1 місяць тому
Тоді чудово! Будь ласка, дайте мені руку
Great then! Please give me a hand
Genial entonces! Échame un cable porfa
0
Тоді чудово! Будь ласка, дайте мені руку
Great then! Please give me a hand
Genial entonces! Échame un cable porfa
Дайте мені свій номер телефону, і я зараз напишу вам у WhatsApp
Give me your phone number and I'll write you now on WhatsApp
pas tu número de teléfono y te escribo ahora por WhatsApp
Добре, дай мені свій номер телефону, і я напишу тобі в WhatsApp
Ok, give me your phone number and I'll write you on WhatsApp
ok pasame tu tel y te escribo por wasap
Залиште мені свою електронну адресу, якщо хочете
Leave me your email if you want
Déjame tu mail si quieres
справді? Але я побачив, що elsabiio27 дійсно отримав гроші, ось що він написав.
Really? But I saw that elsabiio27 did get paid, that's what he wrote.
Enserio? Pero he visto que a elsabiio27 si que le pagaron eso escribió el
Давайте подивимось, як давно ви відкрили рахунок? Ви перевірені на 100%? ДНІ, картки, рахунки, адреса? Ви завершили перекидання? Скільки ви внесли, перш ніж зняти ці 2000? Як ви заробили ці 2000? Відповідайте на все, і я можу дати вам інформацію.
Let's see, how long ago did you open the account? Are you 100% verified? DnI, cards, accounts, address? Have you completed the rollover? How much did you deposit before withdrawing those 2000? How did you earn those 2000? Answer everything and I can give you information.
Vamos a ver, hace cuanto te hiciste la cuenta ? Estas 100% verificado ? DnI tarjetas cuentas domicilio ? Has completado el rollover ? Cuanto has depositado antes de retirar esos 2000 ? Como has ganado esos 2000? Contesta todo y podré darte informacion
Приблизно місяць тому я підтвердив, що вони попросили мене зняти кошти, надіславши посвідчення особи, картку, фотографію та квитанцію, щоб підтвердити адресу... Цього місяця я поклав більше 3000 євро... і виграв ці євро 2000 у слотах... Я досяг €3500, але я продовжував грати... і я не знаю, що це за перекидання.
The account about a month ago, I did the verification that they asked me for withdrawals by sending ID and card and photo and receipt to verify address... I have deposited more than €3000 this month... and I have won those €2000 in slots... I reached €3500 but I continued playing... and I don't know what that rollovers is.
La cuenta hace un mes aproximadamente, hice la verificación que me pedian para los retiros enviando dni y tarjeta y foto y recibo para comprobar domicilio…he depositado mas de 3000€ en este mes…y he ganado esos 2000€ en slots…llegue a 3500€ pero continúe jugando….y no se que es el rollower ese
Чи знаєте ви інші казино для іспанців, де вони можуть грати? Чи знаєте ви ще якісь надійні? Я самовиключений в Іспанії, і я хочу грати
Do you know any other casinos for Spaniards where they can play? Do you know any other reliable ones? I am self-excluded in Spain and I want to play
Sabes otros casinos para españoles que puedan jugar ? Conoces otros fiables ? Yo estoy autoexcluido en España y quiero jugar
Але ви не сказали мені розповісти вам всю цю інформацію, і ви могли б сказати мені щось про мою проблему? Я не знаю про інші казино.
But you didn't tell me to tell you all that information and you would be able to tell me something about my problem? I don't know about other casinos.
Pero no me has dicho que te dijera toda esa información y me sabrías decir algo acerca de mi problema? No se otros casinos yo
Чи вдалося вам зібрати 1100 євро, знятих із Slotsvil? І скільки часу пішло на його збір? Як ти це зробив?
Did you manage to collect your €1,100 withdrawal from slotsvil? And how long did it take to collect it? How did you do it?
Llegaste a cobrar tu retiro de 1.100€ de slotsvil? Y que tardastes en cobrarlo? Como hiciste?
Ймовірно, ви отримаєте свої гроші, але вам доведеться почекати, а сьогодні п'ятниця. Документи, які ви завантажили, марні, оскільки служба безпеки знову запитає вас про все електронною поштою, і вам доведеться все перевірити. Ви просили банківський переказ? Наберіться терпіння, вони зв'яжуться з вами протягом двох-трьох робочих днів. Ви отримаєте гроші максимум через тиждень.
You will probably receive your money, but you will have to wait, and today is Friday. The documents you uploaded are useless because security will ask you for everything again by email and you will have to check everything. Did you ask for a bank transfer? Be patient, they will contact you in two or three business days. You will have your money in a week at the most.
Seguramente si que recibas tu dinero, pero te va a tocar esperar, encima hoy es viernes, los docs que has subido no sirven para nada ya que seguridad te volverá a pedir todo por e mail y lo tendrás que comprobar todo, has pedido por bank transfer ? Se paciente, te contactaran en dos o tres días laborales, tendrás tu dinero en una semana a lo sumo
Так, я зробив це банківським переказом, але я не отримав жодного електронного листа про те, що я подав запит на зняття коштів чи щось інше... і в цьому чаті вони завжди кажуть мені те саме... що це не той відділ, який ставить примітку для прискорення оплати...
Yes, I have done it by bank transfer, but I have not received any email saying that I have requested the withdrawal or anything... and in that chat they always tell me the same thing... that it is not that department that puts a note to speed up the payment...
Si, lo he hecho por bank transfer, pero tampoco es que tampoco he recibido ningun correo electrónico como que he solicitado la retirada ni nada…y en el chat ese siempre me dicen lo mismo…que no es ese departamento que ponen nota pra agilizar el pago…
Нічого, не хвилюйтеся, ви не отримаєте жодних електронних листів для зняття грошей зараз, ви отримаєте свої гроші, але вам потрібно набратися терпіння, служба безпеки зв’яжеться з вами протягом 2-3 робочих днів, як я вам уже казав, тому що ви можете прикріпити абсолютно всі документи, які вони запитують, відповісти на той самий електронний лист, а тепер зайдіть у чат і попросіть перекинутись, скажіть їм, що якщо ви заповнили це правильно, щоб здійснити виведення, ви повинні зробити ставку x5 від внесеної суми, щоб зняти, якщо ні, вони відмовлять у знятті, підіть і попросіть, ролловер х5 запам'ятайте, тепер скажіть мені
Nothing, don't worry, you won't receive any email for your withdrawal now, you will receive your money but you have to be patient, security will contact you in 2 or 3 business days, as I have already told you, so that you can attach absolutely all the documents they ask for, reply to that same email, now go to the chat and ask for the rollover, tell them that if you have completed it correctly in order to make the withdrawal, you have to bet x5 of the deposited amount in order to withdraw, if not, they will reject the withdrawal, go and ask, rollover x5 remember, now tell me
nada no te preocuopes, no recibes ningun correo por tu retirada ahora, vas a recibir tu dinero pero tienes que tener paciencia, te contactara seguridad en 2 o 3 dias laborales ya te e dicho, para que adjuntes absolitamente todos los documentos que te pidan, contesta a ese mismo e mail, ahora ve al chat y pregunta por el rollover, diles que si lo has cumplido correctamente para poder realizar la retirada, tienes que apostar x5 lo depositado para poder retirar, si no te echan atras la retirada, ve y preguntalo, rollover x5 recuerda , ahora me cuentas
Надіслати електронний лист до kyc@slotsvil.com . Швидше за все, вони попросять вас завантажити всю необхідну документацію (перш ніж вони змогли схвалити мій вихід, вони попросили у мене фото з моїм посвідченням особи).
З моменту, коли я подав перший запит на зняття коштів, і до його схвалення минуло приблизно 2 тижні.
Send an email to kyc@slotsvil.com . They will most likely ask you to upload all the necessary documentation (before they could approve my withdrawal, they asked me for a photo holding my ID).
From the time I requested my first withdrawal until it was approved, it took approximately 2 weeks.
Envía un correo a kyc@slotsvil.com. Lo más probable es que te hagan subir toda la documentación necesaria ( antes de poder aprobarme la retirada me pidieron una foto sujetando mi dni).
Desde que solicite mi primera retirada hasta que me la aprobaron pasaron unas 2 semanas aprox.
Учора я надіслав електронні листи на всі доступні електронні адреси, але вони все ще з’являються в очікуванні, і ніхто не надсилав мені жодних електронних листів чи нічого. Я припускаю, що, оскільки зараз вихідні, мені доведеться чекати до понеділка чи вівторка, чи не так?
Yesterday I sent the emails to all the available emails and it still appears pending and no one has sent me any email or anything. I suppose that since it is the weekend I will have to wait until Monday or Tuesday, right?
Ayer envié los correos a todos los e-mails disponibles y aún aparece pendiente y nadie me ha enviado ningún correo ni nada. Supongo que al ser fin de semana me tocará esperar al lunes o martes no?
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.