ГоловнаФорумКазиноStayCasino - загальне обговорення

StayCasino - загальне обговорення (Сторінка 2)

3 р. тому від sunnyblack19
|
4 121 переглядів 21 відповідей |
|
1 2
1 тиждень тому

Я зробив депозит, але не можу знайти ім’я бенефіціара, час переказу не збігається, і вони не повідомляють мені назву банку. Того дня я зробив багато, однакову суму, на різних сайтах. Тепер вони закрили мій обліковий запис і продовжують запитувати у мене знімок екрана.... але Revolut не дозволяє... Я надіслав їм фотографії та документи, і вони продовжують запитувати мене... відповіді завжди через тиждень.. ..ніколи не бачив такого безладу..у понад 200, де я зареєстрований...

Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

Що щодо того, якщо ви подивіться у свій ігровий журнал, де видно час вашої активності, і ви можете знайти точний час, коли ви зробили депозит? Можливо, це допоможе? Або ти вже це робив і не допомогло?🤔


Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

Я заплатив за допомогою кредитної картки, але банк, який видав картку, не дозволяє повертати на неї кошти. У результаті мені довелося використовувати Interac або банківський рахунок для банківського переказу. Раніше я зробив помилку, скориставшись банківським переказом в іншому казино, і в кінцевому підсумку мені стягнули комісію в розмірі 15 доларів США

Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

Так, розумієш.

Чи є у них інформація про комісії, включену на їхній веб-сайт, чи це залежить від постачальника платежів?

Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
christmas_push_alt
Візьміть участь у різдвяному конкурсі від Pragmatic Play — ми роздаємо призи на суму 3000 $!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого