ФорумКазиноSkycrown Casino - загальне обговорення

Skycrown Casino - загальне обговорення (Сторінка 3)

2 р. тому від carsix79
|
12270 переглядів 68 відповідей |
|
12 3 4
1 рік тому

Інша скарга полягала в тому, що я виграв 121 000 рандів, я хотів перевести готівку) 80 000 рандів, після чого почалася перевірка. Проблемою було зображення моєї використаної картки на звороті… це кредитна картка… тому вони не схвалили зняття. Але мої виписки з банківського рахунку показали саме операції з моєю карткою. Тому пізніше я пішов за новою дебетовою карткою. Але потім номер картки змінюється. Через те, що сума та перевірка були неможливими, я грав… як і один із інших. Тепер я вношу новий депозит, перевірка пройшла добре. Ось чому я вирішив зіграти ще раз. Якась довіра. Я граю в інших казино, також немає проблем ... але я бачу, що мої скарги дуже схожі на іншу скаргу ... точно така ж проблема

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Привіт ,


щойно перевірено... мій обліковий запис повністю перевірено.



Автоматичний переклад.
1 рік тому

Раджа, просто нуль взаємодії, а потім здорові відповіді. Можна надіслати тобі щось приватне? Ви ніколи не виграєте і не отримаєте виплати.


З повагою ,


Франциск

Автоматичний переклад.
1 рік тому

привіт,


хтось, кому я можу надіслати інформацію?


З повагою

Автоматичний переклад.
Beast777
1 рік тому

Привіт!

Будь ласка, опублікуйте всю відповідну інформацію в ланцюжку скарг – це основне джерело інформації, яке використовує обробник скарг.

Ви знаєте, що я не розглядаю скарги чи огляди казино, я піклуюся про форум.

Однак якщо ви натрапите на те, що ми вважаємо за потрібне перевірити, використовуйте цю електронну адресу:

data@casino.guru


Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Привіт ,


Гаразд, я зроблю … поки знову кола … вони сказали, що мій обліковий запис повністю підтверджено. Але якщо я попрошу їх покласти суму, якої не вистачає, на мій банк .. немає відповіді .... Я припускаю, що вони зарахують це на рахунок .. тоді, я думаю, сума замала, щоб зняти її. Отже, ви знову в колі. Я отримав деяку інформацію з мого банку. Поки що мова йде про довіру… якщо казино чесне, я скажу… але після ситуації з 80 000 рандів. Я загальмував після закриття … а потім спробував ще раз. Тому навіть для гравця майже з 6 рівнем це просто не нормально.


так що чекаю знову … можливо, я можу сказати, що незабаром казка буде розгадана

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Оновлення 21 квітня!!!!


Та сама відповідь: нічого


Здається, ти справді розмовляєш із роботом.


цим займається спецвідділ.



Автоматичний переклад.
Beast777
1 рік тому

Нуль хороших відгуків від казино: 21 квітня.


справді здається, що жодні люди не займаються відповідями. Спецвідділ зайнятий ……


З повагою .

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я щойно отримав 800 рандів на свій рахунок, а не на свій банківський рахунок.



Автоматичний переклад.
Beast777
1 рік тому

Вибачте, але я заблукав. Я вже не розумію питання.

Скарга стосується відсутності депозиту. Тепер гроші нарешті відображаються на вашому рахунку казино. Що ж, проблему вирішено, правда?

Сподіваюся, людина, яка розглядатиме вашу скаргу, впорається з цим краще, ніж я.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Як ви маєте на увазі .. раджа так , гроші повернулися .. але пам'ятайте , що я попросив їх покласти їх на мій рахунок . Також не забувайте, що між казино існує багато спілкування, хоча я вважаю, що повернути гроші дуже інтенсивно. Це я хотів вам сказати .. не ображайтеся на розгляд скарги , це лише моя думка з попереднього досвіду. Ви сприймаєте це як особисте… це не перше казино, у яке я граю, і не останнє. Ти відчуваєш себе ображеним. І ваша відповідь про те, що ви робите краще зі своїми скаргами, не є доречною.


гарних вихідних

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
Beast777
1 рік тому

Привіт,

Будь ласка, зосередьтеся на моїх світах, тому що ми, очевидно, погано розуміємо один одного.

Скаргу було закрито: «Я позначаю скаргу як вирішену, оскільки депозит було зараховано на баланс вашого казино».

Ось що я маю на увазі, пишучи тут, на форумі:

«Скарга стосується відсутності депозиту. Тепер гроші нарешті відображаються на вашому рахунку в казино. Що ж, проблему вирішено, правда?»

Вибачте, але я не можу зрозуміти більшість речей, які ви написали, просто через вирази. 🙂

Я радий, що скаргу було розглянуто.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Так, можливо, це неправильне спілкування. Так, я був щасливий .. але потрібен довгий процес електронної пошти між казино та мною . Проблему для гуру вирішено. І я закрив рахунок. Зараз граю в дуже гарному казино.


гарної неділі.


Дейв

Автоматичний переклад.
Beast777
1 рік тому

Ну, такий неприємний досвід може траплятися час від часу, але, на жаль, у мене немає порад, як уникнути подібної ситуації в майбутньому.

Я сподіваюся, що ваше наступне казино стане набагато кращим!🤞✨

Успіхів у грі в казино, повідомте нам, як все пройшло.


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Дякую ⭐️

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Опублікував відгук, у якому описав мій негативний досвід у цьому казино, яке після прийняття було поставлено на розгляд. Підсумовуючи, я зробив депозит за допомогою LTC на адресу свого рахунку, і казино відмовляється кредитувати рахунок/відшкодовувати суму. Відтоді вони перевели всю суму у свій особистий гаманець, щоб залишити собі. Це казино є абсолютним жартом, який займається злочинною крадіжкою. Високий рейтинг гуру казино явно упереджений і, швидше за все, оплачений. Не вносьте/грайте тут, якщо не хочете, щоб ваші кошти вкрали!

Автоматичний переклад.
jimpegs9319
1 рік тому

Привіт і ласкаво просимо!

Я вважаю несправедливим говорити, що рейтинг або рецензія куплені - ми так не працюємо. Мені шкода, що у вас є суперечка з казино, але судячи з інших скарг , це казино піклується про гравців.

Ви можете зіткнутися з проблемою навіть у найкращому казино світу. Поки що, я думаю, вам слід заспокоїтися.

Якщо ми виявимо, що казино вчинило щось неправильне або несправедливе, це матиме наслідки. Детальніше тут .

Ваша перевірка користувача очікує на розгляд через поточну скаргу, не хвилюйтеся, це стандартна процедура. А перегляд буде розглянуто, як тільки скаргу закриють.

Можливо, я можу ще чимось вам допомогти?

Просто запитаєте.




Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Гей гуру,


Я виграв 40 250 австралійських доларів у казино Crown на Royal Joker. Мені довелося перевірити своє селфі, на що знадобилося кілька разів, і вони надіслали електронною поштою повідомлення, що це має бути через годину після процесу перевірки.

це не було на бонусі.

У мене немає кількох облікових записів, і я користувався підтримкою в електронному чаті протягом останніх кількох днів, і вони просять мене зачекати, і мені надходитимуть електронні листи в послідовному порядку, коли вони мають справу з клієнтами.

Мені ще не надіслали електронного листа, і служба підтримки кидає мені слухавку, коли я прошу вказати мені часові рамки. У мене є скріншот усього цього.

тому моє запитання: коли я маю очікувати виплати. Будь ласка, скільки часу це займе, якщо хтось знає. Дякую та з повагою.

Аннет

Автоматичний переклад.
annettelachat75
9 міс. тому

Привіт, перш за все я хотів би привітати вас із гарною перемогою. Я радий, що тобі пощастило.

Що стосується самого виведення коштів, ви успішно пройшли перевірку відповідно до того, що ви написали, так?

Ми даємо казино 14 днів, щоб обробити виведення, тож коли ви вводили його? Я б рекомендував вам підтримувати зв’язок з казино, щоб дізнатися, як йдуть справи, і спробувати бути терплячими. Якщо казино ігнорує вас і мине вказаний час, ви можете подати скаргу, і наша команда спробує вам допомогти.

Що ти думаєш? 🙂

Автоматичний переклад.
Jaro
9 міс. тому

Привіт Яро,

тобто за коментар мені заплатили 1500 доларів

суму, оскільки я зняв лоти на суму 6000 і 1500 доларів США - Litecoin дозволяє одноразово використовувати лише 6000 доларів США, а денний ліміт становить 7500 доларів США.

вони не заплатили 6000 доларів, щоб компенсувати ліміт у 7500 доларів. І служба підтримки продовжує говорити, що це для шахрайства, але всі зняття були в одній транзакції.

Навіщо їм це робити? Виплатили одному, але не іншим, і вони виплатили друге зняття, а не перше, у розмірі 6000 доларів.

Я повністю підтвердив, що вони виплатили одне зняття коштів, і в мене залишилися неоплаченими 39 000 доларів США інших транзакцій.

я повинен хвилюватися?

знову дякую.

Автоматичний переклад.
12 3 4

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого