ФорумКазиноSkycrown Casino - загальне обговорення

Skycrown Casino - загальне обговорення (Сторінка 2)

1 рік тому від carsix79
|
7574 переглядів 68 відповідей |
|
1 2 34
Додати публікацію
1 рік тому

Я прочитав ваші коментарі, і дозвольте мені розповісти вам свою історію про SkyCrown..я відкриваю свій рахунок і вношу 20 євро (я не використовував жодного бонусу) я граю в Gates of Olympus (бонус за покупку) перші 20 євро за покупку бонус невеликий прибуток.. другий бонус за покупку я отримав максимальний виграш 5000X (1000 євро), потім я перейшов на гру Wantend Dead or Wild ..я грав у бонусну дуель за покупку .. під час 3-разового я отримав 6000X ..тож після однієї години гри в казино Я отримав прибуток понад 2000 євро (з депозитом лише 20 євро) ..зрештою, слоти - це ігри на удачу..і цього разу мені пощастило!!! Потім перевірка пройшла дуже швидко (протягом години, і моє зняття було оброблено того ж дня вчора, тепер мені потрібно отримати свій виграш, можливо, у понеділок… filefile

Автоматичний переклад.
Kokoska15
1 рік тому

Щиро вітаю! 👏👏👏

Будь ласка, будь ласка, повідомте нам, коли отримаєте виграш? Я думаю, це те, що ми всі хочемо знати 🙂.

У будь-якому випадку, який спосіб оплати ви б порекомендували зараз?


Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Сьогодні отримав гроші!! Тож мій запит на зняття було подано 03.09.22 у суботу..і я отримав свої гроші сьогодні..

Автоматичний переклад.
Kokoska15
1 рік тому

Не впевнений, що це справжнє чи написано представником казино, здається добре, щоб бути правдою!!

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Не треба мені вірити!! Але це правда!! file

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Сьогодні отримав гроші!! Тож мій запит на зняття було подано 03.09.22 у суботу..і я отримав свої гроші сьогодні..

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Щиро вітаю! Чудовий початок нового тижня, я кажу 😀

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Не впевнений, що це справжнє чи написано представником казино, здається добре, щоб бути правдою!!

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Шановний nigeljc,

це конкретне казино все ще має хорошу репутацію , і всі подані скарги, окрім тих, які ми відхилили, були закриті як вирішені.

Не дуже доброзичливо вважати, що кожен гравець, який отримує свій виграш, є якимось «претендентом».

Дякую за розуміння.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

У мене знову проблеми, перший раз виграв, але не зміг перевірити…. Тепер мій депозит не на моєму рахунку.


зазвичай це здається нормальним казино

Автоматичний переклад.
Beast777
1 рік тому

Відсутність депозиту – справді неприємний досвід, будьте готові, що вирішення такої проблеми може зайняти принаймні кілька днів, принаймні з мого досвіду. Я міг би зрозуміти, чи ви пройшли перевірку, чи вам усе ще важко.😕

Сподіваюся, скарга буде вирішена найближчим часом!

Автоматичний переклад.
1 рік тому

привіт привіт


Майте всі виписки з банківського рахунку… чого я не розумію, так це факту, що і попередній випуск, я не один! .. вони не повертаються .. тепер раптом вони заблокували мене з нульової причини .. і все одно вони мають такі високі результати в Guru ... ми обоє знаємо, що я досвідчений гравець, тож тепер я повинен знати, як це працює . Але жодного відгуку. Все ще в моїй голові «справа про 4000 євро». Якщо я читаю коментарі, я не єдиний.


це засмучує мене,


гр . Дейв

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Вони кажуть, що перевірка була нормальною ….після того, як я отримав нову Mastercard тощо…. Вони це схвалили. Після того, як я втратив 121 000 рандів. Банк не надав мені виписку, яку хотів Скай. Уявляєте, якби ви зараз виграли? Хотілося б почути, що гравці пройшли гладко.


можливо просто моє нещастя.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Щойно в чаті... пообіцяли вирішити через спеціальні відділи. 😳

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Знову запитав їх, скільки днів їм потрібно. Я також бачу багато тих самих проблем... навіть коли я не зміг зняти 80 000 €4000. Сподіваюся, вони повернуть його на мою банківську картку. Інакше ти вже програв... Тому що, якщо ви виграєте, перевірка починається знову...



Автоматичний переклад.
1 рік тому

привіт привіт


Майте всі виписки з банківського рахунку… чого я не розумію, так це факту, що і попередній випуск, я не один! .. вони не повертаються .. тепер раптом вони заблокували мене з нульової причини .. і все одно вони мають такі високі результати в Guru ... ми обоє знаємо, що я досвідчений гравець, тож тепер я повинен знати, як це працює . Але жодного відгуку. Все ще в моїй голові «справа про 4000 євро». Якщо я читаю коментарі, я не єдиний.


це засмучує мене,


гр . Дейв

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт,

Я розумію ваше занепокоєння, на вашому місці у мене було б багато запитань, скажімо, у деяких випадках казино не особливо розділяють причини закриття рахунку. Незважаючи на всі ідеї, тільки казино може повністю пояснити вам або нам причину.

Я б сказав, що ми обидва повинні дочекатися подальшого розвитку скарги.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Вони кажуть, що перевірка була нормальною ….після того, як я отримав нову Mastercard тощо…. Вони це схвалили. Після того, як я втратив 121 000 рандів. Банк не надав мені виписку, яку хотів Скай. Уявляєте, якби ви зараз виграли? Хотілося б почути, що гравці пройшли гладко.


можливо просто моє нещастя.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Але таке відчуття, що зараз банк створює проблему. Вимагати виписку з банківського рахунку – звичайна практика. Цікаво, чому ваш банк забороняє цей документ?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Так… це найбільше засмучує 😉…. Слава Богу, це не 1000 євро... .


тримати вас у курсі !


гарного дня

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Щойно в чаті... пообіцяли вирішити через спеціальні відділи. 😳

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Це цікаво! Я б назвав це прогресом. 🤞🤞🤞

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Я надіслав усі свої виписки з банківського рахунку з доказами... не було жодної потреби не платити. Значить це не банк ... зайшов в банк. Казино запитувало щось інше, ніж заяви... хотіло отримати письмову заяву. Вони не роблять... тому що це питання безпеки. Моя картка була щойно пошкоджена задньою частиною .. все було підтверджено bij заявами за всі останні 90 днів

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Знову запитав їх, скільки днів їм потрібно. Я також бачу багато тих самих проблем... навіть коли я не зміг зняти 80 000 €4000. Сподіваюся, вони повернуть його на мою банківську картку. Інакше ти вже програв... Тому що, якщо ви виграєте, перевірка починається знову...



Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я вважаю, що було б добре розрізняти перевірку KYC (знай свого клієнта), яка зазвичай ініціюється першим запитом на зняття коштів, і подальші додаткові перевірки, які застосовуються, коли ви виграєте.

Це різні процеси.

У будь-якому випадку, ваша нещодавня скарга стосується відсутності депозиту, ви згадали, що казино сказало, що ви його вже втратили.

Отже, проблема полягає в тому, що ви стверджуєте, що депозит було втрачено, тоді як казино стверджує, що він був зіграний. Це правильно, будь ласка?


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Так, але я щойно відповів на запитання.. ні, гроші зникли. Це нова річ. Моя виписка з банківського рахунку з марками (у Південній Африці) все офіційно є марками .. тому це показує мої зниклі гроші (також було показано, що вони надійшли на банківський рахунок із казино… отже, це дивна річ

Автоматичний переклад.
1 2 34

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого