ФорумКазиноSlotsVil Casino - загальне обговорення

SlotsVil Casino - загальне обговорення (Сторінка 3)

5 міс. тому від Fabianlove
|
4341 переглядів 64 відповідей |
|
12 3 4
Додати публікацію
Turele
1 місяць тому

Тоді чудово! Будь ласка, дайте мені руку

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Ми говоримо по ws? Залиште мені свій мобільний телефон

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Залиште свій номер телефону

Автоматичний переклад.
Miguemigue88
1 місяць тому

Як ми це робимо

Автоматичний переклад.
Turele
1 місяць тому

Дайте мені свій номер телефону, і я зараз напишу вам у WhatsApp

Автоматичний переклад.
Turele
1 місяць тому

Добре, дай мені свій номер телефону, і я напишу тобі в WhatsApp

Автоматичний переклад.
Turele
1 місяць тому

Залиште мені свою електронну адресу, якщо хочете

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Я думаю, ви ніколи не отримаєте гроші, у них немає ліцензії... вони вас обдурили

Автоматичний переклад.
Turele
1 місяць тому

справді? Але я побачив, що elsabiio27 дійсно отримав гроші, ось що він написав.

Автоматичний переклад.
Miguemigue88
1 місяць тому

Давайте подивимось, як давно ви відкрили рахунок? Ви перевірені на 100%? ДНІ, картки, рахунки, адреса? Ви завершили перекидання? Скільки ви внесли, перш ніж зняти ці 2000? Як ви заробили ці 2000? Відповідайте на все, і я можу дати вам інформацію.

Автоматичний переклад.
Turele
1 місяць тому

Приблизно місяць тому я підтвердив, що вони попросили мене зняти кошти, надіславши посвідчення особи, картку, фотографію та квитанцію, щоб підтвердити адресу... Цього місяця я поклав більше 3000 євро... і виграв ці євро 2000 у слотах... Я досяг €3500, але я продовжував грати... і я не знаю, що це за перекидання.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Чи знаєте ви інші казино для іспанців, де вони можуть грати? Чи знаєте ви ще якісь надійні? Я самовиключений в Іспанії, і я хочу грати

Автоматичний переклад.
Turele
1 місяць тому

Але ви не сказали мені розповісти вам всю цю інформацію, і ви могли б сказати мені щось про мою проблему? Я не знаю про інші казино.

Автоматичний переклад.
Turele
1 місяць тому

Чи вдалося вам зібрати 1100 євро, знятих із Slotsvil? І скільки часу пішло на його збір? Як ти це зробив?

Автоматичний переклад.
Miguemigue88
1 місяць тому

Ймовірно, ви отримаєте свої гроші, але вам доведеться почекати, а сьогодні п'ятниця. Документи, які ви завантажили, марні, оскільки служба безпеки знову запитає вас про все електронною поштою, і вам доведеться все перевірити. Ви просили банківський переказ? Наберіться терпіння, вони зв'яжуться з вами протягом двох-трьох робочих днів. Ви отримаєте гроші максимум через тиждень.

Автоматичний переклад.
Turele
1 місяць тому

Так, я зробив це банківським переказом, але я не отримав жодного електронного листа про те, що я подав запит на зняття коштів чи щось інше... і в цьому чаті вони завжди кажуть мені те саме... що це не той відділ, який ставить примітку для прискорення оплати...

Автоматичний переклад.
Miguemigue88
1 місяць тому

Нічого, не хвилюйтеся, ви не отримаєте жодних електронних листів для зняття грошей зараз, ви отримаєте свої гроші, але вам потрібно набратися терпіння, служба безпеки зв’яжеться з вами протягом 2-3 робочих днів, як я вам уже казав, тому що ви можете прикріпити абсолютно всі документи, які вони запитують, відповісти на той самий електронний лист, а тепер зайдіть у чат і попросіть перекинутись, скажіть їм, що якщо ви заповнили це правильно, щоб здійснити виведення, ви повинні зробити ставку x5 від внесеної суми, щоб зняти, якщо ні, вони відмовлять у знятті, підіть і попросіть, ролловер х5 запам'ятайте, тепер скажіть мені

Автоматичний переклад.
Miguemigue88
1 місяць тому

Надіслати електронний лист до kyc@slotsvil.com . Швидше за все, вони попросять вас завантажити всю необхідну документацію (перш ніж вони змогли схвалити мій вихід, вони попросили у мене фото з моїм посвідченням особи).

З моменту, коли я подав перший запит на зняття коштів, і до його схвалення минуло приблизно 2 тижні.

Автоматичний переклад.
Elsabiiio27
1 місяць тому

Учора я надіслав електронні листи на всі доступні електронні адреси, але вони все ще з’являються в очікуванні, і ніхто не надсилав мені жодних електронних листів чи нічого. Я припускаю, що, оскільки зараз вихідні, мені доведеться чекати до понеділка чи вівторка, чи не так?

Автоматичний переклад.
Miguemigue88
1 місяць тому

Як це відбувається?

Автоматичний переклад.
12 3 4

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого