10 міс. тому
Сайт все ще не працює... здається, усі наші кошти втрачено
Site still down...looks all our funds are lost now
0
Сайт все ще не працює... здається, усі наші кошти втрачено
Site still down...looks all our funds are lost now
Привіт... ми отримали якісь оновлення на цьому веб-сайті?.. дякую
Hi...did we get any updates on this website?..thanks
Привіт! Я ще не отримав жодних оновлень, але щойно отримаю, я повідомлю вам, що дізнався.
Однак, якщо у вас все ще є гроші, ви можетеподати нам скаргу, і наша команда спробує допомогти вам вирішити вашу ситуацію. Я думаю, що це може бути розумним, оскільки ми ще не знаємо, що відбувається з казино.
Hi, I haven't received any update yet but as soon as I do I'll let you know what I find out.
However, if you still have money there, you can file a complaint with us and our team will try to help you with your situation. I think that might be reasonable, since we don't know what's going on with the casino yet.
Чудово, тож не забудьте повідомити мені, як просувається ваша справа, чи вдалося вам щось вирішити чи отримали оновлення.
Сподіваюся, все складеться добре. Удачі. ☘️
Great, so be sure to let me know how your case is going and if you managed to resolve anything or if you got an update.
I hope everything turns out well. Good luck. ☘️
Привіт, я просто хотів допомогти з цим і буду надсилати власну скаргу, але, здається, вони перейшли на новий сайт із веб-адресою superb1.bet
я увійшов туди зі своїми даними та побачив, що моє зняття все ще чекає через 7 тижнів.
у будь-якому випадку я сподіваюся, що це допоможе.
Hello I just wanted to help with this and will be raising my own complaint but it seems they have moved to a new site with web address superb1.bet
i logged in there with my details and saw my withdrawal still says awaiting after 7 weeks.
anyways I hope this helps.
Привіт. Мені здається, що я отримав запит на зняття 100 євро. У мене був сюрприз
100 євро на моєму рахунку, і гроші можуть надходити лише від Superb, який не запитував жодного іншого зняття з жодного іншого казино. Виходячи з банківських реквізитів, я не можу на 100% сказати, що гроші надходять від Superb, але від кого ще. Я щойно ввійшов у систему superb1.bet і перейшов у свій обліковий запис, і мій запит на зняття коштів встановлений на нуль. Тож надія вмирає останньою, і я сподіваюся, що всі ви, хто подав скаргу до Casino Guru, отримаєте свої гроші.
Думаю, без тиску з боку Casino Guru я б ніколи не отримав свою виплату.
ДЯКУЄМО КОМАНДІ ГУРУ КАЗИНО / ВИ НАЙКРАЩІ
Hello. I think I have received my requested withdrawal of €100. I had surprise
€100 in my account and the money can only come from Superb had not requested any other withdrawal from any other casino. Based on the bank details, I can't say 100% that the money comes from Superb, but from who else. I've just logged in to superb1.bet and landed on my account and my withdrawal request is set to zero. So hope dies last and I hope that all of you who have filed a complaint with Casino Guru all get their money.
I think without the pressure from Casino Guru I would never have received my payout.
THANK YOU TO THE CASINO GURU TEAM / YOU ARE THE BEST
Hallo. Ich denke das ich meine angeforderte Auszahlung von €100 bekommen habe. Ich hatte überraschend
100€ auf meinem Konto und das Geld kann nur von Superb kommen hatte keine andere Auszahlung von irgendeinem anderen Casino angefordert. Anhand der Bankdaten kann ich nicht 100 % sagen das das Geld von Superb stammt aber von wem sonst. Habe mich auch soeben auf superb1.bet eingeloggt bin auch auf meinem Konto gelandet und mein Auszahlungsantrag ist auf null. Also die Hoffnung stirbt zuletzt und ich hoffe das Ihr alle die eine Beschwerde bei Casino Guru eingereicht haben alle ihr Geld bekommen.
Ich denke ohne den Druck von Casino Guru hätte ich nie meine Auszahlung bekommen.
DANKE DEM TEAM VON CASINO GURU / IHR SEID DIE BESTEN
Радий дізнатися, що ви отримали свої кошти. Чи можете ви повідомити нам, будь ласка, скільки часу вам знадобилося, щоб вивести гроші з superb, а також, чи немає проблем із надсиланням знімка екрана чи чимось іншим щодо отримання коштів із superb, просто за невелику суму душевний спокій і надію. Дякую
Pleased to know that you received your funds, can you tell us please how long it took you to get the money withdrawn from superb , also if there is no issue in sharing a screen shot or something of receiving the funds from superb , just for little peace of mind and hope. thanks
Привіт. Весь переказ тривав з 12 листопада 2023 року по 26 грудня 2023 року. Я був абсолютно здивований, коли на рахунку раптово з’явилося 100 євро. Знову ж таки, без скарги та великої допомоги від Casino GURU, я думаю, я б ніколи не отримав гроші.
