ФорумКазиноScatterhall Casino - загальне обговорення

Scatterhall Casino - загальне обговорення (Сторінка 18)

1 рік тому від Fabi84
|
126665 переглядів 1846 відповідей |
|
1...17 18 19...93
Додати публікацію
yasin61
1 рік тому

Чи можу я запитати вас, чого саме ви хочете цим досягти? без образ, просто слідкуйте за вашими публікаціями та запитуйте мене про це

Автоматичний переклад.
Chasiti
1 рік тому

Так, я теж не розумію, ти нарешті можеш дозволити цьому!

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я починаю сумніватися щодо команди Casinoguru. Як ви можете вважати правильним для Scatterhall повторно відкрити назавжди самовиключений обліковий запис без повторного відкриття наступного дня? Як ви можете погодитися з тим, що Scatterhall порушив усі положення та умови, а ви просто відхилили мою скаргу як необґрунтовану?

Будь-який гравець, який хоч трохи розуміється на Умовах і положеннях, повинен переглянути мою скаргу щодо казино Scatterhall і зрозуміє, що я правий, але команда Casinoguru виступає проти мене безпідставно з аргументами, які не є такими.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Вітаю, я не фахівець зі скарг, але ваші справи мені здаються дуже зрозумілими. Ми не штрафували казино, оскільки ви не згадали про залежність від азартних ігор або загалом проблеми з грою, коли просили закрити рахунок.

Я усвідомлюю, що це може здатися дрібницею, але це те, що дійсно має значення в азартному онлайн-бізнесі. Я сам працював у казино, і багато людей (постійних клієнтів) просили нас закрити їхні рахунки просто тому, що я відмовився надати їм бонус. Потім наступного дня вони пошкодували про це рішення, тому що хотіли зіграти знову і знали, що наше казино чудове.

Я згоден, що було б краще, якби ви не могли знову відкрити свій обліковий запис одразу. Деякі гравці навіть використовують самовиключення як захист від втрати свого виграшу. Іноді вони вимагають зняття коштів і самовиключаються, поки не отримають платіж. Було б добре мати певний період відпочинку, але це радше функція, яка покращує якість життя гравця, ніж те, що має бути в казино.


Всупереч цьому, я погоджуюся, що кожен повинен дотримуватися своїх умов, і справді схоже, що вони стверджують:

7.5.3 Самовиключення, реалізоване за допомогою цього пункту, буде видалено лише за вашим запитом після 7-денного періоду охолодження або після визначеної тривалості періоду самовиключення.


Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
TinoElina
1 рік тому

Оскільки 11 і 12 числа були вихідні, я не здивований, що другий платіж не надійшов на ваш рахунок, але коли справа доходить до першого, це трохи довше, але я знаю, що навіть коли ви обробляєте міжнародний платіж негайно, це може зайняти до 5 робочих днів.

Автоматичний переклад.
Daniel
1 рік тому

Так, це може бути, але останній раз це було завжди в той же день або наступного дня пізніше, я просто здивований

Автоматичний переклад.
TinoElina
1 рік тому

У masa341 вже 10 днів, що дуже незвично!

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я починаю сумніватися щодо команди Casinoguru. Як ви можете вважати правильним для Scatterhall повторно відкрити назавжди самовиключений обліковий запис без повторного відкриття наступного дня? Як ви можете погодитися з тим, що Scatterhall порушив усі положення та умови, а ви просто відхилили мою скаргу як необґрунтовану?

Будь-який гравець, який хоч трохи розуміється на Умовах і положеннях, повинен переглянути мою скаргу щодо казино Scatterhall і зрозуміє, що я правий, але команда Casinoguru виступає проти мене безпідставно з аргументами, які не є такими.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт,

те, що я знайшов як найважливішу частину скарги , це:

«Вибачте, але я не бачу жодного повідомлення, у якому ви б чітко вказали, що хочете закрити свій обліковий запис через залежність від азартних ігор. Якщо ви зберегли таке повідомлення, надішліть його мені окремим електронним листом. Дякую. "

додатково:

«Зверніть увагу, що вказівка проблеми з азартними іграми як причини для закриття облікового запису є основною вимогою для нас, щоб продовжити розгляд такої скарги та вимагати відшкодування. Багато гравців використовують можливість закрити свої облікові записи, щоб просто відпочити від гри, але це не означає, що азартні ігри є серйозною проблемою для них. Оскільки ви чітко не заявили, що у вас є проблеми з азартними іграми, казино дозволили знову відкрити ваш рахунок, і я боюся, що ми не можемо зробити більше ситуації.

Оскільки ваш обліковий запис було закрито без можливості його знову відкрити, я боюся, що в цьому випадку ми не зможемо продовжити розгляд вашої скарги та попросити казино повернути ваші депозити. Ми дуже хотіли б допомогти, але цього разу у нас це неможливо».

Автоматичний переклад.
1 рік тому

@scatterhall, 08.03 і 10.03. платежі надійшли, але ще не на рахунок, останній раз це завжди було того самого дня або наступного дня на рахунку! Чи можете ви повторити це ще раз? Знову проблеми з платіжним провайдером? З найкращими побажаннями

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт.

Лише люб’язне зауваження: використовуйте кнопку відповіді замість @ - тут профілі не позначаються.

Дякую 🙂

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Так, це може бути, але останній раз це було завжди в той же день або наступного дня пізніше, я просто здивований

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Якщо ви вважаєте, що це займає надто багато часу, спробуйте відповісти представнику. Здається, це найкращий варіант на даний момент, я маю на увазі тут, на форумі.

Автоматичний переклад.
TinoElina
1 рік тому

Чого я хочу досягти? Як ви можете бачити, той факт, що казино дотримується своїх умов, також впливає на велику кількість гравців, які не отримують свої платежі в зазначені періоди та лише швидше (дуже повільно), якщо вони вводять своє ім’я користувача. Я не розумію, як хтось може бути таким довірливим. Гравці, які не знають ні Casinoguru, ні Askgambler, точно не отримають свої гроші, оскільки вони не оприлюднені.

Автоматичний переклад.
Daniel
1 рік тому

Якщо тут згодні, то чому нічого не робиться? Негативні бали для казино або запит коштів, які Scatterhall не повинен був отримати протягом цього періоду. Його просто винесли на користь казино без жодних наслідків. З рейтингом 7,2, але захист гравців і навіть більше є посміховиськом.

Автоматичний переклад.
Scatterhall Casino
1 рік тому

@ scatterhall 2 платежі вийшли тиждень тому, і їх ще немає в моєму обліковому записі, чи знову виникли проблеми з постачальником платіжних послуг?

Автоматичний переклад.
Daniel
1 рік тому

але тоді не варто заявляти, що ви можете виплачувати 500 євро щодня

Автоматичний переклад.
Scatterhall Casino
1 рік тому

Не могли б ви перевірити статус мого вилучення? Моє ім'я користувача Майк

Автоматичний переклад.
1 рік тому

На жаль, здається, що зараз це займає трохи більше часу – мені ще потрібно здійснити платежі...

Сподіваюся, ви знову зможете взяти це під контроль - це було б так прикро за це казино

Автоматичний переклад.
Marzi
1 рік тому

Нещодавно це так добре працювало. Щось подібне справляє дуже негативне враження.

Автоматичний переклад.
Scatterhall Casino
1 рік тому

Привіт, scatter, платіж ще не надійшов, чи не могли б ви сказати мені, що відбувається, і якщо вони справді мені заплатили гроші, мені сказали, що сьогодні я буду акредитований, але я нічого не отримав, і це все ще очікує, я починає впадати у відчай filefile

Автоматичний переклад.
nightm4
1 рік тому

Так, саме так, як ви сказали, останні 3 тижні були чудовими - тепер мій платіж не оброблено з четверга, і у мене ще 4 платежі попереду....

Автоматичний переклад.
yasin61
1 рік тому

Привіт, Ясін. Я закрив кілька облікових записів казино з причин, не пов’язаних із проблемою/залежністю від азартних ігор, іноді тому, що я знайшов щось несправедливе щодо кожного казино або я вважав весь досвід посереднім, тому природним наслідком є запит на закриття облікового запису. Є дещо, про що слід пам’ятати: якщо ви звернетеся до служби підтримки та накажете ПОЗАВЖДЕ закрити обліковий запис, казино, ймовірно, запитає вас, чому ви приймаєте таке рішення, і якщо ви згадаєте, що причиною запиту про остаточне закриття є проблема з азартними іграми, казино ПОВИННО спробуйте ігнорувати будь-які запити на повторне відкриття зазначеного облікового запису та, якщо це можливо, заборонити вам доступ до дочірніх казино, але якщо ви назавжди закриєте обліковий запис з інших причин, окрім залежності, тоді казино можуть розглянути можливість повторного відкриття вашого облікового запису, якщо ви про це попросите. Брифінг: якщо ви прямо не сказали їм, що у вас є проблеми з азартними іграми, вони можуть повторно відкрити ваш обліковий запис, якщо ви про це попросите, і відхилити запити на повернення коштів, тому ви завжди повинні вказувати причину закриття, особливо якщо це пов'язані з залежністю. Якщо казино знову відкриває облікові записи, знаючи, що користувачі наркомани, ці казино заслуговують на те, щоб їх назвали хижаками.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт, шановна спільнота, виплати тут тривають вічно. Іноді гроші приходили на мій рахунок лише через 10 днів після нібито обробки. Обробка більшої суми займе 5+ днів. Казино звинувачує в цьому ймовірні системні проблеми або занадто багато виплат... тому у мене погане передчуття щодо моїх виплат... близько 2000 євро в кімнаті.

Автоматичний переклад.
1...17 18 19...93
Перейти на сторінкуіз 93 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
CandyBlitzBombs_flash_alt
Безкоштовний слот-турнір з призовим фондом 1000 € уже розпочався!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого