ФорумКазиноSlotsPalace Casino - загальне обговорення

SlotsPalace Casino - загальне обговорення (Сторінка 3)

1 рік тому від espoile83
|
7265 переглядів 57 відповідей |
|
12 3
Romi
7 міс. тому

Це проблема, я звернувся до служби підтримки, і мені сказали, що це займає від 3 до 5 робочих днів, але справа в тому, що мене не запитували про ідентифікацію, тому я хвилююся і не знаю, чи я побачите гроші, у вас є досвід роботи з цим казино? знімаються чи ні?

Автоматичний переклад.
izyrino
7 міс. тому

У нас також були скарги від інших гравців, і деякі з них були фактично вирішені, і казино виплатило гроші. Ви можете подивитисятут, якщо вам цікаво.

З якого саме часу очікується ваше зняття, якщо можна запитати?

Автоматичний переклад.
Romi
7 міс. тому

Небагато, сьогодні вже третій робочий день, просто хочу знати, чи отримаю гроші, чи мене обікрадуть.. бо побачила скарги і хвилювалася..

Автоматичний переклад.
izyrino
6 міс. тому

Я б сказав, що не варто відразу ставитися до скепсису. Ми даємо казино 14 днів, щоб розібратися, і поки ви ще на початку, я б не дуже хвилювався. Чи підтримуєте ви зв’язок із казино та чи поінформовані про зняття коштів?

Я також перевірив деякі скарги, і в казино немає жодної невирішеної, що є гарною ознакою, і навіть на 2 відкриті казино відповіло на них. Тому я буду терплячим і сподіваюся, що гроші дістануться до вас. Якщо ні, то я б порекомендував інший спосіб дій, тому не будемо відразу думати про найгірше.

Якщо у вас є якісь новини чи оновлення, обов’язково дайте мені знати. 🙂

Автоматичний переклад.
Jaro
6 міс. тому

Все добре, виведення було зроблено вчора в суботу!

Автоматичний переклад.
izyrino
6 міс. тому

Тож це мене порадувало, навіть не так довго. Чи буду я продовжувати грати в цьому казино? Вам тут щось справді подобається? 🙂

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Я зняв 100 євро з 8 листопада, і вони досі не були зняті чи навіть оброблені...

У розмові мені кажуть, що сталася затримка.... всім відома цукерка 🍬 тобто...

Змінено автором 3 міс. тому
Автоматичний переклад.
eleste41
3 міс. тому

Привіт, іноді такі проблеми можуть виникати, тому, ймовірно, буде добре спробувати трохи потерпіти.

Я хотів би додати, що ми даємо казино 14 днів, щоб вирішити все, що пов'язано з виведенням коштів, і якщо їм це не вдасться, ви можете спробувати зв'язатися з нами, і ми спробуємо вам допомогти.

Однак це ваше перше зняття коштів у казино? Потрібно було перевіряти чи ні? Який спосіб оплати ви використовуєте?

Автоматичний переклад.
eleste41
3 міс. тому

Ой, візьмуть, мені 500, терпи брат

Автоматичний переклад.
izyrino
3 міс. тому

Я радий, що ти намагаєшся заспокоїти гравця. Скільки часу вам знадобилося, щоб зняти гроші?

Я прошу кращого фото. 🙂

Автоматичний переклад.
Jaro
3 міс. тому

10 днів відкликання було зроблено, але після багато спілкування з чатом, щоб побачити, що відбувається з моїм відкликанням!

Автоматичний переклад.
izyrino
3 міс. тому

Так, я нервував би, якщо сказати тобі правду, але оскільки ти отримав гроші, це, зрештою, найважливіше.

У будь-якому випадку, який спосіб оплати ви використали? Ти ще тут граєш чи ні?

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Вони нарешті заплатили мені... приблизно через 12 днів

Автоматичний переклад.
eleste41
3 міс. тому

Чудові новини, я бачу, що це не зайняло найменшого часу, але все одно вписалося в час, який ми надаємо казино.

Як думаєш, ти ще будеш тут грати чи ні? 🤔

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Я зняв 220 євро, і мені не зараховували на картку 9 днів. Я перевірив сьогодні, і я не бачу призупинення зняття на сайті, і мені також не нараховано кредит. що відбувається

Автоматичний переклад.
spirosstamelos4
2 міс. тому

Тому я вважаю, що вам потрібно негайно звернутися до служби підтримки з цього приводу.

Чи було ваше зняття схвалено казино?🤔

Будь ласка, дайте нам знати, якщо ви щось дізнаєтеся, і, сподіваюся, ми разом зможемо дізнатися, що відбувається.

Автоматичний переклад.
Romi
2 міс. тому

На сайті мені було сказано лише, що він очікує на зняття, і більше нічого. Мої гроші вилучили з сайту, і я чекав, поки вони надійдуть без будь-якого підтвердження чи електронного листа, і одного дня на сайті чи в моєму обліковому записі нічого не було, ніби вони зникли

Автоматичний переклад.
spirosstamelos4
2 міс. тому

Тож жодної інформації щодо цього від казино не було. я розумію

У цьому випадку ви дійсно можете подати скаргу сюди. Наша команда розслідує це питання, і, сподіваємося, буде зв’язок зі стороною казино, і незабаром ми дізнаємося, що відбувається з вашими грошима.

Ось посилання для вас, якщо ви хочете спробувати це.

Дайте нам знати, якщо вам потрібна допомога з цим, і повідомляйте нам будь-які новини, будь ласка.

Автоматичний переклад.
12 3

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого