1 місяць тому
0
Доброго ранку, Elsabiiio27, я хотів би мати можливість зв’язатися з вами за межами цього форуму, щоб дізнатися, чи можете ви мені допомогти. Я щойно зняв 2000 євро на slotsvil, і здається, що він очікує на розгляд, і через чат мені повідомляють, що відповідний відділ розгляне запит і зв’яжеться зі мною, але мало інформації про те, коли я отримаю платіж чи щось конкретне…. не знаю, що мені робити, щоб вони мене не затримували і не чинили мені перешкод… чи можна зв’язатися з ними іншим способом, і ви допоможете мені вирішити мою проблему? дякую
Good morning Elsabiiio27, I would like to be able to contact you outside of this forum to see if you can help me. I have just made a withdrawal of €2,000 at slotsvil and it appears pending and through the chat they tell me that the corresponding department will review the request and will contact me but little information about when I will receive the payment or anything specific….I don't know what I should do so that they don't delay me and put obstacles in my way…can we contact them in another way and you can help me with my problem? Thanks.
Buenos dias Elsabiiio27, me gustaría poder contactar contigo fuera de este foro para ver si me puedes echar una mano. acabo de realizar una retirada de 2.000€ en slotsvil y me aparece pendiente y por el chat me dicen que el departamento correspondiente revisará la solicitud y se pondrán en contacto conmigo pero poca información de cuando recibiré el pago ni nada concreto….no sé cómo he de hacer para que no se demoren y me pongan trabas…podemos contactar de otra manera y me echas una mano con mi problema? Gracias.
Привіт, як довго розглядається ваше відкликання, якщо можна знати? Це ваш перший вибір? Я бачу, що ви також проходите перевірку, якщо я правильно зрозумів, тому вам доведеться спочатку її успішно пройти, щоб зняти кошти. Якщо я вас правильно зрозумів, ви також грали з бонусом, так? Ви виконали всі вимоги?
Я буду чекати вашої відповіді.
Hello, how long has your withdrawal been pending if I may know ? Is this your first selection ? I see that you are also going through verification if I understand correctly, so you will have to pass it successfully first to make a withdrawal. If I read you correctly, you also played with the bonus, yes ? Did you meet all the requirements ?
I will wait for your answer.
Привіт, так. Сьогодні я пройшов перевірку, і вони нарешті надіслали мені електронний лист із повідомленням, що вони продовжують платіж. У той же час я верифікував обліковий запис, і він у мене вже був, так чудово! Я був трохи наляканий, коли проходив перевірку, бо боявся, що вони будуть створювати перешкоди, але зрештою все гаразд!
Hi, yes. Today I went through verification and they finally sent me an email saying that they were proceeding with the payment. At the same time I verified the account and I already had it, so great! I was a bit scared while I was going through verification for fear that they would put up obstacles but finally it's ok!
Hola si. Hoy mismo he estado pasando la verificación y por fin me han enviado un correo diciendo que procedian al pago, en el mismo momento he verificado la cuenta y ya lo tenia, asi que genial! Un poco cagado mientras pasaba la verificación por miedo a que pusieran inconvenientes pero alfin ok!
Як то кажуть, «терпіння приносить троянди», і я впевнений, що все вийшло добре після всього, що ви написали. Тож на початку тижня ви отримали хороший звіт, і я сподіваюся, що ця тенденція продовжиться.
Як ти думаєш, ти продовжиш тут грати? 🙂 🎉☘️
As they say, "patience brings roses" and I'm sure glad it turned out well after all you wrote. So you got a good report at the beginning of the week and I hope that this trend will only continue.
Do you think you will continue to play here ? 🙂 🎉☘️
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.