Інша скарга полягала в тому, що я виграв 121 000 рандів, я хотів перевести готівку) 80 000 рандів, після чого почалася перевірка. Проблемою було зображення моєї використаної картки на звороті… це кредитна картка… тому вони не схвалили зняття. Але мої виписки з банківського рахунку показали саме операції з моєю карткою. Тому пізніше я пішов за новою дебетовою карткою. Але потім номер картки змінюється. Через те, що сума та перевірка були неможливими, я грав… як і один із інших. Тепер я вношу новий депозит, перевірка пройшла добре. Ось чому я вирішив зіграти ще раз. Якась довіра. Я граю в інших казино, також немає проблем ... але я бачу, що мої скарги дуже схожі на іншу скаргу ... точно така ж проблема
The other complaint was the fact I won 121.000 Rand , I wanted to cash out ) 80.000 Rand then the verification started . The problem was the picture from my used card at the back … it’s a credit card .. so they didn’t approve the withdraw. But my bankstatements showed exactly transactions with my card . So I went for a new debit card later . But then the card number is changerd . Because the amount and verification was impossible I played … like one of the other complains also . Now I deposit with brand new , the verification went fine . So that’s why I stated to play again . Sort of trust . I play with other casino also zero problems … but I see my complaints look very much on the other complaint … exactly the same issue
- Social Media & Community Specialist