А ось скріншоти
Сподіваюся, ви також отримаєте свої гроші.
Hello. The whole transfer took from November 12th, 2023 to December 26th, 2023. I was completely surprised that €100 was suddenly in the account. Again, without the complaint and the great help from Casino GURU, I think I would never have gotten the money.
And here are the screenshots
Hope you all get your money too.
Hallo. Der ganze Transfer hat vom 12.11.2023 - 26.12.2023 gedauert. war völlig überrascht das auf einmal €100 auf dem Konto waren, Nochmals gesagt ,ohne die Beschwerde und großartige die Hilfe von Casino GURU denke ich hätte ich das Geld nie bekommen.
Und hier noch die Screenshots
Hoffe Ihr bekommt auch alle euer Geld.
Тоді є надія! Я маю 600 фунтів стерлінгів на розгляді з 9 листопада. Я не знаю, чи варто ризикувати поданням скарги, і це потенційно матиме негативний ефект, чи просто чекати. Останні кілька разів, коли я спілкувався в чаті, служба підтримки вибачилася переді мною. Я хотів би знати, чи були ще якісь історії успіху з цим казино після подання скарги?
There is hope then! I have £600 pending since the 9th of November. I don’t know wether to risk making a complaint and it potentially have a negative effect or just wait it out. The support have actually been quite apologetic to me the last few times I spoke on live chat. I’d like to know if there was any more success stories with this casino after lodging a complaint here?
Я думаю, що без скарги я б ніколи не отримав гроші.
Без тиску в цьому казино нічого не працює.
Це лише моя думка
I think that without the complaint I would never have received the money.
Without pressure, nothing works at this casino.
This is only my opinion
Ich denke , Das ich ohne die Beschwerde das Geld niemals bekommen hätte.
Ohne Druck geht bei diesem Casino vermutlich gar nichts.
Das ist nur meine Meinung
вдалося увійти через superb1.bet і отримати доступ до свого облікового запису та зняти кошти
managed to log in through superb1.bet and can access my account and proceed for a withdrawal
Привіт, я просто хотів допомогти з цим і буду надсилати власну скаргу, але, здається, вони перейшли на новий сайт із веб-адресою superb1.bet
я увійшов туди зі своїми даними та побачив, що моє зняття все ще чекає через 7 тижнів.
у будь-якому випадку я сподіваюся, що це допоможе.
Hello I just wanted to help with this and will be raising my own complaint but it seems they have moved to a new site with web address superb1.bet
i logged in there with my details and saw my withdrawal still says awaiting after 7 weeks.
anyways I hope this helps.
Дякую за інформацію, я передам її нашій команді, яка перевірить її належним чином. Я впевнений, що це доречно.
Що стосується вашого зняття коштів, ми даємо казино 14 днів для обробки. Казино повідомило вам причину, чому минуло більше тижня? Звичайно, якщо нічого не рухається, ви можете подати скаргу.
Сподіваюся, все складеться добре.
Thank you for the information, I'll pass it on to our team who will check it out properly. I'm sure it's appropriate.
As for your withdrawal, we give the casinos 14 days to process it. Did the casino tell you the reason why it's been over a week? Of course, if nothing moves, you can file a complaint.
I hope everything will turn out well.
Привіт. Мені здається, що я отримав запит на зняття 100 євро. У мене був сюрприз
100 євро на моєму рахунку, і гроші можуть надходити лише від Superb, який не запитував жодного іншого зняття з жодного іншого казино. Виходячи з банківських реквізитів, я не можу на 100% сказати, що гроші надходять від Superb, але від кого ще. Я щойно ввійшов у систему superb1.bet і перейшов у свій обліковий запис, і мій запит на зняття коштів встановлений на нуль. Тож надія вмирає останньою, і я сподіваюся, що всі ви, хто подав скаргу до Casino Guru, отримаєте свої гроші.
Думаю, без тиску з боку Casino Guru я б ніколи не отримав свою виплату.
ДЯКУЄМО КОМАНДІ ГУРУ КАЗИНО / ВИ НАЙКРАЩІ
Hello. I think I have received my requested withdrawal of €100. I had surprise
€100 in my account and the money can only come from Superb had not requested any other withdrawal from any other casino. Based on the bank details, I can't say 100% that the money comes from Superb, but from who else. I've just logged in to superb1.bet and landed on my account and my withdrawal request is set to zero. So hope dies last and I hope that all of you who have filed a complaint with Casino Guru all get their money.
I think without the pressure from Casino Guru I would never have received my payout.
THANK YOU TO THE CASINO GURU TEAM / YOU ARE THE BEST
Hallo. Ich denke das ich meine angeforderte Auszahlung von €100 bekommen habe. Ich hatte überraschend
100€ auf meinem Konto und das Geld kann nur von Superb kommen hatte keine andere Auszahlung von irgendeinem anderen Casino angefordert. Anhand der Bankdaten kann ich nicht 100 % sagen das das Geld von Superb stammt aber von wem sonst. Habe mich auch soeben auf superb1.bet eingeloggt bin auch auf meinem Konto gelandet und mein Auszahlungsantrag ist auf null. Also die Hoffnung stirbt zuletzt und ich hoffe das Ihr alle die eine Beschwerde bei Casino Guru eingereicht haben alle ihr Geld bekommen.
Ich denke ohne den Druck von Casino Guru hätte ich nie meine Auszahlung bekommen.
DANKE DEM TEAM VON CASINO GURU / IHR SEID DIE BESTEN
Це чудова новина. 🎉🎉☘️
Я дуже радий, що ти отримав свої гроші між святами і що врешті все вийшло чесно. Як ти сказав, надія вмирає останньою, і хоч я в це не вірив, але все закінчилося щасливо.
Сподіваюся, вам сподобаються гроші. Приємного Вам відпочинку. 😊
Now that's great news. 🎉🎉☘️
I'm very glad you got your money between the holidays and that everything turned out fair in the end. As you said, hope dies last, and even though I didn't believe it, it all ended happily in the end.
I hope you enjoy the money. Have a nice holiday. 😊
Радий дізнатися, що ви отримали свої кошти. Чи можете ви повідомити нам, будь ласка, скільки часу вам знадобилося, щоб вивести гроші з superb, а також, чи немає проблем із надсиланням знімка екрана чи чимось іншим щодо отримання коштів із superb, просто за невелику суму душевний спокій і надію. Дякую
Pleased to know that you received your funds, can you tell us please how long it took you to get the money withdrawn from superb , also if there is no issue in sharing a screen shot or something of receiving the funds from superb , just for little peace of mind and hope. thanks
Було б ідеально, якби ви теж їх отримали, і ви також були б щасливі в кінці року. Якщо щось зміниться, не соромтеся повідомити мене. Тримаю кулаки, щоб і ти отримав запізнілий подарунок. 🙂
It would be perfect if you got them too and you would also be happy at the end of the year. If anything changes don't hesitate to let me know. I'll keep my fingers crossed that you'll get a belated gift too. 🙂
Схоже, казино почало вирішувати проблеми, які виникли з усіма гравцями. Тепер почекаємо, чи прийдуть гроші і до вас. Коли це станеться, не соромтеся повідомити мені про це.
Я буду чекати. 😉
It looks like the casino has started to solve the problems that have occurred with all players. Now we will wait to see if the money will come to you too. When it does, don't hesitate to let me know.
I'll be waiting. 😉
Привіт без проблем. Я чекав 7 тижнів на відкликання. Вони лише кажуть, що перевіряють і вибачаються за затримку. Раніше чат був дуже схожий на бота, але зараз вони здаються набагато більш симпатичними, але насправді не пропонують багато інформації.
Hello no problem. I’ve been waiting 7 weeks for my withdrawal. They just keep saying it’s being checked and that they’re sorry for the delay. The chat used to be very bot like but they seem a lot more sympathetic at the moment without really offering much information.
Ага, в такому випадку тоді нема чого чекати і я бподав скаргу прямо за цим посиланням .
Хм, 7 тижнів зняття чека здається мені трохи довгим. Казино не надало іншої причини, крім цієї, так?
Проте я твердо вірю, що й ця проблема буде вирішена. Наразі деякі гравці зв’язалися з нами, оскільки ви мали нагоду побачити, що вони отримали свої гроші, тому я сподіваюся, що так буде і у вашій ситуації.
Я буду тримати за вас кулаки. 🤞
Aha, in that case then there is nothing to wait for and I would file a complaint right on this link.
Hmm, 7 weeks check withdrawal seems a bit long to me. The casino didn't give any other reason than this yes ?
However, I firmly believe that this problem will be solved as well. So far some players have contacted us as you had a chance to see that they got their money, so I hope that will be the case in your situation as well.
I will keep my fingers crossed for you. 🤞
Я на це сподіваюся. Це, м’яко кажучи, засмучувало. Я все одно подав скаргу, тому заздалегідь дякую за будь-яку допомогу.
I hope so. It’s been frustrating to say the least. I’ve submitted the complaint anyway so thanks in advance for any help with this.
Хтось має хоч якесь уявлення про те, що відбувається з казино superb, оскільки я просто намагаюся ввійти в superb, і вони переводять мене на інший веб-сайт під назвою bountyreels.com, чи означає це, що вони відкривають новий магазин, щоб грабувати людей і робити їх дурними. Як увійти в облікові записи, які мають люди, це чудово..
Does anyone has any idea about whats happening with superb casino , as i just try to login to superb and they taking me to another website with the name bountyreels.com, does that means they open a new shop for robbing people and making them fool.. How to login to the accounts people have is superb..
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.