ГоловнаФорумКазиноStayCasino - загальне обговорення

StayCasino - загальне обговорення (Сторінка 2)

 від sunnyblack19
|
5 043 переглядів 36 відповідей |
|
1 2

Я зробив депозит, але не можу знайти ім’я бенефіціара, час переказу не збігається, і вони не повідомляють мені назву банку. Того дня я зробив багато, однакову суму, на різних сайтах. Тепер вони закрили мій обліковий запис і продовжують запитувати у мене знімок екрана.... але Revolut не дозволяє... Я надіслав їм фотографії та документи, і вони продовжують запитувати мене... відповіді завжди через тиждень.. ..ніколи не бачив такого безладу..у понад 200, де я зареєстрований...

Автоматичний переклад.

Що щодо того, якщо ви подивіться у свій ігровий журнал, де видно час вашої активності, і ви можете знайти точний час, коли ви зробили депозит? Можливо, це допоможе? Або ти вже це робив і не допомогло?🤔


Автоматичний переклад.

Я заплатив за допомогою кредитної картки, але банк, який видав картку, не дозволяє повертати на неї кошти. У результаті мені довелося використовувати Interac або банківський рахунок для банківського переказу. Раніше я зробив помилку, скориставшись банківським переказом в іншому казино, і в кінцевому підсумку мені стягнули комісію в розмірі 15 доларів США

Автоматичний переклад.

Так, розумієш.

Чи є у них інформація про комісії, включену на їхній веб-сайт, чи це залежить від постачальника платежів?

Автоматичний переклад.

привіт! Я намагаюся отримати виплату від Staycasino вже близько двох тижнів. Я завантажував документи незліченну кількість разів і отримав підтвердження в чаті, що всі документи схвалено. Я запитую в чаті щодня, і мене завжди відкладають і просять час. що я можу зробити

Автоматичний переклад.
Mojo

Привіт! Оскільки ви перебуваєте в цій ситуації, і минуло більше двох тижнів, я, мабуть,подаду скаргу тут. ⬅️

Саме стільки часу ми надаємо казино, тому вони повинні мати можливість вирішити проблему. Якщо ви підтверджені і, отже, просто чекаєте на зняття коштів, вони повинні принаймні сказати вам, де може бути проблема.

То вони тобі нічого не сказали? Вони відхилили ваше відкликання чи воно все ще існує як очікує на розгляд?

Автоматичний переклад.
Jaro

Все ще очікує на розгляд, було відхилено багато разів, тому нові документи подавали знову і знову. Останній запит на зняття коштів був лише 4 дні тому – сьогодні ввечері знову відхилено.

Змінено автором
Автоматичний переклад.
Mojo

Проте процес перевірки завершився?

Якщо ні, я вважаю, що це може бути причиною скасування вашого запиту.

Можливо, вам справді варто подати скаргу, як запропонував Яро, щоб наша команда могла розглянути все це та, сподіваюся, допомогти вам.

що ти кажеш


Автоматичний переклад.

Сьогодні відправила чергову виписку з банку з оплатою, але думаю, що варто скаржитися. Зараз отримав відповідь, що в цьому немає необхідності.

Змінено автором
Автоматичний переклад.

Я зараз знову запитав . Перевірку завершено. Мені також сказали, що це не вина казино, а що вони не знають, у чому проблема (див. екран). file

Автоматичний переклад.
Mojo

Якщо ви успішно пройшли перевірку, це добре, і я сподіваюся, що казино дізнається та вирішить, що може бути проблемою з відмовами.

Якщо ви теж дізнаєтеся, не соромтеся повідомити мені.

Автоматичний переклад.

Учора я отримав електронний лист про те, що виплату скасовано через технічні проблеми з постачальником платіжних послуг. Вони сказали, що шукатимуть рішення. Оскільки гроші були зараховані назад на мій рахунок гравця, я знову подав запит на виплату...

Автоматичний переклад.
Mojo

Дякуємо за оновлення.

Я не знаю, чи це точно допоможе, якщо у них виникнуть технічні проблеми, але ми побачимо. Чи намагалися ви запитати їх, чи є у них проблеми зі зняттям коштів загалом чи лише зі способом оплати, який ви намагаєтеся використовувати? 🤔

Автоматичний переклад.

Тепер я запитав у казино, чи краще було б зняти гроші за допомогою іншого постачальника платіжних послуг. На жаль, я вже читав огляд про них, де зняття коштів утримується через проблеми з постачальником платіжних послуг. Було б чудово, якби ви могли запропонувати інші варіанти, я думаю, що мій запит знову буде скасовано. Я починаю впадати у відчай.

Автоматичний переклад.
Mojo

Тож чекайте на відповідь і подивіться, що вони вам скажуть.

Тим часом скарга дійшла до стадії, коли ми зв’язалися з казино, тому було б добре, якби вони прояснили та оновили ситуацію.

Так що побачимо.

Автоматичний переклад.

Новини щодо моєї виплати.


Ви пишете, що поки що я можу розрахуватися тільки банківським переказом, тому що тут є "технічні труднощі".


--------------------


Щойно отримав ще одне оновлення:


Я подивився в казино, і поки що немає відмови. Зараз я скасував зняття коштів і надіслав запит на зняття через банківський переказ. Спочатку було сказано про виведення SEPA-Mifinity. Я скасував його, тому що в мене немає облікового запису Mifinity. Чи можу я отримати виплату безпосередньо на мій банківський рахунок? Потім я спробував наступний банківський переказ, і там було написано банківське зняття. Я теж не маю там облікового запису. Чи буде він надходити безпосередньо на мій банківський рахунок таким чином?

------------------------

Відгук від Staycasinochat:

«Мені потрібно знову внести гроші за допомогою іншого методу, наприклад миттєвого переказу, щоб потім мені їх знову виплатити.


Тож тепер мені потрібно знову внести гроші, а потім одразу зняти їх знову, і вони надходитимуть безпосередньо на мій банківський рахунок або спочатку на рахунок Mifinity?


Я не хочу створювати обліковий запис Mifinity лише для того, щоб внести, а потім знову зняти гроші через Mifinity. Ймовірно, мені доведеться ще раз перевірити себе в Mifinity, щоб переказати гроші на мій банківський рахунок. Я знову зняв кошти за допомогою свого методу депозиту.



Змінено автором
Автоматичний переклад.
Romi

Вибачте, але ця рецесія мала на увазі казино iwild...яку я досі не розгадав.

Я не знаю, як це закінчилося тут... казино Stay дуже серйозне... разом зі своїм казино-близнюком Річардом чудові ігри та дуже швидке зняття коштів.. Настійно рекомендую... Я ще раз перепрошую за рецесію, яка закінчилася тут...малося на увазі iwild casino та його подвійне снач-казино..найгірше, як підтримка, так і kyc...тримайтеся подалі.

Автоматичний переклад.

Вибачте, але ця рецесія мала на увазі казино iwild...яку я досі не розгадав.

Я не знаю, як це закінчилося тут... казино Stay дуже серйозне... разом зі своїм казино-близнюком Річардом чудові ігри та дуже швидке зняття коштів.. Настійно рекомендую... Я ще раз перепрошую за рецесію, яка закінчилася тут...малося на увазі iwild casino та його подвійне снач-казино..найгірше, як підтримка, так і kyc...тримайтеся подалі.

Автоматичний переклад.

Дякую за пояснення.

Якщо ви хочете написати деякі оновлення щодо iwild, зробіть це тут .👈

Автоматичний переклад.

Новини щодо моєї виплати.


Ви пишете, що поки що я можу розрахуватися тільки банківським переказом, тому що тут є "технічні труднощі".


--------------------


Щойно отримав ще одне оновлення:


Я подивився в казино, і поки що немає відмови. Зараз я скасував зняття коштів і надіслав запит на зняття через банківський переказ. Спочатку було сказано про виведення SEPA-Mifinity. Я скасував його, тому що в мене немає облікового запису Mifinity. Чи можу я отримати виплату безпосередньо на мій банківський рахунок? Потім я спробував наступний банківський переказ, і там було написано банківське зняття. Я теж не маю там облікового запису. Чи буде він надходити безпосередньо на мій банківський рахунок таким чином?

------------------------

Відгук від Staycasinochat:

«Мені потрібно знову внести гроші за допомогою іншого методу, наприклад миттєвого переказу, щоб потім мені їх знову виплатити.


Тож тепер мені потрібно знову внести гроші, а потім одразу зняти їх знову, і вони надходитимуть безпосередньо на мій банківський рахунок або спочатку на рахунок Mifinity?


Я не хочу створювати обліковий запис Mifinity лише для того, щоб внести, а потім знову зняти гроші через Mifinity. Ймовірно, мені доведеться ще раз перевірити себе в Mifinity, щоб переказати гроші на мій банківський рахунок. Я знову зняв кошти за допомогою свого методу депозиту.



Автоматичний переклад.

Мабуть, казино говорить вам, що якщо ви хочете зняти кошти певним методом, але ви не зробили депозит цим методом, вам доведеться зробити депозит. Очевидно, виходячи з того, що ви говорите, у вас є більше варіантів, але якби вони конкретно рекомендували один, я б, мабуть, погодився і зробив би це за допомогою цього.

Отже, він сказав вам, що найкраще використовувати Mifinity?

Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого