ФорумКазиноSuperb Casino - загальне обговорення

Superb Casino - загальне обговорення (Сторінка 4)

1 рік тому від jimjamjim
|
35461 переглядів 304 відповідей |
|
1...3 4 5...16
10 міс. тому

Я на це сподіваюся. Це, м’яко кажучи, засмучувало. Я все одно подав скаргу, тому заздалегідь дякую за будь-яку допомогу.

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Я б хотів, щоб ви отримали свої гроші. Якщо гравці до вас досягли успіху, сподіваюся, ви також досягнете успіху.

Якщо ви почуєте щось нове, обов’язково повідомте нам. Удачі.

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Хтось має хоч якесь уявлення про те, що відбувається з казино superb, оскільки я просто намагаюся ввійти в superb, і вони переводять мене на інший веб-сайт під назвою bountyreels.com, чи означає це, що вони відкривають новий магазин, щоб грабувати людей і робити їх дурними. Як увійти в облікові записи, які мають люди, це чудово..

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Привіт! Завдяки останнім публікаціям гравців це казино переміщено на такий веб-сайт: superb1.bet. Крім того, за словами мого товариша по команді, казино переїхало на цей новий домен, і він уже оновлений на нашому веб-сайті.

Чи можете ви спробувати це там, щоб перевірити, чи можете ви ввійти та увійти до свого облікового запису?

Автоматичний переклад.
Jaro
10 міс. тому

Привіт! Я спробував на новому веб-сайті, я успішно ввійшов.. Чи означає це, що старий веб-сайт закрито через велику кількість скарг, і тепер вони обманюють людей на цьому новому веб-сайті.

Автоматичний переклад.
Rehan1979
10 міс. тому

Щоб уникнути негативних наслідків своїх скарг, казино має змінити бренд або закритися.

Як бачите, його індекс безпеки все ще доступний: https://casino.guru/superb-casino-review#tab=js-tab-reputation

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Мій запит на зняття коштів уже тривав 23 робочі дні та все ще очікує на розгляд. Звичайно, на новому сайті, куди мені вдалося ввійти, є дочірнє казино spicyjackpots Superb, тому що зовнішня оболонка дуже схожа, також звідти я маю запит на зняття 100 євро очікують на другий тиждень, хоча вони обіцяють, що обробка виведення коштів триватиме до 4 робочих днів , чи були в інших проблеми зі зняттям через spicy?

Автоматичний переклад.
vilmunentero
10 міс. тому

Привіт, я розумію, що у вас проблеми в обох казино?

Щодо ваших вилучень, чи сказали вам у казино, чому це вимагає часу? Ви вже підтвердили свій обліковий запис?

Однак, якщо це триває більше двох тижнів, я б рекомендувавподати скаргу , оскільки ми даємо казино 14 днів для вирішення такої ситуації.

Але що стосується цього конкретного казино і, отже, Superb, останнім часом достатньо гравців мали з ним проблеми, і казино не реагувало на жодні скарги . Тому я не зовсім впевнений, що для вас буде інакше. Однак вам обов'язково слід подати скаргу, тому що надія завжди вмирає останньою, і якщо ви не отримаєте свої гроші, казино отримає як мінімум чорні точки.

Автоматичний переклад.
Radka
10 міс. тому

Отже, це означає, що вони ті самі люди, просто ребрендинг і залучення клієнтів під новим брендом, оскільки вони не мають гарної репутації під старим брендом. Вони будуть регулярно проводити ребрендинг і вести бізнес.

Автоматичний переклад.
Rehan1979
10 міс. тому

Я не знаю, ким вони можуть бути. Простіше кажучи, ребрендинг - це спосіб змінити назву компанії, можливо, з новим власником. Але це не означає, що всі невирішені скарги забуті. Для нас це означає, що ми повинні переконати нове керівництво усунути гріхи попереднього керівництва; в іншому випадку все залишається без змін.


Автоматичний переклад.
Radka
10 міс. тому

Я не думаю, що це нове керівництво, якби це було нове керівництво, вони вже показали б певну ефективність. але скарги все ще є, і вони свіжі для подальшого полювання.

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Ось як це відбувається, я зв’язався з ними щодо своєї ситуації кілька днів тому, і відповіді не було, тож вони навіть більше не потрудилися брехати, я більше не можу терпіти спроби щось зробити щодо свого відкликання!

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Я не думаю, що це нове керівництво, якби це було нове керівництво, вони вже показали б певну ефективність. але скарги все ще є, і вони свіжі для подальшого полювання.

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Я думаю, це могло б бути, але якби за цим стояло нове керівництво, може знадобитися деякий час, щоб зрушити справу з місця та почати розглядати скарги. Однак це лише мої припущення, і ми побачимо, як воно буде розвиватися і як казино розглядатиме подальші скарги. Буду радий, якщо вони почнуть вирішуватися. Але ми побачимо.

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Ось як це відбувається, я зв’язався з ними щодо своєї ситуації кілька днів тому, і відповіді не було, тож вони навіть більше не потрудилися брехати, я більше не можу терпіти спроби щось зробити щодо свого відкликання!

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Ну, мені дуже шкода. Я бачу, що ви також подали скаргу за моєю рекомендацією, але оскільки ми даємо казино 14 днів, щоб вирішити проблему зняття коштів, справа не просунулася далеко.

У будь-якому випадку, я вважаю, що вам буде гарною ідеєю відповісти Ніку, оскільки ваша відповідь очікується. Зробити це можна тут.

Якщо казино не намагається вирішити вашу ситуацію, принаймні невеликим задоволенням є те, що воно отримує чорні точки та його індекс безпеки знижується. Я знаю, що це небагато, але я думаю, що це хороший стримуючий фактор, щоб утримати гравців від гри тут.

У будь-якому разі, якщо ви отримаєте відповідь, обов’язково повідомте мене.

Автоматичний переклад.
Jaro
10 міс. тому

Шановний Яро

Дозвольте мені розповісти вам, що станеться далі. Через 90 днів вони скасують моє зняття через транзакцію з високим ризиком або технічну помилку, і кошти будуть зараховані назад на мій рахунок, і мені доведеться знову подавати запит на зняття та транзакцію мені потрібно ще раз пройти кілька перевірок ..Так сталося зі мною в казиноwinner, обидва є рідними братами.. Я спілкувався з онлайн-агентом, і, на щастя, це був той самий агент, з яким я також спілкувався в казиноwinner. я поділюся там знімками екрана електронної пошти та чату... filefilefilefile

Автоматичний переклад.
Rehan1979
10 міс. тому

Боже мій, ці Матері...

Переможці казино, spicyjacpots, чудово, і скільки ще братів і сестер є в цих казино, ми справді приречені, я маю на увазі, що вони платять за деяких людей, щоб показати іншим, що вони справжні казино, але вони точно ні, мені просто байдуже більше, якщо я отримаю свої гроші чи ні, я просто сподіваюся, що вони закінчаться погано, і я маю на увазі справді погано, сподіваюся, ви врешті-решт отримаєте свої гроші, будь ласка, тримайте нас у курсі.

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Шановний Яро

Дозвольте мені розповісти вам, що станеться далі. Через 90 днів вони скасують моє зняття через транзакцію з високим ризиком або технічну помилку, і кошти будуть зараховані назад на мій рахунок, і мені доведеться знову подавати запит на зняття та транзакцію мені потрібно ще раз пройти кілька перевірок ..Так сталося зі мною в казиноwinner, обидва є рідними братами.. Я спілкувався з онлайн-агентом, і, на щастя, це був той самий агент, з яким я також спілкувався в казиноwinner. я поділюся там знімками екрана електронної пошти та чату... filefilefilefile

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Тож мені шкода, і я вважаю, що 90 днів для одного виведення коштів – це забагато, і я не розумію, чому це так довго і що з цим можна зробити.

При цьому, оскільки казино навіть не має ліцензії, звертатися нема до кого, а дуже шкода. Я зараз переживаю, чи отримаєте ви свої гроші. Очевидно, я був би налаштований скептично, вивчив би весь урок і завжди стежив за казино, куди я йду робити депозит.

Однак, якщо ви отримаєте відповідь від казино з чимось новим, обов’язково повідомте мене.

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Боже мій, ці Матері...

Переможці казино, spicyjacpots, чудово, і скільки ще братів і сестер є в цих казино, ми справді приречені, я маю на увазі, що вони платять за деяких людей, щоб показати іншим, що вони справжні казино, але вони точно ні, мені просто байдуже більше, якщо я отримаю свої гроші чи ні, я просто сподіваюся, що вони закінчаться погано, і я маю на увазі справді погано, сподіваюся, ви врешті-решт отримаєте свої гроші, будь ласка, тримайте нас у курсі.

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Чесно кажучи, мені цікаво, як обернеться ваша справа, оскільки ваша скарга все ще відкрита. Я був би радий, якби казино відповіло, коли з ним зв’яжуться, або якби вся проблема була вирішена раніше.

Однак, виходячи з досвіду інших гравців, я не впевнений, що це буде так.

Тож не соромтеся повідомляти мені, як розвивається ситуація.

Удачі ☘️

Автоматичний переклад.
Jaro
10 міс. тому

Мені цікаво, як легко вони переходять з одного веб-сайту на інший або ребрендингу себе без страху, і ніхто не вживає жодних заходів проти цих злочинців. Де і коли закінчиться їхній бізнес і чи будуть вони все життя насолоджуватися мародерством і обкраданням людей, ніколи не потраплять за ґрати???

Автоматичний переклад.
Jaro
10 міс. тому

Жодної відповіді від суперслужби, хоча я подав скаргу, їм просто байдуже, і вони самі заберуть гроші. Дякую, Джаро, Ніку та іншим, які розглянули мою скаргу, зараз мою справу закрито, на початку лютого я подам скарга на казино spicyjackpots.

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Хтось насправді отримував виграш від superb? Я чекаю з листопада, і мені постійно розповідають ту саму історію. Мені просто здатися? чи є шанс, що я отримаю свій виграш?

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Відмовся від цього, це божевілля, я заробив гроші, почекав, а потім пропустив їх

Автоматичний переклад.
1...3 4 5...16
Перейти на сторінкуіз 16 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого