Привіт Яро,
Сьогодні я знову подав запит на виплату або коли вони очікують її виплати, і зазначив, що заплатив 1500 доларів з виграшу. Потім вони надіслали загальний електронний лист із зазначенням 24 годин, як зазвичай. Потім я відповів, що моєму знадобилося 14 днів, на які служба підтримки не відповіла, і закрив чат.
Раніше я надсилав цей електронний лист на адресу електронної пошти служби підтримки й отримав цю відповідь.
Казино Dear sky crown
4 лютого 2024 року я виграв джекпот на суму 40 250. Цього дня я був такий схвильований і вдячний, що витратив багато грошей, граючи в автомати.
я пройшов ретельний процес перевірки і, на моє розчарування, не отримав виплати, навіть якщо я був перевірений, крім суми в 1500 доларів США. Це навіть не перше зняття, а друга сума
Це саме по собі доводить, що ваші співробітники не помітили мене або вирішили не платити мені взагалі без причини.
Минулого тижня я грав у онлайн-казино Stay Casino, виграв менший джекпот і вже отримав схвалення та виплату. Це мало що говорить про вашу команду та процеси. Ви одне з найвідоміших казино. Я намагався регулярно зв’язуватися зі службою підтримки, але не отримав жодної допомоги, окрім того, щоб почекати зі згенерованим повідомленням захисту від шахрайства, і мені навіть сказали чекати своєї черги. Мені неодноразово закривали чат.
Чи можете ви, будь ласка, заплатити те, що ви мені винні, оскільки я виграв гроші чесно і чесно, я заплатив вам за гру, а ви, здається, чините неправильно.
З тих пір я не вносив депозит і вирішив грати в іншому місці, поки не заплатите, оскільки ви не виконуєте те, що сказали. Спочатку це була 1 година після перевірки, потім 24-48 годин, а в моєму випадку минуло 10 днів. Будь ласка, дайте мені відповідь, коли мій платіж буде виплачений.
З повагою
Аннет Дауті
перша відповідь -
Шановна Аннет
чи можете ви люб'язно сказати мені, чи це все ще актуально
Друга відповідь
Шановна Аннет!
Дякуємо, що звернулися до нас.
Все, що вам потрібно, це дочекатися, поки ви отримаєте свої кошти.
Гарного дня і успіхів!
soni готовий подати скаргу зараз.
дозволь мені. Знати, що мені потрібно зробити
Дякую
Hi Jaro,
I have today once again requested the payout or when they expect to pay it & noted they had paid $1500 of the win. They then sent back the generic email stating 24 hours normally - I then replied mine had taken 14 days to which support did not reply and closed the chat.
I had previously sent this email to the support email and got this reply.
Dear sky crown Casino
On the 4th of February 2024 I won a jackpot for 40,250 on this day I was so excited and grateful s I have wasted a lot of money playing the slots.
i went through a rigorous verification process and to my disappointment have not been paid even though I have been verified - other than a $1500 sum. Which was not even my first withdrawal yet second withdrawal amoun
This itself proves that your staff have overlooked me or are choosing not to pay me for no reason at all.
II played at Stay Casino online last eek and won a smaller jackpot and have already been successfully approved and paid. Thos does not say much for your team and processes . You are one of the bigger name casino’sI have tried to contact support regularly and get no help, other than kindly wait with a generated fraud protection message and was even told to wait my turn. I have had the chat closed on me on more than one occasion.
Can you please pay what you owe me, as I won the money fair and square and I paid you to play and you don’t seem to be doing the right thing.
I have not deposited since and have as chosen to play elsewhere until paid, as you do not honour what you said. Firstly it was 1 hr after verification then it was 24-48 hours and in my case it has been now 10 days. Can you please give me an answer as to when my payment will be paid please.
Kind regards
Annette Doughty
first Reply -
Dear Annette
can you kindly tell me is this still relevant
Second reply
Dear Annette,
Thank you for contacting us.
Everything that you need is to wait until you will get your funds.
Have a nice day and wish you good luck!
soni am ready to make the complaint now.
let me. Know what I need to do
thank you
Автоматичний переклад.