ФорумКазиноSlotsPalace Casino - загальне обговорення

SlotsPalace Casino - загальне обговорення (Сторінка 3)

1 рік тому від espoile83
|
5998 переглядів 57 відповідей |
|
12 3
Додати публікацію
Romi
4 міс. тому

Це проблема, я звернувся до служби підтримки, і мені сказали, що це займає від 3 до 5 робочих днів, але справа в тому, що мене не запитували про ідентифікацію, тому я хвилююся і не знаю, чи я побачите гроші, у вас є досвід роботи з цим казино? знімаються чи ні?

Автоматичний переклад.
izyrino
4 міс. тому

У нас також були скарги від інших гравців, і деякі з них були фактично вирішені, і казино виплатило гроші. Ви можете подивитисятут, якщо вам цікаво.

З якого саме часу очікується ваше зняття, якщо можна запитати?

Автоматичний переклад.
Romi
4 міс. тому

Небагато, сьогодні вже третій робочий день, просто хочу знати, чи отримаю гроші, чи мене обікрадуть.. бо побачила скарги і хвилювалася..

Автоматичний переклад.
izyrino
4 міс. тому

Я б сказав, що не варто відразу ставитися до скепсису. Ми даємо казино 14 днів, щоб розібратися, і поки ви ще на початку, я б не дуже хвилювався. Чи підтримуєте ви зв’язок із казино та чи поінформовані про зняття коштів?

Я також перевірив деякі скарги, і в казино немає жодної невирішеної, що є гарною ознакою, і навіть на 2 відкриті казино відповіло на них. Тому я буду терплячим і сподіваюся, що гроші дістануться до вас. Якщо ні, то я б порекомендував інший спосіб дій, тому не будемо відразу думати про найгірше.

Якщо у вас є якісь новини чи оновлення, обов’язково дайте мені знати. 🙂

Автоматичний переклад.
Jaro
4 міс. тому

Все добре, виведення було зроблено вчора в суботу!

Автоматичний переклад.
izyrino
4 міс. тому

Тож це мене порадувало, навіть не так довго. Чи буду я продовжувати грати в цьому казино? Вам тут щось справді подобається? 🙂

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Я зняв 100 євро з 8 листопада, і вони досі не були зняті чи навіть оброблені...

У розмові мені кажуть, що сталася затримка.... всім відома цукерка 🍬 тобто...

Змінено автором 1 місяць тому
Автоматичний переклад.
eleste41
1 місяць тому

Привіт, іноді такі проблеми можуть виникати, тому, ймовірно, буде добре спробувати трохи потерпіти.

Я хотів би додати, що ми даємо казино 14 днів, щоб вирішити все, що пов'язано з виведенням коштів, і якщо їм це не вдасться, ви можете спробувати зв'язатися з нами, і ми спробуємо вам допомогти.

Однак це ваше перше зняття коштів у казино? Потрібно було перевіряти чи ні? Який спосіб оплати ви використовуєте?

Автоматичний переклад.
eleste41
1 місяць тому

Ой, візьмуть, мені 500, терпи брат

Автоматичний переклад.
izyrino
1 місяць тому

Я радий, що ти намагаєшся заспокоїти гравця. Скільки часу вам знадобилося, щоб зняти гроші?

Я прошу кращого фото. 🙂

Автоматичний переклад.
Jaro
1 місяць тому

10 днів відкликання було зроблено, але після багато спілкування з чатом, щоб побачити, що відбувається з моїм відкликанням!

Автоматичний переклад.
izyrino
1 місяць тому

Так, я нервував би, якщо сказати тобі правду, але оскільки ти отримав гроші, це, зрештою, найважливіше.

У будь-якому випадку, який спосіб оплати ви використали? Ти ще тут граєш чи ні?

Автоматичний переклад.
4 тиж. тому

Вони нарешті заплатили мені... приблизно через 12 днів

Автоматичний переклад.
eleste41
3 тиж. тому

Чудові новини, я бачу, що це не зайняло найменшого часу, але все одно вписалося в час, який ми надаємо казино.

Як думаєш, ти ще будеш тут грати чи ні? 🤔

Автоматичний переклад.
2 дн. тому

Я зняв 220 євро, і мені не зараховували на картку 9 днів. Я перевірив сьогодні, і я не бачу призупинення зняття на сайті, і мені також не нараховано кредит. що відбувається

Автоматичний переклад.
spirosstamelos4
учора

Тому я вважаю, що вам потрібно негайно звернутися до служби підтримки з цього приводу.

Чи було ваше зняття схвалено казино?🤔

Будь ласка, дайте нам знати, якщо ви щось дізнаєтеся, і, сподіваюся, ми разом зможемо дізнатися, що відбувається.

Автоматичний переклад.
Romi
учора

На сайті мені було сказано лише, що він очікує на зняття, і більше нічого. Мої гроші вилучили з сайту, і я чекав, поки вони надійдуть без будь-якого підтвердження чи електронного листа, і одного дня на сайті чи в моєму обліковому записі нічого не було, ніби вони зникли

Автоматичний переклад.
spirosstamelos4
15 год. тому

Тож жодної інформації щодо цього від казино не було. я розумію

У цьому випадку ви дійсно можете подати скаргу сюди. Наша команда розслідує це питання, і, сподіваємося, буде зв’язок зі стороною казино, і незабаром ми дізнаємося, що відбувається з вашими грошима.

Ось посилання для вас, якщо ви хочете спробувати це.

Дайте нам знати, якщо вам потрібна допомога з цим, і повідомляйте нам будь-які новини, будь ласка.

Автоматичний переклад.
12 3

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого