ФорумКазиноSkycrown Casino - загальне обговорення

Skycrown Casino - загальне обговорення (Сторінка 4)

2 р. тому від carsix79
|
12233 переглядів 68 відповідей |
|
1...3 4
Додати публікацію
annettelachat75
9 міс. тому

Дякуємо за оновлення.

Щодо ваших 6000 доларів, які ви ввели як ваше перше зняття та не отримали, ви сказали, що казино згадало про шахрайство, вони сказали вам більш конкретно, що це було? Я розумію, що з таким великим виграшем казино має провести деякі перевірки, і якщо вони щось знайдуть, вони повідомлять вам про це.

Якщо ви не отримаєте жодної відповіді, і все буде лише загальним, і ви вважаєте, що не зробили нічого поганого, я рекомендуюподати скаргу за цим посиланням.

Я також додаю посібник , який може бути корисним для вас, щоб ви знали, чого очікувати від процесу.

Ви в ?

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Привіт Яро,

Ні, це згенероване повідомлення, яке вони надсилають у чаті служби підтримки.

Дякую тобі за терпіння! Хочу повідомити вам, що всі запити на зняття коштів обробляються в порядку черги. Ми намагаємося робити все якомога швидше, але наш фінансовий відділ перевіряє кожну готівку, щоб запобігти шахрайству. Тому потрібен час. Ми розуміємо, що чекати може бути важко, і ми цінуємо ваше терпіння під час цього процесу.

вони б не заплатили 1500 доларів, якби це було шахрайство чи щось подібне.

У мене немає запису. Я заплатив, щоб грати - без бонусу, і мені пощастило.

Мені все одно чекати 14 днів перед подачею чи я маю чекати.

З повагою,

Автоматичний переклад.
annettelachat75
9 міс. тому

Оскільки ми даємо казино 14 днів для вирішення процесу виведення коштів, найкраще, звичайно, почекати та спробувати дізнатися, на якому етапі перебуває ваше виведення коштів.

Однак, якщо ви не отримали жодної відповіді, казино не спілкувалося з вами, і ви нічого не знали, я б подав скаргу за посиланням, яке я опублікував у своїй попередній відповіді.

Тим не менш, я також трохи збентежений щодо того, чому вам дали 1500 доларів, а розслідували лише інше зняття. Мені спало на думку, що, можливо, казино не перевіряє «менші» зняття коштів і робить це лише для більших.

У будь-якому випадку, не забудьте повідомити мені, як це відбувається, і якщо у вас є щось нове. Я твердо вірю, що ви побачите свої гроші якомога швидше. ☘️

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Привіт Яро,

досі немає платежу та 36 000 доларів США в незавершених партіях на суму 6 000 доларів США, і вони надіслали мені електронний лист із повідомленням, що чекайте та наберіться терпіння минуло 11 днів. Це мало бути через годину після перевірки, оскільки це було зняття Litecoin.

вони «запевняють мене, що все буде добре. Але коли я запитав, який максимальний час я можу чекати. Вони сказали, що не можуть надати цю інформацію.


ще раз дякую - розчарований

Автоматичний переклад.
annettelachat75
9 міс. тому

Я розумію, що ви розчаровані, особливо коли це досить велика сума грошей. Однак наближається термін 14 днів, і я б подумав про те, щоб подати скаргу, тому що в принципі нічого нового не чуєш, крім того, що треба чекати. З іншого боку, я знаю, що коли ви виграєте щось подібне, казино робить деякі перевірки, а коли все закінчується, вони дають вам оновлення.

Я також бачив, що казино має досить високий індекс безпеки , і я помітив, що наразі у нього не було жодної скарги , яку б воно не намагалося вирішити, тому я твердо вірю, що коли перевірка пройде і все буде добре, ви отримає ваші гроші. Якщо ні, наша команда буде тут, щоб допомогти вам.

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Гаразд, у суботу я знову напишу повідомлення, якщо нічого не почую, на цьому етапі я майже впевнений, що не почую. Зараз я знову напишу повідомлення в службу підтримки, а потім повідомлю вас. Ще раз дякую за вашу допомогу, це дуже вдячно, оскільки я грав в онлайн-казино вже рік, і це перший раз, коли я виграв великий розмір, але ніколи не мав проблем із виведенням коштів у будь-якому з них, як це.

Минулого тижня я виграв 2000 доларів у казино Stay і вже отримав згоду. Перший раз, тому не знаю, що тут відбувається.

Автоматичний переклад.
annettelachat75
9 міс. тому

Обов'язково перевірте, як відбувається виведення коштів, і якщо ви все ще не знаєте нічого нового або якщо казино вас ігнорує, тоді буде скарга в повітрі.

Я буду чекати на ваше оновлення.

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Привіт Яро,

Сьогодні я знову подав запит на виплату або коли вони очікують її виплати, і зазначив, що заплатив 1500 доларів з виграшу. Потім вони надіслали загальний електронний лист із зазначенням 24 годин, як зазвичай. Потім я відповів, що моєму знадобилося 14 днів, на які служба підтримки не відповіла, і закрив чат.

Раніше я надсилав цей електронний лист на адресу електронної пошти служби підтримки й отримав цю відповідь.


Казино Dear sky crown

4 лютого 2024 року я виграв джекпот на суму 40 250. Цього дня я був такий схвильований і вдячний, що витратив багато грошей, граючи в автомати.

я пройшов ретельний процес перевірки і, на моє розчарування, не отримав виплати, навіть якщо я був перевірений, крім суми в 1500 доларів США. Це навіть не перше зняття, а друга сума

Це саме по собі доводить, що ваші співробітники не помітили мене або вирішили не платити мені взагалі без причини.

Минулого тижня я грав у онлайн-казино Stay Casino, виграв менший джекпот і вже отримав схвалення та виплату. Це мало що говорить про вашу команду та процеси. Ви одне з найвідоміших казино. Я намагався регулярно зв’язуватися зі службою підтримки, але не отримав жодної допомоги, окрім того, щоб почекати зі згенерованим повідомленням захисту від шахрайства, і мені навіть сказали чекати своєї черги. Мені неодноразово закривали чат.

Чи можете ви, будь ласка, заплатити те, що ви мені винні, оскільки я виграв гроші чесно і чесно, я заплатив вам за гру, а ви, здається, чините неправильно.

З тих пір я не вносив депозит і вирішив грати в іншому місці, поки не заплатите, оскільки ви не виконуєте те, що сказали. Спочатку це була 1 година після перевірки, потім 24-48 годин, а в моєму випадку минуло 10 днів. Будь ласка, дайте мені відповідь, коли мій платіж буде виплачений.

З повагою

Аннет Дауті

перша відповідь -

Шановна Аннет

чи можете ви люб'язно сказати мені, чи це все ще актуально

Друга відповідь

Шановна Аннет!

Дякуємо, що звернулися до нас.

Все, що вам потрібно, це дочекатися, поки ви отримаєте свої кошти.

Гарного дня і успіхів!

soni готовий подати скаргу зараз.

дозволь мені. Знати, що мені потрібно зробити

Дякую

Автоматичний переклад.
annettelachat75
9 міс. тому

Привіт.

Чесно кажучи, я не дуже впевнений, що представник казино регулярно перевіряє цей форум і тему.

Таким чином, подання скарги – це дійсно хороший крок, якщо можна додати. Щоб отримати уявлення про те, як це насправді працює та чого очікувати, перегляньте цей посібник 👈

Саму скаргу можна подати тут👈

Сподіваюся, наша команда зможе вам допомогти!

Автоматичний переклад.
1...3 4

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого