ФорумКазиноSuperBoss Casino - загальне обговорення

SuperBoss Casino - загальне обговорення (Сторінка 7)

2 р. тому від Freudstein
|
24973 переглядів 139 відповідей |
|
1...6 7
Додати публікацію
9 міс. тому

Я НЕ РЕКОМЕНДУЮ це казино, вони містять оманливі та іноді погано перекладені терміни, здається, що грати в нього небезпечно. Бонуси мають дуже високі ролловери та наднизькі ліміти конверсії. У мене був активний бонус у розмірі 2,5 євро, але я ніколи не грав з ним, я виграв приблизно 200 євро з моїм реальним балансом, і вони забрали з мене весь прибуток. Це казино дійсно вводить в оману. Це був дуже поганий досвід, підтримка взагалі не допомагає, кажучи, що все в умовах, коли вони перекладені дуже погано і не все конкретизують. Крім того, це показує, що казино неорганізоване, вони мають помилки в акціях, автомати з балансом підслуховуються для Чилі, серед іншого. Якщо ви не хочете поганих часів, шукайте інше казино.

Автоматичний переклад.
ibordaf
9 міс. тому

Привіт!

Шкода чути про вашу біду!

Якщо я не помиляюся, з вашого балансу було вираховано 2,5 євро, які залишилися з попередньо отриманого бонусу. Чи правильна моя здогадка?

А тепер, будь ласка, куди входить поганий переклад? Не могли б ви допомогти нам зрозуміти, що ввело вас в оману? Б'юся об заклад, інші хотіли б бути попередженими.

Автоматичний переклад.
Radka
9 міс. тому

Я деякий час грав у цьому казино і раніше отримував кілька бонусів, усі з яких мали ліміт конверсії, майже завжди 10-кратний. Зазвичай я активував їх після того, як розіграв мій реальний баланс і зняв його (після того, як зробив принаймні 1x до свого реального балансу). Однак, коли у мене були невеликі бонуси, як-от 0,5 євро - 3 євро, я активував їх раніше і зробив перенесення з моїм депозитом, з моїм реальним балансом. Я робив це раніше, і не було проблем, я активував бонуси в розмірі 0,5 євро, маючи реальний баланс, і при завершенні бонусу я не втратив свій баланс, тому що я ніколи не торкався цих 0,5 євро, спочатку відтворювався реальний баланс, а потім бонус. Останнього разу, коли я грав, мені також не вдалося зіграти з 2,5 євро, з моєї першої ставки я почав вигравати і досяг 200 євро, але коли я зробив ставку, вони залишили мені 35 євро на балансі, нібито через ліміт конвертації. Що теж не додає, оскільки я вніс 15 євро, а ліміт конвертації становив 25 євро, це було б 40 євро.

Умови казино не зовсім зрозумілі з цим, хоча вони вказують ліміти конвертації, ніде не вказано, який баланс грається першим, а в попередніх бонусах першим був реальний баланс. Вони забрали мій виграш з реальним балансом за активний бонус.


Крім того, багато термінів наведено англійською мовою, а сторінка має багато помилок, у мене були проблеми з рекламними акціями, які з’являлися на сторінці, і вони більше не доступні, тобто вони не оновлюють її належним чином. Крім того, на даний момент у них є акція на одну рулетку за депозит, і вони помилилися в акції, це неправильно (у них найменший приз у VIP-рулетці та найбільший у звичайній рулетці, вони помилилися). Також у них є баланси кількох дистриб'юторів з помилками, при грі в CLP баланс множиться на 100, тобто якщо у вас 10 000 CLP, це приблизно 10 євро, то баланс виглядає так, ніби у вас 1 000 000. Вони не можуть виправити цю помилку, яка неправильно відображає баланс.



Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Злодії... Останній день там...3500 євро - це багато... більше ніколи

Автоматичний переклад.
ibordaf
9 міс. тому

Дякую, я, мабуть, тепер розумію проблему. Зазвичай ми називаємо це «змішаними фондами».

Я бачу тут головну проблему: «ніде не вказано, який баланс грається першим, а в попередніх бонусах першим був реальний баланс».

На мій погляд, уникнути подібної ситуації було б набагато легше, якщо процес прописаний в умовах.

Якщо ваш виграш було анульовано через незрозумілі терміни або події, які казино не може логічно пояснити, я пропоную поскаржитися.

Перегляньте цей посібник 👈, щоб отримати уявлення про те, як ми розглядаємо скарги. Це абсолютно безкоштовно, все, що вам потрібно інвестувати, це ваш час і співпраця.

Я буду тут, щоб дізнатися вашу думку.


До речі, дякую й за іншу думку. Можливо, ви резюмували свої думки щодо підтримки казино? Я б сказав, що це чудовий відгук.

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Злодії... Останній день там...3500 євро - це багато... більше ніколи

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Це має бути ваша втрата? Ну, вибачте. Але в довгостроковій перспективі казино завжди виграють. Краще грати тільки для задоволення і не чекати регулярних прибутків.

Змінено автором 9 міс. тому
Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Привіт SuperBoss,

Мій обліковий запис у вас повністю підтверджено. 12 лютого я зробив запит на зняття коштів зі свого облікового запису Skrill (той самий рахунок, на якому я зробив депозит). Сьогодні (20 лютого) у чаті мені сказали, що це може тривати до 21 дня. Ти серйозно???? Я грав на багатьох інших сайтах казино і ніколи не чув про 21 день для простого зняття коштів. Як ви думаєте, хтось із нас, нових гравців, залишиться грати на вашому сайті, коли є так багато інших доступних варіантів???

Не соромтеся зв’язуватися зі мною безпосередньо за адресою: suatb94@hotmail.com


З нетерпінням чекаю на вашу відповідь!

Суат

Автоматичний переклад.
Nr10dona94
8 міс. тому

Привіт, я не бачив представника казино в цій темі, тому не думаю, що хтось із казино відповість вам.

Однак я дізнався, що у вас є проблеми зі зняттям, яке може тривати до трьох тижнів. Я хотів би додати, що ми даємо казино 14 днів для вирішення всіх проблем зі зняттям коштів, тому, якщо у вас виникнуть проблеми зі зняттям коштів після цього часу, обов’язково повідомте мене про це.

Також казино повідомило, чому це має зайняти до 21 дня і в чому причина цього?

Автоматичний переклад.
Jaro
8 міс. тому

Привіт Яро, дякую за відповідь.

Я знову поспілкувався зі службою підтримки чату SuperBoss (Ores) і перегляньте наш чат нижче:


Зараз я перевірю інформацію щодо вашого запитання, Суат.

Наскільки я бачу, ваші виграші перевіряються. Це перевірка з боку провайдера. Необхідно переконатися, що виграші були отримані без використання будь-яких заборонених схем або методів злому. Як правило, перевірка займає не більше 5 робочих днів, тоді як згідно з регламентом провайдер залишає за собою право перевірки до 21 дня. Я прошу вас не хвилюватися і почекати. Ми зацікавлені у якнайшвидшому вирішенні питання, але зі свого боку жодним чином не можемо вплинути на швидкість вирішення.


Як ви знову бачите, вони пишуть 21 день, що нечувано.

Що б ви порекомендували як мій наступний крок?


//Suat

Автоматичний переклад.
Nr10dona94
8 міс. тому

Привіт,

Чесно кажучи, поки постачальник ігор не прийме рішення, ви мало що зможете зробити. На мою думку, очевидно, що наступні дії будуть базуватися на цьому результаті.

Я думаю, що чекати жахливо, але нам потрібно знати, чи ви пройдете перевірку. Тому що якщо ви це зробите, то не варто про це хвилюватися, чи не так?

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Привіт! Коли ви вносите депозит і граєте, немає проблем, коли настає час, щоб початися проблеми зі зняттям.. Я вношу депозит через visa, але я не можу зняти за допомогою visa або банківського переказу мої виграші, лише за допомогою криптовалюти... Я здійснив виведення коштів за допомогою криптовалютного гаманця 3 годин тому .. ще нічого.. Я оновлю.

Автоматичний переклад.
andreaspagomenos
7 міс. тому

Привіт, я бачу, що вам довелося вибрати інший спосіб зняття. З одного боку, мені шкода, але з іншого боку я радий, що у вас не виникло з цим проблем і ви спробували вийти через криптовалюту. Чи було оброблено ваше зняття коштів і казино надіслало гроші, чи це все ще очікує на розгляд? Ймовірно, вам доведеться трохи терпіти й побачити, коли надійдуть гроші. Якщо ні, я буду чекати ваших оновлень.

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Привіт, ні, тому що тепер вони хочуть спочатку внести депозит через криптовалюту, а потім зняти, я навіть не знаю, як купити криптовалюту та зробити депозит, але тоді як я знаю, що це не просто черговий трюк, щоб отримати ще один депозит, а потім знайти ще щось, що мені потрібно зробити, щоб зняти свій виграш, я не знаю, що робити... це погане казино, яке зберігає ваші виграші...

Автоматичний переклад.
andreaspagomenos
7 міс. тому

Привіт.

Ну, я думаю, ти почуваєшся розгубленим...

Принаймні я б сказав, що перший депозит зазвичай працює як перевірка, тому це досить поширене явище, хоча я хотів би знати, що вони мають намір перевірити на криптовалюті.

Я пропоную вам вибрати хороший крипто-гаманець, але, що більш важливо, провести деякі дослідження щодо того, як ним правильно користуватися, чи можете ви купити криптовалюту безпосередньо чи на аукціоні тощо.

Як початківець, я б запитав у Google «як почати з криптоплатежів», а потім би розібрав інформацію.

Ви також можете відвідати форуми або групи, присвячені криптовалютам. Просто будьте обережні; Інтернет повний «чудових торгових можливостей» або відданих експертів.

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Дякую, проблему з казино вирішено, і я отримав виграш!

Автоматичний переклад.
andreaspagomenos
7 міс. тому

Що ж, це мене тішить, судячи з того, що я бачив, вирішення цієї ситуації не зайняло багато часу, тому моє запитання: чи залишитеся ви грати в цьому казино? 🙂

Автоматичний переклад.
JakeLazare
7 міс. тому

Я помітив, що ви звернулися до десяти гравців із цією дружньою рекомендацією. Вибачте за мої манери, але не могли б ви підтвердити це знімком екрана, на якому показано ваші успішні зняття коштів?

Ви знаєте, азартні ігри — це дуже конкурентна індустрія, і хоча у мене немає причин вам не вірити, я вважаю за краще бути прямолінійним. Гравці зазвичай так не поводяться, тому ми вдячні за вашу співпрацю.

Останній раз, коли я бачив такий високий рівень досить схожої взаємодії, скріншотів не було надано.

Я ціную ваше розуміння та дотримання прозорості. 🙏

Автоматичний переклад.
Nr10dona94
6 міс. тому

Легко внести депозит 💵 (готовий будь-коли забрати ваші гроші), коли настає зняття, а перевірка складна і займає вічність.


Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Привіт, я хочу перевести готівку, але я не можу сказати, що в мене активний подарунок, а чату немає.

Автоматичний переклад.
denisesauve934
5 міс. тому

Привіт, ти намагався написати їм електронний лист? Коли у вас активовано подарунок, чи є у вашому профілі бонусний розділ чи десь, де ви можете подивитися, що відбувається? Ви брали або активували щось подібне до того, що вони описують?

Буду чекати відповіді?

Автоматичний переклад.
1...6 7
Перейти на сторінкуіз 7 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого