ФорумКазиноSlotsVil Casino - загальне обговорення

SlotsVil Casino - загальне обговорення

3 міс. тому від Fabianlove
|
2860 переглядів 64 відповідей |
|
1 2...4
Додати публікацію
3 міс. тому
Тут ви можете обговорити SlotsVil Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
3 міс. тому

Це не надійне казино. Їм потрібно два дні, щоб заплатити мені 300 євро, і я не знаю, чого вони чекають, вони завжди говорять те саме.

Автоматичний переклад.
Fabianlove
3 міс. тому

Чи повністю підтверджено ваш обліковий запис у цьому казино, і чи були у вас раніше якісь успішні зняття?

Я бачив вашу скаргу про те, що нашій команді потрібно зачекати, поки мине 14 днів, перш ніж вони зможуть втрутитися. Тож, сподіваюся, до того часу буде певний розвиток. Обов'язково повідомте нам, будь ласка, якщо у вас є якісь новини.

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Привіт, ти вже отримав гроші? Зараз я маю незавершене зняття

Автоматичний переклад.
Turele
3 міс. тому

Лише порада для вас: якщо ви хочете написати якійсь конкретній особі, скористайтеся кнопкою «відповісти», щоб цю особу можна було повідомити про ваше повідомлення.

Як довго ви чекаєте на відкликання, якщо можна запитати? Сподіваюся, незабаром його опрацюють.🙏

Автоматичний переклад.
Fabianlove
3 міс. тому

Привіт, ви вже отримали свої гроші

АБО? Зараз у мене незавершене зняття коштів у цьому казино

Автоматичний переклад.
Romi
3 міс. тому

Сьогодні подав запит, сподіваюся, до понеділка його опрацюють.

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Сьогодні подав запит, сподіваюся, до понеділка його опрацюють.

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

О, я б ще не скептично ставився і не боявся. Ми побачимо, чи зможете ви отримати гроші. Який спосіб оплати ви використовували? Чи були у вас успішні зняття раніше? У вас є підтверджений обліковий запис?

Дай мені знати. 🙂

Автоматичний переклад.
Jaro
3 міс. тому

У цьому казино я не маю жодного успішного зняття коштів, але в дочірніх казино, які точно такі ж і від того самого власника, наприклад winolot або silverplay casino, надішліть усі документи. І вони сказали мені в чаті, що це частково підтверджено, я зробив депозит за допомогою картки та зняв банківським переказом, надіславши всі документи, зняття становить 1500 євро, тут я все ще чекаю платіжного електронного листа з деякими новинами про моє зняття.. .




Автоматичний переклад.
Turele
3 міс. тому

Дякую за роз'яснення. Коли ви говорите, що пройшли часткову верифікацію, чи потрібно було надсилати додаткові документи в казино? Якщо так, це може бути причиною вашої затримки.

Хороша новина полягає в тому, що в дочірніх казино ви отримували гроші без проблем, тому я твердо вірю, що і тут буде так само.

Подивимося, що придумає казино, і якщо вони не надішлють вам кошти протягом 14 днів, наша команда втрутиться.

Я буду тримати за вас кулаки. 🤞

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Минуло 48 годин, а оновлення немає. Вони не відповідають на електронні листи, але в чаті відповідають, вони дають лише відповіді копіювати, там сказано, що платіжний відділ працює над цим, вони завжди говорять те саме, але ось я чекаю електронного листа з новинами, зв’яжіться з ними , це дуже затримується

Автоматичний переклад.
Turele
3 міс. тому

Отже, ви, по суті, тільки починаєте. Ми даємо казино 14 днів, тож вам доведеться набратися терпіння, і я вірю, що вони до вас доведуться з оновленням. Але якщо у них його ще немає, вони, швидше за все, не дадуть його вам. Тому не хвилюйтеся і спробуйте трохи протриматися.

Якщо за цей час нічого не зміниться, наша команда зв’яжеться з казино та спробує допомогти.

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Вони шахраї, вони ніколи не надсилають вам гроші, у них вони є днями з можливістю скасування виведення коштів, потім я багато разів просив видалення облікового запису через онлайн-чат і два електронні листи, які вони надали мені через онлайн-чат і нічого, вони не видаляють мій обліковий запис, вони також просять мене видалити дані моєї банківської картки, у них не видно ні ліцензії, ні з якою адміністрацією гри вони пов’язані, вони шахраї, зараз закрийте це онлайн-казино.

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Це його url: https://slotsvil1.com/es/online-casino?reload=2.


Вони приховали свою ліцензію, коли ви робите моє зняття, вони не надсилають вам гроші, але я також кілька разів запитую через їхній чат видалення свого облікового запису, і вони кажуть мені, що вони не можуть зробити це з онлайн-чату, і що я потрібно надіслати електронний лист до customerassist@slotsvil.com Я ідентифікую себе, назвавши свій обліковий запис, ідентифікатор, ім’я, прізвище та електронну адресу, пов’язану з обліковим записом, яка збігається з тією, з якої я надіслав електронний лист. Прошу негайно видалити мій обліковий запис. У мене проблеми з грою, і тому у мене фінансові проблеми. На що вони відповідають, які проблеми, це неймовірно... Я повторюю те саме, і вони відповідають, що вони не можуть видалити мій обліковий запис, тому я надіслав електронний лист на customercare@slotsvil.com , я знову надсилаю електронний лист, і мені кажуть, що я повинен надіслати документи про свою кредитну картку, будь ласка, закрийте це неліцензійне казино, вони шахраї.

Автоматичний переклад.
rtalaveramoya
2 міс. тому

Привіт! Я прочитав вашу ситуацію і засмучений тим, як вчинило казино.

Я б почав із ліцензії, і вона не прихована, лише у казино немає дійсної ліцензії, тому її немає на сайті. Ви бачили наш огляд , у нас там написано ці речі.

Що стосується видалення облікового запису, якщо вам потрібна допомога , ви можете спробувати подати нам скаргу . Я не кажу, що це має бути вирішено, але принаймні ми спробуємо побачити, куди ми можемо дійти, і чи буде казино спілкуватися з нами. Я не вважаю правильним, якщо вони не хочуть закривати ваш обліковий запис, і якщо ви згадуєте про фінансові проблеми, я не вважаю нормальним, щоб вони запитували вас, у чому причина, хоча я думаю, що це цілком зрозуміло.

Щодо виведення коштів, казино не повідомило вам, чому у вас немає грошей або в чому проблема, що їх у вас досі немає? Це точно було б добре знати.

Тож дайте мені знати, чи варто розглядати скаргу для вас.

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

9 днів тому я подав запит на зняття 500 євро від Slotsvil, їм знадобилося 4 дні, щоб відповісти, і вони попросили мене надіслати їм фотографії картки, за допомогою якої я зробив депозит. Я надіслав їх їм у п’ятницю, 5-го, і вони відповіли в суботу, 6-го, попросивши мене сфотографувати з моїм посвідченням особи. Я надіслав це їм, і 10 числа я не отримав жодної відповіді. Ви запитуєте їх у чаті, і вони весь час відмовляються.

Автоматичний переклад.
Elsabiiio27
2 міс. тому

Привіт, схоже, ви проходите процедуру перевірки облікового запису, тож вам потрібно спершу успішно пройти цей процес, щоб отримати гроші. Я не знаю, що казино може зайняти 5 днів, щоб перевірити одну фотографію, але, можливо, вони не подивилися її на вихідних, тому вам доведеться трохи терпіти. Ми даємо казино 14 днів, щоб розв’язати KYC, і якщо це буде затягуватись і не вирішуватися, то я б рекомендував наступний крок.

То ти думаєш, що зможеш витримати?

Автоматичний переклад.
Jaro
2 міс. тому

Я зв’язався з ними через чат, і вони сказали мені, що все в порядку, і вони над цим працюють.

Я зачекаю ще кілька днів, щоб побачити, як це вирішиться, і оновлю тему

Автоматичний переклад.
Jaro
2 міс. тому

Минуло 5 днів, і вони сказали мені в чаті, що все добре, але вони нічого не відправляли, і завжди була можливість скасувати зняття, що я врешті-решт і зробив..., справа в тому, що я наполягав на тому, що У мене проблеми з грою, фінансові проблеми через гру, і будь ласка, видаліть мій обліковий запис, але вони не хочуть цього робити, у чаті вони кажуть мені, що вони не можуть надіслати електронний лист, в тому, що вони відповідають мені тим же, що вони не можуть надіслати це іншому, і хтось інший повинен надіслати їм номер моєї картки, щоб видалити мій обліковий запис, вони обманюють мене, щоб видалити мій обліковий запис, їм не потрібен номер моєї картки, будь ласка, зробіть щось, ці люди шахраї, не кажучи вже про підробку ліцензія. .

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Я зв’язався з ними через чат, і вони сказали мені, що все в порядку, і вони над цим працюють.

Я зачекаю ще кілька днів, щоб побачити, як це вирішиться, і оновлю тему

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Хм, тоді я сподіваюся, що більше не буде непотрібних клопотів, верифікація пройде успішно, і ви зможете зняти кошти.

Звичайно, я буду чекати оновлення.

Автоматичний переклад.
1 2...4

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого