Минуло 5 днів, і вони сказали мені в чаті, що все добре, але вони нічого не відправляли, і завжди була можливість скасувати зняття, що я врешті-решт і зробив..., справа в тому, що я наполягав на тому, що У мене проблеми з грою, фінансові проблеми через гру, і будь ласка, видаліть мій обліковий запис, але вони не хочуть цього робити, у чаті вони кажуть мені, що вони не можуть надіслати електронний лист, в тому, що вони відповідають мені тим же, що вони не можуть надіслати це іншому, і хтось інший повинен надіслати їм номер моєї картки, щоб видалити мій обліковий запис, вони обманюють мене, щоб видалити мій обліковий запис, їм не потрібен номер моєї картки, будь ласка, зробіть щось, ці люди шахраї, не кажучи вже про підробку ліцензія. .
5 days passed and they told me in the chat that everything was fine but they didn't ship anything and there was always the possibility of canceling the withdrawal which in the end I did..., the thing is that I have been insisting that I have problems with the game, financial problems due to playing and please delete my account and they do not want to do it, in the chat they tell me that they cannot send an email, in that they answer me the same that they cannot send it to another and the Someone else should send them my card number to delete my account, they are deceiving me, to delete my account they don't need my card number, please do something, these people are scammers, not to mention the fake license. .
Pasaron 5 días y me decían por el chat que todo estaba bien pero nada no hacían el envío y estaba siempre la posibilidad de cancelar la retirada lo que al final hice.., la cuestión es que llevo instiendo en que tengo problemas con el juego, problemas económicos debido a jugar y que por favor eliminen mi cuenta y no lo quieren hacer, en el chat me dicen que ellos no pueden que envie un correo electrónico, en ese me contestan lo mismo que ellos no pueden que lo envie a otro y el otro que les envie mi numeración de la tarjeta para eliminar mi cuenta, me están engañando, para eliminar mi cue ta no necesitan la numeración de mi tarjera, por favor hacer algo, esta gente son estafadores, por no hablar también de la licencia falsa..
Я вам надіслала посилання - зелені літери, де рекомендувала подати скаргу. Якщо ви не подасте скаргу, ми нічого не зможемо зробити без неї, тож зробіть це, і тоді наша команда розслідує всю справу.
Якщо щось не працює, будь ласка, дайте мені знати. 🙂
I sent you a link - green letters, where I recommended you to file a complaint. If you don't open a complaint, we can't do anything without it, so please do so and then our team will investigate the whole case.
If something doesn't work, please let me know. 🙂
Привіт, я листувався з вами три тижні тому, і тоді ви також зареєстрували скаргу. Чому ви не відповіли в кінці?
Що стосується закриття рахунку, чому казино не хоче цього робити? Вони назвали причину чи просто проігнорували вас? Знову ж таки, якщо вам потрібна допомога, ви можете подати скаргу, але було б добре відповісти та співпрацювати з нашою командою, якщо ви не можете вирішити проблему самостійно.
Тож дайте мені знати, як ваша ситуація.
Hello, I corresponded with you three weeks ago and you also registered a complaint at that time. Why didn't you reply in the end ?
As for closing the account, why doesn't the casino want to do that ? Did they say a reason or just ignore you ? Again, if you need help, you can submit a complaint, but it would be good to reply and cooperate with our team if you can't solve it on your own.
So let me know how your situation is.
Мені відповіли на електронну пошту і сказали, що мої документи вже отримані, що якщо їм знадобляться ще, вони запитають мене.
Вони також додають, що команда платежів зв’яжеться зі мною, коли виведення буде завершено
They have responded to me by email and tell me that my documents have already been received, that if they needed any more they would ask me.
They also add that the payments team will contact me when the withdrawal is completed
Me han contestado por email y me dicen que mis documentos ya han sido recibidos, que si necesitaran alguno más me lo pedirían.
Además añaden a que el equipo de pagos me contactará cuando el retiro esté completado
Чудово, тому ситуація просунулася вперед, чому я дуже радий. Сподіваюся, їхня команда незабаром зв’яжеться з вами, і ви отримаєте свої гроші.
Тоді дайте мені знати.
Great so the situation has moved forward which I am very happy about. I hope their team will contact you soon and you will get your money.
Let me know then.
Це зовсім нове, ви маєте рацію. Але, здається, вони не дуже добре, коли справа доходить до індексу безпеки.
Ти, мабуть, там грав?
It is quite new, you are right. They doesn't seem to do well, though, when it comes to the safety index.
Have you played there, perhaps?
Привіт, я хочу сказати, що я вже отримав свій платіж, тому позитивний момент для них
Hello, I come to say that I have already received my payment so positive point for them
Hola, vengo para decir que ya he recibido mi pago por lo que punto positivo para ellos
Чудові новини, я радий, що ви їх отримали.
Як ви думаєте, після цього досвіду ви отримаєте шанс зіграти тут знову? 😉
Great news, I'm glad you got it.
Do you think after this experience you will get a chance to play here again ? 😉
Це казино має бути закрито, я багато разів просив протягом двох тижнів видалити мій обліковий запис без можливості повторного відкриття, тому що у мене проблеми з азартними іграми, і вони не відповідають, через чат кажуть надіслати електронний лист на customerassist@slotsvil.com вже customercare@slotsvil.com , і вони нічого не відповідають, у них немає видимої ліцензії або до якої ігрової організації вони належать.
This casino should be closed, I have requested many times for two weeks the deletion of my account without the possibility of reopening because I have a gambling problem, and they do not answer, through the chat they say to send an email to customerassist@slotsvil.com already customercare@slotsvil.com , and they don't answer anything, nor do they have a visible license or what gaming organization they belong to.
Este casino deberían cerrarlo, he solicitado muchas veces desde hace dos semanas la eliminación de mi cuenta sin posibilidad de reapertura porque tengo ludopatía, y no contestan, por el chat dicen que envie correo a customerassist@slotsvil.com y a customercare@slotsvil.com, y nada no contestan, tampoco tienen visible una licencia ni a que organismo del juego pertenecen.
Я намагаюся зробити претензію за посиланням, яке ви мені надали, але коли я пишу, слова автоматично видаляються, і це не дозволяє мені описати мій випадок.
I try to make the claim in the link you tell me but when I write the words are automatically deleted and it doesn't let me describe my incident.
Intento hacer la reclamación en el enlace que me dices pero cuando escribo se borran automáticamente las palabras y no me deja describir mi incidencia.
Мало того, я надіслав їм багато електронних листів із проханням видалити мій обліковий запис, і вони відповіли, що дають мені бонус у розмірі 10 євро без депозиту для гри, коли я прошу їх видалити мій обліковий запис, оскільки я граю в азартні ігри. проблема, вона дуже серйозна, не видаляйте це казино, яке не має ліцензії та не належить жодній ігровій організації.
Not only that, but I have sent them many emails asking for the deletion of my account and they respond that they give me a €10 bonus without a deposit to play, when I am asking them to please delete my account because I have a gambling problem, it is very strong , do not eliminate this casino, which is neither licensed nor belongs to any gaming body.
No solo eso, sino que les he enviado muchos correos pidiendo la eliminación de mi cuenta y me responden que me dan un bono de 10€ sin depósito para jugar, cuando les estoy pidiendo por favor que eliminen mi cuenta que tengo ludopatía, es muy fuerte, que no eliminen este casino que encima ni tiene licencia ni pertenece a ningun órgano del juego.
Я прочитав їхні положення та умови, і вони кажуть, що видалення вашого облікового запису може тривати до 60 днів
I have read their terms and conditions and they say it can take up to 60 days for them to delete your account
Me he leído sus términos y condiciones y dicen pueden pasar hasta 60 días para que eliminen tu cuenta
Я стежив за дискусіями в Slotsvil Casino. Вибір безпечної платформи має вирішальне значення. Я вважаю WeLoveLotto надійним. Завжди досліджуйте, щоб знайти найкращий варіант.
I've been following the Slotsvil Casino discussions. Choosing a secure platform is crucial. I found WeLoveLotto to be reliable. Always research to find the best option.
Я намагаюся зробити претензію за посиланням, яке ви мені надали, але коли я пишу, слова автоматично видаляються, і це не дозволяє мені описати мій випадок.
I try to make the claim in the link you tell me but when I write the words are automatically deleted and it doesn't let me describe my incident.
Intento hacer la reclamación en el enlace que me dices pero cuando escribo se borran automáticamente las palabras y no me deja describir mi incidencia.
Тож спробуйте створити скаргу в анонімному/інкогніто режимі, і, сподіваюся, це спрацює без проблем. Якщо у вас усе ще виникають труднощі, дайте мені знати.
So try to create a complaint in incognito/anonymous mode and hopefully it will work without any problems. If you still have difficulties, let me know.
Мало того, я надіслав їм багато електронних листів із проханням видалити мій обліковий запис, і вони відповіли, що дають мені бонус у розмірі 10 євро без депозиту для гри, коли я прошу їх видалити мій обліковий запис, оскільки я граю в азартні ігри. проблема, вона дуже серйозна, не видаляйте це казино, яке не має ліцензії та не належить жодній ігровій організації.
Not only that, but I have sent them many emails asking for the deletion of my account and they respond that they give me a €10 bonus without a deposit to play, when I am asking them to please delete my account because I have a gambling problem, it is very strong , do not eliminate this casino, which is neither licensed nor belongs to any gaming body.
No solo eso, sino que les he enviado muchos correos pidiendo la eliminación de mi cuenta y me responden que me dan un bono de 10€ sin depósito para jugar, cuando les estoy pidiendo por favor que eliminen mi cuenta que tengo ludopatía, es muy fuerte, que no eliminen este casino que encima ni tiene licencia ni pertenece a ningun órgano del juego.
Однак це точно не повинно бути так, і це означає, що казино надішле вам бонус, коли ви попросите їх закрити ваш рахунок. Це точно не професійно і не приємно. Сподіваюся, ви зможете подати скаргу і ми зможемо вам якось допомогти.
Я буду тримати кулаки. 😕
However, it certainly shouldn't be like that and that means that the casino will send you a bonus when you ask them to close your account. It's definitely not professional or pleasant. I hope that you will be able to file a complaint and we will be able to help you somehow.
I will keep my fingers crossed. 😕
Доброго ранку, Elsabiiio27, я хотів би мати можливість зв’язатися з вами за межами цього форуму, щоб дізнатися, чи можете ви мені допомогти. Я щойно зняв 2000 євро на slotsvil, і здається, що він очікує на розгляд, і через чат мені повідомляють, що відповідний відділ розгляне запит і зв’яжеться зі мною, але мало інформації про те, коли я отримаю платіж чи щось конкретне…. не знаю, що мені робити, щоб вони мене не затримували і не чинили мені перешкод… чи можна зв’язатися з ними іншим способом, і ви допоможете мені вирішити мою проблему? дякую
Good morning Elsabiiio27, I would like to be able to contact you outside of this forum to see if you can help me. I have just made a withdrawal of €2,000 at slotsvil and it appears pending and through the chat they tell me that the corresponding department will review the request and will contact me but little information about when I will receive the payment or anything specific….I don't know what I should do so that they don't delay me and put obstacles in my way…can we contact them in another way and you can help me with my problem? Thanks.
Buenos dias Elsabiiio27, me gustaría poder contactar contigo fuera de este foro para ver si me puedes echar una mano. acabo de realizar una retirada de 2.000€ en slotsvil y me aparece pendiente y por el chat me dicen que el departamento correspondiente revisará la solicitud y se pondrán en contacto conmigo pero poca información de cuando recibiré el pago ni nada concreto….no sé cómo he de hacer para que no se demoren y me pongan trabas…podemos contactar de otra manera y me echas una mano con mi problema? Gracias.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.