ФорумКазиноSG Casino - загальне обговорення

SG Casino - загальне обговорення

1 рік тому від WOW_Smallblind
|
1264 переглядів 13 відповідей |
|
Додати публікацію
1 рік тому
Тут ви можете обговорити SG Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
11 міс. тому

Казино не зараховує гроші...

Я надсилав скріншоти кілька разів

Гроші з мого рахунку зникли

Обслуговування в чаті таке непривітне і взагалі допомагають

ні. Це так сумно

Боюся, вони ніколи не виплатять грошей!! Як можна так ставитися до клієнтів. Я думаю, що це нечемно

Автоматичний переклад.
Seba1205
11 міс. тому

Шановний Seba1205,

Нам прикро почути про ваш нещодавній досвід роботи з нашим казино. Ми приносимо вибачення за будь-які спричинені незручності та хочемо допомогти вам вирішити цю проблему якнайшвидше. Щоб краще зрозуміти вашу ситуацію та вирішити ваші проблеми, чи не могли б ви надати нам своє ім’я користувача тут, у чаті обговорення? Це дозволить нам ретельно дослідити проблему та запропонувати вам прийнятне рішення.

Ми щиро цінуємо наших клієнтів і прагнемо надавати відмінний сервіс. Ваші відгуки щодо некорисної служби чату та недружелюбності викликають у нас занепокоєння, оскільки це суперечить нашому зобов’язанню забезпечувати позитивну взаємодію з клієнтами. Будьте впевнені, що ми вирішимо це питання всередині компанії та вживемо відповідних заходів, щоб наша команда підтримки була більш корисною та ввічливою в майбутньому.

Ми розуміємо ваше розчарування та запевняємо, що серйозно ставимося до питань оплати. Наша мета полягає в тому, щоб наші клієнти отримували свої кошти вчасно та ефективно. Будьте впевнені, що ми розглянемо цю проблему та докладемо зусиль для її швидкого вирішення.

Ще раз приносимо вибачення за будь-які спричинені незручності та цінуємо вашу співпрацю, надавши нам своє ім’я користувача чи дані облікового запису. Ми прагнемо вирішити ваші проблеми та відновити вашу довіру до наших послуг.

З найкращими побажаннями,

Команда підтримки клієнтів SG Casino

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Це моє ім'я користувача!

Я видалив свій акаунт через поганий сервіс

у мене 90

Депозуйте євро та отримайте лише 20 євро бонусу!

ви можете відкрити мій рахунок і дати мені 70 євро бонусу, якого не вистачає?!

seba1205

Запит на зворотній зв'язок

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Шановний Seba1205,

Дякуємо за надання імені користувача. Ми цінуємо ваш відгук і приносимо вибачення за проблеми, які виникли під час використання нашого сервісу. Ми розуміємо ваше розчарування щодо невідповідності бонусів і рішення видалити ваш обліковий запис.

Ми серйозно сприймаємо ваші занепокоєння та хочемо запевнити вас, що прагнемо швидко вирішити цю проблему. Наша команда ретельно розгляне вашу справу та розслідує невідповідність бонусу. Ми докладемо зусиль, щоб якомога швидше надати вам задовільне рішення.

Будь ласка, терпіть, поки ми досліджуємо проблему. Ми цінуємо ваше терпіння та розуміння. Будьте впевнені, що ваш відгук було прийнято до уваги, і ми активно працюємо над покращенням наших послуг і вирішенням поставлених вами проблем.

Якщо у вас є будь-яка додаткова інформація чи подробиці щодо вашого облікового запису чи розбіжностей у бонусах, будь ласка, поділіться ними з нами. Ваш внесок має важливе значення, щоб допомогти нам правильно вирішити це питання.

Дякуємо, що звернули на це нашу увагу, і приносимо вибачення за можливі незручності. Незабаром ми зв’яжемося з вами, щоб повідомити про ситуацію.

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Загалом я вклав 90 євро!

Перший депозит не спрацював, я чекав днями

У чаті мені сказали внести ще раз, він буде негайно зарахований, і я негайно отримаю бонус

Я сказав, що негайно внесу 70 знову, а потім одразу отримаю бонус!

цей депозит також не спрацював, і я був дуже злий

Зрештою я отримав лише 20 євро бонусу, і я розчарований поганим обслуговуванням

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Будь ласка, дайте нам трохи часу, щоб розслідувати справу.

Дякую тобі.

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Так все ясно

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Привіт, шановний Seba1205,

Будь ласка, скористайтеся офіційним центром вирішення скарг CasinoGuru для цього випадку, і ми розглянемо його відповідно.

З найкращими побажаннями,

Команда підтримки клієнтів SG Casino.


Автоматичний переклад.
Seba1205
10 міс. тому

Привіт!

Чи можу я запитати, чи ця проблема все ще турбує вас? Я маю на увазі, що якщо ви бажаєте подати скаргу - як запропоновано, будь ласка, скористайтеся цим посиланням: https://casino.guru/complaints

Якщо вам потрібна додаткова підтримка, просто запитайте 🙂.

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

привіт

На рахунку було 4500 євро, ігровий рахунок закрили і не вказали причини, але закрили і все. Замовник док. просили. Поставив все, що просили.

привіт

На рахунку було 4500 євро, ігровий рахунок закрили і не вказали причини, але закрили і все. Були витребувані книги клієнтів. Поставив все, що просили.

Казино не платить, обманює, немає обслуговування клієнтів, кожен чат - це окрема розмова, надсилання електронних листів з різних облікових записів

Тепер вам доведеться найняти адвоката, на щастя, він є, і ви також можете знайти страховку

Казино не платить, обманює, немає обслуговування клієнтів, кожен чат - це окрема розмова, надсилання електронних листів з різних облікових записів

Тепер вам доведеться найняти адвоката, на щастя, він є, і ви також можете знайти страховку



Автоматичний переклад.
anzelika33
10 міс. тому

Я повинен сказати, що це цілком нормально, коли казино закриває рахунок, поки триває KYC, особливо якщо по дорозі підняті деякі прапори.

Я бачу, ви створили скаргу - це добре! Будь ласка, оновлюйте його


Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Привіт!! Я не знаю, говорити мені багато чи ні!! Я вже 20 днів намагаюся ідентифікувати обліковий запис!!! Надсилав 10 разів що завгодно і в якому вигляді є!! а вони просто скасовують!! трагічно! що стосується чату, то більше не знайшовся представник, який би мені сказав, це саме проблема, щоб її вирішити!!! він мені просто каже, що не знає і що цим займається профільний відділ!!! і щоб надіслати їм електронний лист, щоб вони мені допомогли, я надіслав 100, вони так і не відповіли!!! Якщо ви не можете підтримати те, що ви говорите!!! закрий, блін!!! О, я також забув про очікування та зняття €400!! де я, мабуть, ніколи їх не дістану!!

Автоматичний переклад.
spuridakhsn
4 міс. тому

Привіт, в такій ситуації рекомендую подати скаргу за цим посиланням відразу на початку своєї відповіді.

Я думаю, що 20 днів достатньо, щоб вирішити KYC.

У будь-якому разі, яка проблема у казино з вашими документами?

Крім того, той факт, що казино не відповідає, не додає душевного спокою, що я точно розумію, і будь-який гравець буде радий отримати відповідну інформацію про процес.

Тим не менш, ми спробуємо допомогти вам, якщо ви подасте скаргу, і ми побачимо, що можна зробити. Я твердо вірю, що цю справу можна вирішити.

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого