ФорумКазиноSuperb Casino - загальне обговорення

Superb Casino - загальне обговорення (Сторінка 4)

7 міс. тому від jimjamjim
|
11780 переглядів 206 відповідей |
|
1...3 4 5...11
Додати публікацію
4 міс. тому

Я на це сподіваюся. Це, м’яко кажучи, засмучувало. Я все одно подав скаргу, тому заздалегідь дякую за будь-яку допомогу.

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Я б хотів, щоб ви отримали свої гроші. Якщо гравці до вас досягли успіху, сподіваюся, ви також досягнете успіху.

Якщо ви почуєте щось нове, обов’язково повідомте нам. Удачі.

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Хтось має хоч якесь уявлення про те, що відбувається з казино superb, оскільки я просто намагаюся ввійти в superb, і вони переводять мене на інший веб-сайт під назвою bountyreels.com, чи означає це, що вони відкривають новий магазин, щоб грабувати людей і робити їх дурними. Як увійти в облікові записи, які мають люди, це чудово..

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Привіт! Завдяки останнім публікаціям гравців це казино переміщено на такий веб-сайт: superb1.bet. Крім того, за словами мого товариша по команді, казино переїхало на цей новий домен, і він уже оновлений на нашому веб-сайті.

Чи можете ви спробувати це там, щоб перевірити, чи можете ви ввійти та увійти до свого облікового запису?

Автоматичний переклад.
Jaro
4 міс. тому

Привіт! Я спробував на новому веб-сайті, я успішно ввійшов.. Чи означає це, що старий веб-сайт закрито через велику кількість скарг, і тепер вони обманюють людей на цьому новому веб-сайті.

Автоматичний переклад.
Rehan1979
4 міс. тому

Щоб уникнути негативних наслідків своїх скарг, казино має змінити бренд або закритися.

Як бачите, його індекс безпеки все ще доступний: https://casino.guru/superb-casino-review#tab=js-tab-reputation

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Мій запит на зняття коштів уже тривав 23 робочі дні та все ще очікує на розгляд. Звичайно, на новому сайті, куди мені вдалося ввійти, є дочірнє казино spicyjackpots Superb, тому що зовнішня оболонка дуже схожа, також звідти я маю запит на зняття 100 євро очікують на другий тиждень, хоча вони обіцяють, що обробка виведення коштів триватиме до 4 робочих днів , чи були в інших проблеми зі зняттям через spicy?

Автоматичний переклад.
vilmunentero
4 міс. тому

Привіт, я розумію, що у вас проблеми в обох казино?

Щодо ваших вилучень, чи сказали вам у казино, чому це вимагає часу? Ви вже підтвердили свій обліковий запис?

Однак, якщо це триває більше двох тижнів, я б рекомендувавподати скаргу , оскільки ми даємо казино 14 днів для вирішення такої ситуації.

Але що стосується цього конкретного казино і, отже, Superb, останнім часом достатньо гравців мали з ним проблеми, і казино не реагувало на жодні скарги . Тому я не зовсім впевнений, що для вас буде інакше. Однак вам обов'язково слід подати скаргу, тому що надія завжди вмирає останньою, і якщо ви не отримаєте свої гроші, казино отримає як мінімум чорні точки.

Автоматичний переклад.
Radka
4 міс. тому

Отже, це означає, що вони ті самі люди, просто ребрендинг і залучення клієнтів під новим брендом, оскільки вони не мають гарної репутації під старим брендом. Вони будуть регулярно проводити ребрендинг і вести бізнес.

Автоматичний переклад.
Rehan1979
4 міс. тому

Я не знаю, ким вони можуть бути. Простіше кажучи, ребрендинг - це спосіб змінити назву компанії, можливо, з новим власником. Але це не означає, що всі невирішені скарги забуті. Для нас це означає, що ми повинні переконати нове керівництво усунути гріхи попереднього керівництва; в іншому випадку все залишається без змін.


Автоматичний переклад.
Radka
4 міс. тому

Я не думаю, що це нове керівництво, якби це було нове керівництво, вони вже показали б певну ефективність. але скарги все ще є, і вони свіжі для подальшого полювання.

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Ось як це відбувається, я зв’язався з ними щодо своєї ситуації кілька днів тому, і відповіді не було, тож вони навіть більше не потрудилися брехати, я більше не можу терпіти спроби щось зробити щодо свого відкликання!

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Я не думаю, що це нове керівництво, якби це було нове керівництво, вони вже показали б певну ефективність. але скарги все ще є, і вони свіжі для подальшого полювання.

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Я думаю, це могло б бути, але якби за цим стояло нове керівництво, може знадобитися деякий час, щоб зрушити справу з місця та почати розглядати скарги. Однак це лише мої припущення, і ми побачимо, як воно буде розвиватися і як казино розглядатиме подальші скарги. Буду радий, якщо вони почнуть вирішуватися. Але ми побачимо.

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Ось як це відбувається, я зв’язався з ними щодо своєї ситуації кілька днів тому, і відповіді не було, тож вони навіть більше не потрудилися брехати, я більше не можу терпіти спроби щось зробити щодо свого відкликання!

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Ну, мені дуже шкода. Я бачу, що ви також подали скаргу за моєю рекомендацією, але оскільки ми даємо казино 14 днів, щоб вирішити проблему зняття коштів, справа не просунулася далеко.

У будь-якому випадку, я вважаю, що вам буде гарною ідеєю відповісти Ніку, оскільки ваша відповідь очікується. Зробити це можна тут.

Якщо казино не намагається вирішити вашу ситуацію, принаймні невеликим задоволенням є те, що воно отримує чорні точки та його індекс безпеки знижується. Я знаю, що це небагато, але я думаю, що це хороший стримуючий фактор, щоб утримати гравців від гри тут.

У будь-якому разі, якщо ви отримаєте відповідь, обов’язково повідомте мене.

Автоматичний переклад.
Jaro
4 міс. тому

Шановний Яро

Дозвольте мені розповісти вам, що станеться далі. Через 90 днів вони скасують моє зняття через транзакцію з високим ризиком або технічну помилку, і кошти будуть зараховані назад на мій рахунок, і мені доведеться знову подавати запит на зняття та транзакцію мені потрібно ще раз пройти кілька перевірок ..Так сталося зі мною в казиноwinner, обидва є рідними братами.. Я спілкувався з онлайн-агентом, і, на щастя, це був той самий агент, з яким я також спілкувався в казиноwinner. я поділюся там знімками екрана електронної пошти та чату... filefilefilefile

Автоматичний переклад.
Rehan1979
4 міс. тому

Боже мій, ці Матері...

Переможці казино, spicyjacpots, чудово, і скільки ще братів і сестер є в цих казино, ми справді приречені, я маю на увазі, що вони платять за деяких людей, щоб показати іншим, що вони справжні казино, але вони точно ні, мені просто байдуже більше, якщо я отримаю свої гроші чи ні, я просто сподіваюся, що вони закінчаться погано, і я маю на увазі справді погано, сподіваюся, ви врешті-решт отримаєте свої гроші, будь ласка, тримайте нас у курсі.

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Шановний Яро

Дозвольте мені розповісти вам, що станеться далі. Через 90 днів вони скасують моє зняття через транзакцію з високим ризиком або технічну помилку, і кошти будуть зараховані назад на мій рахунок, і мені доведеться знову подавати запит на зняття та транзакцію мені потрібно ще раз пройти кілька перевірок ..Так сталося зі мною в казиноwinner, обидва є рідними братами.. Я спілкувався з онлайн-агентом, і, на щастя, це був той самий агент, з яким я також спілкувався в казиноwinner. я поділюся там знімками екрана електронної пошти та чату... filefilefilefile

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Тож мені шкода, і я вважаю, що 90 днів для одного виведення коштів – це забагато, і я не розумію, чому це так довго і що з цим можна зробити.

При цьому, оскільки казино навіть не має ліцензії, звертатися нема до кого, а дуже шкода. Я зараз переживаю, чи отримаєте ви свої гроші. Очевидно, я був би налаштований скептично, вивчив би весь урок і завжди стежив за казино, куди я йду робити депозит.

Однак, якщо ви отримаєте відповідь від казино з чимось новим, обов’язково повідомте мене.

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Боже мій, ці Матері...

Переможці казино, spicyjacpots, чудово, і скільки ще братів і сестер є в цих казино, ми справді приречені, я маю на увазі, що вони платять за деяких людей, щоб показати іншим, що вони справжні казино, але вони точно ні, мені просто байдуже більше, якщо я отримаю свої гроші чи ні, я просто сподіваюся, що вони закінчаться погано, і я маю на увазі справді погано, сподіваюся, ви врешті-решт отримаєте свої гроші, будь ласка, тримайте нас у курсі.

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Чесно кажучи, мені цікаво, як обернеться ваша справа, оскільки ваша скарга все ще відкрита. Я був би радий, якби казино відповіло, коли з ним зв’яжуться, або якби вся проблема була вирішена раніше.

Однак, виходячи з досвіду інших гравців, я не впевнений, що це буде так.

Тож не соромтеся повідомляти мені, як розвивається ситуація.

Удачі ☘️

Автоматичний переклад.
Jaro
4 міс. тому

Мені цікаво, як легко вони переходять з одного веб-сайту на інший або ребрендингу себе без страху, і ніхто не вживає жодних заходів проти цих злочинців. Де і коли закінчиться їхній бізнес і чи будуть вони все життя насолоджуватися мародерством і обкраданням людей, ніколи не потраплять за ґрати???

Автоматичний переклад.
Jaro
4 міс. тому

Жодної відповіді від суперслужби, хоча я подав скаргу, їм просто байдуже, і вони самі заберуть гроші. Дякую, Джаро, Ніку та іншим, які розглянули мою скаргу, зараз мою справу закрито, на початку лютого я подам скарга на казино spicyjackpots.

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Хтось насправді отримував виграш від superb? Я чекаю з листопада, і мені постійно розповідають ту саму історію. Мені просто здатися? чи є шанс, що я отримаю свій виграш?

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Відмовся від цього, це божевілля, я заробив гроші, почекав, а потім пропустив їх

Автоматичний переклад.
1...3 4 5...11
Перейти на сторінкуіз 11 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
CandyBlitzBombs_flash_alt
Безкоштовний слот-турнір з призовим фондом 1000 € уже розпочався!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого