3 р. тому
Тут ви можете обговорити SuperBoss Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Після того, що я пережив у цьому казино, я можу лише порадити вам триматися подалі від цього, а як це казино може мати таку хорошу репутацію, для мене залишається загадкою, через 3 тижні я все ще не отримав свої 600 євро виграшу, і щодня отримував різні виправдання від агентів, я ставив 600 євро в азартні ігри, тому що зрозумів, що не отримаю грошей, для мене 100% шахрай,
PS є запропоновані способи оплати, яких ви можете технічно не дотримуватися (ОБОВ’ЯЗКОВО УВАГА НА ЦІЙ СТОРІНЦІ)
After what I have experienced in this casino, I can only advise you to stay away from it, and how this casino can have such a good reputation is a mystery to me, after 3 weeks I still haven't received my 600 euros winnings, and got a different excuse from the agents every day, I gambled away the 600 euros because I realized that I would not get the money, for me a 100% cheat,
PS there are payment methods offered which you can then technically not adhere to (IMPERATIVE CAUTION ON THIS PAGE)
Nach dem was ich in diesem Casino erlebt habe , kann ich nur raten die Finger weg zu lassen ,und wie dieses Casino eine solch gut Reputation haben kann ist mir ein Rätsel , nachdem ich nach 3 Wochen meinen Gewinn 600 Euro immer noch nicht erhalten habe , und täglich eine andere Ausrede von den Agenten bekommen habe , habe ich die 600 Euro verspielt weil mir klar wurde das ich das Geld nicht bekommen werde , Für mich zu 100 % Betrüger ,
PS es werden Auszahlungsmethoden angeboten die sie dann aus Technisch nicht einhalten können (UNBEDINGTE VORSICHT AUF DIESER SEITE)
Привіт, дякую за інформацію. Добре, що ви подали скаргу. Якщо наша команда дізнається, що казино використовує будь-які темні чи недобросовісні дії щодо гравців, це, звичайно, може знизити загальний рейтинг казино. Ми подивимося, що скаже казино в цій скарзі.
Чи були у вас інші проблеми під час гри, будь ласка?
Hello, thank you for your info. It's good you submitted a complaint. If our team finds out that the casino uses any shady or unfair practices towards players it may decrease the overall casino's rating of course. We shall see what the casino has to say in this complaint.
Did you face any other problems when playing there, please?
Привіт, чим більше скарг на них подано, тим більші наслідки, якщо скарги визнаються обґрунтованими. Шкода, що ви втратили свій виграш. Подивимося, як казино співпрацюватиме з нашою командою.
Hello, the more complaints placed against them, the greater the consequences if complaints end up as justified. It's a shame you lost your winnings. We shall see how the casino cooperates with our team.
І в мене проблеми з цим казино. Вже 3 місяці мені кажуть, що у них проблеми з оплатою на дебетові картки. Підскажіть куди подати скаргу.
And I have problems with this casino. For 3 months now I have been told that they have problems with payment to debit cards. Advise me where to file a complaint.
Привіт, не соромтеся подати скаргу тут: https://casino.guru/complaints
Вони намагалися запропонувати вам інший варіант оплати, будь ласка? Тому що, якщо у них є проблеми з дебетовими картками, то це їхня вина, а не ваша 😕.
Hello, feel free to submit a complaint here: https://casino.guru/complaints
Did they try to offer you another payment option, please? Because, if they have a problem with debit cards, it's their fault, not yours 😕.
Вони шахраї, не грають в казино Кюрасао. Немає захисту лише для гравців казино, оскільки вони сплачують ліцензійні збори. Уникайте всіх грабіжників-шахраїв на Кюрасао.
They are cheaters, don’t play curacao casinos. No protection for players only casinos because they are paying license fees. Avoid all the curacao fraud robbers.
Я кажу 1000% шахраї та грабіжники. Не грайте в казино Кюрасао. Знайдіть додатковий захист на Мальті або Ukgc Commission.
I am saying 1000% cheaters and robbers. Don’t play curacao casinos. Find Malta or ukgc commission more protection.
Вони шахраї, не грають в казино Кюрасао. Немає захисту лише для гравців казино, оскільки вони сплачують ліцензійні збори. Уникайте всіх грабіжників-шахраїв на Кюрасао.
They are cheaters, don’t play curacao casinos. No protection for players only casinos because they are paying license fees. Avoid all the curacao fraud robbers.
Привіт,
Як я вже писав вам, не справедливо відносити всі ці ліцензії Кюрасао в одну категорію.
Ми прагнемо надати гравцям спеціальний посібник, щоб було зрозуміло, які відмінності між кожним органом ліцензування Кюрасао – наразі їх 4.
Це один із наших пріоритетів.
У всякому разі, я погоджуюся, що з мальтійською ліцензією навряд чи можна ризикувати.
Hello,
as I already wrote to you, it is not fair to put all those Curacao licenses into one category.
We aim to provide players with a special guide so it will be pretty clear what are the differences between each Curacao licensing authority - there are 4 at the moment.
This is one of our priorities.
Anyway, I agree that one will hardly risks with the Maltian license.
Я не знаю, чому Mastercard знаходиться в чорному списку, коли я подав заявку і хотів зробити свій перший депозит у SuperBoss Casino, майстер-карта сказала мені, що вона в чорному списку
I don't know why the mastercard is on the black list, when I applied and wanted to make my first deposit in the SuperBoss Casino the master card told me that it was on the black list
Neznam zašto je na crnoj listi mastercard, kad sam se prijavio i htio napraviti prvi depozit u SuperBoss Casino master card mi javio da je na crnoj listi
Ну, у них можуть виникнути проблеми з постачальником платежів або це може бути просто занадто вимогливим методом для казино на даний момент.
Останнім часом я читав скарги на те, що гравцям заборонили користуватися картками Visa.
Well, they can have some problems with the payment provider or it can be simply too demanding method for the casino at the moment.
I've been reading complaints that players were restricted from using visa cards lately.
Ви впевнені, що це була Mastercard чи ваш банк заніс казино в чорний список?
Are you sure it was Mastercard or was it your bank who blacklisted the casino?
Вони пересилають гроші через Нігерію, на жаль, не всі вони надходять на ваш рахунок. Я чекаю кілька днів, щоб вирішити проблему ... обережно
They send money through Nigeria, unfortunately, not all of them go to your account. I wait some days to resolve problem … watch out
Я знаю, що ця тема не найкраще місце, але як щодо OlympusPlay Casino ?
Ви написали незвичайний відгук користувача для цього.
I know that this thread is not the best place, but how about the OlympusPlay Casino, I wonder?
You wrote an unusual user review for this one.
Я намагаюся зняти кошти на SuperBoss, поки нічого вчора 08:45 Я знову зробив це незавершеним, поки що мій обліковий запис уже перевірено
I'm trying to make a withdrawal on SuperBoss so far nothing yesterday 08:45 I made this pending again so far my account is already verified
Estou tentando fazer um saque no SuperBoss até agora nada ontem 08:45 fiz de novo esta pendente até agora minha conta já é verificada
Привіт,
іноді потрібно кілька днів або тиждень, щоб казино продовжило виплату. Регулярно перевіряйте своє зняття коштів і повідомляйте мені, будь ласка, коли статус зміниться.
Hello,
sometimes it takes a few days or a week for the casino to proceed with the payment. Check your withdrawal regularly and let me know when the status changes, please.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.