ФорумКазиноSkycrown Casino - загальне обговорення

Skycrown Casino - загальне обговорення

1 рік тому від carsix79
|
7571 переглядів 68 відповідей |
|
1 2...4
Додати публікацію
1 рік тому
Тут ви можете обговорити Skycrown Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
1 рік тому

Чому Христина більше не продовжує мою скаргу? Минуло 9 днів без прогресу.

Автоматичний переклад.
carsix79
1 рік тому

Можливо, це тому, що вашу скаргу було закрито:

https://casino.guru/skycrown-casino-player-s-account-has-not-been-blocked

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Так я бачив. Вітаємо Крістіну!! Через 10 днів, незважаючи на те, що він надав усі докази злочинної поведінки казино всупереч моєму постійному запиту на самовиключення, він вирішив закрити скаргу, підтримавши роботу казино. Це означає, що ви на боці тих казино, які, коли гравець хоче самовиключитися, пропонують йому бонус, щоб змусити його відмовитися від свого рішення, порушивши власні умови та умови.

Крістіна пише, що я б попросила бонус, коли надсилала запит на самовиключення, натомість це вони мені запропонували. Звичайно, він приховав усі скріншоти електронних листів, які підтверджували описані мною факти. Ви є поборником дотримання відповідальних правил азартних ігор, а потім ви є співучасником цих казино, які їх не дотримуються.

Я дотримувався процедури, описаної в їхніх T & Cs у розділі «Самовиключення», тоді як казино робило протилежне тому, що воно мало робити.

Я не заперечую, що відчуваю повну зневагу до того, як ви розглядаєте скарги, особливо коли вони стосуються казино, які вас спонсорують.

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
1 рік тому

filefilefile

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я просив повторно відкрити скаргу з таким повідомленням:

Я хотів би знати, чому ви відхилили мою скаргу. Я надіслав вам усі докази того, що саме казино запропонувало мені бонус після мого запиту на ПОСТІЙНЕ САМОВИКЛЮЧЕННЯ. Я також надіслав вам доказ того, що я надав казино причиною свого запиту на самовиключення: я не хотів більше втрачати гроші! Я надав вам скріншот їхніх Умов щодо самовиключення, в якому зазначено, що коли гравець запитує це, казино має вжити всіх заходів, щоб закрити рахунок!

Отже, на вашу думку, пропозиція бонусу означає вжиття всіх заходів для закриття облікового запису в умовах чіткого та повторного запиту на самовиключення?

Ти жартуєш?

Я прошу повторно відкрити скаргу, щоб отримати законне відшкодування, інакше я вважаю, що ваші дії є недобросовісними, як і в казино.

file

Автоматичний переклад.
carsix79
1 рік тому

Привіт carsix79,

Я вважаю, що справа в тому, що ми не бачимо відповідної причини для повернення коштів. Це, я вважаю, причина остаточного вердикту.

Чесно кажучи, я буду чекати, поки скаргу розглянуть знову. Якщо це станеться, я бачу, що скарга на даний момент закрита.


Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Натомість я вважаю, що справа в тому, що ви віддані на милість казино, ви втратили довіру в очах тих, хто надсилає вам скарги, і ви відхиляєте їх із необґрунтованих причин. Просто витрачайте час людей і краще скажіть, які казино для вас недоторканні, тому що я бачу стільки неймовірних лайнових скарг. Тобто погоджуватися з казино, яке пропонує бонуси, а не виключати гравця, який їх явно вимагає, є повним божевіллям.

Щодня є люди, які вчиняють самогубство через азартні ігри, і це ваш спосіб вирішення скарг на самовиключення! Не лише мій випадок, я бачив багато інших дуже схожих. Я сподіваюся, що колись карма виконає свій обов'язок..


Автоматичний переклад.
carsix79
1 рік тому

Привіт, carsix79,

Щоб прояснити ситуацію: ми не залежні від жодного казино – ми незалежні.

З іншого боку, я погоджуюся, що для мене це звучить справді безвідповідально. Якщо ваш VIP-менеджер пропонує вам бонус, поки ви займаєтеся самовиключенням, я б не назвав це належною реакцією.

У будь-якому випадку, я вважаю, що якщо ви почнете використовувати належний шаблон для своїх майбутніх запитів на самовиключення, питань з цього приводу не буде. Ми вже пояснювали, що найважливішим є те, як ви просите постійне самовідсторонення та яку причину ви вказуєте.

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Слухай мене добре. Я не знаю, чи є у вас труднощі з розумінням, чи ви вдаєте, що не читаєте та не переглядаєте електронні листи, які я надіслав у казино.

Я дотримувався їхніх умов і умов щодо самовиключення та надіслав електронний лист із запитом на постійне самовиключення (тобто назавжди!!) з усіх їхніх казино. Потім я послав ще й ще. Коли вони зрозуміли мій запит, вони також запитали мене, чому, і я пояснив це (я не хотів втрачати більше грошей!). У той момент замість того, щоб слідувати їхнім T & C і довічно заборонити мені відвідувати свої казино, вони вважали за потрібне запропонувати мені бонус, щоб я передумав. Тут саме вони порушують свої T & Cs щодо самовиключення, і я, очевидно, жертва цього.

