3 р. тому
Тут ви можете обговорити StayCasino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Сторінка чітко викладена та є однією темою для використання, ви можете швидко знайти те, що шукаєте
Page is clearly laid out and one subject to use, you can quickly find what you are looking for
ОБЛІКОВИЙ ЗАКРИТИ БЕЗ ПРИЧИНИ І БЕЗ ПОВІДОМЛЕННЯ З 15 СЕРПНЯ 2021 РОКУ. ГРОШИ ЗАЛИШИЛИСЯ В ОБЛІКОВОМ ЗАПИСІ ІГРИ, ЯКИЙ СЬОГОДНІ НЕ ВЕРНУТЬСЯ, НЕГО Я НАДІСЛИЛ МОЇ БАНКОВІ КООРДИНАТИ ТА ВИКОНИТИ ПЛАТИ !! УТИХАЙТЕСЬ ОТ ЦЕГО КАЗИНО !!!
ACCOUNT CLOSED WITHOUT REASON AND WITHOUT NOTICE FROM 15TH OF AUGUST 2021. MONEY REMAINED INSIDE THE GAME ACCOUNT WHICH TODAY WILL NOT BE RETURNED DESPITE I HAVE SENT MY BANK COORDINATES AND DIFFICULT TO PAY !! STAY AWAY FROM THIS CASINO !!!
CONTO CHIUSO SENZA MOTIVO E SENZA ALCUN PREAVVISO DAL 15 DI AGOSTO 2021. SOLDI RIMASTI DENTRO IL CONTO GIOCO CHE AD OGGI NON VENGONO RESTITUITI NONOSTANTE ABBIA INVIATO LE MIE COORDINATE BANCARIE E DIFFIDE DI PAGAMANETO!! STATE ALLA LARGA DA QUESTO CASINO'!!!
Навіть коли казино закриває ваш рахунок і у вас там позитивний баланс, вони повинні надсилати вам виграш (якщо ви не виграли, порушивши їх умови та положення).
Even when a casino closes your account and you have a positive balance there, they should send you the winnings (if you didn't win by breaching their terms and conditions).
Слід ... казино, про яке йдеться, продовжує обіцяти повернення коштів, що ніколи не станеться! Скарга вже почалася деякий час тому без жодної відповіді. А як щодо чудового 5 -зіркового казино!
It should ... the casino in question continues to promise refunds that never happen! The complaint has already started some time ago without any response. What about a great 5 star casino!
Dovrebbe... il casinò in questione continua a promettere il rimborso che mai avviene! Già avviato il reclamo diverso tempo addietro senza alcuna risposta. Che dire un gran casinò da 5 stelle !
Я впевнений, що якщо виявиться, що ви праві, а казино не відповість, це негативно вплине на їх рейтинг.
I'm sure that if it turns out you're right and the casino won't reply, it will influence their rating negatively.
Він уже деякий час не відповідав на цьому сайті, сьогодні вранці я надіслав повідомлення про оплату, а також повідомив про це ліцензіатську компанію Antillephone NV.
He has not already replied for some time on this site, this morning I sent a notice of payment and I also made the licensee company Antillephone NV aware of it.
Non ha già risposto da tempo su questo sito, stamani ho inviato diffida di pagamento e ho messo a conoscenza della cosa anche la società licenziataria Antillephone NV.
Перш ніж звинувачувати гравця у використанні VPN (що не відповідає дійсності у моєму випадку) публічно публікувати докази, я грав в Інтернеті 20 років і ніколи не мав таких проблем! Крім того, кожен грає так, як хоче, звинувачуючи гравця у наявності схем, є нелегітимним і дійсно жалюгідним, коли 90% казино завжди виграє в довгостроковій перспективі, і ти це знаєш! Я також повідомляю вам, що я отримав частину відшкодування за скаргою до ліцензіата Antillephone NV. і що зараз у Checkers NV у мене є відкриті ігрові акаунти як доказ того, що це абсолютно неправда, що я використовую фантомні VPN для гри!
Before accusing a player of using VPN (which is not true in my case) publicly post the evidence, I have been playing online for 20 years and I have never had any problems like this! Also everyone plays as they want, accusing a player of having schemes is illegitimate and really pathetic when 90% the casino always wins in the long run and you know it! I also inform you that I have received part of the refund upon complaint with the Antillephone NV licensee. and that currently with Checkers NV I have gaming accounts open as evidence that it is absolutely not true that I use phantom VPNs to play!
Prima di accusare un giocare di usare VPN (cosa non vera nel mio caso) postate pubblicamente le prove, sono 20 anni che gioco on line e non ho mai avuto problemi di questa sorte! Inoltre ognuno gioca come vuole, accusare un giocatore di avere degli schemi è illegittimo e veramente patetico quando al 90 % il casinò alla lunga vince sempre e lo sapete benissimo! Vi informo inoltre di avere ricevuto parte del rimborso dietro denuncia presso la licenziataria Antillephone NV. e che attualmente con Dama NV ho dei conti gioco aperti a testimonianza che non è assolutamente vero che uso fantomatiche VPN per giocare!
Це насправді цікава новина, що ви отримали частину грошей як повернення коштів!
It's actually interesting news that you received part of the money as a refund!
Це неприйнятно і дуже потворно з вашого казино, спочатку ви зупиняєте мою кнопку livechat, потім, коли я знаходжу спосіб і заходжу в чат і починаю балакати, ваш агент підтримки покинув чат після того, як збрехав мені, тому що я прошу перевірити свій обліковий запис і сказати мені мій обліковий запис повністю перевірений, він сказав ні, і коли я сказав йому, що за кілька днів я успішно пройшов процес перевірки після того, як завантажив більше десятка документів, я нарешті був повністю перевірений, і мені сказали, що я можу зараз зняти його… але коли я надсилаю запит на відкликання, що було 13.10 ранку, нічого не відбувається, і я не можу вести розмову з підтримкою в чаті, і я написав кілька листів, але я не отримав жодної відповіді ??? Чому ви робите це зі своїми клієнтами після того, як вони зробили багато депозитів, а тепер я не можу зняти гроші…
This is unacceptable and very ugly from your casino, first you stop my livechat button, then when i find way and enter to chat and started to chat your support agent left the chat after lying me because i ask to check my account and to tell me is my account fully verified he said no and when i told him that before a couple of days i successfully go through the process of verification after uploaded more than dozen of documents i finally was fully verified and I was told that i could make withdraw now … but when i request the withdraw which was on 13.10 in the morning nothing happens and i can’t have a conversation with support in live chat and i wrote some emails but I didn’t receive any answer ??? Why you do this with your customers after they made a lot of deposits and now i can’t make a withdraw…
Хм, це звучить погано, коли казино так поводиться з тобою. Будь ласка, подайте скаргу тут, щоб ми могли спробувати допомогти: https://casino.guru/complaints
Hm, that sounds bad when a casino treats you this way. Please, submit a complaint here so we can try to help: https://casino.guru/complaints
Давайте почекаємо 1-2 дні, тому що вчора незабаром після мого допису/коментаря тут моя кнопка чату з вошами працювала нормально, і я спілкуюся з підтримкою, і, нарешті, мій обліковий запис повністю перевірений (цього разу вони були абсолютно впевнені, мені сказали пару разів ) подивимось, чи приймуть вони моє відкликання від сьогодні через 1-2 дні. Дякую
Let’s wait for 1-2 days because yesterday soon after my post/comment here my lice chat button was worked normally and i chat with support and finally my account is fully verified ( they were pretty sure this time, i was told a couple of times) lets see if they will accept my withdraw from today in 1-2 days . Thanks
Звичайно, дайте нам знати, як він розвивається 🙂
Sure, let us know how it develops 🙂
привіт хлопці Я досліджую це казино, запитую зняття через interac, і вони просять мене обов’язково зробити ще один депозит через interac, щоб мати право на зняття. їхні T&C не згадують нічого, що стосується цієї проблеми. Я прошу їх перенести це питання на ескалацію, і відповідь була такою ж. Особистість повністю перевірена з мого боку. Чи варто відкривати скаргу?
Hi guys. i' m exploring this casino., requesting withdrawal via interac and they are asking me to mandatory make another deposit via interac in order to have the right to withdrawal. their T&C do not mention nothing related to this issue. I request them to escalate this issue and the reply was the same. Identity fully verified from my end. Should i Open a complaint ?
І врешті-решт мені довелося скористатися карткою відповідальної гри. попросив закрити мій рахунок, і вони надіслали мені кошти через interac, як я просив раніше.
Мій відгук про це казино буде простим із деяким досвідом.
Well at the end i had to use the responsible gambling card. requested my account to be closed and they sent me the funds via interac as i requested before.
My review about this casino will be simple with some mix experiences.
Зазвичай у більшості онлайн-казино вони згадують у своїх умовах, що депозити та зняття коштів мають здійснюватися одним і тим же способом оплати. правильно?
Отже, який спосіб оплати ви використали для внесення коштів?
Ми, звичайно, дякуємо вам і за цей ваш внесок. Я вірю, що нашим користувачам це буде цікаво.
Usually in most online casinos, they have mentioned in their terms that deposits and withdrawals have to be made with the same payment method. Right?
So which payment method did you use to deposit?
We, of course, thank you for this contribution of yours as well. I believe that our users will find it interesting.
Я зробив депозит, але не можу знайти ім’я бенефіціара, час переказу не збігається, і вони не повідомляють мені назву банку. Того дня я зробив багато, однакову суму, на різних сайтах. Тепер вони закрили мій обліковий запис і продовжують запитувати у мене знімок екрана.... але Revolut не дозволяє... Я надіслав їм фотографії та документи, і вони продовжують запитувати мене... відповіді завжди через тиждень.. ..ніколи не бачив такого безладу..у понад 200, де я зареєстрований...
I deposited but I can't find the name of the beneficiary and the time of the transfer doesn't match and they don't tell me the name of the bank. I had made many on that day, same amount, on various sites. Now they closed my account and continue to ask me for the screenshot....but Revolut doesn't allow it...I sent them photos and documents and they continue to ask me...the answers always after a week....never seen such a mess..in over 200 where I registered...
Io ho depositato ma non trovo il nome del beneficiario e orario del bonifico non coincide e loro non mi dicono il nome della banca. Ne avevo fatti tanti in quel giorno stessa cifra 8n vari siti. Adesso mi hanno chiuso conto e continuano a chiedermi lo screeshoot....ma revolut non te lo permette...gli ho mandato foto e documenti e continuano a chiedermelo...le risposte sempre dopo una settimana....mai visto un casino simile..in oltre 200 in cui mi sono registrato...
Я заплатив за допомогою кредитної картки, але банк, який видав картку, не дозволяє повертати на неї кошти. У результаті мені довелося використовувати Interac або банківський рахунок для банківського переказу. Раніше я зробив помилку, скориставшись банківським переказом в іншому казино, і в кінцевому підсумку мені стягнули комісію в розмірі 15 доларів США
I paid with a credit card, but the bank that issued the card does not allow refunds to it. As a result, I was required to use Interac or a bank account for a wire transfer instead. Previously, I made the mistake of using a wire transfer with another casino and ended up being charged a $15 fee
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.