ФорумКазиноSlotsPalace Casino - загальне обговорення

SlotsPalace Casino - загальне обговорення (Сторінка 2)

1 рік тому від espoile83
|
7213 переглядів 57 відповідей |
|
1 2 3
asdafas
1 рік тому

Привіт! У цьому випадку я рекомендую вам подати нам скаргу за цим посиланням:https://casinoguru-gr.com/parapona

тому що я вважаю, що більше місяця - це досить довго для проходження KYC. Я також додаю посібник, який також може бути корисним і де ви можете знайти корисну інформацію: https://casinoguru-gr.com/odigies-epilisis-paraponwn

У будь-якому випадку, якщо я можу запитати, яка проблема була з вашими документами досі і чому вам довелося чекати так довго. Чи дало казино якусь причину? Тепер вони вимагають від вас транзакцій протягом місяця. Чи є проблема з цим документом?

Звичайно, навіть якщо це не дуже приємна ситуація, спробуйте набратися терпіння та співпрацювати з казино, і, сподіваюся, це не затягнеться надовго.

Якщо ваші документи вже перевірено з вашим обліковим записом, повідомте нас, тому що мені дуже цікаво знати, скільки часу це займе.

Поки що удачі.

Автоматичний переклад.
Jaro
1 рік тому

Мої операції за межами казино є особистою інформацією. Я не знаю, навіщо вони вам потрібні, тому я ніколи не завантажував такий документ, і ви ніколи не давали мені моїх грошей. Спочатку ви попросили мене надати останню трансакцію у вашому казино, яку я завантажив, а потім ви продовжували запитувати більше інформації.

Автоматичний переклад.
asdafas
1 рік тому

У цьому випадку я хотів би нагадати вам, що ми не казино, тому ми не вимагаємо від вас жодних документів. Казино просить їх. Яку ще інформацію вимагає від вас казино? Ви все ще не змогли перевірити?

Я вважаю, що подати скаргу, на яку я надіслав вам посилання, було б доречно, оскільки це триває вже більше місяця. Що ти думаєш ?

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

ПОГАНЕ КАДИНО

ЯКЩО ВИ ДЕПОЗИТУЄТЕ З БОНУСОМ, ІГРИ ТАКОЖ ПЛАТЯТЬ, ЩО

ОДНАК, КОЛИ ПОЛОВИНА БОНУСУ ПЕРЕРНУЄТЬСЯ, ІГРИ БІЛЬШЕ НЕ ОПЛАЧУЮТЬСЯ І БІЛЬШЕ НЕМАЄ БЕЗКОШТОВНИХ ОБЕРТАНЬ, ТОМУ ВИ ЗНОВУ ВТРАЧАЄТЕ ВСЕ

І КОЖНОГО РАЗУ НЕМОЖЛИВО ВИКОРИСТАТИ БОНУС

Автоматичний переклад.
sulawa89
9 міс. тому

Привіт, я бачу, що вам не пощастило з бонусом у цьому казино, і ви не змогли його поставити. Які умови були, якщо можна знати?

Крім того, що ви маєте на увазі під «І КОЖНОГО РАЗУ НЕМОЖЛИВО ВИКОРИСТАТИ БОНУС»?

Ви не могли використати інший або в чому була проблема?

Автоматичний переклад.
Jaro
9 міс. тому

Під цим я маю на увазі те, що коли ви активуєте бонус, ігри спочатку платять трохи, а потім раптом нічого більше, коли ви збираєтеся поставити бонус, тому у вас більше немає шансу поставити бонус

Автоматичний переклад.
sulawa89
9 міс. тому

Привіт. Якими були вимоги щодо ставок для цього бонусу, якщо можна запитати? Ви не згадували про це, чи не так?

Насправді для казино якимось чином маніпулювати ним було б надзвичайно технічно складно, і, чесно кажучи, у казино не вистачає людей для цього, якщо вони хочуть спробувати зробити це для кожного гравця, який грає з бонусом. Крім того, найголовніше, казино транслюють ігри лише з серверів постачальника ігор. Якщо це не їхні власні ігри, вони не мають до них доступу.

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Добрий вечір після мого випробування. Я чекав дев'ять днів, але виведення 500 євро схвалено!!!!! Ніхто не відповідає, усі кажуть мені, що є невелика затримка!! Гроші звичайні, без бонусів, ідентифікація не потрібна, однак я прикріпив їх УСІ до електронного листа, щоб було легше!! На даний момент через 5 днів моє відкликання більше не скасовується, що означає, що воно може бути на запущеній стадії, що може бути добре. Але ніхто з прямої служби не міг підтвердити це для мене, оскільки вони повторювали те саме знову і знову. Є затримка, вибачте, будь ласка, почекайте і т. д. А коли вони роздратувалися, вони також закрили розмову на місці. Я дуже нещасний і злий. Я також маю зауважити, що кожен дав різну відповідь, інший підтвердив, що відкликання схвалено (хоча в статусі все ще вказано, що обробка), вони навіть сказали мені, що це схвалено в п’ятницю, інший сказав, що схвалено, але він не знав, коли, інший сказав, що я не маю доступу, інший сказав, що є затримка. НЕ НАДІЙНО!!!

Змінено автором 8 міс. тому
Автоматичний переклад.
theodoros09898
8 міс. тому

Привіт theodoros09898!

Мені дуже прикро чути про вашу ситуацію! Це не здається приємним і легким, але не хвилюйтеся, ви потрапили за адресою!

Я також бачу, що ви вже подали скаргу, дякую за це, і це дуже добре, тому що я впевнений, що наша група розгляду скарг зробить усе можливе, щоб допомогти вам. Скарга свіжа і «14 днів» ще не пройшли, тому ми можемо спробувати вам допомогти лише тоді, коли пройде процедура «14 повних днів». Щоб дізнатися більше про те, як ми розглядаємо скаргу, ви можете переглянути її тут .

Але мушу сказати, що мене хвилюють відповіді «живої служби», тому що всі вони дали вам різні відповіді. Ви намагалися зв'язатися з ними знову?

Крім того, якщо у вас є нові новини про вашу ситуацію, будь ласка, повідомте нас! Ми хотіли б знати, як це буде.

Удачі!

Автоматичний переклад.
Violeta
8 міс. тому

Я кілька разів намагався з ними поспілкуватися!! Вони неймовірні, що кожен агент ЩОРАЗУ дає різну відповідь!! Відділ електронної пошти – це жарт, оскільки ніхто ніколи не ВІДПОВІДАЄ на електронні листи. 3-4 рази як мінімум відправляла з 17.03 і нічого не поверталося. Гарантують оплату за 1-3 робочі дні. І, мабуть, у всіх є ВІДТРИМКА платежу. Клоуни. Я дуже злий на них.

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Привіт. У мене проблема з цим казино. Я виграв 13 000 крон і 16 000 крон.

Я здійснив зняття, зняття було схвалено, а гроші надіслано на мій рахунок. На жаль, минуло більше тижня, а гроші так і не надійшли. Я зв’язався з казино, і вони продовжують говорити мені, що моя проблема загострилася. Коли я прошу надіслати мені підтвердження про надходження грошей на мій рахунок, вони пишуть, що це має зробити фінансовий відділ. Але я знаю, що закордонні перекази займають до робочих днів, але в ці дні гроші приходять на наступний день. Минуло 7 робочих днів, а грошей я так і не отримав. Чи може хтось порадити мені, що з цим робити?

Автоматичний переклад.
Mark588
8 міс. тому

Привіт. Чи не могли б ви спробувати запитати свого платіжного постачальника, чи все в порядку з його боку? Я вважаю, що це буде гарна спроба, тому ви можете бути впевнені, що проблема насправді не існує. Який спосіб оплати ви використали, щоб вивести гроші з цього казино, якщо можна запитати?

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Тому я зв’язався з банком, і гроші дійсно прийшли до мене. Це валютна складова, і автоматичний переказ з EUR на CZK не працює, і гроші залишилися на рахунку в EUR, який не видно в банку, і мені довелося перейти на нього. Перепрошую за непорозуміння.

Автоматичний переклад.
Mark588
8 міс. тому

Не біда, іноді такі прості речі корисно спробувати, і врешті-решт ви дізналися хороші новини, які я, безперечно, радий. Скільки часу знадобилося, щоб надійшли гроші? Ви й надалі залишатиметеся в цьому казино? 🙂 ☘️

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Гей, хлопці,


я виграв приблизно 5000 євро ще в листопаді 2023 року, тобто досить давно.


Проблема: я не можу підтвердити себе, тому що вони хочуть, щоб я підтвердив свій обліковий запис skrill (цей обліковий запис було забанено). Я вже писав у службу підтримки skrill, але вони сказали, що не можуть надати мені цю інформацію.


Друга проблема


Я заплатив за допомогою банківського рахунку свого друга, але вони не приймають підтвердження, тому що там немає мого імені, це ім’я мого друга (він не грав на рахунку, тому без порушення правил)


Хтось може допомогти мені з цим?

Змінено автором 7 міс. тому
Автоматичний переклад.
Jaro
7 міс. тому

А поки що продовжу і побачу. Я знову зняв 800 євро, тож побачимо, чи прийдуть гроші. Єдине, що мені не подобається, це те, що вони підтверджують оплату на рахунок не відразу, а протягом 3 робочих днів. Тому ви можете втратити вибір у будь-який момент.

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Гей, хлопці,


я виграв приблизно 5000 євро ще в листопаді 2023 року, тобто досить давно.


Проблема: я не можу підтвердити себе, тому що вони хочуть, щоб я підтвердив свій обліковий запис skrill (цей обліковий запис було забанено). Я вже писав у службу підтримки skrill, але вони сказали, що не можуть надати мені цю інформацію.


Друга проблема


Я заплатив за допомогою банківського рахунку свого друга, але вони не приймають підтвердження, тому що там немає мого імені, це ім’я мого друга (він не грав на рахунку, тому без порушення правил)


Хтось може допомогти мені з цим?

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Привіт. Дякуємо, що описали нам свою проблему, і мені дуже шкода через ситуацію, у якій ви зараз опинилися. На жаль, я можу зрозуміти проблему з вашим підтвердженням і чому казино не може підтвердити ваш рахунок. Майже в кожному казино суворо заборонено, можна сказати, використовувати платіж третьої сторони, використовувати картку або банківський рахунок іншої особи для внесення депозиту. Отже, як ви сказали, якщо ви використовували банківський рахунок своїх друзів, це фактично сприймається як порушення правил казино. Таке правило завжди вказано в умовах, тому було б дуже розумно прочитати їх перед грою в будь-якому казино, щоб запобігти подібним проблемам. Це був ваш перший раз, коли ви грали в онлайн-казино, якщо можна запитати?

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

А поки що продовжу і побачу. Я знову зняв 800 євро, тож побачимо, чи прийдуть гроші. Єдине, що мені не подобається, це те, що вони підтверджують оплату на рахунок не відразу, а протягом 3 робочих днів. Тому ви можете втратити вибір у будь-який момент.

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Можливо, у вас були якісь новини про ваш вихід?

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Добрий вечір,


Я зняв 500 євро кілька днів тому в конкретному казино SlotsPalace, чи буде знято? Хтось із цього конкретного казино знає, що відбувається?

Автоматичний переклад.
izyrino
7 міс. тому

Привіт. Чи отримали ви будь-яку інформацію про зняття коштів у своєму обліковому записі або від служби підтримки казино? Ваш обліковий запис повністю підтверджено в цьому казино? Спробуйте перевірити свою електронну пошту або запитати в чаті, якщо це можливо.

Автоматичний переклад.
1 2 3

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого