1 рік тому
Тут ви можете обговорити SlotsPalace Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Допоможіть мені закрити обліковий запис на цьому сайті, я кілька разів намагався закрити обліковий запис, я попросив службу підтримки, яка надіслала мені надіслати електронний лист, я все зробив, але вони не хочуть закривати мій обліковий запис.
Вони шахраї, ми з моїми юристами подали скаргу в Amms, щоб їх заблокували.
Вони не поважають італійську юрисдикцію, ліміт відповідального ігрового депозиту, тисячу причин для обробки та виплати виграшу.
Вони повинні зникнути з італійських пошукових систем, зараз я взяв це зобов’язання зі своїми юристами.
Help me close the account on this site, I tried several times to close the account, I asked the support who sent me to send an email, I did everything but they don't want to close my account.
They are scammers, my lawyers and I have filed a complaint with the Amms to have them blocked.
They do not respect anything of the Italian jurisdiction, responsible gaming deposit limit, a thousand excuses to process and pay a winnings.
They must disappear from Italian search engines, I have now made this commitment with my lawyers.
Aiutatemi a chiudere il conto su questo sito,ho provato diverse volte ha chiudere il conto, ho chiesto al supporto che mi ha inviato a mandare una email,ho fatto tutto ma non mi vogliono chiudere il conto.
Sono dei truffatori io ed miei legali abbiamo fatto un'esposto all Amms per farli bloccare.
Non rispettano niente della giurisdizione italiana, gioco responsabile limite di deposito,mille scuse per processare e pagare una vincita.
Devono scomparire dai motori di ricerca italiani, ormai ho preso questo impegno con i miei legali.
На жаль, ми не можемо безпосередньо допомогти вам закрити ваш рахунок у казино.
Зазвичай я б пропонував подати скаргу , але якщо ви вже зв’язалися з органом влади та рівнем, я вважаю, що ми не можемо зробити нічого вище 🤔.
Як довго ви намагаєтеся закрити свій обліковий запис?
I'm sorry to say that we can't directly help you close your account in the casino.
Normally, I would suggest submitting the complaint, but if you are already in touch with the authority and the layer, I guess that we are not capable of doing anything above 🤔.
For how long do you struggle to close your account?
Я надіслав електронний лист до європейської інституції, пояснюючи погану практику цього казино, вони повинні втрутитися через кілька днів.
Усі, підтверджені відеозаписами та копіями електронних листів і чатів підтримки, за декілька днів повинні бути забанені та внесені в чорний список італійською юрисдикцією.
Італійська монополія рухається таким шляхом.
Вони думають, що можуть робити, що їм заманеться, але я також підірвав ліцензію в Курасао.
I sent an email to the European institution, explaining the bad practices of this casino, they should intervene in days.
All certified by videos and copies of emails and support chats, in days they should be banned and blacklisted by the Italian jurisdiction.
The Italian monopoly is moving in this way.
They think they can do as they please, but I blow up the license in Curasao as well.
Ho mandato una email all'ente europeo,spiegando le cattive pratiche di questo casinò,a giorni dovrebbero intervenire.
Tutte certificate da video e copie di email e chat di supporto, a giorni dovrebbero essere bannati ed inseriti nella lista nera dalla giurisdizione Italiana.
Il monopolio Italiano si sta muovendo in questo modo.
Questi pensano di fare come vogliono, ma la licenza la faccio saltare anche a Curasao.
Боюся, що заборона італійської юрисдикції казино займе не день, а місяці чи роки. Крім того, вони не збираються банити його, тому що ви чекали тиждень на закриття облікового запису. Звичайно, коли ви просите їх закрити, я сподіваюся, що вони повинні закрити це протягом розумного періоду часу. Це не повинно бути довше 48 годин.
Я також прочитав ваш відгук про казино, і, здається, у вас також були проблеми з виведенням коштів, тому, можливо, вони ще не хотіли закривати ваш рахунок. У вас ще є баланс на рахунку казино? Деякі казино не закривають облікові записи гравців, якщо на них залишився баланс.
I'm afraid that banning a casino from Italian jurisdiction won't take day, but rather months or years. Also, they're not going to ban it because you've been waiting a week for the account closure. Of course, when you ask them to close it, I'd expect they should close it within a reasonable timeframe. That shouldn't be longer than 48 hours.
I also read your review on the casino and it seems you also had some issue with the withdrawal, so maybe they didn't want to close your account yet. Do you still have some balance on the casino account? Some casinos don't close player accounts if there's any remaining balance.
Даніель, мій залишок на балансі становить 8 центів, що дорівнює вартості вищезгаданого казино.
Я навіть не відповідаю на електронні листи, спосіб роботи такий.
Але я зроблю все, щоб їх занесли в чорний список.
Вони думають, що всі клієнти кури.
Ця історія має закінчитися, у грі ви програєте в довгостроковій перспективі, і я знаю про це, до гравців потрібно ставитися з повагою, моїм першим покаранням для казино буде закрити мій рахунок, щоб вони втратили гравця на депозит у 5 тисяч.
Зняття ніколи не вдавалося зробити, тільки щоб обробити зняття, кажуть, що це займає 3 робочі дні, потім починається перевірка рахунку, потім починаються проблеми з банком, мораль історії Минає 15 днів. Очевидно, що азартний гравець не чекає місяць на зняття, і ось вищезгадана гра в казино.
Позаринкові правила та умови.
Daniel my remaining balance is 8 cents which equals the value of the aforementioned casino.
I don't even reply to emails, the way to operate is this.
But I will do everything to get them put on the black list.
They think all customers are chickens.
This story has to end, in the game you lose in the long run and I am aware of this, players must be treated with respect, my first punishment for the casino will be to close my account so they will lose a 5k deposit player.
Withdrawals have never been able to make them only to process a withdrawal they say it takes 3 working days, then the account verification starts, then problems with the bank start, moral of the story 15 days go by. Obviously a gambler doesn't wait a month for a withdrawal, and here's the aforementioned casino game.
Off-market rules and terms and conditions.
Daniel il mio saldo residuo e di 8 centesimi che equivale al valore del suddetto casinò.
Non mi rispondo neanche alle email, il modo di operare e questo.
Ma farò di tutto per farli mettere nella blak list.
Pensano che tutti i clienti siano dei polli.
Sta storia deve finire,nel gioco si perde alla lunga e ne sono consapevole, i giocatori devono essere trattati con riguardo, la mia prima punizione per il casino sarà quello di chiudere il mio account così perderanno un giocatore da 5k di deposito.
I prelievi non sono mai riusciti a farli solo per processare un prelievo dicono che ci vogliono 3 giorni lavorativi, poi scatta la verifica del conto, poi scatta problemi con la banca, morale della favola passano 15 giorni. Ovviamente un gambler non aspetta un mese per un prelievo, ed ecco qua il gioco del sudetto casino.
Regole e termini e condizioni fuori mercato.
Ми також виявили, що умови казино дуже несправедливі, хоча я не впевнений, чи включено правила виведення коштів. Я сподіваюся, що ви знайдете краще казино, більше підходяще для вас.
We also found that the casino's terms and conditions are very unfair, though I'm not sure whether withdrawal rules are included. I hope that you'll find a better casino, more suitable for you.
Я зіграв понад 1000 євро в цьому казино. Я виграв близько 1500 євро після запиту на зняття нічого. Я надіслав кілька повідомлень у службу підтримки клієнтів. Через тиждень мені сказали, що мій обліковий запис закрито, оскільки він дублікат. Я попросив пояснень. Я уявляю, що оскільки у нас із братом одна картка, це було причиною, але мені не дали жодних пояснень. Що я можу зробити
I played over 1000€ in this casino. I won around 1500€ an after the withdrawal request nothing. I sent several messages with customer support. After a week they told me that my account was closed because it's a duplicate. I asked for an explanation. I imagine that since my brother and me share a card that was the reason but I was given no explanation. What can I do
Я зіграв понад 1000 євро в цьому казино. Я виграв близько 1500 євро після запиту на зняття нічого. Я надіслав кілька повідомлень у службу підтримки клієнтів. Через тиждень мені сказали, що мій обліковий запис закрито, оскільки він дублікат. Я попросив пояснень. Я уявляю, що оскільки у нас із братом одна картка, це було причиною, але мені не дали жодних пояснень. Що я можу зробити
I played over 1000€ in this casino. I won around 1500€ an after the withdrawal request nothing. I sent several messages with customer support. After a week they told me that my account was closed because it's a duplicate. I asked for an explanation. I imagine that since my brother and me share a card that was the reason but I was given no explanation. What can I do
Я хотів би додати, що обліковий запис було закрито, коли я попросив ВЕРИФІКАЦІЮ KYC, щоб мати готові документи. Буквально без попередження і лише після того, як я зіграв багато грошей. Все добре, поки ви платите.
I would like to add that account was closed when I asked for KYC VERIFICATION in order to have papers at the ready. Literally no warning and only after I played a lot of Money. Everything is fine as long as you pay.
Привіт,
Отже, ви з братом використовували одну картку для внесення депозитів у казино, чи не так?
На жаль, це досить поширене правило, яке ви обоє порушили. Ніколи не використовуйте чужий варіант оплати, тому що якщо ви це зробите, казино розцінить це як шахрайство, як ви тепер дізналися.
Ви не згадали цю помилку в скарзі . Тому я оновлю Томаша.
Крім того, казино мають намір захистити себе від зловживань бонусами. Зазвичай створення кількох облікових записів в одній родині або використання однієї IP-адреси суперечить правилам. Ми не згодні з такою практикою просто тому, що кожен випадок має розглядатися окремо. Вирішальним моментом є те, чи отримав гравець/гравці несправедливу перевагу над казино, створивши кілька облікових записів або граючи в одній сім’ї. Чесно кажучи, заборонити гравцям створювати облікові записи в одній родині – це досить погане рішення, тому що ніхто навіть не знає, хто ще з усієї родини, можливо, грає в будь-якому казино.
Ваш випадок відрізняється декількома аспектами, але, безумовно, Томаш допоможе знайти справедливий підхід.
Hello,
So, you and your brother were using the same card to make deposits in the casino, am I right?
Sadly, this is quite a common rule you both breached. Never use someones else's payment option because if you do, the casino sees that as a fraud, as you now find out.
You missed mentioning this fault in the complaint. Hence I will update Tomas.
Furthermore, casinos intend to protect themself against bonus abusers. Normally, creating multiple accounts within the same household or using the same IP is against the rules. We disagree with such a practice simply because each case should be considered separately. The crucial point is whether the player/players gained an unfair advantage over the casino by creating multiple accounts or by playing in one household. To be honest, forbidding the players to create accounts within the same household is quite a bad decision because no one even knows who else from the whole household possibly plays in any casino.
Your case is different in a few aspects, but surely Tomas will help to find a fair approach.
Шановна Радка,
Дякую за люб'язну відповідь. Я ознайомився з положеннями та умовами, а також підтвердив зі своїм братом, що він має рахунок в іншому казино, яке належить до тієї ж групи. Якщо потрібна назва казино, я можу надати. З іншого боку, у мого двоюрідного брата був обліковий запис у цьому казино, але його заблокували (як я вже згадував на його запит) у липні 2022 року. З моїм двоюрідним братом у нас однакові ім’я та прізвище, що може бути дивним, але ви можете звинуватити в цьому наші батьки. У мене зараз таке запитання: у вас є два облікові записи, один заблокований півроку тому, а інший створений нещодавно. Чи є шанс, що їх можна вважати дублікатами? А у випадку зі мною та моїм братом, чи можна вважати це випадком дублювання облікових записів? Якщо так, чи не повинно мені казино надати більше інформації? І чому чек не було зроблено під час депозиту (оскільки ми поділилися способом оплати), а лише після того, як було внесено багато грошей і лише після запиту на зняття? В умовах зазначено, що у випадку дублікатів рахунків усі транзакції вважаються недійсними. Чи означає це, що мої депозити також вважаються недійсними? Вибачте за довгий електронний лист, але я втратив тут. Я повторюю, що єдиним використаним бонусом був вітальний бонус, який було втрачено. Усі прибутки були результатом звичайного депозиту без бонусів. Я ціную допомогу. Якщо потрібно, я можу також надіслати стенограми чату з CS, де мені сказали, що мені буде відшкодовано мої зняття, але після цього не було вжито жодних дій.
Dear Radka ,
Thank you for you kind answer. I went through terms and conditions and also confirmed with my brother that he has an account in another casino belonging to the same group. In case name of the casino is needed I can provide. My cousin on the other hand did have an account in this casino but it was blocked ( as I mentioned upon his request) in July 2022. With my cousin we have the same first and last name which might be weird but that you can blame on our parents. My question now is this: You have two accounts, one that has been blocked half a year ago and one that was created fairly recently. Is there a chance those can be considered duplicates? And in the case of me and my brother, can that be considered a case of duplicate accounts? If yes shouldn't I be provided more info by the casino? And why was the check not made during deposits ( since we shared the payment method) and only after a lot of money was deposited and only after the withdrawal request? In terms and conditions it says that in case of duplicate accounts all transactions are considered void. Does that mean that my deposits are considered void as well? Sorry about the long email but I am at loss here. I repeat that the only bonus used was the welcome bonus which was lost. All the gains were a result of a normal deposit with no bonuses. I appreciate the help. If needed I can also sent the chat transcripts with CS where I was told that I would be reimbursed for my withdrawals but no action was taken after that.
Шановний geosummoner02,
Казино може мати іншу думку щодо того, що суперечить його умовам, але ми завжди прагнемо дотримуватись справедливості. Тому я зазначив, що кожен випадок потрібно розглядати окремо і враховувати всі аспекти. Я вважаю, що основну інформацію можна знайти серед інших правил казино, але я погоджуюся, що це може бути пасткою для звичайних гравців. Отже, казино має вирішити, чи були ці облікові записи створені для зловживання бонусами чи для отримання несправедливої вигоди.
Крім того, я не знаю жодного казино, яке перевіряє обліковий запис гравця перед внесенням депозиту. Звичайно, більшість гравців пішли б в інше казино, де вони могли б внести депозит і грати миттєво. Кожен гравець підтверджує свою згоду з правилами під час реєстрації. Гравці повинні прочитати всі положення та умови, щоб уникнути проблем у майбутньому. 🙁 Це означає, що якщо ви читаєте, що казино забороняє використовувати ту саму IP-адресу або гравців з однієї родини, я б увійшов у чат і повідомив казино, що я живу, наприклад, із 6 членами сім’ї, тому я не знаю, чи хтось із моїх родичів грає в це казино використовує той самий IP. Потім зробіть принтскрін, який показує відповідь🙂 - я знаю, це не ідеально. Зараз у вас є такий досвід, і я вважаю, що такий підхід може позбавити вас подальших ускладнень, оскільки ми живемо не в ідеальному світі, такі запобіжні заходи можуть трохи допомогти.
Що ти думаєш?
Dear geosummoner02,
The casino may have a different opinion about what is against its terms, but we always intend to enforce what is fair. That's why I mentioned that each case should be handled separately and all aspects should be taken into the consideration. I believe that the basic info can be found among other casino rules, but I agree it can be a trap for regular players. So, again the casino should decide whether those accounts were created in order to abuse bonuses or to gain an unfair advantage.
Furthermore, I do not know a single casino that verifies a player's account before the deposit is made. Surely most players would go to a different casino where they can deposit and play instantly. Each player confirms the acknowledgment with the rules the moment the registration is done, players should really read all terms and conditions to prevent future issues. 🙁 Meaning if you read that the casino forbids using the same IP or players from the same household, I would enter the chat and inform the casino that I live with e.g. 6 family members, hence I have no clue whether some of my relatives play in this casino using the same IP. Then make a printscreen showing the answer🙂 - not ideal, I know. You have this experience now, and I feel that such an approach can spare you further complications because we do not live in an ideal world such precaution can help a bit.
What do you think?
Привіт,
Я вважаю, що зараз найкраще було б процитувати вашу скаргу :
«...будь ласка, майте на увазі, що для повної обробки зняття коштів зазвичай потрібно кілька днів або навіть тижнів. Це означає, що може пройти деякий час, перш ніж ваші гроші з’являться на вашому рахунку. Ця затримка може бути викликана незавершена перевірка KYC або велика кількість запитів на зняття коштів.
Ось чому ми радимо гравцям бути терплячими, повністю співпрацювати з казино та чекати щонайменше 14 днів після запиту на зняття коштів, перш ніж подавати скаргу.
Якщо ваш обліковий запис було успішно підтверджено, вашу історію ігор перевірено, ваше зняття схвалено казино, але ви все ще не отримали свій виграш протягом 14 днів після запиту на зняття коштів, ми втрутимося та зробимо все можливе, щоб допомогти вам».
Сподіваємось, подальша допомога не знадобиться 🤞
Hello,
I guess it would be best to quote from your complaint now:
"...please bear in mind that it’s quite usual for withdrawals to take a couple of days or even weeks to get fully processed. This means that it may take some time before your money appears in your account. This delay may be caused by unfinished KYC verification or a high volume of withdrawal requests.
That’s why we advise players to be patient, cooperate fully with casino, and wait at least 14 days after requesting their withdrawals before submitting a complaint.
If your account has been successfully verified, your game history checked, your withdrawal approved by the casino, and you still haven't received your winnings by 14 days since requesting the withdrawal, we will intervene and do our best to help you."
Let's hope further help won't be needed 🤞
Для початку при депозиті 100 + бонус 100 мені довелося зробити оборот 14 000 євро, щоб сума пішла на реальний баланс, як кажуть. Мене хвилює відкликання, тому що я читав багато скарг на 2-3-тижневому етапі обробки та інші, що вони були втрачені (ні, я знаю, скільки правдивих), але чи обов’язкова ідентифікація для відкликання?
To begin with, with a 100 deposit + 100 bonus, I had to make a turnover of 14,000 euros so that the amount would go to the real balance as they say. I am worried about the withdrawal because I read many complaints in the 2-3 week processing phase and others that they were lost (no I know how many are true) but is identification mandatory for withdrawal?
Για αρχη,με 100 καταθεση + 100 μπονους επρεπε να κανω 14000 ευρω τζιρο ωστε να παει το ποσο μετα στο real balance οπως το λενε.Αγχωνομαι για την αναληψη γιατι διαβαζω πολλα παραπονα σε φαση 2-3 βδομαδες επεξεργασια και σε αλλους οτι χαθηκαν(δν ξερω ποσα αληθεουν) αλλα η ταυτοποιηση ειναι υποχρεωτικη για αναληψη?
Привіт!
Вітаємо з такою ставкою! Думаю, тобі варто трохи заспокоїтися. Ознайомтеся з репутацією та скаргами казино, натиснувши це посилання . Насправді не все так погано, жодної невирішеної скарги. 🙂
Ви вже пройшли перевірку? Якщо ні, я б зараз зосередився на цьому.
Hello!
Congratulation to wager such a sum! I think you should calm down a bit. Check out the casino's reputation and complaints - by clicking this link. It's actually not so bad, not a single unresolved complaint. 🙂
Have you already passed the verification? If not, I would focus on that for now.
Доброго вечора, протягом останніх 25 днів я намагався зняти 500 євро в slotpalace, я провів звичайну ідентифікацію, але кожного разу, коли я знімаю, минуло 3 дні, і вони скасовують його на тій підставі, що це була проблема з деякими постачальник, хтось може мені допомогти?
Дякую
Good evening, for the past 25 days I have been trying to withdraw 500 euros at slotpalace, I have done the normal identification, but every time I withdraw, 3 days have passed and they cancel it on the grounds that it was a problem with some provider, can someone help me?
Thanks
Καλησπέρα σας, εδω και ενα 25μερες προσπαθω να κανω αναληψη 500 ευρω στην slotpalace, εχω κανει κανονικα ταυτοποίηση, αλλα καθε φορα μου κανω αναληψη περνανε 3 μερες και μου την ακυρωνουν με τον λογο οτι ηταν πρόβλημα καποιου provider,Μπορει να με βοηθησεις κάποιος;
Ευχαριστώ
Привіт, мені шкода, що у вас проблеми з казино. Я подумав, що ви подали скаргу, і це хороший крок у цьому випадку.
Щодо вашого зняття коштів, чи спілкувалися ви з казино про це? Ви намагалися точно запитати, в чому проблема? Я думаю, що казино занадто довго пояснювало вам, що саме відбувається.
Оскільки ви подали скаргу, Ніку буде важливо мати необхідну інформацію, щоб рухатися далі.
Однак наразі у нас немає іншого вибору, окрім як чекати та подивитися, чи отримаємо ми якусь корисну інформацію. Якщо казино відповість або якщо ви дізнаєтеся щось нове, не соромтеся повідомити нам про це.
Я сподіваюся, що ця справа завершиться добре, і бажаю вам удачі.
Hi, I'm sorry you're having problems with the casino. I thought you opened a complaint, which is a good step in this case.
Regarding your withdrawal, have you communicated with the casino about it? Did you try to ask exactly what the problem was ? I think it's been too long for the casino to explain to you what precisely is going on.
Since you have filed a complaint, it will be important for Nick to have the information he needs to move forward.
However, for now, we have no choice but to wait and see if we get any useful information. If the casino responds, or if you find out something new, don't hesitate to let us know.
I hope this case turns out well and I wish you the best of luck.
Не грайте в цьому казино. Минуло більше місяця, а я все ще не можу завершити перевірку. Це смішно, у мене постійно вимагають нові документи. Я перевіряв багато казино і ніколи не бачив нічого подібного. Тепер вони просять мене надіслати їм усі мої транзакції протягом місяця. Вони просто не мають наміру віддавати мені мої гроші.
Do not play at this casino. It's been over a month and still I cannot complete the verification. It's laughable, they always ask me for new documents. I have done verification to many casinos and I've never seen anthing like this. Now they ask me to send them all of my transactions within a month. They just have no intention of giving me my money.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.