ГоловнаФорумКазиноStayCasino - загальне обговорення

StayCasino - загальне обговорення

3 р. тому від sunnyblack19
|
4 231 переглядів 21 відповідей |
|
1 2
3 р. тому
Тут ви можете обговорити StayCasino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
3 р. тому

Сторінка чітко викладена та є однією темою для використання, ви можете швидко знайти те, що шукаєте

Автоматичний переклад.
3 р. тому

Дуже гарне казино, де я граю кожен день, це найкрасивіше казино

Автоматичний переклад.
3 р. тому

Чудове казино та безліч хороших ігор на вибір, а також чудові бонуси

Автоматичний переклад.
3 р. тому

ОБЛІКОВИЙ ЗАКРИТИ БЕЗ ПРИЧИНИ І БЕЗ ПОВІДОМЛЕННЯ З 15 СЕРПНЯ 2021 РОКУ. ГРОШИ ЗАЛИШИЛИСЯ В ОБЛІКОВОМ ЗАПИСІ ІГРИ, ЯКИЙ СЬОГОДНІ НЕ ВЕРНУТЬСЯ, НЕГО Я НАДІСЛИЛ МОЇ БАНКОВІ КООРДИНАТИ ТА ВИКОНИТИ ПЛАТИ !! УТИХАЙТЕСЬ ОТ ЦЕГО КАЗИНО !!!

Змінено автором 3 р. тому
Автоматичний переклад.
Nemokid
3 р. тому

Навіть коли казино закриває ваш рахунок і у вас там позитивний баланс, вони повинні надсилати вам виграш (якщо ви не виграли, порушивши їх умови та положення).

Автоматичний переклад.
3 р. тому

Слід ... казино, про яке йдеться, продовжує обіцяти повернення коштів, що ніколи не станеться! Скарга вже почалася деякий час тому без жодної відповіді. А як щодо чудового 5 -зіркового казино!

Змінено автором 3 р. тому
Автоматичний переклад.
Nemokid
3 р. тому

Я впевнений, що якщо виявиться, що ви праві, а казино не відповість, це негативно вплине на їх рейтинг.

Автоматичний переклад.
3 р. тому

Він уже деякий час не відповідав на цьому сайті, сьогодні вранці я надіслав повідомлення про оплату, а також повідомив про це ліцензіатську компанію Antillephone NV.

Автоматичний переклад.
3 р. тому

Перш ніж звинувачувати гравця у використанні VPN (що не відповідає дійсності у моєму випадку) публічно публікувати докази, я грав в Інтернеті 20 років і ніколи не мав таких проблем! Крім того, кожен грає так, як хоче, звинувачуючи гравця у наявності схем, є нелегітимним і дійсно жалюгідним, коли 90% казино завжди виграє в довгостроковій перспективі, і ти це знаєш! Я також повідомляю вам, що я отримав частину відшкодування за скаргою до ліцензіата Antillephone NV. і що зараз у Checkers NV у мене є відкриті ігрові акаунти як доказ того, що це абсолютно неправда, що я використовую фантомні VPN для гри!

Змінено автором 3 р. тому
Автоматичний переклад.
Nemokid
3 р. тому

Це насправді цікава новина, що ви отримали частину грошей як повернення коштів!

Автоматичний переклад.
3 р. тому

Це неприйнятно і дуже потворно з вашого казино, спочатку ви зупиняєте мою кнопку livechat, потім, коли я знаходжу спосіб і заходжу в чат і починаю балакати, ваш агент підтримки покинув чат після того, як збрехав мені, тому що я прошу перевірити свій обліковий запис і сказати мені мій обліковий запис повністю перевірений, він сказав ні, і коли я сказав йому, що за кілька днів я успішно пройшов процес перевірки після того, як завантажив більше десятка документів, я нарешті був повністю перевірений, і мені сказали, що я можу зараз зняти його… але коли я надсилаю запит на відкликання, що було 13.10 ранку, нічого не відбувається, і я не можу вести розмову з підтримкою в чаті, і я написав кілька листів, але я не отримав жодної відповіді ??? Чому ви робите це зі своїми клієнтами після того, як вони зробили багато депозитів, а тепер я не можу зняти гроші…

Автоматичний переклад.
Nemernani
3 р. тому

Хм, це звучить погано, коли казино так поводиться з тобою. Будь ласка, подайте скаргу тут, щоб ми могли спробувати допомогти: https://casino.guru/complaints

Автоматичний переклад.
Daniel
3 р. тому

Давайте почекаємо 1-2 дні, тому що вчора незабаром після мого допису/коментаря тут моя кнопка чату з вошами працювала нормально, і я спілкуюся з підтримкою, і, нарешті, мій обліковий запис повністю перевірений (цього разу вони були абсолютно впевнені, мені сказали пару разів ) подивимось, чи приймуть вони моє відкликання від сьогодні через 1-2 дні. Дякую

Автоматичний переклад.
Nemernani
3 р. тому

Звичайно, дайте нам знати, як він розвивається 🙂

Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

привіт хлопці Я досліджую це казино, запитую зняття через interac, і вони просять мене обов’язково зробити ще один депозит через interac, щоб мати право на зняття. їхні T&C не згадують нічого, що стосується цієї проблеми. Я прошу їх перенести це питання на ескалацію, і відповідь була такою ж. Особистість повністю перевірена з мого боку. Чи варто відкривати скаргу?

Автоматичний переклад.
petitgamer
3 тиж. тому

І врешті-решт мені довелося скористатися карткою відповідальної гри. попросив закрити мій рахунок, і вони надіслали мені кошти через interac, як я просив раніше.

Мій відгук про це казино буде простим із деяким досвідом.


Автоматичний переклад.
petitgamer
3 тиж. тому

Зазвичай у більшості онлайн-казино вони згадують у своїх умовах, що депозити та зняття коштів мають здійснюватися одним і тим же способом оплати. правильно?

Отже, який спосіб оплати ви використали для внесення коштів?

Ми, звичайно, дякуємо вам і за цей ваш внесок. Я вірю, що нашим користувачам це буде цікаво.

Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

Я зробив депозит, але не можу знайти ім’я бенефіціара, час переказу не збігається, і вони не повідомляють мені назву банку. Того дня я зробив багато, однакову суму, на різних сайтах. Тепер вони закрили мій обліковий запис і продовжують запитувати у мене знімок екрана.... але Revolut не дозволяє... Я надіслав їм фотографії та документи, і вони продовжують запитувати мене... відповіді завжди через тиждень.. ..ніколи не бачив такого безладу..у понад 200, де я зареєстрований...

Автоматичний переклад.
Romi
3 тиж. тому

Я заплатив за допомогою кредитної картки, але банк, який видав картку, не дозволяє повертати на неї кошти. У результаті мені довелося використовувати Interac або банківський рахунок для банківського переказу. Раніше я зробив помилку, скориставшись банківським переказом в іншому казино, і в кінцевому підсумку мені стягнули комісію в розмірі 15 доларів США

Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
christmas_push_alt
Візьміть участь у різдвяному конкурсі від Pragmatic Play — ми роздаємо призи на суму 3000 $!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого