Привіт.
По-перше, ми перераховуємо всі казино без виключення - навіть ті, які просять видалити. 🙂
Мені шкода, що вашу історію гри розслідують, очевидно, я не маю права підтримувати вашу думку на цьому етапі. Іноді це просто трапляється, і у казино або постачальника ігор повинні бути вагомі причини для цього. Однак я зараз не можу цього розрізнити, але я ціную ваше розуміння.
Крім того, на рейтинг впливають скарги, а не відгуки користувачів. Причина проста: ми не можемо оцінювати інформацію, надану у відгуках користувачів, проте можемо провести розслідування за допомогою процесу подання скарги.
Як ви думаєте, чи потрібна вам допомога? Надішліть скаргу, це завжди найкращий підхід.
Цікаво, чи повідомили вам причину цієї перевірки? Чи ти? 🤔
Hello.
Firstly, we list all casinos without exclusions - even those who ask to be removed. 🙂
I'm sorry your playing history is being investigated, obviously, it is not my place to support your opinion at this point. Sometimes it just happens and the casino - or game provider should have a good reason for that. This is something I can't however, distinguish now - but I appreciate your insight.
Additionally, the rating is affected by complaints - not by user reviews, the reason is simple: we can't evaluate information given through user reviews, we can however, investigate through the complaint process.
Do you think you could use some help? Submit the complaint, this is always the best approach.
I wonder whether you've been told a reason for this check. Have you? 🤔
Автоматичний переклад.