися.

Перегляньте цей посібник 👈, щоб отримати уявлення про те, як ми розглядаємо скарги. Це абсолютно безкоштовно, все, що вам потрібно інвестувати, це ваш час і співпраця.

Я буду тут, щоб дізнатися вашу думку.


До речі, дякую й за іншу думку. Можливо, ви резюмували свої думки щодо підтримки казино? Я б сказав, що це чудовий відгук.

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Злодії... Останній день там...3500 євро - це багато... більше ніколи

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Це має бути ваша втрата? Ну, вибачте. Але в довгостроковій перспективі казино завжди виграють. Краще грати тільки для задоволення і не чекати регулярних прибутків.

Змінено автором 10 міс. тому
Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Привіт SuperBoss,

Мій обліковий запис у вас повністю підтверджено. 12 лютого я зробив запит на зняття коштів зі свого облікового запису Skrill (той самий рахунок, на якому я зробив депозит). Сьогодні (20 лютого) у чаті мені сказали, що це може тривати до 21 дня. Ти серйозно???? Я грав на багатьох інших сайтах казино і ніколи не чув про 21 день для простого зняття коштів. Як ви думаєте, хтось із нас, нових гравців, залишиться грати на вашому сайті, коли є так багато інших доступних варіантів???

Не соромтеся зв’язуватися зі мною безпосередньо за адресою: suatb94@hotmail.com


З нетерпінням чекаю на вашу відповідь!

Суат

Автоматичний переклад.
Nr10dona94
10 міс. тому

Привіт, я не бачив представника казино в цій темі, тому не думаю, що хтось із казино відповість вам.

Однак я дізнався, що у вас є проблеми зі зняттям, яке може тривати до трьох тижнів. Я хотів би додати, що ми даємо казино 14 днів для вирішення всіх проблем зі зняттям коштів, тому, якщо у вас виникнуть проблеми зі зняттям коштів після цього часу, обов’язково повідомте мене про це.

Також казино повідомило, чому це має зайняти до 21 дня і в чому причина цього?

Автоматичний переклад.
Jaro
10 міс. тому

Привіт Яро, дякую за відповідь.

Я знову поспілкувався зі службою підтримки чату SuperBoss (Ores) і перегляньте наш чат нижче:


Зараз я перевірю інформацію щодо вашого запитання, Суат.

Наскільки я бачу, ваші виграші перевіряються. Це перевірка з боку провайдера. Необхідно переконатися, що виграші були отримані без використання будь-яких заборонених схем або методів злому. Як правило, перевірка займає не більше 5 робочих днів, тоді як згідно з регламентом провайдер залишає за собою право перевірки до 21 дня. Я прошу вас не хвилюватися і почекати. Ми зацікавлені у якнайшвидшому вирішенні питання, але зі свого боку жодним чином не можемо вплинути на швидкість вирішення.


Як ви знову бачите, вони пишуть 21 день, що нечувано.

Що б ви порекомендували як мій наступний крок?


//Suat

Автоматичний переклад.
Nr10dona94
10 міс. тому

Привіт,

Чесно кажучи, поки постачальник ігор не прийме рішення, ви мало що зможете зробити. На мою думку, очевидно, що наступні дії будуть базуватися на цьому результаті.

Я думаю, що чекати жахливо, але нам потрібно знати, чи ви пройдете перевірку. Тому що якщо ви це зробите, то не варто про це хвилюватися, чи не так?

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Привіт! Коли ви вносите депозит і граєте, немає проблем, коли настає час, щоб початися проблеми зі зняттям.. Я вношу депозит через visa, але я не можу зняти за допомогою visa або банківського переказу мої виграші, лише за допомогою криптовалюти... Я здійснив виведення коштів за допомогою криптовалютного гаманця 3 годин тому .. ще нічого.. Я оновлю.

Автоматичний переклад.
andreaspagomenos
9 міс. тому

Привіт, я бачу, що вам довелося вибрати інший спосіб зняття. З одного боку, мені шкода, але з іншого боку я радий, що у вас не виникло з цим проблем і ви спробували вийти через криптовалюту. Чи було оброблено ваше зняття коштів і казино надіслало гроші, чи це все ще очікує на розгляд? Ймовірно, вам доведеться трохи терпіти й побачити, коли надійдуть гроші. Якщо ні, я буду чекати ваших оновлень.

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Привіт, ні, тому що тепер вони хочуть спочатку внести депозит через криптовалюту, а потім зняти, я навіть не знаю, як купити криптовалюту та зробити депозит, але тоді як я знаю, що це не просто черговий трюк, щоб отримати ще один депозит, а потім знайти ще щось, що мені потрібно зробити, щоб зняти свій виграш, я не знаю, що робити... це погане казино, яке зберігає ваші виграші...

Автоматичний переклад.
andreaspagomenos
9 міс. тому

Привіт.

Ну, я думаю, ти почуваєшся розгубленим...

Принаймні я б сказав, що перший депозит зазвичай працює як перевірка, тому це досить поширене явище, хоча я хотів би знати, що вони мають намір перевірити на криптовалюті.

Я пропоную вам вибрати хороший крипто-гаманець, але, що більш важливо, провести деякі дослідження щодо того, як ним правильно користуватися, чи можете ви купити криптовалюту безпосередньо чи на аукціоні тощо.

Як початківець, я б запитав у Google «як почати з криптоплатежів», а потім би розібрав інформацію.

Ви також можете відвідати форуми або групи, присвячені криптовалютам. Просто будьте обережні; Інтернет повний «чудових торгових можливостей» або відданих експертів.

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Дякую, проблему з казино вирішено, і я отримав виграш!

Автоматичний переклад.
andreaspagomenos
9 міс. тому

Що ж, це мене тішить, судячи з того, що я бачив, вирішення цієї ситуації не зайняло багато часу, тому моє запитання: чи залишитеся ви грати в цьому казино? 🙂

Автоматичний переклад.
JakeLazare
8 міс. тому

Я помітив, що ви звернулися до десяти гравців із цією дружньою рекомендацією. Вибачте за мої манери, але не могли б ви підтвердити це знімком екрана, на якому показано ваші успішні зняття коштів?

Ви знаєте, азартні ігри — це дуже конкурентна індустрія, і хоча у мене немає причин вам не вірити, я вважаю за краще бути прямолінійним. Гравці зазвичай так не поводяться, тому ми вдячні за вашу співпрацю.

Останній раз, коли я бачив такий високий рівень досить схожої взаємодії, скріншотів не було надано.

Я ціную ваше розуміння та дотримання прозорості. 🙏

Автоматичний переклад.
Nr10dona94
7 міс. тому

Легко внести депозит 💵 (готовий будь-коли забрати ваші гроші), коли настає зняття, а перевірка складна і займає вічність.


Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Привіт, я хочу перевести готівку, але я не можу сказати, що в мене активний подарунок, а чату немає.

Автоматичний переклад.
denisesauve934
6 міс. тому

Привіт, ти намагався написати їм електронний лист? Коли у вас активовано подарунок, чи є у вашому профілі бонусний розділ чи десь, де ви можете подивитися, що відбувається? Ви брали або активували щось подібне до того, що вони описують?

Буду чекати відповіді?

Автоматичний переклад.
1...6 7
Перейти на сторінкуіз 7 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
christmas_push_alt
Візьміть участь у різдвяному конкурсі від Pragmatic Play — ми роздаємо призи на суму 3000 $!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого