ГоловнаФорумКазиноStayCasino - загальне обговорення

StayCasino - загальне обговорення

 від sunnyblack19
|
5 860 переглядів 40 відповідей |
|
1 23
Тут ви можете обговорити StayCasino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.

Сторінка чітко викладена та є однією темою для використання, ви можете швидко знайти те, що шукаєте

Автоматичний переклад.

Дуже гарне казино, де я граю кожен день, це найкрасивіше казино

Автоматичний переклад.

Чудове казино та безліч хороших ігор на вибір, а також чудові бонуси

Автоматичний переклад.

ОБЛІКОВИЙ ЗАКРИТИ БЕЗ ПРИЧИНИ І БЕЗ ПОВІДОМЛЕННЯ З 15 СЕРПНЯ 2021 РОКУ. ГРОШИ ЗАЛИШИЛИСЯ В ОБЛІКОВОМ ЗАПИСІ ІГРИ, ЯКИЙ СЬОГОДНІ НЕ ВЕРНУТЬСЯ, НЕГО Я НАДІСЛИЛ МОЇ БАНКОВІ КООРДИНАТИ ТА ВИКОНИТИ ПЛАТИ !! УТИХАЙТЕСЬ ОТ ЦЕГО КАЗИНО !!!

Змінено
Автоматичний переклад.
Nemokid

Навіть коли казино закриває ваш рахунок і у вас там позитивний баланс, вони повинні надсилати вам виграш (якщо ви не виграли, порушивши їх умови та положення).

Автоматичний переклад.

Слід ... казино, про яке йдеться, продовжує обіцяти повернення коштів, що ніколи не станеться! Скарга вже почалася деякий час тому без жодної відповіді. А як щодо чудового 5 -зіркового казино!

Змінено
Автоматичний переклад.
Nemokid

Я впевнений, що якщо виявиться, що ви праві, а казино не відповість, це негативно вплине на їх рейтинг.

Автоматичний переклад.

Він уже деякий час не відповідав на цьому сайті, сьогодні вранці я надіслав повідомлення про оплату, а також повідомив про це ліцензіатську компанію Antillephone NV.

Автоматичний переклад.

Перш ніж звинувачувати гравця у використанні VPN (що не відповідає дійсності у моєму випадку) публічно публікувати докази, я грав в Інтернеті 20 років і ніколи не мав таких проблем! Крім того, кожен грає так, як хоче, звинувачуючи гравця у наявності схем, є нелегітимним і дійсно жалюгідним, коли 90% казино завжди виграє в довгостроковій перспективі, і ти це знаєш! Я також повідомляю вам, що я отримав частину відшкодування за скаргою до ліцензіата Antillephone NV. і що зараз у Checkers NV у мене є відкриті ігрові акаунти як доказ того, що це абсолютно неправда, що я використовую фантомні VPN для гри!

Змінено
Автоматичний переклад.
Nemokid

Це насправді цікава новина, що ви отримали частину грошей як повернення коштів!

Автоматичний переклад.

Це неприйнятно і дуже потворно з вашого казино, спочатку ви зупиняєте мою кнопку livechat, потім, коли я знаходжу спосіб і заходжу в чат і починаю балакати, ваш агент підтримки покинув чат після того, як збрехав мені, тому що я прошу перевірити свій обліковий запис і сказати мені мій обліковий запис повністю перевірений, він сказав ні, і коли я сказав йому, що за кілька днів я успішно пройшов процес перевірки після того, як завантажив більше десятка документів, я нарешті був повністю перевірений, і мені сказали, що я можу зараз зняти його… але коли я надсилаю запит на відкликання, що було 13.10 ранку, нічого не відбувається, і я не можу вести розмову з підтримкою в чаті, і я написав кілька листів, але я не отримав жодної відповіді ??? Чому ви робите це зі своїми клієнтами після того, як вони зробили багато депозитів, а тепер я не можу зняти гроші…

Автоматичний переклад.
Nemernani

Хм, це звучить погано, коли казино так поводиться з тобою. Будь ласка, подайте скаргу тут, щоб ми могли спробувати допомогти: https://casino.guru/complaints

Автоматичний переклад.
Daniel

Давайте почекаємо 1-2 дні, тому що вчора незабаром після мого допису/коментаря тут моя кнопка чату з вошами працювала нормально, і я спілкуюся з підтримкою, і, нарешті, мій обліковий запис повністю перевірений (цього разу вони були абсолютно впевнені, мені сказали пару разів ) подивимось, чи приймуть вони моє відкликання від сьогодні через 1-2 дні. Дякую

Автоматичний переклад.
Nemernani

Звичайно, дайте нам знати, як він розвивається 🙂

Автоматичний переклад.

привіт хлопці Я досліджую це казино, запитую зняття через interac, і вони просять мене обов’язково зробити ще один депозит через interac, щоб мати право на зняття. їхні T&C не згадують нічого, що стосується цієї проблеми. Я прошу їх перенести це питання на ескалацію, і відповідь була такою ж. Особистість повністю перевірена з мого боку. Чи варто відкривати скаргу?

Автоматичний переклад.
petitgamer

І врешті-решт мені довелося скористатися карткою відповідальної гри. попросив закрити мій рахунок, і вони надіслали мені кошти через interac, як я просив раніше.

Мій відгук про це казино буде простим із деяким досвідом.


Автоматичний переклад.
petitgamer

Зазвичай у більшості онлайн-казино вони згадують у своїх умовах, що депозити та зняття коштів мають здійснюватися одним і тим же способом оплати. правильно?

Отже, який спосіб оплати ви використали для внесення коштів?

Ми, звичайно, дякуємо вам і за цей ваш внесок. Я вірю, що нашим користувачам це буде цікаво.

Автоматичний переклад.

Я зробив депозит, але не можу знайти ім’я бенефіціара, час переказу не збігається, і вони не повідомляють мені назву банку. Того дня я зробив багато, однакову суму, на різних сайтах. Тепер вони закрили мій обліковий запис і продовжують запитувати у мене знімок екрана.... але Revolut не дозволяє... Я надіслав їм фотографії та документи, і вони продовжують запитувати мене... відповіді завжди через тиждень.. ..ніколи не бачив такого безладу..у понад 200, де я зареєстрований...

Автоматичний переклад.
Romi

Я заплатив за допомогою кредитної картки, але банк, який видав картку, не дозволяє повертати на неї кошти. У результаті мені довелося використовувати Interac або банківський рахунок для банківського переказу. Раніше я зробив помилку, скориставшись банківським переказом в іншому казино, і в кінцевому підсумку мені стягнули комісію в розмірі 15 доларів США

Автоматичний переклад.
1 23

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого