ГоловнаФорумКазиноSlotsPalace Casino - загальне обговорення

SlotsPalace Casino - загальне обговорення (Сторінка 3)

 від espoile83
|
11 317 переглядів 68 відповідей |
|
12 3 4
Romi

Це проблема, я звернувся до служби підтримки, і мені сказали, що це займає від 3 до 5 робочих днів, але справа в тому, що мене не запитували про ідентифікацію, тому я хвилююся і не знаю, чи я побачите гроші, у вас є досвід роботи з цим казино? знімаються чи ні?

Автоматичний переклад.
izyrino

У нас також були скарги від інших гравців, і деякі з них були фактично вирішені, і казино виплатило гроші. Ви можете подивитисятут, якщо вам цікаво.

З якого саме часу очікується ваше зняття, якщо можна запитати?

Автоматичний переклад.
Romi

Небагато, сьогодні вже третій робочий день, просто хочу знати, чи отримаю гроші, чи мене обікрадуть.. бо побачила скарги і хвилювалася..

Автоматичний переклад.
izyrino

Я б сказав, що не варто відразу ставитися до скепсису. Ми даємо казино 14 днів, щоб розібратися, і поки ви ще на початку, я б не дуже хвилювався. Чи підтримуєте ви зв’язок із казино та чи поінформовані про зняття коштів?

Я також перевірив деякі скарги, і в казино немає жодної невирішеної, що є гарною ознакою, і навіть на 2 відкриті казино відповіло на них. Тому я буду терплячим і сподіваюся, що гроші дістануться до вас. Якщо ні, то я б порекомендував інший спосіб дій, тому не будемо відразу думати про найгірше.

Якщо у вас є якісь новини чи оновлення, обов’язково дайте мені знати. 🙂

Автоматичний переклад.
Jaro

Все добре, виведення було зроблено вчора в суботу!

Автоматичний переклад.
izyrino

Тож це мене порадувало, навіть не так довго. Чи буду я продовжувати грати в цьому казино? Вам тут щось справді подобається? 🙂

Автоматичний переклад.

Я зняв 100 євро з 8 листопада, і вони досі не були зняті чи навіть оброблені...

У розмові мені кажуть, що сталася затримка.... всім відома цукерка 🍬 тобто...

Змінено
Автоматичний переклад.
eleste41

Привіт, іноді такі проблеми можуть виникати, тому, ймовірно, буде добре спробувати трохи потерпіти.

Я хотів би додати, що ми даємо казино 14 днів, щоб вирішити все, що пов'язано з виведенням коштів, і якщо їм це не вдасться, ви можете спробувати зв'язатися з нами, і ми спробуємо вам допомогти.

Однак це ваше перше зняття коштів у казино? Потрібно було перевіряти чи ні? Який спосіб оплати ви використовуєте?

Автоматичний переклад.
eleste41

Ой, візьмуть, мені 500, терпи брат

Автоматичний переклад.
izyrino

Я радий, що ти намагаєшся заспокоїти гравця. Скільки часу вам знадобилося, щоб зняти гроші?

Я прошу кращого фото. 🙂

Автоматичний переклад.
Jaro

10 днів відкликання було зроблено, але після багато спілкування з чатом, щоб побачити, що відбувається з моїм відкликанням!

Автоматичний переклад.
izyrino

Так, я нервував би, якщо сказати тобі правду, але оскільки ти отримав гроші, це, зрештою, найважливіше.

У будь-якому випадку, який спосіб оплати ви використали? Ти ще тут граєш чи ні?

Автоматичний переклад.

Вони нарешті заплатили мені... приблизно через 12 днів

Автоматичний переклад.
eleste41

Чудові новини, я бачу, що це не зайняло найменшого часу, але все одно вписалося в час, який ми надаємо казино.

Як думаєш, ти ще будеш тут грати чи ні? 🤔

Автоматичний переклад.

Я зняв 220 євро, і мені не зараховували на картку 9 днів. Я перевірив сьогодні, і я не бачу призупинення зняття на сайті, і мені також не нараховано кредит. що відбувається

Автоматичний переклад.
spirosstamelos4

Тому я вважаю, що вам потрібно негайно звернутися до служби підтримки з цього приводу.

Чи було ваше зняття схвалено казино?🤔

Будь ласка, дайте нам знати, якщо ви щось дізнаєтеся, і, сподіваюся, ми разом зможемо дізнатися, що відбувається.

Автоматичний переклад.
Romi

На сайті мені було сказано лише, що він очікує на зняття, і більше нічого. Мої гроші вилучили з сайту, і я чекав, поки вони надійдуть без будь-якого підтвердження чи електронного листа, і одного дня на сайті чи в моєму обліковому записі нічого не було, ніби вони зникли

Автоматичний переклад.
spirosstamelos4

Тож жодної інформації щодо цього від казино не було. я розумію

У цьому випадку ви дійсно можете подати скаргу сюди. Наша команда розслідує це питання, і, сподіваємося, буде зв’язок зі стороною казино, і незабаром ми дізнаємося, що відбувається з вашими грошима.

Ось посилання для вас, якщо ви хочете спробувати це.

Дайте нам знати, якщо вам потрібна допомога з цим, і повідомляйте нам будь-які новини, будь ласка.

Автоматичний переклад.

Почну з того, що сьогодні, 21.12.24, я отримав максимальний виграш у 10 000 євро в цьому конкретному казино.

Я не можу грати, доки не завершиться зняття коштів.

Я звернувся вперше, не запитуючи посвідчення особи. Як VIP-учасник, виведення становить 800 євро на день.

Подивимось!

Автоматичний переклад.
itsmepzrk

Сподіваюся, ви зможете зняти свої виграші без проблем.

Тримайте нас в курсі, будь ласка.

Автоматичний переклад.
12 3 4

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-reviews
Новини Казино Гуру — Залишайте відгуки й діліться досвідом гри в казино
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого