Вітаю, я не фахівець зі скарг, але ваші справи мені здаються дуже зрозумілими. Ми не штрафували казино, оскільки ви не згадали про залежність від азартних ігор або загалом проблеми з грою, коли просили закрити рахунок.
Я усвідомлюю, що це може здатися дрібницею, але це те, що дійсно має значення в азартному онлайн-бізнесі. Я сам працював у казино, і багато людей (постійних клієнтів) просили нас закрити їхні рахунки просто тому, що я відмовився надати їм бонус. Потім наступного дня вони пошкодували про це рішення, тому що хотіли зіграти знову і знали, що наше казино чудове.
Я згоден, що було б краще, якби ви не могли знову відкрити свій обліковий запис одразу. Деякі гравці навіть використовують самовиключення як захист від втрати свого виграшу. Іноді вони вимагають зняття коштів і самовиключаються, поки не отримають платіж. Було б добре мати певний період відпочинку, але це радше функція, яка покращує якість життя гравця, ніж те, що має бути в казино.
Всупереч цьому, я погоджуюся, що кожен повинен дотримуватися своїх умов, і справді схоже, що вони стверджують:
7.5.3 Самовиключення, реалізоване за допомогою цього пункту, буде видалено лише за вашим запитом після 7-денного періоду охолодження або після визначеної тривалості періоду самовиключення.
Hi, I'm not the complaints specialist, but your cases seems to be very clear to me. We didn't penalize the casino since you didn't mention the gambling addiction or generally problems with gambling when you asked for the account closure.
I'm aware it may sound like a small detail, but that's something that really matters in the online gambling business. I worked in a casino on my own and many people (long-term customers) asked us to close their accounts simply because I refused to give them a bonus. Then they regretted the decision on the next day, because they wanted to play again and they knew our casino is great.
I agree that it would be better if you couldn't reopen your account straight away. Some players even use the self-exclusion as a protection against losing their winnings. They sometimes request the withdrawal and self-exclude themselves until they receive the payment. Some cool-off period would be nice to have, but it's rather a feature that improves the player's quality of life then something that the casino must have.
Contrary to this, I agree that everyone should stick to their terms and conditions and it really looks like they state:
7.5.3 A self-exclusion implemented by means of this clause will only be removed at your request with a 7-day cooling-off period or after the specified duration of the self-exclusion period.
Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.