Зважаючи на все це, для вас як для гуру казино важливо, щоб гравець ставив «самовиключення» в темі електронного листа та вказував «проблеми з азартними іграми», якщо це не вимагається в його Умовах!! І в будь-якому випадку гравець хоче самовиключити себе з казино на все життя, з якої причини, на вашу думку? Ви придумали це правило про необхідність детального опису такого запиту, враховуючи, що це не прописано в договорі казино? Ви зосередилися на формальності, яка не передбачена цим казино, інакше вони б написали це в своїх умовах. Але те, що вони для вас зробили, це добре.

Проте далі обговорювати це марно. Мене бентежить те, як ви справляєтеся з певними скаргами щодо цього аспекту.

Ви втратили довіру і викликали багато підозр щодо своєї роботи.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

filefilefile

Автоматичний переклад.
carsix79
1 рік тому

На жаль, я згоден - безглуздо продовжувати дискусію на цю тему.

Просто спробуйте прийняти це:

1) запит на постійне самовиключення БЕЗ проблем з азартними іграми, зазначених як причина, МОЖЕ бути відкликано будь-коли, і казино намагається змусити гравця залишитися, пропонуючи ексклюзивні можливості.

2) постійний запит на самовиключення ІЗ проблемами азартних ігор, зазначеними як причина, НЕ МОЖНА бути відкликаний, обліковий запис закрито, жодних угод.

Для подальших запитів на самовиключення використовуйте форму, надану в скарзі.




Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Знову ж таки, можливо, у вас серйозні проблеми з розумінням. У моєму випадку самовиключення не було активовано згідно з моїм запитом, тому відкликання чи невідкликання не має до цього нічого спільного.

Щодо проблем з азартними іграми, коли мене запитали про самовиключення, я написав, що не хочу більше втрачати грошей. І в будь-якому випадку в їхніх T&C не написано, що ви повинні вказати причину (яку я все одно назвав), тому я ідеально дотримувався їхніх правил. Якщо ви знайшли мені пункт, де це написано, будь ласка, дайте мені знати, інакше ви говорите ні про що.

Я повідомляю докази, а ви ні!

filefile

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я вважаю, що послуги, які пропонує гуру казино, чудові для нас, гравців, і ви часто вирішуєте багато справ завдяки своїм привілейованим контактам із казино. Однак у моєму випадку я дуже розлючений тим, як розглянули скаргу, тому що замість того, щоб зосередитися на тому, що казино не задовольнило моє прохання про самовиключення, запропонувавши мені бонус за власною ініціативою, ви зосередилися на формальностях які не збігаються. Самовиключення саме по собі означає проблеми з азартними іграми та бажання не втрачати більше грошей, інакше я б просто попросив закрити рахунок! Досить було зв’язатися з казино, і, мабуть, справу було б закрито на мою користь, якщо б були докази. Натомість нічого з цього, і це викликає численні сумніви з мого боку.

Автоматичний переклад.
carsix79
1 рік тому

Для нас завжди було проблематично судити про випадки самовідчуження та азартних ігор, оскільки кожен випадок дещо різний. Щоб провести певну межу, яка б дозволила нам бути послідовними під час процесу вирішення скарг, ми повинні були встановити деякі загальні правила.

Ви кажете, що «самоусунення означає проблеми з азартними іграми». Деякі спеціалісти з залежностей стверджують, що в основному кожен гравець казино має проблеми з азартними іграми, тому всі облікові записи слід закрити, а азартні ігри заборонити відповідно до них. Деякий час тому ми провели дослідження щодо самовиключення серед гравців і також зрозуміли, що існують величезні відмінності в тому, як гравці розуміють функцію самовиключення. Потім нам довелося подивитися на бізнес-стандарти та процедури відповідальної гри.

Загалом, якщо ви хочете самовиключитися, це автоматично не означає, що у вас є проблеми з азартними іграми. Деякі гравці хочуть самовиключитися, щоб захистити свої виграші. Просто щоб переконатися, що вони не скасують незавершене зняття коштів і не втратять виграш. Ось як деякі гравці використовують функцію самовиключення.

Коли я дивлюся на це з точки зору казино, я можу зрозуміти, що вони зробили. У них був VIP-гравець, який хотів залишити їхнє казино. Не тому, що він азартний залежний, а просто тому, що йому не подобається їхнє казино, можливо, він багато програв, відчуває, що нічого не виграв. Отже, стратегія досить проста – давайте спробуємо дати гравцеві щось безкоштовно, щоб він не пішов.

Пам’ятаю, коли я працював у казино, інструкції щодо відповідальної гри були надзвичайно простими. Щоразу, коли гравець згадує про «залежність від азартних ігор», «проблеми з азартними іграми», «програв гроші і тепер не може заплатити за оренду», «суїцидальні думки» тощо, закрийте обліковий запис назавжди та повідомте про це гравця.

Щоразу, коли гравець хоче закрити обліковий запис, тому що він не задоволений, подивіться на обліковий запис. Якщо це хороший гравець для нас, який дійсно не отримав багато бонусів і йому просто не пощастило з іграми, ви можете запропонувати бонус або попросити старшого агента додати бонус. Якщо це VIP-гравець, негайно зв'яжіться з VIP-менеджером. Це воно.

Автоматичний переклад.
Daniel
1 рік тому

Я б сказав, що ваша ідея самоізоляції та те, як казино з нею справляється, дуже тривожна. Тож, на вашу думку, гравець, який просить довічно заблокувати його в казино, щоб більше не втрачати гроші, має рацію, пропонуючи бонуси, щоб утримати його, з можливістю змусити його знову втратити гроші в майбутньому. божевільний! Ну тут все пояснено і, чесно кажучи, я залишаюся безмовним. У мене не було зняттів чи виграшів, які потрібно захистити, і я пояснив, що не хочу більше втрачати гроші. Я дотримувався вказівок їхніх T & Cs, які неодноразово давав вам, тоді як вони повністю їх порушили та образили мені бонус. О, ні, T & Cs слід використовувати лише на користь казино, якщо гравець їх порушує! Натомість вони можуть робити те, що хочуть..

Дякую за пояснення, тепер все зрозуміліше і тривожніше.

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
carsix79
1 рік тому

Ви сказали казино, що не хочете втрачати більше грошей. Вони відреагували, запропонувавши вам бонус, щоб ви могли грати на гроші, які вони вам позичили. Хіба це не має сенсу?

Я дуже чутливий до випадків, коли казино намагається використати гравця, який почувається погано та хоче припинити грати, тому що це руйнує його життя. Я не відчував, що це так. Я відчував, що це більше схоже на: «Я програв гроші, нічого не виграв, я злий, мені не подобається ваше казино, тому я хочу піти, і ви більше мене тут не побачите».

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
Daniel
1 рік тому

Вони запропонували мені бонус у розмірі 200 євро з 10-кратним перекиданням, уже знаючи, що в 95% випадків я не зможу завершити це, як насправді. Вони не пропонували мені позичити гроші, але вони запропонували спосіб спонукати мене зіграти знову та програти. Яке казино в світі має бонусну політику, щоб ви вигравали і програвали? Тепер ви також створюєте враження, що вони зробили мені послугу, коли натомість їхнім наміром було уникнути мого самовиключення... Неймовірно!

Слухай, краще відпусти це, тому що я вважаю те, що ти пишеш, збентеженим.

Автоматичний переклад.
Daniel
1 рік тому

filefile

Ви справжні феномени. У цьому випадку похваліть казино (спонсора?) за блокування облікового запису гравця, навіть не запитуючи про це. Гравець потребував грошей і хотів зняти гроші швидше, не вимагаючи самовиключення, казино блокує його рахунок, а ви аплодуєте йому, тому що зі слів гравця (через чат !!!) ви побачили високий ризик, ніби це був запит на себе -виключення.

Натомість я офіційно й прямо прошу електронною поштою про самовиключення відповідно до Умов і умов, і казино замість того, щоб заблокувати мене, пропонує мені бонус, а замість того, щоб засуджувати казино, ви оцінюєте його роботу як законну та нормальну! А також інші випадки інших гравців, з якими ви поводилися так само.

І, на щастя, ви також пишете, що азартні ігри можуть завдати серйозної шкоди !!!

Ваш авторитет і послідовність такі ж, як і казино, які ви захищаєте.

Молодець!!

Автоматичний переклад.
carsix79
1 рік тому

Я знайшов випадок, з якого ви зробили скріншоти: https://casino.guru/bluvegas-casino-the-player-s-account-got-blocked

Таким чином, гравець грав з бонусом, тому виграш був обмежений через макс. правило ліміту зняття - це нормально, це стандартне правило, коли мова йде про бонуси. Казино виплатило виграш і заблокувало обліковий запис гравця, оскільки хтось із відповідальної команди з азартних ігор вважав цього гравця проблемним гравцем на основі того, що гравець сказав у чаті.

Особисто я б не закрив обліковий запис гравця, якби він попросив у чаті «невелику оплату», оскільки вам «терміново потрібні гроші». Для мене це означає, що гравець хоче отримати гроші якомога швидше, і в цьому немає нічого дивного. Якщо казино розцінило таку поведінку як потенційний ризик і вирішило закрити рахунок після виплати виграшу, я з цим не погоджуюся. Казино може закрити ваш рахунок з будь-якої причини, але виграші повинні бути виплачені спочатку.

Автоматичний переклад.
1 2...4

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого