Я б хотів, щоб ви отримали свої гроші. Якщо гравці до вас досягли успіху, сподіваюся, ви також досягнете успіху.
Якщо ви почуєте щось нове, обов’язково повідомте нам. Удачі.
I wish you would get your money. If the players before you succeeded, hopefully you will too.
If you hear anything new, be sure to let us know. Good luck.
Хтось має хоч якесь уявлення про те, що відбувається з казино superb, оскільки я просто намагаюся ввійти в superb, і вони переводять мене на інший веб-сайт під назвою bountyreels.com, чи означає це, що вони відкривають новий магазин, щоб грабувати людей і робити їх дурними. Як увійти в облікові записи, які мають люди, це чудово..
Does anyone has any idea about whats happening with superb casino , as i just try to login to superb and they taking me to another website with the name bountyreels.com, does that means they open a new shop for robbing people and making them fool.. How to login to the accounts people have is superb..
Привіт! Завдяки останнім публікаціям гравців це казино переміщено на такий веб-сайт: superb1.bet. Крім того, за словами мого товариша по команді, казино переїхало на цей новий домен, і він уже оновлений на нашому веб-сайті.
Чи можете ви спробувати це там, щоб перевірити, чи можете ви ввійти та увійти до свого облікового запису?
Hi, due to recent posts by players, this casino has moved to the following website: superb1.bet. Also according to my teammate the casino has moved to this new domain and it is already updated on our website.
Can you try it there to see if you can login and get into your account ?
Привіт! Я спробував на новому веб-сайті, я успішно ввійшов.. Чи означає це, що старий веб-сайт закрито через велику кількість скарг, і тепер вони обманюють людей на цьому новому веб-сайті.
Hi I tried on the new website , i logged in successfully .. Does that means that the old website is closed due to lots of complaints and now they will fool people on this new website.
Щоб уникнути негативних наслідків своїх скарг, казино має змінити бренд або закритися.
Як бачите, його індекс безпеки все ще доступний: https://casino.guru/superb-casino-review#tab=js-tab-reputation
To avoid the negative effects of its complaints, the casino must rebrand or get closed.
As you can see, its safety index is still available: https://casino.guru/superb-casino-review#tab=js-tab-reputation
Мій запит на зняття коштів уже тривав 23 робочі дні та все ще очікує на розгляд. Звичайно, на новому сайті, куди мені вдалося ввійти, є дочірнє казино spicyjackpots Superb, тому що зовнішня оболонка дуже схожа, також звідти я маю запит на зняття 100 євро очікують на другий тиждень, хоча вони обіцяють, що обробка виведення коштів триватиме до 4 робочих днів , чи були в інших проблеми зі зняттям через spicy?
My withdrawal request has already lasted 23 business days and is still pending, on the new site of course, where I managed to log in, is spicyjackpots Superb's sister casino because the outer shell is so similar, also from there I have a 100e withdrawal request pending for the second week even though they promise that the processing of the withdrawal will take up to 4 business days , have others had withdrawal problems with spicy?
Minun nostopyyntöni on kestänyt jo 23 arkipäivää ja vieläkin pending,uudella sivustolla toki,johon onnistuin kirjautumaan,onko spicyjackpots superbin sisarkasino koska ulkokuori on niin samanlainen,myöskin sieltä minulla on 100e nostopyyntö vireillä jo toista viikkoa vaikka he lupaavat noston käsittelyn kestävän up to 4 business day,onko muilla ollut spicyn kanssa nosto ongelmia?
Привіт, я розумію, що у вас проблеми в обох казино?
Щодо ваших вилучень, чи сказали вам у казино, чому це вимагає часу? Ви вже підтвердили свій обліковий запис?
Однак, якщо це триває більше двох тижнів, я б рекомендувавподати скаргу , оскільки ми даємо казино 14 днів для вирішення такої ситуації.
Але що стосується цього конкретного казино і, отже, Superb, останнім часом достатньо гравців мали з ним проблеми, і казино не реагувало на жодні скарги . Тому я не зовсім впевнений, що для вас буде інакше. Однак вам обов'язково слід подати скаргу, тому що надія завжди вмирає останньою, і якщо ви не отримаєте свої гроші, казино отримає як мінімум чорні точки.
Hi to understand you have problems in both casinos ?
Regarding your withdrawals, did the casino tell you why it takes time ? Have you verified your account yet ?
However, if it has been going on for more than two weeks I would recommend filing a complaint, because we give casinos 14 days to resolve such a situation.
But as far as this particular casino and therefore Superb is concerned, enough players have had problems with it recently and the casino has not responded to any complaints. So I'm not entirely convinced that it will be any different for you. However, you should definitely file a complaint, because hope always dies last and if you don't get your money, the casino will at least get black points.
Отже, це означає, що вони ті самі люди, просто ребрендинг і залучення клієнтів під новим брендом, оскільки вони не мають гарної репутації під старим брендом. Вони будуть регулярно проводити ребрендинг і вести бізнес.
So that means they are same people, just rebrand and attract customer under new brand as they don't have a good reputation under the old brand , They will be doing regular rebranding and doing business.
Я не знаю, ким вони можуть бути. Простіше кажучи, ребрендинг - це спосіб змінити назву компанії, можливо, з новим власником. Але це не означає, що всі невирішені скарги забуті. Для нас це означає, що ми повинні переконати нове керівництво усунути гріхи попереднього керівництва; в іншому випадку все залишається без змін.
I do not know who they might be. Simply put, rebranding is a way to change the name of the company, probably with a brand new owner. But it does not mean all unresolved complaints are forgotten. For us, it means that we must convince the new management to resolve the sins of the previous management; otherwise, all remains the same.
Я не думаю, що це нове керівництво, якби це було нове керівництво, вони вже показали б певну ефективність. але скарги все ще є, і вони свіжі для подальшого полювання.
I don't think so its a new management , if it was a new management , they would have shown some efficiency by now. but the complaints are still there and they are fresh for more hunting now.
Ось як це відбувається, я зв’язався з ними щодо своєї ситуації кілька днів тому, і відповіді не було, тож вони навіть більше не потрудилися брехати, я більше не можу терпіти спроби щось зробити щодо свого відкликання!
This is exactly how it goes, I contacted them about my situation a few days ago and there has been no reply, so they don't even bother to lie anymore, I can't stand trying to do anything about my withdrawal anymore!
Näin se juuri menee,otin sinne yhteyttä tilanteestani jokunen päivä sitten eikä sieltä ole tullut vastausta,eli he eivät edes vaivaudu enää valehtelemaankaan,enää en jaksa yrittää tehdä nostoni eteen mitään!
Я не думаю, що це нове керівництво, якби це було нове керівництво, вони вже показали б певну ефективність. але скарги все ще є, і вони свіжі для подальшого полювання.
I don't think so its a new management , if it was a new management , they would have shown some efficiency by now. but the complaints are still there and they are fresh for more hunting now.
Я думаю, це могло б бути, але якби за цим стояло нове керівництво, може знадобитися деякий час, щоб зрушити справу з місця та почати розглядати скарги. Однак це лише мої припущення, і ми побачимо, як воно буде розвиватися і як казино розглядатиме подальші скарги. Буду радий, якщо вони почнуть вирішуватися. Але ми побачимо.
I think it could be, but if there was new management behind it, it might take some time to get things moving and start addressing the complaints. However, these are just my guesses and we will see how it will go on and how the casino will deal with further complaints. I would be happy if they would start to be resolved. But we'll see.
Ось як це відбувається, я зв’язався з ними щодо своєї ситуації кілька днів тому, і відповіді не було, тож вони навіть більше не потрудилися брехати, я більше не можу терпіти спроби щось зробити щодо свого відкликання!
This is exactly how it goes, I contacted them about my situation a few days ago and there has been no reply, so they don't even bother to lie anymore, I can't stand trying to do anything about my withdrawal anymore!
Näin se juuri menee,otin sinne yhteyttä tilanteestani jokunen päivä sitten eikä sieltä ole tullut vastausta,eli he eivät edes vaivaudu enää valehtelemaankaan,enää en jaksa yrittää tehdä nostoni eteen mitään!
Ну, мені дуже шкода. Я бачу, що ви також подали скаргу за моєю рекомендацією, але оскільки ми даємо казино 14 днів, щоб вирішити проблему зняття коштів, справа не просунулася далеко.
У будь-якому випадку, я вважаю, що вам буде гарною ідеєю відповісти Ніку, оскільки ваша відповідь очікується. Зробити це можна тут.
Якщо казино не намагається вирішити вашу ситуацію, принаймні невеликим задоволенням є те, що воно отримує чорні точки та його індекс безпеки знижується. Я знаю, що це небагато, але я думаю, що це хороший стримуючий фактор, щоб утримати гравців від гри тут.
У будь-якому разі, якщо ви отримаєте відповідь, обов’язково повідомте мене.
Well, I'm very sorry. I see that you also filed a complaint on my recommendation, but since we give casinos 14 days to resolve the withdrawal, it hasn't moved very far so far.
Anyway, I think it would certainly be a good idea for you to respond to Nick, as your answer is awaited. You can do so here.
If the casino doesn't try to resolve your situation, at least a small satisfaction is that it gets black points and its safety index is lowered. I know it's not much, but I think it's a good deterrent to keep players from playing here.
Anyway, if you happen to get an answer, be sure to let me know.
Шановний Яро
Дозвольте мені розповісти вам, що станеться далі. Через 90 днів вони скасують моє зняття через транзакцію з високим ризиком або технічну помилку, і кошти будуть зараховані назад на мій рахунок, і мені доведеться знову подавати запит на зняття та транзакцію мені потрібно ще раз пройти кілька перевірок ..Так сталося зі мною в казиноwinner, обидва є рідними братами.. Я спілкувався з онлайн-агентом, і, на щастя, це був той самий агент, з яким я також спілкувався в казиноwinner. я поділюся там знімками екрана електронної пошти та чату...
Dear Jaro
Let me tell you what will happen next,,, After 90 days they will cancel my withdrawal due to high risk transaction or a technical error and the funds will be credited back to my account and i will have to request again for withdrawal and the transaction has to go through few check again ..That's what happened with me in winner casino, both are siblings.. I was chatting with the online agent and fortunately it was the same agent i chat with in winner casino as well. i will share there email and chat screen shots...
Боже мій, ці Матері...
Переможці казино, spicyjacpots, чудово, і скільки ще братів і сестер є в цих казино, ми справді приречені, я маю на увазі, що вони платять за деяких людей, щоб показати іншим, що вони справжні казино, але вони точно ні, мені просто байдуже більше, якщо я отримаю свої гроші чи ні, я просто сподіваюся, що вони закінчаться погано, і я маю на увазі справді погано, сподіваюся, ви врешті-решт отримаєте свої гроші, будь ласка, тримайте нас у курсі.
Oh my god those Motherf.....s
Casinowinners,spicyjacpots,superb and how many more siblings are there in those casinos,we truly are doomed,i mean they pay for some People to show the rest of us that they are real casinos but they sure aren't,i just dont care anymore if i get my money or not,i just hope they end up bad,and i mean real bad,hopefully you eventually get your money,please keep the rest of us posted.
Шановний Яро
Дозвольте мені розповісти вам, що станеться далі. Через 90 днів вони скасують моє зняття через транзакцію з високим ризиком або технічну помилку, і кошти будуть зараховані назад на мій рахунок, і мені доведеться знову подавати запит на зняття та транзакцію мені потрібно ще раз пройти кілька перевірок ..Так сталося зі мною в казиноwinner, обидва є рідними братами.. Я спілкувався з онлайн-агентом, і, на щастя, це був той самий агент, з яким я також спілкувався в казиноwinner. я поділюся там знімками екрана електронної пошти та чату...
Dear Jaro
Let me tell you what will happen next,,, After 90 days they will cancel my withdrawal due to high risk transaction or a technical error and the funds will be credited back to my account and i will have to request again for withdrawal and the transaction has to go through few check again ..That's what happened with me in winner casino, both are siblings.. I was chatting with the online agent and fortunately it was the same agent i chat with in winner casino as well. i will share there email and chat screen shots...
Тож мені шкода, і я вважаю, що 90 днів для одного виведення коштів – це забагато, і я не розумію, чому це так довго і що з цим можна зробити.
При цьому, оскільки казино навіть не має ліцензії, звертатися нема до кого, а дуже шкода. Я зараз переживаю, чи отримаєте ви свої гроші. Очевидно, я був би налаштований скептично, вивчив би весь урок і завжди стежив за казино, куди я йду робити депозит.
Однак, якщо ви отримаєте відповідь від казино з чимось новим, обов’язково повідомте мене.
So I'm sorry and I think that 90 days to make one withdrawal is too much and I don't understand why it's so long and what all can be done about it.
In this case, since the casino is not even licensed, there is no one to turn to, which is a great pity. I'm worried now whether you will get your money. Obviously I would be skeptical and take the whole lesson from this and always keep an eye on the casino where I go to deposit.
However, if you happen to get a reply from a casino with something new, be sure to let me know.
Боже мій, ці Матері...
Переможці казино, spicyjacpots, чудово, і скільки ще братів і сестер є в цих казино, ми справді приречені, я маю на увазі, що вони платять за деяких людей, щоб показати іншим, що вони справжні казино, але вони точно ні, мені просто байдуже більше, якщо я отримаю свої гроші чи ні, я просто сподіваюся, що вони закінчаться погано, і я маю на увазі справді погано, сподіваюся, ви врешті-решт отримаєте свої гроші, будь ласка, тримайте нас у курсі.
Oh my god those Motherf.....s
Casinowinners,spicyjacpots,superb and how many more siblings are there in those casinos,we truly are doomed,i mean they pay for some People to show the rest of us that they are real casinos but they sure aren't,i just dont care anymore if i get my money or not,i just hope they end up bad,and i mean real bad,hopefully you eventually get your money,please keep the rest of us posted.
Чесно кажучи, мені цікаво, як обернеться ваша справа, оскільки ваша скарга все ще відкрита. Я був би радий, якби казино відповіло, коли з ним зв’яжуться, або якби вся проблема була вирішена раніше.
Однак, виходячи з досвіду інших гравців, я не впевнений, що це буде так.
Тож не соромтеся повідомляти мені, як розвивається ситуація.
Удачі ☘️
To tell you the truth, I'm curious how your case will turn out as your complaint is still open. I would be happy if the casino would reply when it will be contacted, alternatively if the whole issue will be solved sooner.
However, based on the experience of other players, I am not sure if this will be the case.
So feel free to update me on how the situation is going.
Good luck ☘️
Мені цікаво, як легко вони переходять з одного веб-сайту на інший або ребрендингу себе без страху, і ніхто не вживає жодних заходів проти цих злочинців. Де і коли закінчиться їхній бізнес і чи будуть вони все життя насолоджуватися мародерством і обкраданням людей, ніколи не потраплять за ґрати???
I wonder , how easily they operate from one website to other or rebrand themselves with no fear and no one taking any action against these criminals. Where and when their business will end and will they enjoy looting and robbing people for life time, will they never go behind the bars???
Жодної відповіді від суперслужби, хоча я подав скаргу, їм просто байдуже, і вони самі заберуть гроші. Дякую, Джаро, Ніку та іншим, які розглянули мою скаргу, зараз мою справу закрито, на початку лютого я подам скарга на казино spicyjackpots.
No response from super even though I filed a complaint, they just don't care and keep the money themselves, Thanks Jaro, Nick and others who took care of my complaint, my case is now closed, at the beginning of February I will file a complaint about spicyjackpots casino.
Ei mitään vastausta superbilta vaikka tein valituksen,he eivät vain välitä ja pitävät rahat itsellä,Kiitos Jaro,Nick ja muut jotka valitukseni eteen touhusivat,tapaukseni on nyt suljettu,helmikuun alussa teen valituksen spicyjackpots casinosta.
Хтось насправді отримував виграш від superb? Я чекаю з листопада, і мені постійно розповідають ту саму історію. Мені просто здатися? чи є шанс, що я отримаю свій виграш?
Has anyone actually received any winnings from superb?I’ve been waiting since November and keep getting told the same story.shall I just give up?or is their a chance I will receive my winnings?.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.