ГоловнаФорумКазиноSuperBoss Casino - загальне обговорення

SuperBoss Casino - загальне обговорення (Сторінка 5)

3 р. тому від Freudstein
|
26 987 переглядів 139 відповідей |
|
1...4 5 67
carsix79
1 рік тому

Я мав на увазі подібні ситуації в цілому, назвавши найчастіші ускладнення.

Ви знаєте, я не знаю, що спричинило ваші проблеми, крім того, ви згадали, що зняття коштів було позначено як оплачене після того, як я вам відповів – зараз я бачу це в скарзі .

Отже, повернемося до звичного. Як пояснили в казино? Ви на зв'язку зі службою підтримки

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Служба підтримки стверджує, що ймовірно виникли якісь технічні проблеми з їхнім платіжним провайдером, але вони все ще чекають на відповідь. А вже минуло 8 днів!

Тому тримайтеся подалі від цього казино, тому що вони не платять, виправдовуючись.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Навіть сьогодні гроші на мій банківський рахунок не надійшли.

За словами казино, постачальник платіжних послуг поки не надав пояснень.

Звичайно, це лише виправдання, яке вони використовують, поки тримають мої гроші.

Моя скарга також продовжує зупинятися без прогресу.

Будь-який гравець, який планує відкрити ігровий рахунок SuperBoss, повинен знати, що його не повинні вводити в оману суперпозитивні оцінки Casino Guru. Це казино - чисте шахрайство.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Але чи тільки я все ще не отримую гроші від SuperBoss??

Минуло 14 днів без надходження грошей з позначкою сплачених виводів!

Казино, яке не платить і має відмінну оцінку, викликає у мене озноб, а також багато сумнівів!

А тим часом моя скарга продовжує застрягати!!

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
1 рік тому

Але так, давайте зачекаємо всі 7 днів, перш ніж звернутися до представника казино щодо моєї скарги. Пройшло лише 17 днів, як я не отримав виплати..

Автоматичний переклад.
carsix79
1 рік тому

Мені прикро чути, що у вас все ще виникають проблеми з виведенням коштів. Я перевірив вашу скаргу та бачу, що ви вже переслали повідомлення Крістіні. Будь ласка, дайте їй ще трохи часу, щоб це пройти.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Не відкривайте ігрові рахунки в казино SuperBoss, тому що це не приносить грошей!

Я майже місяць чекав на оплату 4000 євро, яка так і не прийшла!

Вони кажуть, що у них були проблеми з оплатою банківським переказом, але це все виправдання, тому що навіть з криптовалютою вони не хочуть виплачувати кошти.

Автоматичний переклад.
carsix79
1 рік тому

Дякуємо за повідомлення. Я бачу, що навіть скарга чекає на відповідь казино!

Ви коли-небудь відчували щось незвичайне раніше?


Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
1 рік тому

Найгірше за все. Вони витрачають ваш час максимум, щоб не заплатити вам. Сподіваючись, ви втратите весь свій виграш, доки вони не завершать «перевірку» від постачальників. Якщо ви терплячі, вони витрачатимуть більше часу з денними лімітами на зняття коштів - 500 € на день. Безпека на низькому рівні. Останній виграш 4000 € я отримав лише 500 €. Тому що в деяких випадках хтось знав, що у мене великий баланс і зламав мій рахунок. Після відхилення виведення коштів на невідомий криптовалютний гаманець я ніколи не використовував жодного криптовалютного гаманця в цьому казино, вони навіть тимчасово не заблокували мій обліковий запис з міркувань безпеки, і весь мій баланс було використано. Всі 3500 євро. Після узгодження з казино щодо цієї ситуації - казино прийшло до висновку, що я використовував власний VPN і грав сам. І всі мої свідчення про дивний крипто-гаманець і VPN вони не прийняли. І найцікавіше - після всієї цієї ситуації вже 2 місяці тому виграшів вже немає.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт, це казино абсолютно шахрайське. Вони затримують виведення, заявляючи, що ви повинні підтвердити свій телефон, щоб надіслати вам гроші, створюючи запит на зняття, ваші гроші залишаються на балансі гри. Вони також роблять щось дуже незаконне, а саме маніпулювання слотами. Я такого ніде не бачив, але іншого пояснення не маю. Коли я в слоті, який дає мені, вони викидають мене з слота file Це один із випадків, і після того, як мене кидають і я перезапускаю гру, я автоматично граю в демоверсію, що дуже дивно. У них треба відкликати ліцензію, вони 100% шахраї. Де я можу завантажити відео?

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
drgabber
1 рік тому

Привіт, якщо я правильно розумію, ваш обліковий запис ще не повністю підтверджено? Це ваше перше зняття з казино? Ми даємо казино 14 днів для повної перевірки вашого облікового запису та обробки вашого виведення коштів. Як довго триває ваша ситуація?

Щодо слотів і у вас є сумніви, чи пробували ви перевірити у служби підтримки, як це можливо, що ви отримуєте помилку так часто? Якщо у вас є певні докази, і ваша ситуація вже триває довше зазначеного мною терміну, я рекомендую подати скаргу за цим посиланням: https://casino.guru/complaints , де ви зможете довести нашій команді, що у вас є.

Як ви вважаєте, чи варто спробувати?

Автоматичний переклад.
Jaro
1 рік тому

Привіт,


Просто перегляньте відео та висловіть свою думку, чи заслуговують ці люди на отримання ліцензії на це 🙂

https://www.veed.io/view/2abe61af-6400-42ae-80fa-3ee38ffa13ac?sharingWidget=true&panel=share

Автоматичний переклад.
drgabber
1 рік тому

Добре, що у вас є докази. Це відбувається на деяких інших слотах чи тільки на цьому?

Чи пробували ви зв'язатися зі службою підтримки, яка проблема може виникнути в цьому випадку, якщо ви можете запустити гру в демо-версії, але не в звичайній версії?

Я також хотів би запитати, як довго триває ваша ситуація щодо відкликання та KYC?

Буду чекати вашої відповіді.

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
Jaro
1 рік тому

Жеребкування фіксовано, ось і все. Але таких дивних викидів зі щілини я ще не бачив. Траплялося зі мною на bgaming, на mascot gaming і на onlypay, на Joker Coins Megaways спочатку я зробив ставку 50 центів, я зробив кілька обертів, мене випало, і ставка 50 центів зникла, вони надіслали мені Excel зі ставками , ці ставки від 50 центів там не були вказані.

Автоматичний переклад.
drgabber
1 рік тому

Нещодавно один гравець запитав нас про те, як відрізнити справжні слоти від інших, я думаю, ви можете побачити відповідь. Якщо ви це зробите, це тут:

https://casino.guru/forum/slots/spotting-genuine-vs--fake-slots-games--tips-for-savvy-casino-players#post-68470

Я подумав, що це може вас зацікавити, оскільки йдеться про оригінальність ігор.

Говорячи про ігри, чи правильно я розумію, що ви зараз пропускаєте кілька ставок в історії ставок?

Може, пригадаєте, чи ці суми в 50 центів знімалися з вашого балансу під час гри?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Гуру казино, вам потрібно переглянути оцінку цього казино від 9,4 до більш нижчого. Багато відгуків, де це казино намагається обдурити людей. Вони сказали, що провайдер слотів Wazdan перевіряє мої виграші, але не їхнє казино, це повне шахрайство та брехня. Я граю в ігрові автомати Wazdan у багатьох інших казино і маю виграші понад 400 із максимальною ставкою. Я ніколи не бачив "перевірку постачальника", але я бачу, що це казино використовує цей спосіб шахрайства для всіх людей, які виграють на цьому сайті. Кажуть, що провайдер попросив «верифікацію», аби зняти на 21 день.

Якщо ви спробуєте знайти чесні казино, це казино не може бути в цьому списку.

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Я на 100% впевнений, що він брав. Я таких аномалій не бачив. Скажімо, я граю зі 180 євро, гра викидає мене та повертає з 220 євро, це справило на мене хороше враження 😀. На жаль, я не можу це довести, у мене є лише відео аварії. В іншому випадку це казино маніпулює слотами, і я впевнений.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Гуру казино, вам потрібно переглянути оцінку цього казино від 9,4 до більш нижчого. Багато відгуків, де це казино намагається обдурити людей. Вони сказали, що провайдер слотів Wazdan перевіряє мої виграші, але не їхнє казино, це повне шахрайство та брехня. Я граю в ігрові автомати Wazdan у багатьох інших казино і маю виграші понад 400 із максимальною ставкою. Я ніколи не бачив "перевірку постачальника", але я бачу, що це казино використовує цей спосіб шахрайства для всіх людей, які виграють на цьому сайті. Кажуть, що провайдер попросив «верифікацію», аби зняти на 21 день.

Якщо ви спробуєте знайти чесні казино, це казино не може бути в цьому списку.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт.

По-перше, ми перераховуємо всі казино без виключення - навіть ті, які просять видалити. 🙂

Мені шкода, що вашу історію гри розслідують, очевидно, я не маю права підтримувати вашу думку на цьому етапі. Іноді це просто трапляється, і у казино або постачальника ігор повинні бути вагомі причини для цього. Однак я зараз не можу цього розрізнити, але я ціную ваше розуміння.

Крім того, на рейтинг впливають скарги, а не відгуки користувачів. Причина проста: ми не можемо оцінювати інформацію, надану у відгуках користувачів, проте можемо провести розслідування за допомогою процесу подання скарги.

Як ви думаєте, чи потрібна вам допомога? Надішліть скаргу, це завжди найкращий підхід.

Цікаво, чи повідомили вам причину цієї перевірки? Чи ти? 🤔


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я на 100% впевнений, що він брав. Я таких аномалій не бачив. Скажімо, я граю зі 180 євро, гра викидає мене та повертає з 220 євро, це справило на мене хороше враження 😀. На жаль, я не можу це довести, у мене є лише відео аварії. В іншому випадку це казино маніпулює слотами, і я впевнений.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт.

На жаль, це вічно зелене - гравці намагаються довести, що казино змінює слоти. Я все ще переконаний, що більшість таких ситуацій є помилками, я ніколи не чув про випадок, коли казино було спіймано під час загартовування зі слотами. У вас, можливо?

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Я подам скаргу, казино відповість, що вони щось не можуть зробити, це перевірка провайдера. Чим допоможе скарга? Чи можна знизити рейтинг цього казино за допомогою цієї скарги?

Автоматичний переклад.
1...4 5 67
Перейти на сторінкуіз 7 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
christmas_push_alt
Візьміть участь у різдвяному конкурсі від Pragmatic Play — ми роздаємо призи на суму 3000 $!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого