Привіт! У цьому випадку я рекомендую вам подати нам скаргу за цим посиланням:https://casinoguru-gr.com/parapona
тому що я вважаю, що більше місяця - це досить довго для проходження KYC. Я також додаю посібник, який також може бути корисним і де ви можете знайти корисну інформацію: https://casinoguru-gr.com/odigies-epilisis-paraponwn
У будь-якому випадку, якщо я можу запитати, яка проблема була з вашими документами досі і чому вам довелося чекати так довго. Чи дало казино якусь причину? Тепер вони вимагають від вас транзакцій протягом місяця. Чи є проблема з цим документом?
Звичайно, навіть якщо це не дуже приємна ситуація, спробуйте набратися терпіння та співпрацювати з казино, і, сподіваюся, це не затягнеться надовго.
Якщо ваші документи вже перевірено з вашим обліковим записом, повідомте нас, тому що мені дуже цікаво знати, скільки часу це займе.
Поки що удачі.
Hi, in this case I recommend you to file a complaint with us here on this link: https://casinoguru-gr.com/parapona
because I think that more than a month is quite a long time to complete the KYC. I am also adding a guide that might also be useful and where you can find useful information: https://casinoguru-gr.com/odigies-epilisis-paraponwn
Anyway, if I may ask, what has been the problem with your documents so far and why did you have to wait so long. Did the casino give any reason? They are now asking you for a transactions within a month. Is there a problem with this document ?
Certainly, even though it is not a pleasant situation, try to have a little more patience and cooperate with the casino and hopefully it won't drag on much longer.
If your documents have already been verified with your account, let us know, because I'm quite interested to know how long it will take.
For now, good luck.