ГоловнаФорумКазиноSuperb Casino - загальне обговорення

Superb Casino - загальне обговорення (Сторінка 3)

 від jimjamjim
|
53 514 переглядів 322 відповідей |
|
12 3 4...17
Jaro

Сайт все ще не працює... здається, усі наші кошти втрачено

Автоматичний переклад.
Jaro

Привіт... ми отримали якісь оновлення на цьому веб-сайті?.. дякую

Автоматичний переклад.
SampsoN

Привіт! Я ще не отримав жодних оновлень, але щойно отримаю, я повідомлю вам, що дізнався.

Однак, якщо у вас все ще є гроші, ви можетеподати нам скаргу, і наша команда спробує допомогти вам вирішити вашу ситуацію. Я думаю, що це може бути розумним, оскільки ми ще не знаємо, що відбувається з казино.

Автоматичний переклад.
Jaro

добре зроблено..дякую

Автоматичний переклад.
SampsoN

Чудово, тож не забудьте повідомити мені, як просувається ваша справа, чи вдалося вам щось вирішити чи отримали оновлення.

Сподіваюся, все складеться добре. Удачі. ☘️

Автоматичний переклад.
Jaro

Привіт, я просто хотів допомогти з цим і буду надсилати власну скаргу, але, здається, вони перейшли на новий сайт із веб-адресою superb1.bet

я увійшов туди зі своїми даними та побачив, що моє зняття все ще чекає через 7 тижнів.

у будь-якому випадку я сподіваюся, що це допоможе.

Автоматичний переклад.

Привіт. Мені здається, що я отримав запит на зняття 100 євро. У мене був сюрприз

100 євро на моєму рахунку, і гроші можуть надходити лише від Superb, який не запитував жодного іншого зняття з жодного іншого казино. Виходячи з банківських реквізитів, я не можу на 100% сказати, що гроші надходять від Superb, але від кого ще. Я щойно ввійшов у систему superb1.bet і перейшов у свій обліковий запис, і мій запит на зняття коштів встановлений на нуль. Тож надія вмирає останньою, і я сподіваюся, що всі ви, хто подав скаргу до Casino Guru, отримаєте свої гроші.

Думаю, без тиску з боку Casino Guru я б ніколи не отримав свою виплату.

ДЯКУЄМО КОМАНДІ ГУРУ КАЗИНО / ВИ НАЙКРАЩІ

Автоматичний переклад.
ludwigschett

Радий дізнатися, що ви отримали свої кошти. Чи можете ви повідомити нам, будь ласка, скільки часу вам знадобилося, щоб вивести гроші з superb, а також, чи немає проблем із надсиланням знімка екрана чи чимось іншим щодо отримання коштів із superb, просто за невелику суму душевний спокій і надію. Дякую

Автоматичний переклад.

Привіт. Весь переказ тривав з 12 листопада 2023 року по 26 грудня 2023 року. Я був абсолютно здивований, коли на рахунку раптово з’явилося 100 євро. Знову ж таки, без скарги та великої допомоги від Casino GURU, я думаю, я б ніколи не отримав гроші.

А ось скріншоти

Сподіваюся, ви також отримаєте свої гроші. filefile

Автоматичний переклад.

Тоді є надія! Я маю 600 фунтів стерлінгів на розгляді з 9 листопада. Я не знаю, чи варто ризикувати поданням скарги, і це потенційно матиме негативний ефект, чи просто чекати. Останні кілька разів, коли я спілкувався в чаті, служба підтримки вибачилася переді мною. Я хотів би знати, чи були ще якісь історії успіху з цим казино після подання скарги?

Автоматичний переклад.

Я думаю, що без скарги я б ніколи не отримав гроші.

Без тиску в цьому казино нічого не працює.

Це лише моя думка

Автоматичний переклад.
Jaro

вдалося увійти через superb1.bet і отримати доступ до свого облікового запису та зняти кошти


Автоматичний переклад.

Привіт, я просто хотів допомогти з цим і буду надсилати власну скаргу, але, здається, вони перейшли на новий сайт із веб-адресою superb1.bet

я увійшов туди зі своїми даними та побачив, що моє зняття все ще чекає через 7 тижнів.

у будь-якому випадку я сподіваюся, що це допоможе.

Автоматичний переклад.

Дякую за інформацію, я передам її нашій команді, яка перевірить її належним чином. Я впевнений, що це доречно.

Що стосується вашого зняття коштів, ми даємо казино 14 днів для обробки. Казино повідомило вам причину, чому минуло більше тижня? Звичайно, якщо нічого не рухається, ви можете подати скаргу.

Сподіваюся, все складеться добре.

Автоматичний переклад.

Привіт. Мені здається, що я отримав запит на зняття 100 євро. У мене був сюрприз

100 євро на моєму рахунку, і гроші можуть надходити лише від Superb, який не запитував жодного іншого зняття з жодного іншого казино. Виходячи з банківських реквізитів, я не можу на 100% сказати, що гроші надходять від Superb, але від кого ще. Я щойно ввійшов у систему superb1.bet і перейшов у свій обліковий запис, і мій запит на зняття коштів встановлений на нуль. Тож надія вмирає останньою, і я сподіваюся, що всі ви, хто подав скаргу до Casino Guru, отримаєте свої гроші.

Думаю, без тиску з боку Casino Guru я б ніколи не отримав свою виплату.

ДЯКУЄМО КОМАНДІ ГУРУ КАЗИНО / ВИ НАЙКРАЩІ

Автоматичний переклад.

Це чудова новина. 🎉🎉☘️

Я дуже радий, що ти отримав свої гроші між святами і що врешті все вийшло чесно. Як ти сказав, надія вмирає останньою, і хоч я в це не вірив, але все закінчилося щасливо.

Сподіваюся, вам сподобаються гроші. Приємного Вам відпочинку. 😊

Автоматичний переклад.

Радий дізнатися, що ви отримали свої кошти. Чи можете ви повідомити нам, будь ласка, скільки часу вам знадобилося, щоб вивести гроші з superb, а також, чи немає проблем із надсиланням знімка екрана чи чимось іншим щодо отримання коштів із superb, просто за невелику суму душевний спокій і надію. Дякую

Автоматичний переклад.

Було б ідеально, якби ви теж їх отримали, і ви також були б щасливі в кінці року. Якщо щось зміниться, не соромтеся повідомити мене. Тримаю кулаки, щоб і ти отримав запізнілий подарунок. 🙂

Автоматичний переклад.

вдалося увійти через superb1.bet і отримати доступ до свого облікового запису та зняти кошти


Автоматичний переклад.

Схоже, казино почало вирішувати проблеми, які виникли з усіма гравцями. Тепер почекаємо, чи прийдуть гроші і до вас. Коли це станеться, не соромтеся повідомити мені про це.

Я буду чекати. 😉

Автоматичний переклад.
Jaro

Привіт без проблем. Я чекав 7 тижнів на відкликання. Вони лише кажуть, що перевіряють і вибачаються за затримку. Раніше чат був дуже схожий на бота, але зараз вони здаються набагато більш симпатичними, але насправді не пропонують багато інформації.

Автоматичний переклад.
Greebot187

Ага, в такому випадку тоді нема чого чекати і я бподав скаргу прямо за цим посиланням .

Хм, 7 тижнів зняття чека здається мені трохи довгим. Казино не надало іншої причини, крім цієї, так?

Проте я твердо вірю, що й ця проблема буде вирішена. Наразі деякі гравці зв’язалися з нами, оскільки ви мали нагоду побачити, що вони отримали свої гроші, тому я сподіваюся, що так буде і у вашій ситуації.

Я буду тримати за вас кулаки. 🤞

Автоматичний переклад.
Jaro

Я на це сподіваюся. Це, м’яко кажучи, засмучувало. Я все одно подав скаргу, тому заздалегідь дякую за будь-яку допомогу.

Автоматичний переклад.

Хтось має хоч якесь уявлення про те, що відбувається з казино superb, оскільки я просто намагаюся ввійти в superb, і вони переводять мене на інший веб-сайт під назвою bountyreels.com, чи означає це, що вони відкривають новий магазин, щоб грабувати людей і робити їх дурними. Як увійти в облікові записи, які мають люди, це чудово..

Автоматичний переклад.
12 3 4...17
Перейти на сторінкуіз 17 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-reviews
Новини Казино Гуру — Залишайте відгуки й діліться досвідом гри в казино
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого