ФорумКазиноSlotsVil Casino - загальне обговорення

SlotsVil Casino - загальне обговорення (Сторінка 2)

3 міс. тому від Fabianlove
|
2871 переглядів 64 відповідей |
|
1 2 34
Додати публікацію
2 міс. тому

Вони шахраї, вони ніколи не закривають рахунок.

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Минуло 5 днів, і вони сказали мені в чаті, що все добре, але вони нічого не відправляли, і завжди була можливість скасувати зняття, що я врешті-решт і зробив..., справа в тому, що я наполягав на тому, що У мене проблеми з грою, фінансові проблеми через гру, і будь ласка, видаліть мій обліковий запис, але вони не хочуть цього робити, у чаті вони кажуть мені, що вони не можуть надіслати електронний лист, в тому, що вони відповідають мені тим же, що вони не можуть надіслати це іншому, і хтось інший повинен надіслати їм номер моєї картки, щоб видалити мій обліковий запис, вони обманюють мене, щоб видалити мій обліковий запис, їм не потрібен номер моєї картки, будь ласка, зробіть щось, ці люди шахраї, не кажучи вже про підробку ліцензія. .

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Я вам надіслала посилання - зелені літери, де рекомендувала подати скаргу. Якщо ви не подасте скаргу, ми нічого не зможемо зробити без неї, тож зробіть це, і тоді наша команда розслідує всю справу.

Якщо щось не працює, будь ласка, дайте мені знати. 🙂

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Вони шахраї, вони ніколи не закривають рахунок.

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Привіт, я листувався з вами три тижні тому, і тоді ви також зареєстрували скаргу. Чому ви не відповіли в кінці?

Що стосується закриття рахунку, чому казино не хоче цього робити? Вони назвали причину чи просто проігнорували вас? Знову ж таки, якщо вам потрібна допомога, ви можете подати скаргу, але було б добре відповісти та співпрацювати з нашою командою, якщо ви не можете вирішити проблему самостійно.

Тож дайте мені знати, як ваша ситуація.

Автоматичний переклад.
Jaro
2 міс. тому

Мені відповіли на електронну пошту і сказали, що мої документи вже отримані, що якщо їм знадобляться ще, вони запитають мене.

Вони також додають, що команда платежів зв’яжеться зі мною, коли виведення буде завершено

Автоматичний переклад.
Elsabiiio27
2 міс. тому

Чудово, тому ситуація просунулася вперед, чому я дуже радий. Сподіваюся, їхня команда незабаром зв’яжеться з вами, і ви отримаєте свої гроші.

Тоді дайте мені знати.

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Але це казино нове, чи не так? Ви повинні спробувати.

Автоматичний переклад.
albusblackbird
2 міс. тому

Це зовсім нове, ви маєте рацію. Але, здається, вони не дуже добре, коли справа доходить до індексу безпеки.

Ти, мабуть, там грав?

Автоматичний переклад.
Jaro
2 міс. тому

Привіт, я хочу сказати, що я вже отримав свій платіж, тому позитивний момент для них

Автоматичний переклад.
Elsabiiio27
2 міс. тому

Чудові новини, я радий, що ви їх отримали.

Як ви думаєте, після цього досвіду ви отримаєте шанс зіграти тут знову? 😉

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Це казино має бути закрито, я багато разів просив протягом двох тижнів видалити мій обліковий запис без можливості повторного відкриття, тому що у мене проблеми з азартними іграми, і вони не відповідають, через чат кажуть надіслати електронний лист на customerassist@slotsvil.com вже customercare@slotsvil.com , і вони нічого не відповідають, у них немає видимої ліцензії або до якої ігрової організації вони належать.

Автоматичний переклад.
Jaro
2 міс. тому

Я намагаюся зробити претензію за посиланням, яке ви мені надали, але коли я пишу, слова автоматично видаляються, і це не дозволяє мені описати мій випадок.

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Вони шахраї без ліцензії.

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Вони шахраї без ліцензії.

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Мало того, я надіслав їм багато електронних листів із проханням видалити мій обліковий запис, і вони відповіли, що дають мені бонус у розмірі 10 євро без депозиту для гри, коли я прошу їх видалити мій обліковий запис, оскільки я граю в азартні ігри. проблема, вона дуже серйозна, не видаляйте це казино, яке не має ліцензії та не належить жодній ігровій організації.

Автоматичний переклад.
rtalaveramoya
2 міс. тому

Я прочитав їхні положення та умови, і вони кажуть, що видалення вашого облікового запису може тривати до 60 днів

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Я стежив за дискусіями в Slotsvil Casino. Вибір безпечної платформи має вирішальне значення. Я вважаю WeLoveLotto надійним. Завжди досліджуйте, щоб знайти найкращий варіант.

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Я намагаюся зробити претензію за посиланням, яке ви мені надали, але коли я пишу, слова автоматично видаляються, і це не дозволяє мені описати мій випадок.

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Тож спробуйте створити скаргу в анонімному/інкогніто режимі, і, сподіваюся, це спрацює без проблем. Якщо у вас усе ще виникають труднощі, дайте мені знати.

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Мало того, я надіслав їм багато електронних листів із проханням видалити мій обліковий запис, і вони відповіли, що дають мені бонус у розмірі 10 євро без депозиту для гри, коли я прошу їх видалити мій обліковий запис, оскільки я граю в азартні ігри. проблема, вона дуже серйозна, не видаляйте це казино, яке не має ліцензії та не належить жодній ігровій організації.

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Однак це точно не повинно бути так, і це означає, що казино надішле вам бонус, коли ви попросите їх закрити ваш рахунок. Це точно не професійно і не приємно. Сподіваюся, ви зможете подати скаргу і ми зможемо вам якось допомогти.

Я буду тримати кулаки. 😕

Автоматичний переклад.
Elsabiiio27
2 тиж. тому

Доброго ранку, Elsabiiio27, я хотів би мати можливість зв’язатися з вами за межами цього форуму, щоб дізнатися, чи можете ви мені допомогти. Я щойно зняв 2000 євро на slotsvil, і здається, що він очікує на розгляд, і через чат мені повідомляють, що відповідний відділ розгляне запит і зв’яжеться зі мною, але мало інформації про те, коли я отримаю платіж чи щось конкретне…. не знаю, що мені робити, щоб вони мене не затримували і не чинили мені перешкод… чи можна зв’язатися з ними іншим способом, і ви допоможете мені вирішити мою проблему? дякую

Автоматичний переклад.
Miguemigue88
2 тиж. тому

Я знаю, як це зробити

Автоматичний переклад.
Miguemigue88
2 тиж. тому

Ви іспанець? Залиште свій номер телефону, і я зв’яжусь з вами через WhatsApp

Автоматичний переклад.
1 2 34

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого